thanksquote:Op donderdag 14 mei 2015 23:54 schreef Seven. het volgende:
Echt stukken beter na! Het ziet er natuurlijk uit.
klopt helemaal wat je zegt.. had ook wel verwacht dat ik moest wennen.. maar meer positief-wennen, in plaats van dat ik het niet mooi zou vinden..quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:54 schreef Seven. het volgende:
Geen wonder dat mensen in je omgeving en jijzelf er aan moeten wennen, je kin is gezichtsbepalend en na een cosmetische ingreep ziet het er nu eenmaal anders uit.
hahahaquote:Op donderdag 14 mei 2015 23:54 schreef Seven. het volgende:
Tenzij we het over Enrique Iglesias hebben natuurlijk.
quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:54 schreef Seven. het volgende:
Ik denk dat jij er wat moeite mee hebt omdat je nieuwe kin vrij rond is, dat veroorzaakt wat jij als die diepe lijn tussen je kin en lip omschrijft. Maar als ik naar de foto's kijk, je vorige kin was ook vrij rond. Een rechtere kin zou het aangezicht echt zeer dramatisch veranderen omdat je kin niet alleen verder naar voren komt maar ook nog eens een totaal andere vorm. In dit geval heeft de chirurg blijkbaar een implantaat gekozen dat qua vorm heel dicht bij je vorige kin lag, alleen wat verder naar voren gebracht.
Ja, maar bij voor- en na-foto's van andere mensen zag ik dit niet.. misschien ligt het aan mijn botstructuur of zo hahaquote:Op vrijdag 15 mei 2015 00:21 schreef Lienekien het volgende:
Maar boven je kin begint je onderlip. Daar kunnen ze moeilijk de boel opvullen.
Met de stand van je kaak, denk ik.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 00:22 schreef Natoo het volgende:
[..]
Ja, maar bij voor- en na-foto's van andere mensen zag ik dit niet.. misschien ligt het aan mijn botstructuur of zo hahaik weet t niet..
Ik snap je bedenkingen wel. Maar in jouw eigen bewerking heb je je kin rechter gemaakt en de lijn minder diep gemaakt (vooral vlak onder je lip). Wat Lien zegt, die lijn kan niet opgevuld worden en dat is inderdaad jouw botstructuur.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 00:22 schreef Natoo het volgende:
[..]
Ja, maar bij voor- en na-foto's van andere mensen zag ik dit niet.. misschien ligt het aan mijn botstructuur of zo hahaik weet t niet..
hmm.. ja, daar was ik zelf ook al bang voorquote:Op vrijdag 15 mei 2015 00:24 schreef Seven. het volgende:
Wat Lien zegt, die lijn kan niet opgevuld worden en dat is inderdaad jouw botstructuur.
Jouw haar in paardenstaartquote:Op donderdag 14 mei 2015 23:02 schreef Syrena het volgende:
LIF / Een paar vragen over haarklemmen en opsteken..
In dit topic staat mijn kin
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |