soms ben ik wel erg voorstelbaarquote:
TH komt idd regelmatig verrassend uit de hoek met zn muziekjesquote:Op zaterdag 16 mei 2015 22:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat is jammer, volgens mij heb je wel de goede vibes ervoor.
Ja daarom.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 22:27 schreef chufi het volgende:
[..]
TH komt idd regelmatig verrassend uit de hoek met zn muziekjes
Ik wil best mijn bankgegevens dm'en hoorquote:Op vrijdag 15 mei 2015 20:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik wil met alle liefde wat doneren als dat je problematiek wat kan verlichten.
Ik zou er niet aan beginnen, maar zo te horen heb je hard geld nodig?!quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik wil best mijn bankgegevens dm'en hoor
Gratis geld is altijd handig.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zou er niet aan beginnen, maar zo te horen heb je hard geld nodig?!
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wil best mijn bankgegevens dm'en hoor
Vroeger hadden we een dementietopic. Dat was wel wat voor jou geweest.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:11 schreef Kingstown het volgende:
DM-en doe ik alleen met mezelf, dus dat gaat het niet worden. PM-en mag wel.
Ik heb een baantje waar ik net van rond kom. Maar geen extraatjes.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zou er niet aan beginnen, maar zo te horen heb je hard geld nodig?!
Had ik het toch gepost. Gsm browser stond open op de reply pagina en ik wist niet meer of ik het gepost had.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[..]
Vroeger hadden we een dementietopic. Dat was wel wat voor jou geweest.
Misschien eens bij Staatsbosbeheer gaan zeuren...quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb een baantje waar ik net van rond kom. Maar geen extraatjes.
Maarja ik heb mezelf in deze situatie gekregen dus ik mag niet al te hard mopperen.
Die gedachtesprong begrijp ik niet?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien eens bij Staatsbosbeheer gaan zeuren...
Morgen gewoon nog een keer posten. En die PM sturen, dan komt alles in orde.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Had ik het toch gepost. Gsm browser stond open op de reply pagina en ik wist niet meer of ik het gepost had.
Soms denk ik te veel en doe ik te weinig of weet ik niet meer of ik het gedaan heb.
Iets in die richting had ze gestudeerd dacht ik...quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die gedachtesprong begrijp ik niet?
Kan ik jou ook pm-en over een cursus mindfulness a ¤ 300?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Morgen gewoon nog een keer posten. En die PM sturen, dan komt alles in orde.
heeft KT dat nodig ?quote:Op zondag 17 mei 2015 00:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kan ik jou ook pm-en over een cursus mindfulness a ¤ 300?
Niet dat ik weet, maar het leek mij wel wat.quote:
Die BS smeerde mijn huisarts me ooit aan. Toedeledokiequote:Op zondag 17 mei 2015 00:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kan ik jou ook pm-en over een cursus mindfulness a ¤ 300?
als het je interesseert of het je helpt verder te komen is het geen bsquote:Op zondag 17 mei 2015 00:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Die BS smeerde mijn huisarts me ooit aan. Toedeledokie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |