Dit is Bad, Hansie.quote:
Staat ie op een andere cd dan?quote:
quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Staat ie op een andere cd dan?
Ik dacht dat MJ een legendarische cd had gemaakt met al zijn hits en dat het daarna niets meer werd.
Neequote:
quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Staat ie op een andere cd dan?
Ik dacht dat MJ een legendarische cd had gemaakt met al zijn hits en dat het daarna niets meer werd.
Dat zijn dus 2 albums. Thriller, Billie Jean, Beat It, Wanna Be Startin, Human Nature, The Girl is Mine en PYT in 82 en Bad, Man in the Mirror, Dirty Diana, Smooth Criminal en... nu bevind ik me op dun ijs maar er is er nog eentje die heel bekend is van Bad uit 88.. ik dacht The Way You Make Me Feelquote:Op donderdag 14 mei 2015 11:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee
Ik dacht dat alle legendarisch hits zoals Bad, Thriller en Billy Jean op een album stonden.
quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee
Ik dacht dat alle legendarisch hits zoals Bad, Thriller en Billy Jean op een album stonden.
Ja al die hits van ABBA staan ook op 1 CDquote:
Best of ABBAquote:Op donderdag 14 mei 2015 11:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja al die hits van ABBA staan ook op 1 CD
Bedankt dat je hem uitlegt jaquote:
Nee, 2. ABBA Gold en More ABBA Gold. Horen in elke cd-collectie thuis.quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die hebben ook 15 best of CD'squote:Op donderdag 14 mei 2015 11:21 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nee, 2. ABBA Gold en More ABBA Gold. Horen in elke cd-collectie thuis.
Vind ik eigenlijk alleen nuttig bij bands met een hele grote discografie die niet zo'n interessante albums hebben. Ik noem een The Kinks.quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben trouwens een sucker voor best of cd's
Ideale ik word wakker in een tentje muziek.quote:
die van zanger rinus ookquote:Op donderdag 14 mei 2015 11:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan nog steeds is kensington > Michael Jackson...quote:
Eens...quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit nummer heb ik de afgelopen week al 4x gehoord, draai dan een andere. Zoals Something
Hij leest meequote:Op donderdag 14 mei 2015 12:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit nummer heb ik de afgelopen week al 4x gehoord, draai dan een andere. Zoals Something
Lachwekkend inderdaadquote:
Ik vind het nog steeds stom. Uiteraardquote:Op donderdag 14 mei 2015 12:31 schreef Sersjee het volgende:
Het is een populair bandje. Waarom weet ik niet, maar dat doet niet ter zake. En the Beatles zijn heel erg ancient history voor hele grote delen van het luisterend publiek.
Als ze bij een soortgelijke lijst van radio 2 o.i.d. nou hoger zouden staan, ja, dan wordt het wel tijd om je zorgen te gaan maken, maar hier? Mwah.
Daarnaast staat Sgt Peppers sowieso hogerquote:Op donderdag 14 mei 2015 12:31 schreef Sersjee het volgende:
Het is een populair bandje. Waarom weet ik niet, maar dat doet niet ter zake. En the Beatles zijn heel erg ancient history voor hele grote delen van het luisterend publiek.
Als ze bij een soortgelijke lijst van radio 2 o.i.d. nou hoger zouden staan, ja, dan wordt het wel tijd om je zorgen te gaan maken, maar hier? Mwah.
Maar de Kevers hadden toch ook maar 1 album met al hun hits?quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daarnaast staat Sgt Peppers sowieso hoger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |