Juventusquote:• Madrid have won their last six home games, scoring 21 goals in the process and conceding twice.*
• Madrid have scored at least once in each of their last 51 home games, since a 1-0 defeat by Club Atlético de Madrid on 28 September 2013.*
• The Merengues have not failed to score at the Bernabéu in 23 UEFA Champions League outings, since a 2-0 defeat by FC Barcelona at the semi-final stage on 27 April 2011.*
• Ronaldo has scored six times in his last six UEFA Champions League games against Italian sides and his tally of nine semi-final goals in the competition is unsurpassed.
• Ancelotti's men have recorded eight wins in their last ten matches. They were nine games unbeaten before their 2-1 defeat in Turin.
• Ronaldo has struck 42 Liga goals this season, two more than Lionel Messi in the race to finish top scorer and eight shy of the Argentina forward's record set in 2011/12. Madrid remain two points behind Barcelona in the title race.*
• Luka Modrić has not featured since spraining the medial collateral ligament in his right knee against Málaga CF on 18 April. Benzema has missed the last six games with a knee problem.*
De eerste wedstrijd zit er op. Juventus heeft thuis, in de ogen van de kenners, verrast. Ze verschalkten de Madrilenen uit Bernabeu met 2-1. Vrij vroeg scoorde Alvaro Morata tegen zijn oude maatjes 1-0. Juventus was op stoom, maar dan was daar toch Ronaldo die 1-1 maakte. In de tweede helft verijdelde Juve een corner. Het duo Morata-Tevez stormde op het doel van Iker af. Morata werd onderuitgehaald maar Tevez ging verder: penalty. 2-1.quote:• Juventus have won the first leg of a UEFA competition tie 2-1 on four occasions – and progressed each time.
• Juventus clinched a fourth successive Italian title with four games to spare on 2 May.
• The Bianconeri have a better defensive record away than at home this season, conceding just 12 goals in 24 matches on their travels.*
• Tévez has scored seven UEFA Champions League goals this season, one more than in his five previous campaigns combined. His goal on matchday one was his first in the competition since April 2009 and 1,003 minutes of play.
• Tévez has scored 20 Serie A goals this season and is three goals shy of his career-best total for a league campaign, set in 2009/10 while at Manchester City FC.*
• Cáceres (out since 5 March, ankle) and Pogba (18 March, thigh) have been sidelined.*
OK.quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:18 schreef ha_n het volgende:
http://www.quizz.biz/uploads/quizz/521341/3_ODs9a.jpg
Oh god, jij ook alquote:Op woensdag 13 mei 2015 22:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat is een beetje vragen waarom mensen fan zijn van Messi, of Cruijff.
quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waarom kreeg Jezus volgelingen? Ik denk omdat hij wonderen verrichtte en dat heeft NickGod ook gedaan. Met een voetbal.
nooitquote:
quote:
Jezus bracht ons Curling. Snap dat dan.quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waarom kreeg Jezus volgelingen? Ik denk omdat hij wonderen verrichtte en dat heeft NickGod ook gedaan. Met een voetbal.
Hij scoort anders aan de lopende band in FIFA 15.quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh god, jij ook al
Wat een matige speler is het toch eigenlijk. Het wordt tijd om legende Nijland als UI te nemen.
De Koninklijke Calimero.quote:
Real zelf niet, wel de ballenkindjes.quote:
CL finale.quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:20 schreef Zorro het volgende:
Bale is niet echt een heel goede kopper, durf ik te stellen.
Ik ben er inmiddels achter dat dit een niet oprechte poging was mij mad te krijgen, gelukkig niet op feiten gebaseerd.quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:17 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Heb je wakker gelegen van de beschuldigen omtrent het feit dat jouw fc groningen support een act is?
sufkutje dit is al de returnquote:Op woensdag 13 mei 2015 22:20 schreef Evertjan het volgende:
kan nog weleens een heet avondje worden in Turijn
Lijkt meer op boe.quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:21 schreef Drolflap het volgende:
Na deze wedstrijd gaan ze weer boo roepen
De Koninklijke ballenkinders.quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:20 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Real zelf niet, wel de ballenkindjes.
Wanneer wel? Zelfs Jetro is beterquote:Op woensdag 13 mei 2015 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Marcelo speelt ook niet echt goed vandaag
voor op de plek van penaldoquote:Op woensdag 13 mei 2015 22:22 schreef klaasweetalles het volgende:
madrid gaat gewoon hazard kopen voor 100 miljoen let maar op
ronaldo kan overal voorin spelenquote:
Ik moest er wel om lollenquote:
Jij hebt het nodig ja.quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Verlenging in mijn broek ja.
2 keer 0 blijft 0quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Verlenging in mijn broek ja.
Hij bakte er niks van.quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:24 schreef vigen98 het volgende:
PirloWat heb ik een respect voor die man! Echt een strijder
strijder? die miet heeft dienstplicht geweigerdquote:Op woensdag 13 mei 2015 22:24 schreef vigen98 het volgende:
PirloWat heb ik een respect voor die man! Echt een strijder
Oud strijder Seedorf werd bij Ajax destijds uitgefloten. Maar dit allemaal weer geheel terzijde.quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:23 schreef Evertjan het volgende:
de oude strijder Pirlo held voor het leven
Was typfoutje van notaris, moest eigenlijk 00,1miljoen worden maar kon niet worden teruggedraaidquote:Op woensdag 13 mei 2015 22:24 schreef Dagoduck het volgende:
Waarom kostte Bale ook al weer 100 miljoen?
die hele transfer riekt naar geld witwaspraktijkenquote:Op woensdag 13 mei 2015 22:24 schreef Dagoduck het volgende:
Waarom kostte Bale ook al weer 100 miljoen?
Vrienden moeten dit kunnen hebben van elkaar.quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Matig dit, erg matig. Dacht dat wij goede vrienden waren.
Ik hoop dat Juve Barca pakkie geeft in de finale dan, maar dat zal wel neitquote:
Satire zoals Cavaliers en ik alleen kunnen.quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Vrienden moeten dit kunnen hebben van elkaar.
Isco speelt toch ook?quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:26 schreef klaasweetalles het volgende:
wat is die kroos een verschrikkelijk kut speler zeg
waarom speelt isco daar niet
die mof kan er geen fuk van behalve hardlopen
ben je blind?quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:26 schreef klaasweetalles het volgende:
wat is die kroos een verschrikkelijk kut speler zeg
waarom speelt isco daar niet
die mof kan er geen fuk van behalve hardlopen
Seedorf god.quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:25 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Oud strijder Seedorf werd bij Ajax destijds uitgefloten. Maar dit allemaal weer geheel terzijde.
Ik hou mij al de hele avond in.quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Vrienden moeten dit kunnen hebben van elkaar.
Jong Oranje - Jong Italie EK Isrealquote:Op woensdag 13 mei 2015 22:26 schreef sjeppert het volgende:
italiaanse ploegen zijn zo doorzichtig in tijdrekken
Recent ben ik ook toegetreden tot de meesters van de satire. Het certificaat hangt hier in de huiskamer.quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Satire zoals Cavaliers en ik alleen kunnen.
Hij heeft eigenhandig de penalty vloek op oranje gestart.quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:27 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Seedorf god.Hij heeft in zijn eentje net zo vaak de CL/Europacup I gewonnen als Barca.
Oh je gaat er nog een knotsgekke avond van maken?quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik niet want dan moet ik later aan het speciaalbier.
waar dan gvdquote:
Bitterbalquote:Op woensdag 13 mei 2015 22:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh je gaat er nog een knotsgekke avond van maken?
Inclusief eierbal?
Dat zou het ergste zijn. Ik zal bidden dat we het op 1-1 houden.quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik niet want dan moet ik later aan het speciaalbier.
Hij scoorde er vandaag ook 1 hoor, dus dit is onzinquote:Op woensdag 13 mei 2015 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Jullie hoeven ook niet meer op een bevlieging van CR7 te hopen want hij scoorde al zijn tien CL-goals dit seizoen in de eerste helft.
Wat een gelul. Seedorf is een van de allerbeste voetballers die we ooit hebben gehad. In ieder geval de succesvolste.quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:27 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Hij heeft eigenhandig de penalty vloek op oranje gestart.
Ik heb die nog nooit gegeten. Aanrader?quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh je gaat er nog een knotsgekke avond van maken?
Inclusief eierbal?
Lezenquote:Op woensdag 13 mei 2015 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij scoorde er vandaag ook 1 hoor, dus dit is onzin
We hebben 'm zwart gemaakt.quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:27 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Hij heeft eigenhandig de penalty vloek op oranje gestart.
Hapquote:Op woensdag 13 mei 2015 22:28 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Wat een gelul. Seedorf is een van de allerbeste voetballers die we ooit hebben gehad. In ieder geval de succesvolste.
Ik snap er niks meer van.quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:27 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
waar dan gvd
nauwelijks aan de bal door die kut duitser die hem voor de voeten loopt
om het kort te hoiuden
die mof moet eruit maakt niet uit welke naam erin komt
quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij scoorde er vandaag ook 1 hoor, dus dit is onzin
welke speler heeft eigenlijk de meeste EC 1 titels?quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:27 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Seedorf god.Hij heeft in zijn eentje net zo vaak de CL/Europacup I gewonnen als Barca.
Weinig, bijna alles gaat naast.quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:28 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Hoevaak heeft Bale nou op doel geschoten?
het problkeem is dat hij niet speelt door die kut duitserquote:Op woensdag 13 mei 2015 22:28 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik snap er niks meer van.
Jij weet toch alles?
En dan heb je niet eens gezien dat Isco de hele wedstrijd al speelt
Ik ook nog nooit, maar het lijkt me heel smerigquote:Op woensdag 13 mei 2015 22:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik heb die nog nooit gegeten. Aanrader?
Hoeveel zijn er gekocht? 5?quote:
Ben jij wel een echte Groninger?quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ook nog nooit, maar het lijkt me heel smerig
Balletje vasthoudenquote:Op woensdag 13 mei 2015 22:29 schreef Rabieluh het volgende:
Llorente? Die heeft nog niet zoveel goed gedaan van het jaar, wat moet ie nu dan gaan doen? Breekijzer maar dan andersom?
Hoeft ook niet de beste kans te zijnquote:Op woensdag 13 mei 2015 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Beste kansen voor Real zijn wel geweest denk ik
Heb je al mijn post herlezen? Je hebt het totaal verkeerd begrepen.quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Beste kansen voor Real zijn wel geweest denk ik
Verslag?quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:30 schreef Dagoduck het volgende:
Ik had me trouwens een lekkere Kapsalon vanavond
fattieboi.quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:30 schreef Dagoduck het volgende:
Jij zei dat hij al zijn goals in de eerste seizoenshelft scoordequote:Op woensdag 13 mei 2015 22:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je al mijn post herlezen? Je hebt het totaal verkeerd begrepen.
Picsquote:Op woensdag 13 mei 2015 22:30 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ben al m'n hele leven een Groningerquote:Op woensdag 13 mei 2015 22:30 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ben jij wel een echte Groninger?
Ja.quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik heb die nog nooit gegeten. Aanrader?
Dat is wel zijn ding maar weinig gezien de laatste tijd.quote:
1-1 is het wonder.quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:30 schreef klaasweetalles het volgende:
wonderen gebeuren heel vaak bij wedsrijden van madrid
Onmogelijk.quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:30 schreef Dagoduck het volgende:
Maar het eten van een eierbal hoort daar dan toch bij?quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ben al m'n hele leven een Groninger
Nee, dat staat er niet.quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij zei dat hij al zijn goals in de eerste seizoenshelft scoorde
Ja.quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Maar het eten van een eierbal hoort daar dan toch bij?
Vind ik wel.quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Maar het eten van een eierbal hoort daar dan toch bij?
ohquote:Op woensdag 13 mei 2015 22:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, dat staat er niet.
Hij scoorde al zijn tien CL-goals in de eerste helft.
Alsof ik niet heb gezien dat Penaldo weer scoorde vandaag.
Beste kapsa haal je bij hasquote:Op woensdag 13 mei 2015 22:30 schreef Dagoduck het volgende:
quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bah Juve door.
Was er al beetje bang voor
Juve-Barca finale, gatverquote:Op woensdag 13 mei 2015 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bah Juve door.
Ik vermeldde het eerder op de avond ook al.quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bah Juve door.
quote:
Ik vind dat Paxcon vanavond zijn eierbal vuurdoop moet ondergaan. Leg jij het op beeld vast Johannes?quote:
De ultra's mogen daar gratis zitten als ze maar lawaai makenquote:Op woensdag 13 mei 2015 22:32 schreef gijsman het volgende:
waarom zitten die ultras van real zo ver bovenin weggestopt ?
anders zijn de negers op het veld niet veiligquote:Op woensdag 13 mei 2015 22:32 schreef gijsman het volgende:
Heeft real die dan?quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:32 schreef gijsman het volgende:
kleine overwinning real had ook gekund, was ook wel terechtgzien de wedstrijdquote:Op woensdag 13 mei 2015 22:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vermeldde het eerder op de avond ook al.
1-1/2-2 zou het worden.
#Ikhebaltijdgelijk
Ja.quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:33 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
[..]
Ik vind dat Paxcon vanavond zijn eierbal vuurdoop moet ondergaan. Leg jij het op beeld vast Johannes?
Beetje zoals jij op fok.quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:33 schreef Sked het volgende:
[..]
De ultra's mogen daar gratis zitten als ze maar lawaai maken
Ok dan de mindere versie ervanquote:Op woensdag 13 mei 2015 22:33 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Die kon scoren, stond altijd op de goede plaats.
geef mij er een paarquote:Op woensdag 13 mei 2015 22:34 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Mijn anus staat zo strak dat ik diamanten schijt.
Dit weet ik, maar ik verklap het niet.quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:35 schreef opperkleurder het volgende:
Wisten jullie met welke Nederlandse club de fans van Juventus warme banden onderhouden?
ADO?quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:35 schreef opperkleurder het volgende:
Wisten jullie met welke Nederlandse club de fans van Juventus warme banden onderhouden?
Worden de hoeren goedkoperquote:Op woensdag 13 mei 2015 22:34 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hoe later op de avond, vul zelf maar in...
laten we het hopenquote:Op woensdag 13 mei 2015 22:35 schreef Vasion het volgende:
Ik denk dat de goal in 90+3 gaat vallen voor Real.
adoquote:Op woensdag 13 mei 2015 22:35 schreef opperkleurder het volgende:
Maar 2 andere spelers op de wereld hadden die bal nog binnengehouden.quote:
echt waar?quote:
Beste keeper ooit en altijd.quote:
quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
In Den Haag vanaf vandaag een leeftijdsgrens van 21 ipv 18.
Mag het niet over je moeder hebben.quote:
Willy de Hond -> Buffonquote:Op woensdag 13 mei 2015 22:37 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Beste keeper ooit en altijd.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |