Dit is Bad, Hansie.quote:
Staat ie op een andere cd dan?quote:
quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Staat ie op een andere cd dan?
Ik dacht dat MJ een legendarische cd had gemaakt met al zijn hits en dat het daarna niets meer werd.
Neequote:
quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Staat ie op een andere cd dan?
Ik dacht dat MJ een legendarische cd had gemaakt met al zijn hits en dat het daarna niets meer werd.
Dat zijn dus 2 albums. Thriller, Billie Jean, Beat It, Wanna Be Startin, Human Nature, The Girl is Mine en PYT in 82 en Bad, Man in the Mirror, Dirty Diana, Smooth Criminal en... nu bevind ik me op dun ijs maar er is er nog eentje die heel bekend is van Bad uit 88.. ik dacht The Way You Make Me Feelquote:Op donderdag 14 mei 2015 11:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee
Ik dacht dat alle legendarisch hits zoals Bad, Thriller en Billy Jean op een album stonden.
quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee
Ik dacht dat alle legendarisch hits zoals Bad, Thriller en Billy Jean op een album stonden.
Ja al die hits van ABBA staan ook op 1 CDquote:
Best of ABBAquote:Op donderdag 14 mei 2015 11:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja al die hits van ABBA staan ook op 1 CD
Bedankt dat je hem uitlegt jaquote:
Nee, 2. ABBA Gold en More ABBA Gold. Horen in elke cd-collectie thuis.quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die hebben ook 15 best of CD'squote:Op donderdag 14 mei 2015 11:21 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nee, 2. ABBA Gold en More ABBA Gold. Horen in elke cd-collectie thuis.
Vind ik eigenlijk alleen nuttig bij bands met een hele grote discografie die niet zo'n interessante albums hebben. Ik noem een The Kinks.quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben trouwens een sucker voor best of cd's
Ideale ik word wakker in een tentje muziek.quote:
die van zanger rinus ookquote:Op donderdag 14 mei 2015 11:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan nog steeds is kensington > Michael Jackson...quote:
Eens...quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit nummer heb ik de afgelopen week al 4x gehoord, draai dan een andere. Zoals Something
Hij leest meequote:Op donderdag 14 mei 2015 12:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit nummer heb ik de afgelopen week al 4x gehoord, draai dan een andere. Zoals Something
Lachwekkend inderdaadquote:
Ik vind het nog steeds stom. Uiteraardquote:Op donderdag 14 mei 2015 12:31 schreef Sersjee het volgende:
Het is een populair bandje. Waarom weet ik niet, maar dat doet niet ter zake. En the Beatles zijn heel erg ancient history voor hele grote delen van het luisterend publiek.
Als ze bij een soortgelijke lijst van radio 2 o.i.d. nou hoger zouden staan, ja, dan wordt het wel tijd om je zorgen te gaan maken, maar hier? Mwah.
Daarnaast staat Sgt Peppers sowieso hogerquote:Op donderdag 14 mei 2015 12:31 schreef Sersjee het volgende:
Het is een populair bandje. Waarom weet ik niet, maar dat doet niet ter zake. En the Beatles zijn heel erg ancient history voor hele grote delen van het luisterend publiek.
Als ze bij een soortgelijke lijst van radio 2 o.i.d. nou hoger zouden staan, ja, dan wordt het wel tijd om je zorgen te gaan maken, maar hier? Mwah.
Maar de Kevers hadden toch ook maar 1 album met al hun hits?quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daarnaast staat Sgt Peppers sowieso hoger
Hoi oldbiequote:
Ja hoor. Goede dag. Lekker in pyjama aan mijn jurk naaien.quote:
klinkt gezelligquote:Op donderdag 14 mei 2015 12:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja hoor. Goede dag. Lekker in pyjama aan mijn jurk naaien.
Ja. Niks tegen Rubbereend zeggen hequote:
Zou datumonthoudtechnisch wel handig zijn.quote:
Want?quote:Op donderdag 14 mei 2015 13:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Over een uur schakelen we trouwens allemaal naar radio 2. Tip van mij.
Moet ik mijn hele radio opnieuw instellen, ben jij gek ofzo?quote:Op donderdag 14 mei 2015 13:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Over een uur schakelen we trouwens allemaal naar radio 2. Tip van mij.
22quote:Op donderdag 14 mei 2015 13:17 schreef SilentChaos het volgende:
Welke plek staat dotan trouwens?
#dtv
Leuk lijstje met classicsquote:
Thanksquote:
quote:Op donderdag 14 mei 2015 13:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik neem aan dat hierna de normale programmering verder gaat? Of staat dit niet op 1?
Oliebollenprogrammering met het beste van het afgelopen jaar en daarna serious top 500quote:Op donderdag 14 mei 2015 13:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik neem aan dat hierna de normale programmering verder gaat? Of staat dit niet op 1?
Terwijl het eigenlijk MH zou moeten zijnquote:
Sinds 1975?quote:Op donderdag 14 mei 2015 13:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Terwijl het eigenlijk MH zou moeten zijn
Jup!quote:
Die duurt 7 minuten johquote:Op donderdag 14 mei 2015 13:27 schreef ieniminimuis het volgende:
En nog eenvoor het niet draaien van de albumversie.
8:51 om precies te zijnquote:Op donderdag 14 mei 2015 13:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die duurt 7 minuten joh
met 3 minuten outro
denk je echt dat 3fm dat doet
Brian Johnson kan niet zingen inderdaad. Ik vind dan ook alleen de nummers met Bon Scott fijn.quote:Op donderdag 14 mei 2015 13:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Nieuwe zanger? Is dit wel zingen dan?
Desondanks is AC/DC een topband.
Mijn oma en opa waren beiden 6 toen de oorlog begon. Ze hebben weinig verhalen over de oorlog. De ene die ik weet is dat een neef van mijn oma die uit Vierpolders komt in de oorlog richting Achterhoek kwam om te wonen.quote:Op donderdag 14 mei 2015 14:06 schreef SilentChaos het volgende:
Rotterdam gebombardeerd alweer 75 jaar geleden... Hoor de verhalen van m'n oma nog, die was fietsend vanuit den haag naar haar familie in Kinderdijk, door brandend Rotterdam en Nederlandse vrouwen die vreeën met Duitse soldaten...
Elke keer als m'n oma dat vertelde zag ik haar woede in haar ogen, eigenlijk de enige keer dat je woede bij haar zag
Mijn opa en oma waren al rond de 20 dus alles erg bewust meegemaakt. Blijven altijd wel intrigerende verhalen!quote:Op donderdag 14 mei 2015 14:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn oma en opa waren beiden 6 toen de oorlog begon. Ze hebben weinig verhalen over de oorlog. De ene die ik weet is dat een neef van mijn oma die uit Vierpolders komt in de oorlog richting Achterhoek kwam om te wonen.
Maar over het algemeen gold er een Duitser haat bij zowel oma als opa.
Mijn opa en oma gingen altijd naar Duitsland op vakantie er werd Duitse muziek gedraaid.quote:Op donderdag 14 mei 2015 14:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mijn opa en oma waren al rond de 20 dus alles erg bewust meegemaakt. Blijven altijd wel intrigerende verhalen!
M'n oma van m'n vaders kant was er altijd heel open over en vertelde veel, m'n andere opa en oma niet.
M'n opa heb ik helaas te kort meegemaakt en was te jong, maar van m'n vader begreep ik dat hij er ook weinig over zei.
Vreemd genoeg gingen ze wel altijd naar Oostenrijk op vakantie
vond hem beter met de vuquote:
Ik heb echt geen flauw idee waar je het over hebtquote:Op donderdag 14 mei 2015 14:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
vond hem beter met de vu
Al vond ik white light white heat best lastig, daar zat ook een debiel smerig nummer op trouwens
Velvet undergroundquote:Op donderdag 14 mei 2015 14:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb echt geen flauw idee waar je het over hebt
Pakt Google er maar bij.quote:
Geen idee. Of niet opgelet of het kwam mij niet bekend voor.quote:Op donderdag 14 mei 2015 14:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Welke draaiden ze nog verder van Lou naast perfect day?
Die is echt irritant.quote:
Waar hij zelf bloedende stembanden krijgt van zijn liedjes krijg ik er bloedende oren van.quote:
Dankje voor de waarschuwing. Ik was even wielrennen aan het kijken, en had de radio uit.quote:
quote:
En dan zo nog éénquote:Op donderdag 14 mei 2015 17:16 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Dankje voor de waarschuwing. Ik was even wielrennen aan het kijken, en had de radio uit.
Elbow
goeie zangerquote:
Ik heb er tweequote:
Ik dacht dat je niet ging luisteren vandaagquote:Op donderdag 14 mei 2015 16:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Fix you het mooiste nummer
Hij zingt vals. Is iedereen toondoof ofzo?
Het is een dwangneurose om 's ochtends toch maar de radio aan te zetten.quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:26 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik dacht dat je niet ging luisteren vandaag
mijn opa en oma van mijn moeders kant waren van 1906 en 1907, het is mij nooit gelukt om iets over de oorlog te horen te krijgen van ze. Ze hebben in 42 een kind verloren aan leukomie, misschien wilden ze die hele tijd afblokken.quote:Op donderdag 14 mei 2015 14:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mijn opa en oma waren al rond de 20 dus alles erg bewust meegemaakt. Blijven altijd wel intrigerende verhalen!
M'n oma van m'n vaders kant was er altijd heel open over en vertelde veel, m'n andere opa en oma niet.
M'n opa heb ik helaas te kort meegemaakt en was te jong, maar van m'n vader begreep ik dat hij er ook weinig over zei.
Vreemd genoeg gingen ze wel altijd naar Oostenrijk op vakantie
Om vervolgens de hele dag zeikend radio te luisteren? Wat een levenquote:Op donderdag 14 mei 2015 21:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is een dwangneurose om 's ochtends toch maar de radio aan te zetten.
Wist niet eens dat ie nog leefde.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 08:41 schreef Qunix het volgende:
En nummer 5 deze maand:
http://nos.nl/artikel/203(...)-king-overleden.html
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 00:46 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Om vervolgens de hele dag zeikend radio te luisteren? Wat een leven
Ze hadden ook The Bones of You kunnen draaien.quote:Op donderdag 14 mei 2015 17:22 schreef ChatGirl het volgende:
En dan juist de twee nummers draaien die ook als single zijn uitgebracht.
An Audience with the Pope was wel tof geweest.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 10:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze hadden ook The Bones of You kunnen draaien.
Maar het zijn, naast Starlings, ook gewoon de twee beste nummers. The Bones of You vind ik wel een mindere.
Of The Fixquote:Op vrijdag 15 mei 2015 10:54 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
An Audience with the Pope was wel tof geweest.
Die vind ik matigquote:
Ik kan er ook niks aan doen hoorquote:
Daarom ook dequote:
zat niet in mijn opvoeding, maar Appetite en de beide Illusion-albums vind ik meesterlijk. weer eens luisteren binnenkortquote:Op vrijdag 15 mei 2015 10:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Guns 'n Roses zat in mijn muzikale opvoeding en blijft nog steeds goed.
Douwe Flop?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 14:01 schreef ChatGirl het volgende:
Jullie mogen 3x raden welke zanger deze week de megahit heeft?
Je gaat door voor de koelkast.quote:
quote:
quote:
Terechtquote:
Lateralusquote:Op vrijdag 15 mei 2015 17:33 schreef Timo20 het volgende:
[..]! echt hey
![]()
nee hoor, ik luister gewoon naar de album 500 van Stu Bru. Waar Bloc Party - Silent Alarm gewoon op 66 staat en net Funeral van Arcade Fire en Lateralus van Tool voorbij kwamen. Kom daar nog maar eens om bij 3FM![]()
Radio 2 is de nieuwe 3FM?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:39 schreef Pino112 het volgende:
Vanaf nu elke vrijdag om 22.30u Operation DJ Sandstorm op Radio 2.
uuhm wacht evenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:39 schreef Pino112 het volgende:
Vanaf nu elke vrijdag om 22.30u Operation DJ Sandstorm op Radio 2.
Godverdomme. Vanmorgen onderweg Radio 2 aan en jawel hoor, was ie ook weer een uur ofzo te gastquote:
quote:
Die ellende is mij gelukkig bespaard gebleven en dat zal ook altijd zo blijven!quote:
Al dik 20 jaar.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Die ellende is mij gelukkig bespaard gebleven en dat zal ook altijd zo blijven!
(Hij ligt onder de zoden toch?)
De tering, ben je al zo oud?!quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:38 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Al dik 20 jaar.
Zag 'em optreden voorafgaand aan Nederland - Hongarije in de Kuip.
Volgens m'n geboorteakte wel, ja.quote:
Die dingen liegen niet, het zal ongetwijfeld kloppen!quote:
Nou, het ziekenhuis waar ik geboren ben bestaat al járen niet meer en m'n vertrouwen in de gemeentelijke administratie is niet denderend, dus ik hou nog even een slag om de arm.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Die dingen liegen niet, het zal ongetwijfeld kloppen!
Oei...quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:56 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nou, het ziekenhuis waar ik geboren ben bestaat al járen niet meer en m'n vertrouwen in de gemeentelijke administratie is niet denderend, dus ik hou nog even een slag om de arm.
Hoiquote:
Als het kan schommelen kan het ook wippenquote:
Ik denk eerlijk gezegd dat er iets mis met 'm is. Ernstige ziekte. Hij zag er de laatste tijd zo belabberd uit, graatmager. Of is dat een hele rare aanname?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:11 schreef Evertjan het volgende:
weer geen Timur wel benieuwd voor welk programma hij in het buitenland zit? Wie is de Mol of Expeditie Robinson?
nee hij is gewoon lelijkquote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat er iets mis met 'm is. Ernstige ziekte. Hij zag er de laatste tijd zo belabberd uit, graatmager. Of is dat een hele rare aanname?
Ik hoop natuurlijk WIDM of Robinson maar daar vind ik Timur geen type voor.
misschien hebben ze hem wel gepusht om in zo programma te zitten om naamsbekendheid op te doen als hij straks de lunchshow gaat doen?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat er iets mis met 'm is. Ernstige ziekte. Hij zag er de laatste tijd zo belabberd uit, graatmager. Of is dat een hele rare aanname?
Ik vroeg het me ook al af, drie weken geleden was ie ziek en hij is er nog steeds niet weer?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Kutzooi, inderdaad. Ik had in het vorige topic al geklaagd over de reeks matige Megahits op rij. De nieuwste kan er probleemloos bij. Zo'n vent krijgt alleen de Megahit omdat -ie Nederlander is en het programma van Giel heeft gewonnen.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Godverdomme. Vanmorgen onderweg Radio 2 aan en jawel hoor, was ie ook weer een uur ofzo te gast. Uiteindelijk van ellende maar naar Sky gezapt. Al dat gepush van artiesten en concerten. Rot. Op.
dus niet eens de volledige maand op de radio?quote:Op zondag 17 mei 2015 15:16 schreef Pino112 het volgende:
Coen gaat eind mei weer op vakantie, voor de laatste keer van onze centjes.
Volgens Coen maakt hij nog 9 shows, en dat klopt precies met het aantal werkdagen dat er deze maand nog over zijn.quote:Op zondag 17 mei 2015 15:24 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
dus niet eens de volledige maand op de radio?
quote:Op zondag 17 mei 2015 15:24 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
dus niet eens de volledige maand op de radio?
https://www.facebook.com/coenswijnenberg?fref=tsquote:Het zijn rare dagen. Ik kan het me bijna niet voorstellen, maar de laatste twee weken bij BNN en 3FM gaan morgen in. Begin februari hebben we naar buiten gebracht dat de Coen & Sander show gaat verhuizen naar Radio 538 (https://www.facebook.com/coenswijnenberg/posts/795089943871690). Na de bekendmaking op de radio hebben we er bewust voor gekozen om die dag alleen de NOS en RTL Late Night te woord te staan. We zijn de volgende dag meteen doorgegaan met dat wat we het liefste doen: de Coen & Sander show maken. Daar heb ik de afgelopen maanden (en nog steeds) heel erg van genoten! Heb het nadenken over het naderende afscheid steeds vooruit geschoven, maar nu er nog maar twee weken op de klok staan is de countdown wel echt gestart. Weggaan bij 3FM, het zal niet meevallen en ik kijk er op z'n zachtst gezegd niet naar uit. Ik merk het ook bij Sander en de jongens van de redactie, Koen en Paul. We hikken er allemaal een beetje tegenaan. Tegelijkertijd voelt het goed. Ik kan met zoveel liefde terugkijken op 12 jaar 3FM; van één uurtje in de nacht naar een dagelijkse middagshow en alles wat we hebben beleefd en meegemaakt. Maargoed, sentimenteel geklets bewaar ik nog even smile-emoticon
Over minder dan twee weken, op vrijdag 29 mei, is de laatste show op 3FM. Diezelfde avond vieren we een mooi afscheidsfeest (op een bijzondere lokatie) en direct erna vlieg ik eruit voor een lange reis. Even de tijd om langzaam de knop om te draaien naar het nieuwe avontuur op Radio 538 waar ik heel veel zin in heb. Maar eerst genieten van iedereen bij BNN en 3FM en de laatste 9 Coen & Sander Shows!
RIP aan de nabestaanden.quote:Op zondag 17 mei 2015 15:50 schreef SilentChaos het volgende:
Jongens, even een klein nieuwtje.
J. en ik gaan samenwonen (ze trekt (hihi) bij me in)
RIP Bijlmerfaxen.quote:Op zondag 17 mei 2015 15:50 schreef SilentChaos het volgende:
quote:Op zondag 17 mei 2015 15:50 schreef SilentChaos het volgende:
Leukquote:Op zondag 17 mei 2015 15:50 schreef SilentChaos het volgende:
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 17 mei 2015 15:50 schreef SilentChaos het volgende:
Over 2 maanden lekker gaan fietsen met matching joggingpakken.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:56 schreef ChatGirl het volgende:
Eerst al een stationwagon kopen, nu samenwonen. Het gaat van kwaad tot erger SC.
Ik verwacht binnenkort een broertje of zusje voor Lara.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:56 schreef ChatGirl het volgende:
Eerst al een stationwagon kopen, nu samenwonen. Het gaat van kwaad tot erger SC.
Toch maar even quoten voor de zekerheid.quote:
quote:Op zondag 17 mei 2015 15:50 schreef SilentChaos het volgende:
Thanks manquote:
Congrats!quote:Op zondag 17 mei 2015 15:50 schreef SilentChaos het volgende:
Hij was gelukkig nog niet geweest dit jaar. Ow, wacht.quote:Op zondag 17 mei 2015 15:16 schreef Pino112 het volgende:
Coen gaat eind mei weer op vakantie, voor de laatste keer van onze centjes.
ik zat te snikken voor mijn monitorquote:Op zondag 17 mei 2015 18:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hij was gelukkig nog niet geweest dit jaar. Ow, wacht.
Wat een tranentrekkende verhalen weet die man toch elke keer weer te produceren. NOT.
Thanks!quote:
Hey, Roel.quote:Op zondag 17 mei 2015 18:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hij was gelukkig nog niet geweest dit jaar. Ow, wacht.
Wat een tranentrekkende verhalen weet die man toch elke keer weer te produceren. NOT.
Godsamme.quote:Op zondag 17 mei 2015 20:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Hey, Roel.
KENSINGTON deze week weer een keer bij Giel.
Ik dacht ik waarschuw even.
Ze hebben toch alles afgezegd?quote:Op zondag 17 mei 2015 20:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Hey, Roel.
KENSINGTON deze week weer een keer bij Giel.
Ik dacht ik waarschuw even.
Ja zoals al eerder boven mij gemeld, de gezinswagen heb je alquote:
Wel zo handig voor de band!quote:Op zondag 17 mei 2015 21:33 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja zoals al eerder boven mij gemeld, de gezinswagen heb je al
Een reservewiel past ook wel in een kleine auto.quote:
ik gebruik tegenwoordig minidiscquote:
Naar mijn mening het slechtste nummer van het album. Maarja de videoclip is wel echt bad-ass.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |