SPOILER: profielenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Van_Poppel op 14-05-2015 17:30:06 ]
twitter:olegtinkov twitterde op woensdag 13-05-2015 om 18:09:50After sleeping at my villa Alberto got extra power, it seems like it is better than being in motorhome :-) #Giro #contador @tinkoff_saxo reageer retweet
twitter:Movistar_Team twitterde op woensdag 13-05-2015 om 18:47:09La caída que hizo perder tiempo hoy a @giovisco en el #Giro (© @bettiniphoto). ¡@Andrey_Amador ‘salvó’ de milagro…! reageer retweet
Zonder Robert Wagner wordt dat niets natuurlijk.quote:
Misschien gaat Lampre rijden voor Modoloquote:
Kansloze kopgroep ingehaald op 10-15 km voor de finish, Massasprintquote:Op donderdag 14 mei 2015 10:55 schreef HPLC het volgende:
hopelijk is het vandaag wel leuk, de enige dag voorlopig dat ik kan kijken
Ja, ligt wel erg voor de handquote:Op donderdag 14 mei 2015 11:10 schreef Max23 het volgende:
[..]
Kansloze kopgroep ingehaald op 10-15 km voor de finish, Massasprint
Ik lees hier gewoon dat Bertje een bloedtransfusie heeft ondergaan in huize Tinkoffquote:Op woensdag 13 mei 2015 18:32 schreef Pino112 het volgende:
twitter:olegtinkov twitterde op woensdag 13-05-2015 om 18:09:50After sleeping at my villa Alberto got extra power, it seems like it is better than being in motorhome :-) #Giro #contador @tinkoff_saxo reageer retweet
Mooie column.quote:
Vermakelijk, maar ik vind wel dat de huidige onderzoeksjournalistiek danig te kort schiet. We hebben eindelijk een goed verhaal gelezen over de afslankmiddelen van Sky, en laatst was er ook een interessant verhaal over de trainer van Aru. Maar verder? Het blijft een beetje bij roepen dat het allemaal niet kan van het niveau FOK! Forum. (Misschien zoek ik niet goed genoeg hoor, dat kan ook).quote:
Link naar trainer aru?quote:Op donderdag 14 mei 2015 13:45 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Vermakelijk, maar ik vind wel dat de huidige onderzoeksjournalistiek danig te kort schiet. We hebben eindelijk een goed verhaal gelezen over de afslankmiddelen van Sky, en laatst was er ook een interessant verhaal over de trainer van Aru. Maar verder? Het blijft een beetje bij roepen dat het allemaal niet kan van het niveau FOK! Forum. (Misschien zoek ik niet goed genoeg hoor, dat kan ook).
De UCI wilde Astana's licentie intrekken op basis van informatie over de Padova-zaak. Dàt is de informatie died ik boven tafel wil hebben.
http://espoirscentral.blo(...)ivano-locatelli.htmlquote:
http://cqranking.com/men/(...)country=Rou&bestof=1quote:Op donderdag 14 mei 2015 14:54 schreef TargaFlorio het volgende:
Gisteren of eergisteren ook een Roemeen in de aanval. Nu weer eentje. Zijn die in opkomst?
En je kan er maar beter vroeg mee beginnen om ze kort te houden.quote:
Grosu is wel een talent. Behoorlijk rap, vorig jaar aardig wat gewonnen. Dit jaar nog niet echt in vorm.quote:Op donderdag 14 mei 2015 14:54 schreef TargaFlorio het volgende:
Gisteren of eergisteren ook een Roemeen in de aanval. Nu weer eentje. Zijn die in opkomst?
Hij verteert de overstap naar een niveau hoger ook niet echt makkelijk. Dat zie je bijvoorbeeld ook bij landgenoot Tvetcov.quote:Op donderdag 14 mei 2015 15:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Grosu is wel een talent. Behoorlijk rap, vorig jaar aardig wat gewonnen. Dit jaar nog niet echt in vorm.
Banden lek en dat soort geintjesquote:Op donderdag 14 mei 2015 15:55 schreef Marcoss het volgende:
Als het in de slotfase van de Giro tussen Porte en Aru gaat voor eindwinst, denk ik dat er nog wel wat Italianen kabaal gaan maken bij die trailer..
Kopgroep met paar minuten voorsprong op 52.3km, zullen wel ingelopen wordenquote:Op donderdag 14 mei 2015 16:06 schreef heywoodu het volgende:
Wat is de situatie, qua afstand enzo? Dan weet ik of ik al naar huis ga
51.5 kmquote:Op donderdag 14 mei 2015 16:06 schreef heywoodu het volgende:
Wat is de situatie, qua afstand enzo? Dan weet ik of ik al naar huis ga
Wie?quote:Op donderdag 14 mei 2015 16:17 schreef Boezeidekoe het volgende:
José noemt een stuk of 20 sprinters op maar vergeet de winnaar van vandaag, Apollonio
We hebben een kenner hier.quote:Op donderdag 14 mei 2015 16:17 schreef Boezeidekoe het volgende:
José noemt een stuk of 20 sprinters op maar vergeet de winnaar van vandaag, Apollonio
Alles doet pijn, ik heb paarden gezien en schapen en eenden met trossen kleine eendjes. En ik heb een hoop bejaarden in de greppel geduwd omdat ze niet aan de kant wilden gaan.quote:Op donderdag 14 mei 2015 16:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je een verslag van je op het oog inspannende fietsritje van vandaag?
Ik moest weer lachen.quote:Op donderdag 14 mei 2015 16:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Alles doet pijn, ik heb paarden gezien en schapen en eenden met trossen kleine eendjes. En ik heb een hoop bejaarden in de greppel geduwd omdat ze niet aan de kant wilden gaan.
De Kit heeft wel een knappe vriendinquote:Op donderdag 14 mei 2015 16:22 schreef Mani89 het volgende:
De Kit is gewoon keihard aan het chillen, wat nou depressie.
[ afbeelding ]
We mogen dus weer trots op je zijnquote:Op donderdag 14 mei 2015 16:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Alles doet pijn, ik heb paarden gezien en schapen en eenden met trossen kleine eendjes. En ik heb een hoop bejaarden in de greppel geduwd omdat ze niet aan de kant wilden gaan.
Maar daar heb je verder niks aan als je voor het andere team speelt.quote:Op donderdag 14 mei 2015 16:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
De Kit heeft wel een knappe vriendin
Ja zeker, maar wanneer heb ik eigenlijk mijn Strava account aan je gegeven?quote:Op donderdag 14 mei 2015 16:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We mogen dus weer trots op je zijn.
Vanochtend hing je een heel account op aan de neus van Knut in de SC waarin je duidelijk maakte dat je ging fietsen. Een mooi plaatje van je lunch erbij, dat ook nog.quote:Op donderdag 14 mei 2015 16:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja zeker, maar wanneer heb ik eigenlijk mijn Strava account aan je gegeven?
Ik hoop dat Mani je de greppel in duwtquote:Op donderdag 14 mei 2015 16:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopelijk glijdt Viviani uit over een zeepje.
Oh ja, dat was ik alweer vergeten. Ik begin echt te dementeren. Ik heb wel de Strava van Knut, die gaat echt hard joh.quote:Op donderdag 14 mei 2015 16:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vanochtend hing je een heel account op aan de neus van Knut in de SC waarin je duidelijk maakte dat je ging fietsen. Een mooi plaatje van je lunch erbij, dat ook nog.
Die rijdt dan ook wanneer het maar kan met de fiets naar 'werk'. In de weekenden rijdt hij ook graag heuveltje op, heuveltje af. Echt een wielerbeest, dat figuur.quote:Op donderdag 14 mei 2015 16:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oh ja, dat was ik alweer vergeten. Ik begin echt te dementeren. Ik heb wel de Strava van Knut, die gaat echt hard joh.
Ik kwam er wel achter dat we elkaar regelmatig nietsvermoedend voorbij rijden. Kleine wereld.quote:Op donderdag 14 mei 2015 16:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die rijdt dan ook wanneer het maar kan met de fiets naar 'werk'. In de weekenden rijdt hij ook graag heuveltje op, heuveltje af. Echt een wielerbeest, dat figuur.
Het enige wat hem van succes kan weerhouden is zijn alcoholverslaving.
Gister gewoon 77ste, ruim voor de bus. Nou, dan kan je wat.quote:Op donderdag 14 mei 2015 16:35 schreef Sked het volgende:
[..]
Beppu staat anders wel in de top 100 deze Giro
Hij bouwt deze Giro rustig op om in de derde week eenvoudig een paar etappes te winnenquote:Op donderdag 14 mei 2015 16:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gister gewoon 77ste, ruim voor de bus. Nou, dan kan je wat.
Als er nog een vierde week aan vast zat geplakt, had hij een serieuze bedreiging kunnen vormen voor Contador.quote:Op donderdag 14 mei 2015 16:37 schreef Sked het volgende:
[..]
Hij bouwt deze Giro rustig op om in de derde week eenvoudig een paar etappes te winnen
Gevaar voor Kruijswijk bedoel je?quote:Op donderdag 14 mei 2015 16:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als er nog een vierde week aan vast zat geplakt, had hij een serieuze bedreiging kunnen vormen voor Contador.
Wie?quote:Op donderdag 14 mei 2015 16:39 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Gevaar voor Kruijswijk bedoel je?
Fietst ook wel eens voor zijn plezier heb ik gehoordquote:Op donderdag 14 mei 2015 16:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Even uitzoeken wie die hele Kruijswijk nou eigenlijk is.
eh okquote:Op donderdag 14 mei 2015 16:42 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Deze baas:
[ afbeelding ]
Trouwens een beetje een Michael van Gerwen hoofd maar dan 100 kg lichter.
Ik hoop met je mee.quote:Op donderdag 14 mei 2015 16:44 schreef Slobeend het volgende:
Ik hoop dat Lobato zich eindelijk toont vandaag.
Tijd niet gekoerst en in de tweede etappe opgehouden door een valpartij.quote:Op donderdag 14 mei 2015 16:46 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Enig idee waarom het nog niet gelukt is?
Godverdoriequote:Op donderdag 14 mei 2015 16:52 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Zit al uren op 't puntje van m'n stoel.
En weg is ie.quote:
Wat een vuile sneerquote:Op donderdag 14 mei 2015 17:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Spannende etappe.
Gelukkig heb ik Ishibashi niet in mijn scorito team zoals sommige andere users.
Rick rijdt voor zijn eigen kansen.quote:Op donderdag 14 mei 2015 17:02 schreef TheArt het volgende:
Rickje Flens, kijk eens om je heen, je ploeggenoten zitten een positie of 20 verder.
Toch vind ik dat fluo geel niet mooi. Terug naar de jaren '90.quote:Op donderdag 14 mei 2015 17:02 schreef Mani89 het volgende:
Die roze trui in combinatie met de Saxo kleuren is wel enorm baas zeg.
Het is net de Telefonica Minardi uit 2000.quote:Op donderdag 14 mei 2015 17:03 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Toch vind ik dat fluo geel niet mooi. Terug naar de jaren '90.
Die was niet echt fluo.quote:Op donderdag 14 mei 2015 17:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is net de Telefonica Minardi uit 2000.
Syntix?quote:Op donderdag 14 mei 2015 17:11 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan wordt een bepaalde user een beetje boos
Goede organisatie zo zonder Robert Wagnerquote:Op donderdag 14 mei 2015 17:11 schreef TargaFlorio het volgende:
Lotto-Jumbo lekker verspreid over het peleton.
Verstandig om op meerdere paarden te wedden.quote:Op donderdag 14 mei 2015 17:11 schreef TargaFlorio het volgende:
Lotto-Jumbo lekker verspreid over het peleton.
Laten we het erop houden dat bepaalde users hem missen in de bekende pooltjes.quote:Op donderdag 14 mei 2015 17:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Syntix?
Ik dacht dat die Sky wel mocht.
Die had ik niet opgesteld bij cyclingmasterquote:
quote:1 Greipel
2 Pelucchi
3 Modolo
4 Belletti
5 Nizzolo
6 Petacchi
7 Viviani
8 Mezgec
9 Ruffoni
10 Appollonio
Een gezond stukje vlees.quote:Op donderdag 14 mei 2015 17:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Bertje heeft wel een oplossing daarvoor jongens.
Geef die jongen een glaasje melk.quote:
Hopelijk overleeft hij dat.quote:Op donderdag 14 mei 2015 17:20 schreef Sjoerd102 het volgende:
Verzorger van greipel ook lekker bezig. Eerst neus schoonvegen. En met zelfde hoek van de handdoek daarna de oren schoonmaken
Getsie!quote:Op donderdag 14 mei 2015 17:20 schreef Sjoerd102 het volgende:
Verzorger van greipel ook lekker bezig. Eerst neus schoonvegen. En met zelfde hoek van de handdoek daarna de oren schoonmaken
Leek mij ook ja. Moet trouwens Colli zijn geweest.quote:Op donderdag 14 mei 2015 17:20 schreef marcodej het volgende:
Volgens mij brak die knakker bij die botsing al zijn arm.
Nou ja, heuvel op.quote:Op donderdag 14 mei 2015 17:22 schreef Marcoss het volgende:
Morgen voor de sprinters die ook bergop kunnen
Dit is heel erg NSWF. Ik kan daar dus echt niet tegenquote:Op donderdag 14 mei 2015 17:23 schreef heywoodu het volgende:
De arm van Colli (niet heel prettig):
https://pbs.twimg.com/media/CE-dsXoUsAUWrUC.jpg:large
George Bennettquote:Op donderdag 14 mei 2015 17:22 schreef Marcoss het volgende:
Morgen voor de sprinters die ook bergop kunnen
Die had ik wel in de hekken willen duwen.quote:
twitter:thijszonneveld twitterde op donderdag 14-05-2015 om 17:24:27Anders hou je je fotocamera bínnen de balustrade. Eikel. #giro reageer retweet
Hij krijgt daar ook 0 steun volgens mij, moet van veel te ver komen.quote:Op donderdag 14 mei 2015 17:25 schreef baggerbaas het volgende:
Fantastische sprint ook weer van Lobato die alvast op 500m begon te sprinten
Daarom ook een link met waarschuwing ipv hem gewoon lekker neerplempen hierquote:Op donderdag 14 mei 2015 17:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit is heel erg NSWF. Ik kan daar dus echt niet tegen
Maar ik ben toch zo'n ramptoerist dat ik alsnog klik.quote:Op donderdag 14 mei 2015 17:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Daarom ook een link met waarschuwing ipv hem gewoon lekker neerplempen hier
Deze grap wilde ik ook makenquote:
Zag ik het toch goed, helemaal de verkeerde kant op inderdaad.quote:Op donderdag 14 mei 2015 17:23 schreef heywoodu het volgende:
De arm van Colli (niet heel prettig):
https://pbs.twimg.com/media/CE-dsXoUsAUWrUC.jpg:large
twitter:LottoJumbo_road twitterde op donderdag 14-05-2015 om 17:27:41Please, people, watch out when you're attending a cycling race! #giro #crash #safetyfirst reageer retweet
Dat is ie ook.quote:Op donderdag 14 mei 2015 17:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
Hij kan natuurlijk morgen veel terugnemen, maar ik vraag me toch af of Matthews niet gewoon te traag is in dit soort pure sprints om een puntentrui te winnen.
Maar het is wel een duidelijk verschil nog weer met vorig jaar.quote:
En heeft ook nog de pech dat in "zijn" ritten minder punten te halen zijn..quote:Op donderdag 14 mei 2015 17:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
Hij kan natuurlijk morgen veel terugnemen, maar ik vraag me toch af of Matthews niet gewoon te traag is in dit soort pure sprints om een puntentrui te winnen.
Oké, bedankt Hans.quote:Op donderdag 14 mei 2015 17:29 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:LottoJumbo_road twitterde op donderdag 14-05-2015 om 17:27:41Please, people, watch out when you're attending a cycling race! #giro #crash #safetyfirst reageer retweet
Porte vs Aru is toch een beetje een kneuzenstrijdquote:Op donderdag 14 mei 2015 17:32 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Oké, bedankt Hans.
Ai, als Bertje hier eruit valt zou wel klote zijn voor de spanning...
Hij reed wat verdedigend.quote:
Dat is toch geen eerlijke strijd, Aru rijdt hem in het hooggebergte compleet onderstebovenquote:Op donderdag 14 mei 2015 17:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Porte vs Aru is toch een beetje een kneuzenstrijd
Donder op. Idioot die je bent.quote:
Zonder die fietsende pizza is het tien keer moeilijker allemaalquote:Op donderdag 14 mei 2015 17:34 schreef Marcoss het volgende:
Wel opvallend dat Hofland, op een paar seconden na, echt amper steun krijgt van z'n ploeggenoten hier..
Die was zondag ook al nergens te zienquote:Op donderdag 14 mei 2015 17:35 schreef Sked het volgende:
[..]
Zonder die fietsende pizza is het tien keer moeilijker allemaal
Die houden zich waarschijnlijk rustig om krachten te sparen zodat ze Kruijswijk straks bij kunnen staan.quote:Op donderdag 14 mei 2015 17:34 schreef Marcoss het volgende:
Wel opvallend dat Hofland, op een paar seconden na, echt amper steun krijgt van z'n ploeggenoten hier..
Ze passen wel opquote:Op donderdag 14 mei 2015 17:36 schreef heywoodu het volgende:
Notering voor Contador gelijk gestegen natuurlijk, maar nog niet zo veel als je zou verwachten
quote:Op donderdag 14 mei 2015 17:36 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Die houden zich waarschijnlijk rustig om krachten te sparen zodat ze Kruijswijk straks bij kunnen staan.
Porte gaat nooit winnen van Aru.quote:Op donderdag 14 mei 2015 17:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
Nu Porte nog op zijn bek en Astana krijgt weer een winst in een grote ronde gratis aangeboden.
Nogal ja. Die rit die hij won leverde geloof ik 15 punten op, tegen 50 vandaag.quote:Op donderdag 14 mei 2015 17:31 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En heeft ook nog de pech dat in "zijn" ritten minder punten te halen zijn..
Ik vind dat hij heerlijke krullen heeft.quote:Op donderdag 14 mei 2015 17:36 schreef Mani89 het volgende:
Waarom lopen die praatjes met Flecha nooit synchroon? Ik kan daar niet mee omgaan.
Zwarte Pedro.quote:Op donderdag 14 mei 2015 17:39 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik vind dat hij heerlijke krullen heeft.
Ok bedankt Dokter Ted.quote:Op donderdag 14 mei 2015 17:38 schreef Maver24 het volgende:
Als Contador nu al pijn aan zijn schouder heb dan zal dat de komende dagen alleen maar erger worden omdat het stijf wordt en moeilijk beweegbaar
We mogen niet vergeten dat Aru nog herstellende is van malaria, dysenterie en ebola.quote:
Als Porte z'n traditionele inzinking kan voorkomen, lijkt me dat zeker niet kansloos. Kan een flinke voorsprong pakken in de tijdrit en is in het hooggebergte ook niet veel minder. Maar ja, constant blijven is voor hem altijd een hele klus..quote:
Aru gaat die tijdrit gewoon winnenquote:Op donderdag 14 mei 2015 17:40 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Als Porte z'n traditionele inzinking kan voorkomen, lijkt me dat zeker niet kansloos. Kan een flinke voorsprong pakken in de tijdrit en is in het hooggebergte ook niet veel minder. Maar ja, constant blijven is voor hem altijd een hele klus..
quote:Op donderdag 14 mei 2015 17:39 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
We mogen niet vergeten dat Aru nog herstellende is van malaria, dysenterie en ebola.
Ik heb het zelf ervaren met een val met mijn racefiets. Ik viel ook op mijn elleboog en schouder. Kon mijn arm een maand lang niet meer buigenquote:
twitter:8aldwin twitterde op donderdag 14-05-2015 om 17:42:11#gro Contador couldn't put maglia rosa on his team jersey. Rode in pink throughout the day, surely managed to take it off for presentation? reageer retweet
Albertoooo heeft nog een Spaanse trukendoos om daar mee om te gaan natuurlijk.quote:Op donderdag 14 mei 2015 17:42 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik heb het zelf ervaren met een val met mijn racefiets. Ik viel ook op mijn elleboog en schouder. Kon mijn arm een maand lang niet meer buigen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |