SPOILER: profielenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
+ de villa van Oleg.quote:Op donderdag 14 mei 2015 17:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Albertoooo heeft nog een Spaanse trukendoos om daar mee om te gaan natuurlijk.
twitter:josedecauwer twitterde op donderdag 14-05-2015 om 17:47:54#giro15 Pleit al jaren voor een tijdopname op drie km vh einde in vlakke etappes , hoeven de klassementsrenners (teams) zich niet te mengen. reageer retweet
Jezus hoe die arm al hulpeloos rondslingerde voordat hij de grond raakte.quote:
Ja leuk, dan stopt de helft van het peloton ineens met fietsen op drie kilometer van het eind. Dat schiet lekker op wil je zeggen.quote:Op donderdag 14 mei 2015 18:01 schreef Marcoss het volgende:
twitter:josedecauwer twitterde op donderdag 14-05-2015 om 17:47:54#giro15 Pleit al jaren voor een tijdopname op drie km vh einde in vlakke etappes , hoeven de klassementsrenners (teams) zich niet te mengen. reageer retweet
Die leek niet echt van invloed als ik het zo bekijk, Colli hoefde ook niet uit te wijken ofzo.quote:Op donderdag 14 mei 2015 18:13 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ruffoni kan je ook wel wat verwijten.
Ik zie het nu pasquote:Op donderdag 14 mei 2015 18:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jezus hoe die arm al hulpeloos rondslingerde voordat hij de grond raakte.
Wat doe je als het een oplopende sprint is/er een heuveltje van 500 meter is op 2,5 kilometer die voor breukjes kan zorgen, of als een vlakke etappe in waaiers uit elkaar ligt, of als een kopman op 4 kilometer lek rijdt en pas op 2 kilometer weer kan aansluiten? Dan krijg je ook nog steeds klassementsploegen die tussen de sprinttreintjes rijden omdat hun streep op 3 kilometer ligt en zich dan gevaarlijk kunnen laten afzakken. Op papier leuk, maar in de praktijk veel minder wat mij betreft.quote:Op donderdag 14 mei 2015 18:01 schreef Marcoss het volgende:
Hij wordt juist meer naar links gedrongen toch? Maar zonder het fotomannetje was er niks gebeurd nee.quote:Op donderdag 14 mei 2015 18:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die leek niet echt van invloed als ik het zo bekijk, Colli hoefde ook niet uit te wijken ofzo.
Scherp filmpje. Fototoestel helemaal in stukkenquote:Op donderdag 14 mei 2015 18:20 schreef Marcoss het volgende:
https://instagram.com/p/2quuipyZbn/
Zijn er nogal wat meer met de telefoon over de hekken..
Ontwrichte schouder. Geen idee wat er van waar is.twitter:edupidal twitterde op donderdag 14-05-2015 om 18:06:00Alberto Contador sufre una luxación en su hombro izquierdo. Además de un golpe en la rodilla. Va camino del hotel. reageer retweet
Is dat ernstig?quote:Op donderdag 14 mei 2015 18:37 schreef baggerbaas het volgende:
Ontwrichte schouder. Geen idee wat er van waar is.twitter:edupidal twitterde op donderdag 14-05-2015 om 18:06:00Alberto Contador sufre una luxación en su hombro izquierdo. Además de un golpe en la rodilla. Va camino del hotel. reageer retweet
Het komt van een Spaanse journalistiek trouwens voor alle duidelijkheid.quote:Op donderdag 14 mei 2015 18:37 schreef baggerbaas het volgende:
twitter:tinkoff_saxo twitterde op donderdag 14-05-2015 om 18:35:00-@albertocontador will undergo medical examinations and an update will be issued in due time #Giro reageer retweet
twitter:thijszonneveld twitterde op donderdag 14-05-2015 om 17:33:44Zou zomaar kunnen dat Contador vandaag de Giro verliest, maar de Tour wint. reageer retweet
Bedankt Hans.quote:Op donderdag 14 mei 2015 18:48 schreef Max23 het volgende:
twitter:thijszonneveld twitterde op donderdag 14-05-2015 om 17:33:44Zou zomaar kunnen dat Contador vandaag de Giro verliest, maar de Tour wint. reageer retweet
Froome maakt hem kapot in de tour.quote:Op donderdag 14 mei 2015 18:48 schreef Max23 het volgende:
Dat is toch een open deur van jewelste. Ambrosius zou zeggen dat we zelf ook kijken.quote:
twitter:inrng twitterde op donderdag 14-05-2015 om 18:58:38Actual diagnosis for Contador from team press officer: dislocated shoulder. Team hopes he'll ride on http://t.co/ds4YD1uyDD (Spanish) reageer retweet
Daar kan je nog best ver mee komen.quote:Op donderdag 14 mei 2015 18:59 schreef baggerbaas het volgende:
twitter:inrng twitterde op donderdag 14-05-2015 om 18:58:38Actual diagnosis for Contador from team press officer: dislocated shoulder. Team hopes he'll ride on http://t.co/ds4YD1uyDD (Spanish) reageer retweet
Nou en? Alsof je open deuren niet in mag trappen.quote:Op donderdag 14 mei 2015 18:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat is toch een open deur van jewelste. Ambrosius zou zeggen dat we zelf ook kijken.
Ja en wij mogen ons daar weer aan ergeren.quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:01 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nou en? Alsof je open deuren niet in mag trappen.
twitter:MorenoHofland twitterde op donderdag 14-05-2015 om 19:03:10Lost some places on a critical moment. Why i had a fight with the green guy? He uses his head more than his legs during a sprint. reageer retweet
Het is een hele logische opmerking. Het is meer het trieste 'alles wat Zonneveld zegt, dat vinden we maarquote:Op donderdag 14 mei 2015 19:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja en wij mogen ons daar weer aan ergeren.
Het ligt denk ik ook aan de manier waarop hij het zegt/schrijft. Dat schreeuwt gewoon "kijk mij hier eens iets durven zeggen/een opvallende uitspraak doen/een pittige mening hebben/iets bedenken wat niemand anders bedacht heeft".quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:20 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het is een hele logische opmerking. Het is meer het trieste 'alles wat Zonneveld zegt, dat vinden we maaromdat het Zonneveld is'-geneuzel geworden. Kom op gasten. Tuurlijk is hij ook wel eens irritant en slaat hij wel eens door, maar hij zegt meer dan genoeg zinnige dingen dus dit hoeft toch ook weer niet.
Het is de toon die hij aanslaat die mij het zuur tot in de keel laat rijzen.quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:20 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het is een hele logische opmerking. Het is meer het trieste 'alles wat Zonneveld zegt, dat vinden we maaromdat het Zonneveld is'-geneuzel geworden. Kom op gasten. Tuurlijk is hij ook wel eens irritant en slaat hij wel eens door, maar hij zegt meer dan genoeg zinnige dingen dus dit hoeft toch ook weer niet.
Zou je je misschien willen aanmelden voor de FOK subpoule op cyclingmaster? Anders stelt mijn 2de plek ook niks voor, uiteindelijk.quote:
Het orakel heeft gesproken mensen, dit topic kan dicht.quote:Op donderdag 14 mei 2015 18:48 schreef Max23 het volgende:
Oke, dan openen we hem weer na de laatste Tour-etappequote:Op donderdag 14 mei 2015 19:43 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Het orakel heeft gesproken mensen, dit topic kan dicht.
quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het ligt denk ik ook aan de manier waarop hij het zegt/schrijft. Dat schreeuwt gewoon "kijk mij hier eens iets durven zeggen/een opvallende uitspraak doen/een pittige mening hebben/iets bedenken wat niemand anders bedacht heeft".
Natuurlijk, hij is wel een beetje nogal zelfingenomen, maar zoals laatst die tweet van iemand van hier (was Mani geloof ik) over die val van Pozzovivo tegen hemquote:Op donderdag 14 mei 2015 19:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het is de toon die hij aanslaat die mij het zuur tot in de keel laat rijzen.
quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:43 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Het orakel heeft gesproken mensen, dit topic kan dicht.
Dat slaat helemaal niet door, dat theatrale aandachtshoerderige toontje wat van die tweet uit gaat is echt ronduit walgelijk. Die man zwelgt in zijn eigen ego.quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:47 schreef TheArt het volgende:
[..]
[..]
Natuurlijk, hij is wel een beetje nogal zelfingenomen, maar zoals laatst die tweet van iemand van hier (was Mani geloof ik) over die val van Pozzovivo tegen hemDat slaat ook wel weer heel erg door.
Je staat één plek voor mij, het stelt dus heel erg veel voor.quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:35 schreef Mani89 het volgende:
Nu genoeg over die theatrale aandachtshoer.
[..]
Zou je je misschien willen aanmelden voor de FOK subpoule op cyclingmaster? Anders stelt mijn 2de plek ook niks voor, uiteindelijk.
twitter:Cyclingnewsfeed twitterde op donderdag 14-05-2015 om 19:45:15Marco Bonarrigo @cyclingpro says x-rays show that Contador has not suffered any fractures to his left shoulder. http://t.co/KbdJxKsOjZ reageer retweet
Natuurlijk lieverd, maar Marcoss staat strak bovenaan! Ik wil graag iedereen vernederen.quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:50 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Je staat één plek voor mij, het stelt dus heel erg veel voor.
Maar dan raak ik mijn huidige koppositie in de league kwijtquote:Op donderdag 14 mei 2015 19:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Natuurlijk lieverd, maar Marcoss staat strak bovenaan! Ik wil graag iedereen vernederen.
Wat een onzin. Tegelijkertijd zag ik 100 van dat soort tweetjes voorbijkomen. Later die dag zag ik allerlei tweets van renners met dezelfde strekking. Die gast is gewoon als een rode lap op een stier voor jullie geworden en jullie kunnen alles wat hij zegt alleen nog maar in hetzelfde 'aandachtstrekkende' hoekje zetten.quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat slaat helemaal niet door, dat theatrale aandachtshoerderige toontje wat van die tweet uit gaat is echt ronduit walgelijk. Die man zwelgt in zijn eigen ego.
quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:53 schreef TheArt het volgende:
[..]
Wat een onzin. Tegelijkertijd zag ik 100 van dat soort tweetjes voorbijkomen. Later die dag zag ik allerlei tweets van renners met dezelfde strekking. Die gast is gewoon als een rode lap op een stier voor jullie geworden en jullie kunnen alles wat hij zegt alleen nog maar in hetzelfde 'aandachtstrekkende' hoekje zetten.
Ik ben ook geen enorme Thijs-fan, maar ik ben enorm blij dat er tenminste iemand is in het Nederlandse wielerjournaille is die zijn nek voor de sport durft uit te steken, terwijl hij nog verstand van de koers heeft ook. En dat kunnen verdomd weinig Nederlandse wielerjournalisten zeggen (en ja, dit zegt misschien wel meer over de rest dan over Thijs).
Helemaal eens. Als er één gast in de Nederlandse wielerjournalistiek zum Kotzen is, dan is hij het wel.quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:52 schreef TargaFlorio het volgende:
Zonneveld wekt regelmatig ergernis op, maar zegt ook vaak zinnige dingen of schrijft goede/leuke artikelen/columns.
Liever Zonneveld dan Kerckhoffs.
Die zijn er wel maar niet bij een Nederlandse krant helaas. Ik noem een Sander Slager of Herman Chevrolet.quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:53 schreef TheArt het volgende:
[..]
Wat een onzin. Tegelijkertijd zag ik 100 van dat soort tweetjes voorbijkomen. Later die dag zag ik allerlei tweets van renners met dezelfde strekking. Die gast is gewoon als een rode lap op een stier voor jullie geworden en jullie kunnen alles wat hij zegt alleen nog maar in hetzelfde 'aandachtstrekkende' hoekje zetten.
Ik ben ook geen enorme Thijs-fan, maar ik ben enorm blij dat er tenminste iemand is in het Nederlandse wielerjournaille is die zijn nek voor de sport durft uit te steken, terwijl hij nog verstand van de koers heeft ook. En dat kunnen verdomd weinig Nederlandse wielerjournalisten zeggen (en ja, dit zegt misschien wel meer over de rest dan over Thijs).
Het is geen onzin, alles wat je in deze post zet klopt niet. Het is ook maar hoe ik het ervaar, en dat is ook niet ingestudeerd, die man heeft echt die uitwerking op mij. En eigenlijk met recht, jij ziet het duidelijk anders, ik weet bij god niet waarom, maar het is zo. Soit, patat. Het zal wel.quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:53 schreef TheArt het volgende:
[..]
Oja Thijs die zich totaal misplaatst elke keer opwerpt als martelaar van de wielersport, met dat vreselijke aanstellerige pathetische toontje eronder, bah, gadverdamme. Ga eens weg Thijs.quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:53 schreef TheArt het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:52 schreef TargaFlorio het volgende:
Zonneveld wekt regelmatig ergernis op, maar zegt ook vaak zinnige dingen of schrijft goede/leuke artikelen/columns.
Liever Zonneveld dan Kerckhoffs.
Chevrolet ken ik van De Muur, schrijft leuke verhalen maar is toch geen journalist?quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:57 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Die zijn er wel maar niet bij een Nederlandse krant helaas. Ik noem een Sander Slager of Herman Chevrolet.
Klopt, hij twittert vaak zinnige dingen maar dat maakt je nog geen journalistquote:Op donderdag 14 mei 2015 19:59 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Chevrolet ken ik van De Muur, schrijft leuke verhalen maar is toch geen journalist?
Slager ken ik niet.
Herman Chevrolet weet ook niet meer van wielrennen dan de gemiddelde krantenjournalist. Van onbekendere renners of opkomende talenten hebben ze allemaal nog nooit gehoord.quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:57 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Die zijn er wel maar niet bij een Nederlandse krant helaas. Ik noem een Sander Slager of Herman Chevrolet.
Je bedoelt dat Contador vandaag de Giro verliest, maar de Tour wint?quote:Op donderdag 14 mei 2015 20:08 schreef Mani89 het volgende:
Misschien als Contador morgen uitstapt dat hij dan alsnog de Tour kan winnen.
Zo zou je het kunnen zeggen ja!quote:Op donderdag 14 mei 2015 20:09 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Je bedoelt dat Contador vandaag de Giro verliest, maar de Tour wint?
Dit is einde verhaalquote:Op donderdag 14 mei 2015 20:07 schreef Mani89 het volgende:
Dit wordt toch helemaal niks meer?
[ afbeelding ]
Wie staat er bovenaan in alle KOM klassementen bij jou in de buurt?quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:50 schreef Mani89 het volgende:
Het is eigenlijk Mart Smeets, maar dan met een totaal misplaatst ego gebaseerd op helemaal niets.
Jongens jongens toch, zou Renaat zeggen.quote:Op donderdag 14 mei 2015 20:12 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit is einde verhaal
De Giro is onthoofd
Hij heeft een veel betere vriendinquote:Op donderdag 14 mei 2015 19:49 schreef Mani89 het volgende:
Ik denk dat hij wel een goed koppel zou vormen met Halina Reijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |