Je hoopt er onderuit te kunnen?quote:Op woensdag 13 mei 2015 19:23 schreef slacKard.x het volgende:
Is er wel eens een incassobureau bij jullie langs geweest om verhaal te komen halen wat betreft een negatief paypal saldo?
Eerst antwoord op mijn vraag geven voordat je een tegenvraag stelt.quote:
Je mag hier alleen reageren als je wel een ooit een negatief saldo op paypal hebt gehad.quote:
DAS WAHR EIN BEFEHL!quote:Op woensdag 13 mei 2015 19:29 schreef slacKard.x het volgende:
[..]
Je mag hier alleen reageren als je wel een ooit een negatief saldo op paypal hebt gehad.
quote:Op woensdag 13 mei 2015 19:29 schreef slacKard.x het volgende:
Je mag hier alleen reageren als je wel een ooit een negatief saldo op paypal hebt gehad.
succes met het krijgen van een antwoord.quote:Op woensdag 13 mei 2015 19:29 schreef slacKard.x het volgende:
[..]
Kan, als een automatische incasso bounced, je een creditcardbetaling intrekt, of iemand je geld stort, jij het eraf haalt en diegene de betaling intrekt.quote:Op woensdag 13 mei 2015 19:30 schreef Prospos het volgende:
Wist niet dat je daar een negatief saldo kan hebben.
Kijk eens aan. Weer wat geleerd.quote:Op woensdag 13 mei 2015 19:33 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Kan, als een automatische incasso bounced, je een creditcardbetaling intrekt, of iemand je geld stort, jij het eraf haalt en diegene de betaling intrekt.
En waarschijnlijk nog wel meer manieren
hoelang sta je al in de min, en wat voor bedrag gaat het om?quote:Op woensdag 13 mei 2015 19:46 schreef slacKard.x het volgende:
Vandaag een brief gekregen van het EOS, waarschijnlijk werken ze daarmee samen wat betreft dit soort zaken.
471,38,- sinds 12 maartquote:Op woensdag 13 mei 2015 19:50 schreef rene90 het volgende:
[..]
hoelang sta je al in de min, en wat voor bedrag gaat het om?
Kan me niet voorstellen dat ze hier hun schouders voor ophalen. Of ze gaan zelf vorderen/dagvaarden of ze hebben er een andere partij voor.quote:
Als ze zelf gaan vorderen moeten ze vanuit Luxemburg komen, dus daar ga ik niet vanuit. Ik ga denk ik het risico nemen en als ze komen tja dan betaal ik zo'n 150,- extra.quote:Op woensdag 13 mei 2015 19:53 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat ze hier hun schouders voor ophalen. Of ze gaan zelf vorderen/dagvaarden of ze hebben er een andere partij voor.
Opgelicht door een koper.quote:
Ja dat is een bekend probleem bij Paypal. Gewoon niet verkopen aan buitenland.quote:Op woensdag 13 mei 2015 19:59 schreef slacKard.x het volgende:
[..]
Opgelicht door een koper.
Heb z'n product opgestuurd zoals beschreven + track and trace. Je hoeft alleen een claim in te dienen en je krijgt 9 v/d 10 keer je geld terug.. Ik raad Paypal niemand aan als het gaat om internationaal goederen te verkopen.
Nee Paypal is er heel makkelijk in.quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:00 schreef Meneer_Meeuw het volgende:
Maar als jij T&T hebt kun jij toch gewoon aantonen dat je ten goeder trouw bent geweest?
Misschien zeg ik nu iets geks, heb mijzelf nooit bezig gehouden met Paypal.
De koper zal zeggen dat het item niet was zoals beschreven, of iets dergelijks. Ik heb de track and trace al naar ze gemailed, niks teruggekregen. Het hele paypal systeem bestaat uit een robot, alles is geautomatiseerd, dat zie je ook in de emails die je van ze krijgt. Alles is noreply etc. Bellen is ook een automatische lijn, voordat je een medewerker aan de lijn krijgt ben je ongetwijfeld een paar uur verder.quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:00 schreef Meneer_Meeuw het volgende:
Maar als jij T&T hebt kun jij toch gewoon aantonen dat je ten goeder trouw bent geweest?
Misschien zeg ik nu iets geks, heb mijzelf nooit bezig gehouden met Paypal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De dikgedrukte belofte hebben ze ook nooit waargemaakt.we cant feed the poor but we can fund a war
quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:05 schreef slacKard.x het volgende:
Je kan heel moeilijk gaan doen, maar je bent gewoon genaaid. Dus zolang je in de min staat blijft paypal je brieven sturen. Heb je zelf nog contact op een of andere manier met paypal over die kwestie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De dikgedrukte belofte hebben ze ook nooit waargemaakt.
Tuurlijk doe ik moeilijk, ik ga ze niet zomaar betalen als een onderdanig schoothondje.quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:08 schreef rene90 het volgende:
[..]
Je kan heel moeilijk gaan doen, maar je bent gewoon genaaid. Dus zolang je in de min staat blijft paypal je brieven sturen. Heb je zelf nog contact op een of andere manier met paypal over die kwestie?
Woefquote:Op woensdag 13 mei 2015 19:26 schreef slacKard.x het volgende:
[..]
Eerst antwoord op mijn vraag geven voordat je een tegenvraag stelt.
Je kan ze e-mailen en bellen, ook niet gedaan?quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:10 schreef slacKard.x het volgende:
[..]
Tuurlijk doe ik moeilijk, ik ga ze niet zomaar betalen als een onderdanig schoothondje.
Nee, er valt niet met paypal te contacteren.
Je denkt serieus dat het Paypal iets kan schelen dat ze de opdracht tot invordering ff de grens over moeten wippen? Dat ze alleen maar incassoprocedures in Luxemburg starten?quote:Op woensdag 13 mei 2015 19:55 schreef slacKard.x het volgende:
Als ze zelf gaan vorderen moeten ze vanuit Luxemburg komen, dus daar ga ik niet vanuit. Ik ga denk ik het risico nemen en als ze komen tja dan betaal ik zo'n 150,- extra.
Wat een gefaalde poging om intelligenter en meer ervaren over te komen dan ik. Als ik een brief had gehad van Paypal zelf in plaats van EOS, dan was dat voor hun veel omslachtiger en duurder geweest. Waarom helemaal vanuit Luxemburg komen als je ook gewoon een relatie kan opbouwen met incassobureau 's in andere landen? In mijn ogen hebben ze dat wel slim gedaan zo. Zou jij voor een incasso voor $50 even naar Amerika wippen? Succes ermee Quellertjequote:Op woensdag 13 mei 2015 20:18 schreef Queller het volgende:
[..]
Je denkt serieus dat het Paypal iets kan schelen dat ze de opdracht tot invordering ff de grens over moeten wippen? Dat ze alleen maar incassoprocedures in Luxemburg starten?
Boewhahahaha
Gekke jongen![]()
![]()
![]()
Lullig dat je genaaid bent, maar je bent op zeker de lul
Dat kun je eenvoudig oplossen door even te bellen metquote:Op woensdag 13 mei 2015 20:03 schreef slacKard.x het volgende:
[..]
De koper zal zeggen dat het item niet was zoals beschreven, of iets dergelijks. Ik heb de track and trace al naar ze gemailed, niks teruggekregen. Het hele paypal systeem bestaat uit een robot, alles is geautomatiseerd, dat zie je ook in de emails die je van ze krijgt. Alles is noreply etc. Bellen is ook een automatische lijn, voordat je een medewerker aan de lijn krijgt ben je ongetwijfeld een paar uur verder.
Quellertjequote:Op woensdag 13 mei 2015 20:24 schreef slacKard.x het volgende:
Wat een gefaalde poging om intelligenter en meer ervaren over te komen dan ik. Als ik een brief had gehad van Paypal zelf in plaats van EOS, dan was dat voor hun veel omslachtiger en duurder geweest. Waarom helemaal vanuit Luxemburg komen als je ook gewoon een relatie kan opbouwen met incassobureau 's in andere landen? In mijn ogen hebben ze dat wel slim gedaan zo. Zou jij voor een incasso voor $50 even naar Amerika wippen? Succes ermee Quellertje
Je begon zelf, pukkelkopquote:Je hoeft niet zo kattig te doen hoor, schieten we allebei niks mee op
Logisch dat ik die eis stel. Anders heb ik toch geen ene reet aan je, wat jij bij deze wel bevestigd hebt.quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:27 schreef Queller het volgende:
[..]
Quellertje
Nee, ze werken écht niet internationaal samen. Doen ze niet
[..]
Je begon zelf, pukkelkop
[..]
Je hebt gelijk hoor, meidquote:Op woensdag 13 mei 2015 20:29 schreef slacKard.x het volgende:
Logisch dat ik die eis stel. Anders heb ik toch geen ene reet aan je, wat jij bij deze wel bevestigd hebt.
neequote:Op woensdag 13 mei 2015 20:30 schreef Queller het volgende:
[..]
Je hebt gelijk hoor, meid
Laat je het nog ff weten als de deurwaarder beslag komt leggen op de televisie van paps?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |