Hmm, goeie puntjes idd! Tnx mignonne, daar kan ik wel wat dingetjes van benoemen. Volgende week weer op controle dan maar es doornemen met haar.quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:21 schreef mignonne het volgende:
[..]
bevalplan hoeft niet he, het mag![]()
Als je geen bijzondere wensen hebt of je hebt meer behoefte aan het over je heen laten komen dan laat je het zittenHet is prima om er in te zetten wat je niet wilt.
Wat ik zelf het meest overzichtelijk vind is een bevalplan wat ingedeeld is in tijdperken dus ontsluiting - persen - erna. Zodat je als lezer snel kunt schakelen zeg maar als je ergens midden in valt.
Dingen om aan te denken ks idd, benoem vooral wat je niet wilt. Wil je rust op de kamer? Wil je de lichten gedimt of maakt dat je niet uit? Wil je actief gecoacht worden, streng of juist met aandacht voor angsten enz. Qua pijnstilling? Wil je aangemoedigd worden om in beweging te blijven of wil je juist dat je vk zich zoveel mogelijk je gang laat gaan. Wil je persen op je rug of juist liever niet, wil papa de baby op je buik leggen, wil je de baby zelf aanpakken, wie knipt de navelstreng? Checken voor hechtingen en testjes bij baby direct erna of liever eerst even rust? Foto's tijdens ontsluiting? Welke soort voeding ga je geven?
Noem maar op, genoeg om op te schrijven
Ik heb ook hemdjes van primark. Ik koop ze een maat groter dan normaal en tot nu toe passen ze prima (27 weken). En voor nog geen 3 euro kan je er geen miskoop aan doen. Moet er wel bij zeggen dat ik ze vooral als ondershirtjes gebruik, omdat de meeste zwangerschapsshirts die ik heb nogal laag uitgesneden zijn. En let op de lengte, die varieert heel erg per (soort) shirt.quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:33 schreef JantinaGr het volgende:
Vraagje over positiekleding. Zijn van die stretch tops/shirts die je o.a. bij primark heel goedkoop koopt, geschikt met een flinke buik? Ze rekken wel lekker mee...
Ik ga morgen shoppen met mijn moeder en vraag me af in hoeverre je tops en shirts als positiekleding moet kopen t.o.v. gewoon wat wijdere tops/shirts in stretch en stretch jurkjes, het zal vooral om de zomerperiode gaan immers. Positiebroeken heb ik al.
edit, ik las 'waar'quote:Op donderdag 14 mei 2015 20:42 schreef coccinelle het volgende:
Voedingsbh's, wanneer koop je die? /noob
ik zou zelf adviseren, een week na de bevalling. Ze kunnen nog best even groeien in die paar dagenquote:Op donderdag 14 mei 2015 20:42 schreef coccinelle het volgende:
Voedingsbh's, wanneer koop je die? /noob
Die shirts zag ik vanmiddag ook toen ik op de h&m site aan het kijken was. Toevallig ook mijn smaak!quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:53 schreef mousemicky het volgende:
Hoe groot is je buik nu? Ik kom nu (25w) op het punt dat de langere hemdjes wel over mijn buik gaan, maar dan bij mijn kont/rug raar opkruipen. Dat probleem heb je met speciale positiehemden niet. Die zijn ook maar 8 euro bij de H&M, dus daarvoor hoef je het niet te laten.
Gewone shirts draag ik alleen nog de wijdere lang vallende modellen, anders hetzelfde probleem, en ik vind dat geen gezicht als ik voor de klas sta. Heb dus ook wat goedkope postieblousjes/shirts gekocht (H&M, en aanbieding van mamalicious). Deze bv: http://tablet.hm.com/nl/product/88754?article=88754-B en deze http://tablet.hm.com/nl/product/88689?article=88689-F...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
yay!!quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:13 schreef Skoap het volgende:
Klumsy haar zoon is erMet moeder en zoon gaat het goed
De rest van de details laat ik aan haar over!
Klinkt als bandenpijn..quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:04 schreef Daui het volgende:
Heeft iemand weleens kleine steken in de rechteronderbuik gehad. Ik heb vandaag teveel gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |