ff ruiken hoorquote:Op donderdag 14 mei 2015 21:27 schreef Natoo het volgende:
En kan de kliniek mij wederom het volledige bedrag laten betalen als ik een aanpassing zou willen laten doen omdat ik ontevreden ben?
Tuurlijk, ik wilde verandering.. verandering van de zijcontouren van de hals en kaaklijn.. maar heb duidelijk met de arts besproken dat ik geen veranderingen in het aangezicht wilde (niet ineens een bredere kaak of zo) en volgens de arts zou dat niet het geval zijn.quote:Wacht even.
Je hebt een cosmetische ingreep laten doen aan je gezicht, waarbij er een kunststof implantaat is geplaatst op je kin, en je bent verbaasd over het feit dat je gezicht veranderd is? Echt?
Maar je snapt toch zelf wel dat als je een implantaat op je kin plaatst, zelfs als dat alleen maar voor zijcontouren is en dus meer in de breedte werkt, dat je gezicht, waar je al tig jaar tegenaan kijkt, er van voren anders uit gaat zien? Het is een 3D-gebeuren.quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:50 schreef Natoo het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik wilde verandering.. verandering van de zijcontouren van de hals en kaaklijn.. maar heb duidelijk met de arts besproken dat ik geen veranderingen in het aangezicht wilde (niet ineens een bredere kaak of zo) en volgens de arts zou dat niet het geval zijn.
Ik heb wel 100en voor- en na-foto's bekeken voordat ik überhaupt aan de ingreep begon.. heb me op allerlei manieren laten informeren en heb mijn navraag gedaan. Heb tevens het portfolio van mijn behandelend arts bekeken en zou niet weten wat ik anders nog had kunnen doen. Het is niet zo dat ik blind in de behandeling ben gestapt en 'maar zien hoe het afloopt'.quote:En doe jezelf een lol, en denk voortaan langer na en doe beter onderzoek voordat je in jezelf laat snijden.
Ik heb maar weinig mensen verteld dat ik het ging doen. Mijn verloofde stoort zich er (gelukkig) niet aan maar snapt wel wat ik bedoel. Mijn moeder zag het verschil erg goed. En ik zag laatst een vriendin (na een jaar) die niet wist dat ik het had gedaan, en die zag het gelijk..quote:Wat zegt je verloofde/zus/moeder/beste vriendin? Vinden die je nieuwe kin ook te groot of zijn die er al bijna aan gewend?
Enne: een foto zou wonderen doen bij dit topic. Ik vermoed dat jij gewoon erg moet wennen aan je nieuwe uiterlijk. En dat dit met de stress van de komende bruiloft effe niet lukt. Maar zonder foto blijft het bij een vermoeden...
Vonden ze het mooi? Of terecht dat je er wat aan hebt laten doen?quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:05 schreef Natoo het volgende:
[..]
Ik heb maar weinig mensen verteld dat ik het ging doen. Mijn verloofde stoort zich er (gelukkig) niet aan maar snapt wel wat ik bedoel. Mijn moeder zag het verschil erg goed. En ik zag laatst een vriendin (na een jaar) die niet wist dat ik het had gedaan, en die zag het gelijk..
Misschien inderdaad een kwestie van wennen.. maar zo voelt het op dit moment niet![]()
Dat laatste lijkt me logisch bij niet volledig herstel.quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:10 schreef Natoo het volgende:
Sowieso snapten alle mensen die ik het verteld heb wel dat ik het ging laten doen.. ik sport veel en ben lang en slank, maar die onderkin was met sporten niet weg te krijgen.
M'n moeder schrok ervan (was toen ook nog niet volledig hersteld)..
Haha! lief!quote:Jij wordt een mooie bruid, kinsgewijs.
Wat zij zegt. Prima gelukte operatiequote:Op donderdag 14 mei 2015 22:27 schreef deadly_kiss het volgende:
Ik denk dat je er nog aan moet wennen.. ik vind het er natuurlijk uit zien en zeker niet duidelijk cosmetisch
Ik zie er niks geks aan. Maar ik heb dan ook een nogal puntige kin, dus wellicht dat mijn blik vertroebeld is.quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:25 schreef Natoo het volgende:
[..]
Haha! lief!![]()
Ik vind die gleuf tussen m'n kin en onderlip veel te diep.. en voor mij ziet het er echt uit alsof er een kin is opgeplakt (wat natuurlijk ook is gebeurd)
Is dat niet logisch?quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:29 schreef Natoo het volgende:
Haha.. bedankt voor alle reacties!
zou het dan echt in m'n hoofd zitten?![]()
voor mij ziet het er heel onnatuurlijk uit.. en alsof ik een superrrr grote kin heb.
Ja, dat is zeker zo! Snap wat je bedoelt.. alleen had eerder verwacht dat ik blij zou zijn met het resultaat (na jaren ernaar uitkijken) ipv teleurgesteld.. maar wellicht is het inderdaad een kwestie van wennen..quote:Is dat niet logisch?
Als ik naar de kapper ga en die knipt het een beetje korter, heb ik ook altijd het idee dat ik kaal naar buiten loop. Na een paar dagen ben ik er echter aan gewend en heb je dat idee totaal niet meer.
Hier lijkt me hetzelfde principe op te gaan, alleen kan ik me voorstellen dat het wat langer duurt voordat je er echt aan gewend bent.
quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:29 schreef Natoo het volgende:
Haha.. bedankt voor alle reacties!
zou het dan echt in m'n hoofd zitten?![]()
voor mij ziet het er heel onnatuurlijk uit.. en alsof ik een superrrr grote kin heb.
Nee joh! Ik vind dit heel mooi staan eerlijk gezegd. Vergeet niet dat je nog 10 weken hebt voor de bruiloft. Niks mis mee hoor!quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:51 schreef Natoo het volgende:
[ afbeelding ]
Ok, laatste poging.. ben nog niet helemaal overtuigd.. ondanks alle lieve reacties.
Misschien de verkeerde fotohoek![]()
Maar vind niemand die gleuf tussen kin en onderlip er raar uitzien? Hoort dat vanuit je kin niet wat rechter te lopen naar je onderlip?
Een vriendin van mij heeft precies zo'n kin. Helemaal natuurlijk!quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:51 schreef Natoo het volgende:
[ afbeelding ]
Ok, laatste poging.. ben nog niet helemaal overtuigd.. ondanks alle lieve reacties.
Maar vind niemand die gleuf tussen kin en onderlip er raar uitzien? Hoort dat vanuit je kin niet wat rechter te lopen naar je onderlip?
Haha.. laten we het over de 'before' foto maar niet hebbenquote:Ik vind het gewoon goed gelukt en zeker vergeleken met de 'before' foto.
Mooie, strakke kaaklijn!quote:In dit topic staat mijn kin
Ja, maar niet zo diep.. het loopt allemaal wat smoother, bij mij loopt het hobbeligquote:
Ziet er volstrekt normaal uit. Ik zie er oprecht niets vreemds aan.quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:51 schreef Natoo het volgende:
[ afbeelding ]
thanksquote:Op donderdag 14 mei 2015 23:54 schreef Seven. het volgende:
Echt stukken beter na! Het ziet er natuurlijk uit.
klopt helemaal wat je zegt.. had ook wel verwacht dat ik moest wennen.. maar meer positief-wennen, in plaats van dat ik het niet mooi zou vinden..quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:54 schreef Seven. het volgende:
Geen wonder dat mensen in je omgeving en jijzelf er aan moeten wennen, je kin is gezichtsbepalend en na een cosmetische ingreep ziet het er nu eenmaal anders uit.
hahahaquote:Op donderdag 14 mei 2015 23:54 schreef Seven. het volgende:
Tenzij we het over Enrique Iglesias hebben natuurlijk.
quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:54 schreef Seven. het volgende:
Ik denk dat jij er wat moeite mee hebt omdat je nieuwe kin vrij rond is, dat veroorzaakt wat jij als die diepe lijn tussen je kin en lip omschrijft. Maar als ik naar de foto's kijk, je vorige kin was ook vrij rond. Een rechtere kin zou het aangezicht echt zeer dramatisch veranderen omdat je kin niet alleen verder naar voren komt maar ook nog eens een totaal andere vorm. In dit geval heeft de chirurg blijkbaar een implantaat gekozen dat qua vorm heel dicht bij je vorige kin lag, alleen wat verder naar voren gebracht.
Ja, maar bij voor- en na-foto's van andere mensen zag ik dit niet.. misschien ligt het aan mijn botstructuur of zo hahaquote:Op vrijdag 15 mei 2015 00:21 schreef Lienekien het volgende:
Maar boven je kin begint je onderlip. Daar kunnen ze moeilijk de boel opvullen.
Met de stand van je kaak, denk ik.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 00:22 schreef Natoo het volgende:
[..]
Ja, maar bij voor- en na-foto's van andere mensen zag ik dit niet.. misschien ligt het aan mijn botstructuur of zo hahaik weet t niet..
Ik snap je bedenkingen wel. Maar in jouw eigen bewerking heb je je kin rechter gemaakt en de lijn minder diep gemaakt (vooral vlak onder je lip). Wat Lien zegt, die lijn kan niet opgevuld worden en dat is inderdaad jouw botstructuur.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 00:22 schreef Natoo het volgende:
[..]
Ja, maar bij voor- en na-foto's van andere mensen zag ik dit niet.. misschien ligt het aan mijn botstructuur of zo hahaik weet t niet..
hmm.. ja, daar was ik zelf ook al bang voorquote:Op vrijdag 15 mei 2015 00:24 schreef Seven. het volgende:
Wat Lien zegt, die lijn kan niet opgevuld worden en dat is inderdaad jouw botstructuur.
Jouw haar in paardenstaartquote:Op donderdag 14 mei 2015 23:02 schreef Syrena het volgende:
LIF / Een paar vragen over haarklemmen en opsteken..
In dit topic staat mijn kin
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |