SPOILER: profielenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
+ de villa van Oleg.quote:Op donderdag 14 mei 2015 17:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Albertoooo heeft nog een Spaanse trukendoos om daar mee om te gaan natuurlijk.
twitter:josedecauwer twitterde op donderdag 14-05-2015 om 17:47:54#giro15 Pleit al jaren voor een tijdopname op drie km vh einde in vlakke etappes , hoeven de klassementsrenners (teams) zich niet te mengen. reageer retweet
Jezus hoe die arm al hulpeloos rondslingerde voordat hij de grond raakte.quote:
Ja leuk, dan stopt de helft van het peloton ineens met fietsen op drie kilometer van het eind. Dat schiet lekker op wil je zeggen.quote:Op donderdag 14 mei 2015 18:01 schreef Marcoss het volgende:
twitter:josedecauwer twitterde op donderdag 14-05-2015 om 17:47:54#giro15 Pleit al jaren voor een tijdopname op drie km vh einde in vlakke etappes , hoeven de klassementsrenners (teams) zich niet te mengen. reageer retweet
Die leek niet echt van invloed als ik het zo bekijk, Colli hoefde ook niet uit te wijken ofzo.quote:Op donderdag 14 mei 2015 18:13 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ruffoni kan je ook wel wat verwijten.
Ik zie het nu pasquote:Op donderdag 14 mei 2015 18:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jezus hoe die arm al hulpeloos rondslingerde voordat hij de grond raakte.
Wat doe je als het een oplopende sprint is/er een heuveltje van 500 meter is op 2,5 kilometer die voor breukjes kan zorgen, of als een vlakke etappe in waaiers uit elkaar ligt, of als een kopman op 4 kilometer lek rijdt en pas op 2 kilometer weer kan aansluiten? Dan krijg je ook nog steeds klassementsploegen die tussen de sprinttreintjes rijden omdat hun streep op 3 kilometer ligt en zich dan gevaarlijk kunnen laten afzakken. Op papier leuk, maar in de praktijk veel minder wat mij betreft.quote:Op donderdag 14 mei 2015 18:01 schreef Marcoss het volgende:
Hij wordt juist meer naar links gedrongen toch? Maar zonder het fotomannetje was er niks gebeurd nee.quote:Op donderdag 14 mei 2015 18:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die leek niet echt van invloed als ik het zo bekijk, Colli hoefde ook niet uit te wijken ofzo.
Scherp filmpje. Fototoestel helemaal in stukkenquote:Op donderdag 14 mei 2015 18:20 schreef Marcoss het volgende:
https://instagram.com/p/2quuipyZbn/
Zijn er nogal wat meer met de telefoon over de hekken..
Ontwrichte schouder. Geen idee wat er van waar is.twitter:edupidal twitterde op donderdag 14-05-2015 om 18:06:00Alberto Contador sufre una luxación en su hombro izquierdo. Además de un golpe en la rodilla. Va camino del hotel. reageer retweet
Is dat ernstig?quote:Op donderdag 14 mei 2015 18:37 schreef baggerbaas het volgende:
Ontwrichte schouder. Geen idee wat er van waar is.twitter:edupidal twitterde op donderdag 14-05-2015 om 18:06:00Alberto Contador sufre una luxación en su hombro izquierdo. Además de un golpe en la rodilla. Va camino del hotel. reageer retweet
Het komt van een Spaanse journalistiek trouwens voor alle duidelijkheid.quote:Op donderdag 14 mei 2015 18:37 schreef baggerbaas het volgende:
twitter:tinkoff_saxo twitterde op donderdag 14-05-2015 om 18:35:00-@albertocontador will undergo medical examinations and an update will be issued in due time #Giro reageer retweet
twitter:thijszonneveld twitterde op donderdag 14-05-2015 om 17:33:44Zou zomaar kunnen dat Contador vandaag de Giro verliest, maar de Tour wint. reageer retweet
Bedankt Hans.quote:Op donderdag 14 mei 2015 18:48 schreef Max23 het volgende:
twitter:thijszonneveld twitterde op donderdag 14-05-2015 om 17:33:44Zou zomaar kunnen dat Contador vandaag de Giro verliest, maar de Tour wint. reageer retweet
Froome maakt hem kapot in de tour.quote:Op donderdag 14 mei 2015 18:48 schreef Max23 het volgende:
Dat is toch een open deur van jewelste. Ambrosius zou zeggen dat we zelf ook kijken.quote:
twitter:inrng twitterde op donderdag 14-05-2015 om 18:58:38Actual diagnosis for Contador from team press officer: dislocated shoulder. Team hopes he'll ride on http://t.co/ds4YD1uyDD (Spanish) reageer retweet
Daar kan je nog best ver mee komen.quote:Op donderdag 14 mei 2015 18:59 schreef baggerbaas het volgende:
twitter:inrng twitterde op donderdag 14-05-2015 om 18:58:38Actual diagnosis for Contador from team press officer: dislocated shoulder. Team hopes he'll ride on http://t.co/ds4YD1uyDD (Spanish) reageer retweet
Nou en? Alsof je open deuren niet in mag trappen.quote:Op donderdag 14 mei 2015 18:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat is toch een open deur van jewelste. Ambrosius zou zeggen dat we zelf ook kijken.
Ja en wij mogen ons daar weer aan ergeren.quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:01 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nou en? Alsof je open deuren niet in mag trappen.
twitter:MorenoHofland twitterde op donderdag 14-05-2015 om 19:03:10Lost some places on a critical moment. Why i had a fight with the green guy? He uses his head more than his legs during a sprint. reageer retweet
Het is een hele logische opmerking. Het is meer het trieste 'alles wat Zonneveld zegt, dat vinden we maarquote:Op donderdag 14 mei 2015 19:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja en wij mogen ons daar weer aan ergeren.
Het ligt denk ik ook aan de manier waarop hij het zegt/schrijft. Dat schreeuwt gewoon "kijk mij hier eens iets durven zeggen/een opvallende uitspraak doen/een pittige mening hebben/iets bedenken wat niemand anders bedacht heeft".quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:20 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het is een hele logische opmerking. Het is meer het trieste 'alles wat Zonneveld zegt, dat vinden we maaromdat het Zonneveld is'-geneuzel geworden. Kom op gasten. Tuurlijk is hij ook wel eens irritant en slaat hij wel eens door, maar hij zegt meer dan genoeg zinnige dingen dus dit hoeft toch ook weer niet.
Het is de toon die hij aanslaat die mij het zuur tot in de keel laat rijzen.quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:20 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het is een hele logische opmerking. Het is meer het trieste 'alles wat Zonneveld zegt, dat vinden we maaromdat het Zonneveld is'-geneuzel geworden. Kom op gasten. Tuurlijk is hij ook wel eens irritant en slaat hij wel eens door, maar hij zegt meer dan genoeg zinnige dingen dus dit hoeft toch ook weer niet.
Zou je je misschien willen aanmelden voor de FOK subpoule op cyclingmaster? Anders stelt mijn 2de plek ook niks voor, uiteindelijk.quote:
Het orakel heeft gesproken mensen, dit topic kan dicht.quote:Op donderdag 14 mei 2015 18:48 schreef Max23 het volgende:
Oke, dan openen we hem weer na de laatste Tour-etappequote:Op donderdag 14 mei 2015 19:43 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Het orakel heeft gesproken mensen, dit topic kan dicht.
quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het ligt denk ik ook aan de manier waarop hij het zegt/schrijft. Dat schreeuwt gewoon "kijk mij hier eens iets durven zeggen/een opvallende uitspraak doen/een pittige mening hebben/iets bedenken wat niemand anders bedacht heeft".
Natuurlijk, hij is wel een beetje nogal zelfingenomen, maar zoals laatst die tweet van iemand van hier (was Mani geloof ik) over die val van Pozzovivo tegen hemquote:Op donderdag 14 mei 2015 19:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het is de toon die hij aanslaat die mij het zuur tot in de keel laat rijzen.
quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:43 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Het orakel heeft gesproken mensen, dit topic kan dicht.
Dat slaat helemaal niet door, dat theatrale aandachtshoerderige toontje wat van die tweet uit gaat is echt ronduit walgelijk. Die man zwelgt in zijn eigen ego.quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:47 schreef TheArt het volgende:
[..]
[..]
Natuurlijk, hij is wel een beetje nogal zelfingenomen, maar zoals laatst die tweet van iemand van hier (was Mani geloof ik) over die val van Pozzovivo tegen hemDat slaat ook wel weer heel erg door.
Je staat één plek voor mij, het stelt dus heel erg veel voor.quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:35 schreef Mani89 het volgende:
Nu genoeg over die theatrale aandachtshoer.
[..]
Zou je je misschien willen aanmelden voor de FOK subpoule op cyclingmaster? Anders stelt mijn 2de plek ook niks voor, uiteindelijk.
twitter:Cyclingnewsfeed twitterde op donderdag 14-05-2015 om 19:45:15Marco Bonarrigo @cyclingpro says x-rays show that Contador has not suffered any fractures to his left shoulder. http://t.co/KbdJxKsOjZ reageer retweet
Natuurlijk lieverd, maar Marcoss staat strak bovenaan! Ik wil graag iedereen vernederen.quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:50 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Je staat één plek voor mij, het stelt dus heel erg veel voor.
Maar dan raak ik mijn huidige koppositie in de league kwijtquote:Op donderdag 14 mei 2015 19:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Natuurlijk lieverd, maar Marcoss staat strak bovenaan! Ik wil graag iedereen vernederen.
Wat een onzin. Tegelijkertijd zag ik 100 van dat soort tweetjes voorbijkomen. Later die dag zag ik allerlei tweets van renners met dezelfde strekking. Die gast is gewoon als een rode lap op een stier voor jullie geworden en jullie kunnen alles wat hij zegt alleen nog maar in hetzelfde 'aandachtstrekkende' hoekje zetten.quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat slaat helemaal niet door, dat theatrale aandachtshoerderige toontje wat van die tweet uit gaat is echt ronduit walgelijk. Die man zwelgt in zijn eigen ego.
quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:53 schreef TheArt het volgende:
[..]
Wat een onzin. Tegelijkertijd zag ik 100 van dat soort tweetjes voorbijkomen. Later die dag zag ik allerlei tweets van renners met dezelfde strekking. Die gast is gewoon als een rode lap op een stier voor jullie geworden en jullie kunnen alles wat hij zegt alleen nog maar in hetzelfde 'aandachtstrekkende' hoekje zetten.
Ik ben ook geen enorme Thijs-fan, maar ik ben enorm blij dat er tenminste iemand is in het Nederlandse wielerjournaille is die zijn nek voor de sport durft uit te steken, terwijl hij nog verstand van de koers heeft ook. En dat kunnen verdomd weinig Nederlandse wielerjournalisten zeggen (en ja, dit zegt misschien wel meer over de rest dan over Thijs).
Helemaal eens. Als er één gast in de Nederlandse wielerjournalistiek zum Kotzen is, dan is hij het wel.quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:52 schreef TargaFlorio het volgende:
Zonneveld wekt regelmatig ergernis op, maar zegt ook vaak zinnige dingen of schrijft goede/leuke artikelen/columns.
Liever Zonneveld dan Kerckhoffs.
Die zijn er wel maar niet bij een Nederlandse krant helaas. Ik noem een Sander Slager of Herman Chevrolet.quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:53 schreef TheArt het volgende:
[..]
Wat een onzin. Tegelijkertijd zag ik 100 van dat soort tweetjes voorbijkomen. Later die dag zag ik allerlei tweets van renners met dezelfde strekking. Die gast is gewoon als een rode lap op een stier voor jullie geworden en jullie kunnen alles wat hij zegt alleen nog maar in hetzelfde 'aandachtstrekkende' hoekje zetten.
Ik ben ook geen enorme Thijs-fan, maar ik ben enorm blij dat er tenminste iemand is in het Nederlandse wielerjournaille is die zijn nek voor de sport durft uit te steken, terwijl hij nog verstand van de koers heeft ook. En dat kunnen verdomd weinig Nederlandse wielerjournalisten zeggen (en ja, dit zegt misschien wel meer over de rest dan over Thijs).
Het is geen onzin, alles wat je in deze post zet klopt niet. Het is ook maar hoe ik het ervaar, en dat is ook niet ingestudeerd, die man heeft echt die uitwerking op mij. En eigenlijk met recht, jij ziet het duidelijk anders, ik weet bij god niet waarom, maar het is zo. Soit, patat. Het zal wel.quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:53 schreef TheArt het volgende:
[..]
Oja Thijs die zich totaal misplaatst elke keer opwerpt als martelaar van de wielersport, met dat vreselijke aanstellerige pathetische toontje eronder, bah, gadverdamme. Ga eens weg Thijs.quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:53 schreef TheArt het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:52 schreef TargaFlorio het volgende:
Zonneveld wekt regelmatig ergernis op, maar zegt ook vaak zinnige dingen of schrijft goede/leuke artikelen/columns.
Liever Zonneveld dan Kerckhoffs.
Chevrolet ken ik van De Muur, schrijft leuke verhalen maar is toch geen journalist?quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:57 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Die zijn er wel maar niet bij een Nederlandse krant helaas. Ik noem een Sander Slager of Herman Chevrolet.
Klopt, hij twittert vaak zinnige dingen maar dat maakt je nog geen journalistquote:Op donderdag 14 mei 2015 19:59 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Chevrolet ken ik van De Muur, schrijft leuke verhalen maar is toch geen journalist?
Slager ken ik niet.
Herman Chevrolet weet ook niet meer van wielrennen dan de gemiddelde krantenjournalist. Van onbekendere renners of opkomende talenten hebben ze allemaal nog nooit gehoord.quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:57 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Die zijn er wel maar niet bij een Nederlandse krant helaas. Ik noem een Sander Slager of Herman Chevrolet.
Je bedoelt dat Contador vandaag de Giro verliest, maar de Tour wint?quote:Op donderdag 14 mei 2015 20:08 schreef Mani89 het volgende:
Misschien als Contador morgen uitstapt dat hij dan alsnog de Tour kan winnen.
Zo zou je het kunnen zeggen ja!quote:Op donderdag 14 mei 2015 20:09 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Je bedoelt dat Contador vandaag de Giro verliest, maar de Tour wint?
Dit is einde verhaalquote:Op donderdag 14 mei 2015 20:07 schreef Mani89 het volgende:
Dit wordt toch helemaal niks meer?
[ afbeelding ]
Wie staat er bovenaan in alle KOM klassementen bij jou in de buurt?quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:50 schreef Mani89 het volgende:
Het is eigenlijk Mart Smeets, maar dan met een totaal misplaatst ego gebaseerd op helemaal niets.
Jongens jongens toch, zou Renaat zeggen.quote:Op donderdag 14 mei 2015 20:12 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit is einde verhaal
De Giro is onthoofd
Hij heeft een veel betere vriendinquote:Op donderdag 14 mei 2015 19:49 schreef Mani89 het volgende:
Ik denk dat hij wel een goed koppel zou vormen met Halina Reijn.
Wil best meedoen, wat is het wachtwoord?quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:35 schreef Mani89 het volgende:
Nu genoeg over die theatrale aandachtshoer.
[..]
Zou je je misschien willen aanmelden voor de FOK subpoule op cyclingmaster? Anders stelt mijn 2de plek ook niks voor, uiteindelijk.
quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat slaat helemaal niet door, dat theatrale aandachtshoerderige toontje wat van die tweet uit gaat is echt ronduit walgelijk. Die man zwelgt in zijn eigen ego.
Ik ben natuurlijk niet te benijden dat ik maar niet in de buurt kom van de Duinparallel Randweg KOM in Noordwijk. Hij zal wel op de brommer hebben gezeten die engnek.quote:Op donderdag 14 mei 2015 20:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wie staat er bovenaan in alle KOM klassementen bij jou in de buurt?
lollerzakarin volgens mij, even Mexi vragen.quote:Op donderdag 14 mei 2015 20:13 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wil best meedoen, wat is het wachtwoord?
quote:
Normaal vind ik je gifjes wel geniaal.quote:
quote:Op donderdag 14 mei 2015 20:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ben natuurlijk niet te benijden dat ik maar niet in de buurt kom van de Duinparallel Randweg KOM in Noordwijk. Hij zal wel op de brommer hebben gezeten die engnek.
Naar beneden scrollen.quote:Op donderdag 14 mei 2015 20:18 schreef Dale__Cooper het volgende:
hoe kun je de poule stand bij scorito zien?
quote:Op donderdag 14 mei 2015 20:18 schreef Dale__Cooper het volgende:
EN EEN KLIKJE NAAR RECHTS!1!!1!!quote:
http://www.scorito.com/poolranking?marketId=37quote:Op donderdag 14 mei 2015 20:18 schreef Dale__Cooper het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 14 mei 2015 20:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
EN EEN KLIKJE NAAR RECHTS!1!!1!!
Thanksquote:Op donderdag 14 mei 2015 20:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
http://www.scorito.com/poolranking?marketId=37
Hier even het pijltje naar rechts of links klikken.
quote:Op donderdag 14 mei 2015 20:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Normaal vind ik je gifjes wel geniaal.
Correct.quote:Op donderdag 14 mei 2015 20:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
lollerzakarin volgens mij, even Mexi vragen.
[..]
Bedankt José.quote:
Bedankt Hans.quote:Op donderdag 14 mei 2015 20:25 schreef Sked het volgende:
[..]
Telegraaf meldt net dat zijn schouder uit de kom is geweest, geen breuken
Een snok van Rick Flens en Alberto roept om zijn moeder.quote:Op donderdag 14 mei 2015 20:25 schreef Sked het volgende:
[..]
De mazzel is dat ie dan, als ie het niet redt, redelijk gemakkelijk kan herstellen om fit te zijn voor de Tour.quote:Op donderdag 14 mei 2015 20:25 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, maar Parijs is nog er.quote:Op donderdag 14 mei 2015 20:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De mazzel is dat ie dan, als ie het niet redt, redelijk gemakkelijk kan herstellen om fit te zijn voor de Tour.
We zouden goede vrienden kunnen zijn wat dat betreft.quote:Op donderdag 14 mei 2015 20:27 schreef Sked het volgende:
[..]
Moet dit godverdomme zo negatief?
Wat een lul ben je soms
Nu kan je wel leuk gaan doen met je blije hoofd, maar Mani heeft deze foto al eerder gepost, dat geheel terzijde.quote:Op donderdag 14 mei 2015 20:27 schreef Sked het volgende:
[..]
Moet dit godverdomme zo negatief?
Wat een lul ben je soms
Ik ga deze zomer naar Parijs.quote:
Mani zegt tegen anderen maar wat hij wil, maar ik zeg enkel wat de Telegraaf net meldt verdomme en dat hebben ze verdomme tien minuten geleden gedaanquote:Op donderdag 14 mei 2015 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nu kan je wel leuk gaan doen met je blije hoofd, maar Mani heeft deze foto al eerder gepost, dat geheel terzijde.
Ik denk niet dat de Telegraaf de scoop had. Je bent in ieder geval 2 uur te laat.quote:Op donderdag 14 mei 2015 20:29 schreef Sked het volgende:
[..]
Mani zegt tegen anderen maar wat hij wil, maar ik zeg enkel wat de Telegraaf net meldt verdomme en dat hebben ze verdomme tien minuten geleden gedaan
Neem chicks mee als je naar een hippe club wil, ga anders gewoon een café binnen, of ga biertjes drinken zoals ik dat doe.quote:Op donderdag 14 mei 2015 20:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ga deze zomer naar Parijs.
Jij, als echte Parijskenner kan mij vast leuke uittips geven
Dat kan je nog altijd wat vriendelijker meldenquote:Op donderdag 14 mei 2015 20:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de Telegraaf de scoop had. Je bent in ieder geval 2 uur te laat.
Hey Sked, bedankt voor je berichtje, maar dit wisten we al een paar uur, toch bedankt voor de moeite, je bent een schat.quote:Op donderdag 14 mei 2015 20:31 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat kan je nog altijd wat vriendelijker melden
Zo ben je veel aardigerquote:Op donderdag 14 mei 2015 20:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hey Sked, bedankt voor je berichtje, maar dit wisten we al een paar uur, toch bedankt voor de moeite, je bent een schat.![]()
Zie je, je kan het welquote:Op donderdag 14 mei 2015 20:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hey Sked, bedankt voor je berichtje, maar dit wisten we al een paar uur, toch bedankt voor de moeite, je bent een schat.![]()
Neem het niet persoonlijk op TheArt, sommige mensen (eigenlijk 1 mens) halen het slechtste in mij naar boven.quote:
Ik bedoel het niet kwaad, Mani, maar begrijpelijk dat je niet met mij kan dealen.quote:Op donderdag 14 mei 2015 20:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Neem het niet persoonlijk op TheArt, sommige mensen (eigenlijk 1 mens) halen het slechtste in mij naar boven.
Ik vind je een schat Bob. Jullie zijn allemaal hele leuke mensen.quote:Op donderdag 14 mei 2015 20:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik bedoel het niet kwaad, Mani, maar begrijpelijk dat je niet met mij kan dealen.
Volgens mij was het voornamelijk Astana dat als een dolle op Kreuziger afreed hoorquote:Op donderdag 14 mei 2015 20:51 schreef Marcoss het volgende:
Zouden ze bij Tinkoff al spijt hebben dat ze achter Kreuz aangingen afgelopen dinsdag?
Aanvankelijk reed Tinkoff er zelf achteraan. Die zijn daar pas mee gestopt op ongeveer 60km van de meet. Daarna nam Astana over.quote:Op donderdag 14 mei 2015 20:54 schreef Sked het volgende:
[..]
Volgens mij was het voornamelijk Astana dat als een dolle op Kreuziger afreed hoor
Later wel ja, Saxo deed zelf ook nog wat flink wat kopwerk daarvoor. Al weet je inderdaad niet of Astana anders eerder begonnen was..quote:Op donderdag 14 mei 2015 20:54 schreef Sked het volgende:
[..]
Volgens mij was het voornamelijk Astana dat als een dolle op Kreuziger afreed hoor
Tinkoff deed niks anders dan het peloton controleren, hebben er geen minuut afgeredenquote:Op donderdag 14 mei 2015 20:57 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Aanvankelijk reed Tinkoff er zelf achteraan. Die zijn daar pas mee gestopt op ongeveer 60km van de meet. Daarna nam Astana over.
Pizza Pino kan je goed etenquote:Op donderdag 14 mei 2015 20:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ga deze zomer naar Parijs.
Jij, als echte Parijskenner kan mij vast leuke uittips geven
twitter:mrconde twitterde op donderdag 14-05-2015 om 20:59:38Alberto Contador: "I will try to continue until the very last moment. I’m optimistic about the start tomorrow." #giro reageer retweet
quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:21 schreef Mani89 het volgende:
Berti gaat knokken.twitter:mrconde twitterde op donderdag 14-05-2015 om 20:59:38Alberto Contador: "I will try to continue until the very last moment. I’m optimistic about the start tomorrow." #giro reageer retweet
Schouder uit de kom.quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:31 schreef Van_Poppel het volgende:
Echt positief klinkt dat niet. Ben benieuwd of Astana hem morgen al pijn wil doen of dat ze tot zaterdag wachten.
Die ziet een camera en denkt "fuk jou"quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:13 schreef Mani89 het volgende:
En Colli heeft ook nog een boodschap voor ons.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:05 schreef 4-elements het volgende:
twitter:MorenoHofland twitterde op donderdag 14-05-2015 om 19:03:10Lost some places on a critical moment. Why i had a fight with the green guy? He uses his head more than his legs during a sprint. reageer retweet
twitter:MorenoHofland twitterde op donderdag 14-05-2015 om 22:39:38Sometimes you do things in the heat of the moment. Learned from it, never again. Good night! reageer retweet
mag het wel hopen ja, anders moet ik Matthews of Greipel opstellen in de bergritten.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 10:04 schreef DeeBee het volgende:
Hopelijk heeft Bertje lekker geslapen in de accomodatie van Oleg, lekker handjevol tramadol erin en gaan!
Mex, blijf één ding altijd onthouden: het leven draait niet om pooltjes.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 10:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
mag het wel hopen ja, anders moet ik Matthews of Greipel opstellen in de bergritten.
Inso vindt dit niet leuk.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 10:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mex, blijf één ding altijd onthouden: het leven draait niet om pooltjes.
quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
GW toestandenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 10:15 schreef Slobeend het volgende:
Ik las dat er een fiks windje staat (4,5 bft) en vrijwel hele route tegen.
Succes vroege vluchters
Maakt het echt wel vergelijkbaar met Milaan San Remo qua afstand. En dan ook nog die 2 pogio's aan het einde. Kan een slachtveld worden.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 10:15 schreef Slobeend het volgende:
Ik las dat er een fiks windje staat (4,5 bft) en vrijwel hele route tegen.
Succes vroege vluchters
Kloptquote:
Waarom zo achterlijk lang vraag ik me af.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 10:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt
Maargoed, met klimmertjes van 50/60 kilo die 265km moeten rijden kan het ook leuk worden...
Omdat het kanquote:Op vrijdag 15 mei 2015 10:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waarom zo achterlijk lang vraag ik me af.
Ze wilden dit jaar minder transfers na de etappes. Fiuggi is vandaag aankomstplaats en morgen startplaats. Geen transfer dus, maar daardoor wel een lange etappe.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 10:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Maar toch vraag ik me af waarom.
Ok, dat verklaart het. Maar wel een slijtageslag voor die jongens.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 10:44 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Ze wilden dit jaar minder transfers na de etappes. Fiuggi is vandaag aankomstplaats en morgen startplaats. Geen transfer dus, maar daardoor wel een lange etappe.
De eerste 60 km langs de kust is 6 tegen zie ik, geen pretje in ieder geval nee.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 10:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt
Maargoed, met klimmertjes van 50/60 kilo die 265km moeten rijden kan het ook leuk worden...
twitter:mrconde twitterde op vrijdag 15-05-2015 om 11:15:00So, small break gone clear. Just 4 riders. Seriously doubt they'll make it. Matthews, Felline and Lobato the top favorites right now. #giro reageer retweet
3? 6.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 11:27 schreef noodgang het volgende:
Kopgroep duidelijk gaan vliegen, al ruim 3 minuten voorsprong
Ach zelfs de officiële ticker is traag.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 11:29 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dan updatet de Sporza ticker niet erg rap
twitter:grahamwatson10 twitterde op vrijdag 15-05-2015 om 11:40:16Alberto's been smiling in the peloton - drama's over for now, but massive winds making for a finish at 18,30 or later..:( reageer retweet
twitter:daniellloyd1 twitterde op vrijdag 15-05-2015 om 12:57:48Last Giro stage near this length was the (in)famous L'Aquila in 2010.Winner: 6h28.Me: 7h06.Santambrogio & Iglinsky DNF. Chippers. reageer retweet
Gelukkig, kan ik de finish nog zienquote:Op vrijdag 15 mei 2015 12:51 schreef Mani89 het volgende:
Hopelijk zijn ze voor het donker binnen.twitter:grahamwatson10 twitterde op vrijdag 15-05-2015 om 11:40:16Alberto's been smiling in the peloton - drama's over for now, but massive winds making for a finish at 18,30 or later..:( reageer retweet
Zeker niet met de stijl van Bertje. Als hij Jan Ullrich was, dan bleef hij gewoon stoicijns zitten de hele klim, maar Bertje staat heel veel vaak, dat lijkt mij vrij pijnlijk met zo'n schouder ja...quote:Op vrijdag 15 mei 2015 13:11 schreef Mykonos het volgende:
Nogal tegenwind schijnt, dus dat wordt een latertje idd.
Ben benieuwd hoe lang Contador het volhoudt. Met zoveel pijn in de schouder kun je toch niet fatsoenlijk klimmen lijkt me.
Het begint over een half uurtje.quote:
Boem boem!quote:Op vrijdag 15 mei 2015 13:48 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Nee
Bandiera, Boem, Mihaylov en De Negri
Ik had al medelijden met de vaste kijkers maar helemaal tijdens het wielerseizoenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 13:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Komt Buren dan vandaag voor het eerst te vervallen?
Maar nu nog niet. Gewoon beetje sparen voor straks.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 14:20 schreef Sked het volgende:
[..]
Ze gooien de beuk er nog wel in als die koplopers teruggehaald moeten worden, komt wel goed
Als de uitzending begintquote:Op vrijdag 15 mei 2015 14:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar nu nog niet. Gewoon beetje sparen voor straks.
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 14:22 schreef Leonos het volgende:
Ik moet half 6 weg van kantoor.
Dus dan graag finishen!
twitter:miketomalaris twitterde op vrijdag 15-05-2015 om 14:25:45#Giro organisers have responded to yesterday's crash by installing higher fencing at finish. http://t.co/yghz2umv8K reageer retweet
twitter:daniellloyd1 twitterde op vrijdag 15-05-2015 om 14:30:20@miketomalaris @TourDeJose it was already there yesterday. http://t.co/s1OAAz857Y reageer retweet
Oh godtwitter:sporza_koers twitterde op vrijdag 15-05-2015 om 14:32:10Na 132 kilometer volgt het peloton op 8'36" van de vier vluchters. De gemiddelde snelheid zakt onder 35 km/u. #Giro reageer retweet
Tinkoff rijdt gewoon voorin het peloton, je gaat die jongen er niet afrijden op het vlakkequote:Op vrijdag 15 mei 2015 14:34 schreef Leonos het volgende:
Waarom zo langzaam? Iedereen wilt toch Conta eraf rijden?
Laatste 100km is wel wat geaccidenteerder...wellicht dat ze dan wat proberen.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 14:35 schreef Sked het volgende:
[..]
Tinkoff rijdt gewoon voorin het peloton, je gaat die jongen er niet afrijden op het vlakke
Die is echt goed hequote:Op vrijdag 15 mei 2015 14:35 schreef Sked het volgende:
[..]
Tinkoff rijdt gewoon voorin het peloton, je gaat die jongen er niet afrijden op het vlakke
Vanaf de Palestina (dacht ik) gaat het echt alleen nog maar op en af, dat is eigenlijk het moment dat je volle bak moet gaan geven als je van Contador af wil komen, maar ook Orica oa heeft er belang bij voor Matthewsquote:Op vrijdag 15 mei 2015 14:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Laatste 100km is wel wat geaccidenteerder...wellicht dat ze dan wat proberen.
Snap er eerlijk gezegd ook geen hol van, er zijn genoeg ploegen die belang hebben bij een harde koers of het terugpakken van de kopgroepquote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:04 schreef Van_Poppel het volgende:
Er zullen echt meer ploegen mee moeten rijden, anders zijn de 4 koplopers gevlogen.
Vooral van Orica snap ik het niet...Matthews is topfavoriet. Dan zouden ze op z'n minst 2 man (een Pietertje ofzo) kunnen laten meedraaien.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:06 schreef Sked het volgende:
[..]
Snap er eerlijk gezegd ook geen hol van, er zijn genoeg ploegen die belang hebben bij een harde koers of het terugpakken van de kopgroep
twitter:CyclingCentral twitterde op vrijdag 15-05-2015 om 15:08:57Tonight's regional #Giro dish is a Fini fini al sugo di recaglie. A chicke giblets fettuccine #sbscycling http://t.co/dU93eF0q8C reageer retweet
Een jongen als Greipel kan tegenwoordig ook best een heuveltje over, die mogen ook wel eens een mannetje bijzettenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:12 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vooral van Orica snap ik het niet...Matthews is topfavoriet. Dan zouden ze op z'n minst 2 man (een Pietertje ofzo) kunnen laten meedraaien.
Hoop dat dit niet het enige is...Daar kun je geen 265km op fietsen.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:13 schreef Sked het volgende:
[ afbeelding ]twitter:CyclingCentral twitterde op vrijdag 15-05-2015 om 15:08:57Tonight's regional #Giro dish is a Fini fini al sugo di recaglie. A chicke giblets fettuccine #sbscycling http://t.co/dU93eF0q8C reageer retweet
![]()
![]()
De renners krijgen gewoon een dubbele portie op hun bordquote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hoop dat dit niet het enige is...Daar kun je geen 265km op fietsen.
Dat ziet er heerlijk uitquote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:13 schreef Sked het volgende:
[ afbeelding ]twitter:CyclingCentral twitterde op vrijdag 15-05-2015 om 15:08:57Tonight's regional #Giro dish is a Fini fini al sugo di recaglie. A chicke giblets fettuccine #sbscycling http://t.co/dU93eF0q8C reageer retweet
![]()
![]()
Herbert de wijsgeer.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:14 schreef Falco het volgende:
De wet van Herbert zegt dat een van die vier koplopers gaat winnen.
Is leuk vermaak, zeker in de Tour waar je 10 van dit soort etappes hebtquote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:26 schreef Falco het volgende:
Ik vind die infoboxjes wel leuk. Moeten ze ook bij de Tour gaan doen.
Mee eens, net als de actuele hellingshoek links boven in beeld.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:26 schreef Falco het volgende:
Ik vind die infoboxjes wel leuk. Moeten ze ook bij de Tour gaan doen.
Ze kunnen maar beter weer kijkersvragen gaan beantwoordenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:29 schreef heywoodu het volgende:
En daarna komt José met de wijsheid dat die hordenloper Xiu Liang heet, maar die bestaat helemaal niet (als topatleet dan)
José zei dat het een tennisster was, was het niet Renaat die ze door elkaar aan het halen is?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:29 schreef heywoodu het volgende:
En daarna komt José met de wijsheid dat die hordenloper Xiu Liang heet, maar die bestaat helemaal niet (als topatleet dan)
Dat was Renaat.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:29 schreef heywoodu het volgende:
Dan nog.quote:
Wordt weer een mooie 10e plaats.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Bauke heeft er al zin in.
Maar 10e plaatsen zijn ook mooi !11!!!quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wordt weer een mooie 10e plaats.
Zo, dat zijn uitspraken.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:49 schreef Sked het volgende:
7'45 achterstand nog, langzamerhand rijden ze er toch wel de nodige minuutjes af dus
Anders wij wel hequote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Bauke heeft er al zin in.
Maakt niet uit. Toch leven we er naar toe he? Het blijft toch de mooiste . Al moet ik zeggen dat de Giro ook top is.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vol verwachting over de Tour, vervolgens meestal een flopshow.
In Californië.quote:
Al zal de eerste Tour zonder Mart wel even wennen zijn.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Toch leven we er naar toe he? Het blijft toch de mooiste . Al moet ik zeggen dat de Giro ook top is.
Oh ja. Eén en al Herbert is het straksquote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Al zal de eerste Tour zonder Mart wel even wennen zijn.
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Henry Schut.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gaat echt zo verschrikkelijk worden. Ik ga niet kijken.quote:
Gezellige huiskamersfeer zonder inhoudelijke, laat staan kritische, vragen.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik zou Bram de Groot uitnodigen als vaste analist.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:02 schreef wimderon het volgende:
[..]
Gezellige huiskamersfeer zonder inhoudelijke, laat staan kritische, vragen.
's avonds stem ik gewoon af op de show van Genee. Prima discussies daar aan tafel vorig jaar.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Gewoon niet meer kijken via de NOS. Uit dat licht.
Je gaat wel je top-OP's schrijven hoop ikquote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gaat echt zo verschrikkelijk worden. Ik ga niet kijken.
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zou Bram de Groot uitnodigen als vaste analist.
Sjoerd is zoveel beterquote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik word het meest onpasselijk van het hoofd en de stem van Rivkah.
TdJ. Verheug me nu alquote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
's avonds stem ik gewoon af op de show van Genee. Prima discussies daar aan tafel vorig jaar.
Ik zag hem laatst bij Vitessequote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:07 schreef Joezi het volgende:
[..]
Die ken ik van vroeger, komt uit Velp, dikke villa
Misschien kunnen ze Sierd naar de TdF sturen nu er geen EK/WK isquote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Iedere dag weer Tomorrow Will Be Mine.
Van locatie een kutverhaal van Marcel Maijer, heeeeerlijk.
Lijflied van Mollema. Morgen weer een kans.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Diekstra en Wytze gaan dat dit jaar doen (hoop ik tochquote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Genee gaat waarschijnlijk op locatie dit jaar.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
's avonds stem ik gewoon af op de show van Genee. Prima discussies daar aan tafel vorig jaar.
Elke dag culturele anekdotes a la Philip Freriks door Le Sierdquote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:08 schreef Sked het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze Sierd naar de TdF sturen nu er geen EK/WK is
Boskamp rijdt er wel heen in zijn Djuuk als er in de buurt ook een goede pot is van Marseille onder 13 ofzo.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:09 schreef wimderon het volgende:
[..]
Genee gaat waarschijnlijk op locatie dit jaar.
Hopelijk worden Derksen en Bossie ook enkele keren ingevlogen
Gaan ze dan ook in de achtertuin van Jan Janssen zitten?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:09 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hopelijk worden Derksen en Bossie ook enkele keren ingevlogen
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:09 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hopelijk worden Derksen en Bossie ook elke keer ingevlogen
Wist je dat niet?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:16 schreef Sked het volgende:
Fijn dat Renaat nog even meldt dat Rome de hoofdstad van Italië is
Ieder op zijn eigen tempoquote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:20 schreef Falco het volgende:
Jose en Renaat hebben dit jaar internet ontdekt.
Voorlopig lijkt het allemaal best aardig te gaan, maar de koers is dan ook niet dermate hard of zwaar om al veel conclusies te trekkenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:22 schreef Maver24 het volgende:
Ik schakel net in. Hoe gaat het met Contador? Heeft tie geen pijn meer
Is wel gezegd dat Gerrans een paar keer een kans zou krijgen deze Giro en vandaag zou wel ideaal voor hem zijn. Al is de kans groot dat hij geklopt wordt voor de ritzege, wat dat betreft maakt Matthews dan weer meer kans..quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:22 schreef wimderon het volgende:
Gerrans in skinsuit, zouden ze vandaag voor hem gaan?
Gerrans gaat hier nooit winnen als er nog meer goede sprinters zijnquote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:31 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Is wel gezegd dat Gerrans een paar keer een kans zou krijgen deze Giro en vandaag zou wel ideaal voor hem zijn. Al is de kans groot dat hij geklopt wordt voor de ritzege, wat dat betreft maakt Matthews dan weer meer kans..
Als Orica wil, kunnen ze flink wat sprinters lossen op de klimmetjes daarvoor. Dan wordt de kans weer wat groter dat Gerrans het wel af kan maken, maar als ze willen winnen, is de kans groter bij Matthews ja.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:32 schreef Sked het volgende:
[..]
Gerrans gaat hier nooit winnen als er nog meer goede sprinters zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |