Je hoopt er onderuit te kunnen?quote:Op woensdag 13 mei 2015 19:23 schreef slacKard.x het volgende:
Is er wel eens een incassobureau bij jullie langs geweest om verhaal te komen halen wat betreft een negatief paypal saldo?
Eerst antwoord op mijn vraag geven voordat je een tegenvraag stelt.quote:
Je mag hier alleen reageren als je wel een ooit een negatief saldo op paypal hebt gehad.quote:
DAS WAHR EIN BEFEHL!quote:Op woensdag 13 mei 2015 19:29 schreef slacKard.x het volgende:
[..]
Je mag hier alleen reageren als je wel een ooit een negatief saldo op paypal hebt gehad.
quote:Op woensdag 13 mei 2015 19:29 schreef slacKard.x het volgende:
Je mag hier alleen reageren als je wel een ooit een negatief saldo op paypal hebt gehad.
succes met het krijgen van een antwoord.quote:Op woensdag 13 mei 2015 19:29 schreef slacKard.x het volgende:
[..]
Kan, als een automatische incasso bounced, je een creditcardbetaling intrekt, of iemand je geld stort, jij het eraf haalt en diegene de betaling intrekt.quote:Op woensdag 13 mei 2015 19:30 schreef Prospos het volgende:
Wist niet dat je daar een negatief saldo kan hebben.
Kijk eens aan. Weer wat geleerd.quote:Op woensdag 13 mei 2015 19:33 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Kan, als een automatische incasso bounced, je een creditcardbetaling intrekt, of iemand je geld stort, jij het eraf haalt en diegene de betaling intrekt.
En waarschijnlijk nog wel meer manieren
hoelang sta je al in de min, en wat voor bedrag gaat het om?quote:Op woensdag 13 mei 2015 19:46 schreef slacKard.x het volgende:
Vandaag een brief gekregen van het EOS, waarschijnlijk werken ze daarmee samen wat betreft dit soort zaken.
471,38,- sinds 12 maartquote:Op woensdag 13 mei 2015 19:50 schreef rene90 het volgende:
[..]
hoelang sta je al in de min, en wat voor bedrag gaat het om?
Kan me niet voorstellen dat ze hier hun schouders voor ophalen. Of ze gaan zelf vorderen/dagvaarden of ze hebben er een andere partij voor.quote:
Als ze zelf gaan vorderen moeten ze vanuit Luxemburg komen, dus daar ga ik niet vanuit. Ik ga denk ik het risico nemen en als ze komen tja dan betaal ik zo'n 150,- extra.quote:Op woensdag 13 mei 2015 19:53 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat ze hier hun schouders voor ophalen. Of ze gaan zelf vorderen/dagvaarden of ze hebben er een andere partij voor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |