abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53693826
Deze volgende vragen stel ik voor mijn vriendin, ze is haar haren een stukje langer aan het laten groeien.
Het komt nu nog net niet tot haar schouders.

Nu probeert ze vaak haar haren op te steken of doormiddel van een klem er een keer anders uit te zien.

Ze heeft enkele malen uitleg van een kapper gekregen(lastig want die doen het toch snel), op internet gezocht naar een soort uitleg en zelfs naar boekjes gezocht hierover (die er bijna niet zijn blijkbaar).

Wie heeft er nog handige tips? het zal ook wel mee spelen dat het nog niet super lang is denk ik.

Wie weet hoe ze om moet gaan met de volgende klem:

Als ze der haar erdoor doet valt de staart er aan de bovenkant erg plat op en dat ziet er naar eigen zeggen niet mooi uit.
pi_53694058
Ik heb lang haar, ik maak altijd eerst een staart, dan draai ik hem helemaal om mijn vingers (ivm losse plukken) en vervolgens schuif ik die klem er in. Erg lastig uit te leggen zonder beelden
Vivre
  donderdag 4 oktober 2007 @ 15:50:08 #3
147726 Puck1
Every day I love you more
pi_53694646
staaer maken vasthouden met je handen, klem openen en om je staart heen klemmen.Dit is zo te zien wel een erg grote klem, als haar haar nog niet zo lang is zou ik 't met een kleinere proberen.Heeft ze stijl haar of krullen?Ik heb namelijk krullen en dan valt het best mooi.
Gewoon beetje wat testen of met een vriendin een middag oefenen, lukt prima
weet je wel?
pi_53695318
Staart in je haar doen. Klem er van onderaf inschuiven. Zorg dat ie aan de onderkant alvast wat grip heeft. Ze kan 't beste ook wat versteviger in haar haar doen. Dit soort klemmen hebben de neiging langzaam uit je haar te glijden als het haar te glad is.

Klem vasthouden en de staart losmaken. Laat het onderste gedeelte van je haar in de klem vallen en knijp 'm steeds wat verder dicht. Als ie bijna helemaal dicht is laat je de laatste pluk haar vallen en sluit 'm.
Op die manier is je haar goed verdeeld over de hele lengte van de klem en heeft ze geen last van een platte bovenkant.

Ze moet iig zorgen dat ie zo dicht mogelijk tegen haar hoofdhuid zit en dat de bovenkant niet boven haar hoofd uitkomt.
Ten einde kan ze 't aan de bovenkant licht (licht!) touperen. Niet te opvallend natuurlijk, maar vooral voor het het volume en ook om te voorkomen dat de klem eruit glijdt.

Draag er zelf ook een. Dezelfde, als ik het zo bekijk
(Un)masking for the greater good.
pi_53728602
Thanks tot zover, ik zal het aan haar doorgeven
pi_53729801
Ik heb echt geen idee wat ik me erbij voor moet stellen Ik functioneer niet zonder uitlegplaatjes Als iemand een foto heeft van het kant en klare resultaat?
pi_53731810
tvptje, vind het ook altijd vreselijk moeilijk om die klem er mooi in te krijgen. Misschien komen er nog meer bruikbare tips
pi_53953073
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 22:08 schreef fresta het volgende:
tvptje, vind het ook altijd vreselijk moeilijk om die klem er mooi in te krijgen. Misschien komen er nog meer bruikbare tips
Jawel, nog bruikbare tips? ;-)
pi_53955497
Ik krijg dat ding er ooit nooit mooi in, misschien komt het omdat ik teveel en te dik en dus te zwaar haar heb ofzo (en veel laagjes). Wel jammer, want ik vind het een supermooi resultaat geven bij anderen.
pi_53985733
Eigenlijk zowiezo raar dat er geen websites zijn waar zulke dingen uitgelegd worden met eventueel foto's erbij.

Zouden de vrouwen onder jullie zo een site bezoeken?
pi_53985825
Ik heb ook zo'n klem. Ik zal vanavond eens een foto posten als ik 'm in het haar heb.
Deze is niet echt om je haar op te steken, het meer een alternatief voor een elastiekje (dus een staart als eindresultaat).

Ik heb ook andere klemmen om op te steken, zal ze ook posten met piccies.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_53985869
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 11:37 schreef Kizzz het volgende:
Eigenlijk zowiezo raar dat er geen websites zijn waar zulke dingen uitgelegd worden met eventueel foto's erbij.

Zouden de vrouwen onder jullie zo een site bezoeken?
Ik zou zo'n site wel bekijken Laatst op Youtube twee filmpjes gevonden van een Aziatisch uitziend meisje die vervaarlijke dingen deed met d'r krultang (oa. ook haar opsteken). Geen idee hoe ik er op kwam maar het waren wel duidelijk filmpjes.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_53986078
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 11:41 schreef Syrena het volgende:
Ik heb ook zo'n klem. Ik zal vanavond eens een foto posten als ik 'm in het haar heb.
Deze is niet echt om je haar op te steken, het meer een alternatief voor een elastiekje (dus een staart als eindresultaat).

Ik heb ook andere klemmen om op te steken, zal ze ook posten met piccies.
Dat zou heel erg fijn zijn Syrena!
pi_53993603
Lengte van mijn haar:

De klemmetjes op een rij:

Eerste klem (bruine) in mijn haar:

Klein blauw klemmetje:

En de laatste, zwarte, alle haar erin gefrot:

Licht op de badkamer is niet bijster goed en ik was alleen, dus vandaar de kwaliteit
Maar het geeft een idee.
pi_54105836
Bedankt voor de moeite die je genomen hebt Syrena!
pi_54106676
Die laatste is mooi Syrena! Heb jij veel/dik haar? Bij mij valt het altijd voor 2/3 weer uit namelijk maar deze klem ken ik niet, geen idee of daar veel haar in past?
pi_54107012
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 11:39 schreef heaven7 het volgende:
Die laatste is mooi Syrena! Heb jij veel/dik haar? Bij mij valt het altijd voor 2/3 weer uit namelijk maar deze klem ken ik niet, geen idee of daar veel haar in past?
Ik heb geen dik haar Helaas. Meestal stop ik het er ook niet helemaal in maar laat ik een stuk loshangen van boven, maar dan lijkt het erg op de eerste foto, vandaar dat ik het nu dus allemaal erin gefrot heb.

Klem is van de H&M (allemaal trouwens), hij was 1.90 euro. Mss kun je 'm ff proberen in het pashok?
pi_54886443
Iemand nog leuke tips voor opsteken?

Is dit onderwerp in het algemeen een idee voor een centraal topic?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')