Zou ze gelijk geven, wat ziet dat er naar/viezig uitquote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:08 schreef NotYou het volgende:
[..]
Hoe zou jij het vinden als men zo over jouw figuur/lichaam zou spreken?
Feiten komen uit een boek, je mening uit een duim.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:39 schreef dieblikje het volgende:
[..]
Waar de wijsheid vandaan komt maakt niet uit. Feit is dat als je over gewicht verliezen praat, je eigenlijk bedoeld dat je spiermassa wilt behouden en vet wilt verbranden.
Onwijs.quote:Geen inname betekent LBM aanspreken.
Als je simpelweg gewicht kwijt wilt, kan je ook gewoon 2 dagen niet drinken. Kilo's vliegen eraf![]()
Je kan dan vast beter slapen nu ik je vertel dat mijn feiten uit onderzoeksresultaten komen.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:18 schreef Gray het volgende:
[..]
Feiten komen uit een boek, je mening uit een duim.
Ik hoop dat het je eigen duim is.
[..]
Onwijs.
Nee, het stopt er niet mee. Maar na 3 uur is je eten verteerd en je maag dus leeg. En waar haaltquote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:29 schreef W.White het volgende:
De broscience in dit topic
Iedere 3 uur iets eten om metabolisme op gang te houden![]()
Want je lichaam stopt er anders mee na 3 uur?
"starvation mode"quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:45 schreef dieblikje het volgende:
[..]
Nee, het stopt er niet mee. Maar na 3 uur is je eten verteerd en je maag dus leeg. En waar haalt
je lichaam dan zijn energie vandaan? Juist. Van zijn reserves. En welke reserves worden als eerst aangesproken? Juist. Je spieren. Die zetten makkelijk om naar glucose (Proteolyse).
En wat willen we nu juist niet als je wilt afvallen? Juist. Spierverlies. Waarom willen we dat niet?
Dat willen we niet omdat hoe meer spiermassa hoe meer energie nodig is om de boel draaiende te houden.
Wat je dus wilt is je lean proteïnes op peil houden door elke 3 uur een eiwitrijke inname te nemen. Veel krachttraining om je spiermassa te doen toenemen. En een minimale deficit creëren om je lichaam niet in starvation modus te laten gaan. Want zodra je lichaam denkt dat er geen voedsel meer binnenkomt gaat het wat doen? Juist. Nog meer spieren omzetten in glucose. (Proteolyse)
Ik ben bekend met intermittent fasting, maar dat is tot nu gebaseerd op aanwijzingen. Weet je. De lichamen van bodybuilders liegen niet. En verklaar mij maar eens waarom zij nog steeds niet zijn overgestapt op intermittent fasting.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:47 schreef W.White het volgende:
[..]
"starvation mode"
Man man, lees je eens in in intermittent fasting.
Gast, ze moet goddomme een kwabje op dr buik kwijt en wat strakker worden....quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:45 schreef dieblikje het volgende:
Wat je dus wilt is je lean proteïnes op peil houden door elke 3 uur een eiwitrijke inname te nemen. Veel krachttraining om je spiermassa te doen toenemen. En een minimale deficit creëren om je lichaam niet in starvation modus te laten gaan. Want zodra je lichaam denkt dat er geen voedsel meer binnenkomt gaat het wat doen? Juist. Nog meer spieren omzetten in glucose. (Proteolyse)
Nee, wat je wilt is op een verantwoorde manier vet kwijtraken.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:50 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Gast, ze moet goddomme een kwabje op dr buik kwijt en wat strakker worden....
We willen niet kanonhard beulen cutten en pushen, we willen gewoon wat strakker de zomer in...
ze weegt 57 kilo, denk dat 4/5 kilo eraf meer dan genoeg is, dat doe je door een maand de alcohol te laten staan en minder vadsig te eten, klaarquote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:52 schreef dieblikje het volgende:
[..]
Nee, wat je wilt is op een verantwoorde manier vet kwijtraken.
En niet paar kilo in de zomer kwijtraken en vervolgens 20 kilo in de winter aankomen
Prima, dan ben je paar kilo kwijt. Laten we zeggen 2 kilo. Waarvan 1,5 kilo spier en 1/2 kilo vet. Plus je zit met een ontregeld metabolisme omdat je zwaar laag in je KCAL bent gaan zitten. Waardoor je daarna 6 kilo vet aankomt.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:53 schreef YuckFou het volgende:
[..]
ze weegt 57 kilo, denk dat 4/5 kilo eraf meer dan genoeg is, dat doe je door een maand de alcohol te laten staan en minder vadsig te eten, klaar
Je hebt verder volkomen gelijk hoor, ik ben zelf sinds dec serieus aan het trainen en leef redelijk volgens wat jij schetst, alleen zo'n chika die bikini strak wil worden, die moet gewoon minder eten, tijdje niet drinken en gaan sporten, zit je in no time strak in je vel, beetje mazzel vind je t sporten leuk en blijf je t doen, problem solved, anders is t volgend jaar 6/7 kilo jaquote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:56 schreef dieblikje het volgende:
[..]
Prima, dan ben je paar kilo kwijt. Laten we zeggen 2 kilo. Waarvan 1,5 kilo spier en 1/2 kilo vet. Plus je zit met een ontregeld metabolisme omdat je zwaar laag in je KCAL bent gaan zitten. Waardoor je daarna 6 kilo vet aankomt.
En op de juiste manier ben je 1,5 kilo vet kwijt en is je metabolisme nog steeds op hetzelfde niveau. Waardoor je daarna niks aankomt.
Vertel mij nu eens. Wat is beter.
Helaas, zonder onderzoeksresultaten die mijn huidige kennis op zijn kop zetten kan ik je niet op je woord geloven.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:25 schreef dieblikje het volgende:
[..]
Je kan dan vast beter slapen nu ik je vertel dat mijn feiten uit onderzoeksresultaten komen.
Nee, die ga ik niet allemaal voor je zoeken, dat mag je zelf doen.
Rauwe kip val je inderdaad als een malle van af.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:20 schreef Coca_Cola het volgende:
Vegetarisch dieet volgen en dan voornamelijk rauw eten met groente en fruit in de ochtend en middag. Af en toe vlees/vis kan. Vooral kip, kalkoen en vette vis is dan goed.
Grapjas.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:25 schreef Deshain het volgende:
[..]
Rauwe kip val je inderdaad als een malle van af.
Want je hebt geen darmen?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:45 schreef dieblikje het volgende:
[..]
Nee, het stopt er niet mee. Maar na 3 uur is je eten verteerd en je maag dus leeg.
Waar het om gaat is dat je een non stop flow van lean proteïnen binnen wilt krijgen. Waarom denk je dat top bodybuilders zelfs snachts hun wekker zetten om eiwitten binnen te krijgen?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:33 schreef Deshain het volgende:
[..]
Want je hebt geen darmen?
Je maaltijd doet er ongeveer 6 uur over om je maag en dunne darm te passeren en in totaal zo'n 40 uur om je lichaam te verlaten als ontlasting. (40 is een gemiddelde, mannen ongeveer 33 uur en vrouwen 47 uur).
Omdat die ze wel nodig hebben en TS niet?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:42 schreef dieblikje het volgende:
[..]
Waar het om gaat is dat je een non stop flow van lean proteïnen binnen wilt krijgen. Waarom denk je dat top bodybuilders zelfs snachts hun wekker zetten om eiwitten binnen te krijgen?
Ja maar wat wil je horen dan? Een opgenomen eiwit is een opgenomen eiwit. Als er geen nieuw eiwit voor in de plaats komt, blijft het bij 1 opgenomen eiwit. Die maag wil je gevuld houden niet voor het opnemen van stoffen alleen, want dat gebeurd over het gehele traject van mond tot rectum, maar om het lichaam niet te laten denken dat er een tekort aan voedingsstoffen is.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:45 schreef Deshain het volgende:
[..]
Omdat die ze wel nodig hebben en TS niet?
Verder goed het deel over je onzin 'maag leeg=verteerd' genegeerd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |