Jaap Fischer met Het ei.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 18:31 schreef Soury het volgende:
Ik weet nog wel een singeltje van mijn ouders die als kind leuk vond. Ik kan er niet opkomen
Nee die was wat later.quote:
Neequote:
En daarop stonden je ouders te jiven ?quote:
Dat zei ik toch niet ? Ze hadden het singeltje, en ik vond het een leuk nummer. Vandaar dat het nog in mijn hoofd zat/zit.quote:
DM aan Melting sturen. Dan draait hij hem wel voor je als hij hem heeft.quote:
O.k. ik heb nog een verzoekje. Maar die staan niet in de lijst. Kan het dan ook.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 19:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
DM aan Melting sturen. Dan draait hij hem wel voor je als hij hem heeft.
De lijst is alleen voor als er geen live DJ draaitquote:Op zaterdag 16 mei 2015 19:48 schreef Soury het volgende:
[..]
O.k. ik heb nog een verzoekje. Maar die staan niet in de lijst. Kan het dan ook.
Als er een DJ draait (zoals nu) , dan moet je die een DM sturen, want live-uitzending.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 19:48 schreef Soury het volgende:
O.k. ik heb nog een verzoekje. Maar die staan niet in de lijst. Kan het dan ook.
Jaren 60 dus. Ik mag nog nietquote:Op zaterdag 16 mei 2015 19:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als er een DJ draait (zoals nu) , dan moet je die een DM sturen, want live-uitzending.
Als er geen DJ is, dan kun je verzoekjes aanvragen via de jukebox (genaamd gup). Als het nummer niet in de lijst staat bij gup, dan kan het dus niet, maar bij de liveshows heb je veel meer kans, omdat de platenkast van de DJ's veel groter is dan die van gup. Als je me nog kunt volgen.
Psalmen en kerkgezang...quote:Op zaterdag 16 mei 2015 20:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
Die Radio bevalt me wel, scheelt ook boel YT posten.
Ben benieuwd wanneer Treehut gaat draaien.
Jensen heeft nog bij Ajax gevoetbald...quote:Op zaterdag 16 mei 2015 20:02 schreef Doedezemaar het volgende:
http://www.nu.nl/cultuur-(...)en-89-overleden.html
Wat heeft die man toch veel ontworpen
Niet gehoord.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 20:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn koorzang set viel goed in de smaak.
quote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 20:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
Hee TH wanneer ga je keer draaien op de radio?
nooit waarsch.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 20:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hee TH wanneer ga je keer draaien op de radio?
TH is kort van stofquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |