quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:47 schreef detulp050 het volgende:
Wie of wat is EOS? En waarom willen ze nu 26 euro? Ik begrijp er maar weinig van
Dit gok ikquote:Op dinsdag 23 november 2010 15:47 schreef detulp050 het volgende:
Wie of wat is EOS? En waarom willen ze nu 26 euro? Ik begrijp er maar weinig van
Snap jij het zelf welquote:Op donderdag 25 november 2010 18:05 schreef Tamashii het volgende:
Ha wat zijn we weer grappig. Donder lekker op als je er geen fuck van begrijpt.
quote:Dat is mijn hele probleem. Ik heb tientallen keren contact opgenomen met ebay, paypal en eos. Eerste mailtjes waren heel vriendelijk en de mailtjes die ik terug kreeg ook. Maar nu reageren ze domweg gewoon niet meer. Ik heb bewijs dat ik iets gekocht heb en niet gekregen hebt. De verkoper heeft zijn spul gewoon niet opgestuurd en daar baal ik van. Prima, maar dat ik nu daarvoor ook nog geld moet betalen, nee.
Ja, nu begrijp ik hetquote:Op donderdag 25 november 2010 18:22 schreef Tamashii het volgende:
Ik had sowieso geld op mijn paypal account. Ik heb toen iets gekocht. Toen is dat geld er af gegaan, verkoper zou het versturen. Verkoper heeft dat niet gedaan. Dus ik heb dat geld terug laten boeken. Geld was terug geboekt maar toen stond er -26 euro. Ik uitgelegd bij ebay en paypal. Dit zouden ze onderzoeken. Dat onderzoek is nooit verder gekomen... Terwijl ik wel veel mailtjes etc heb gestuurd. Kreeg eergister dus weer een brief van EOS of ik die 26 euro terug wilde betalen zonder verdere uitleg....
Beter?
Niets meer aan toe te voegen.quote:Op donderdag 25 november 2010 18:26 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Ja, nu begrijp ik het
Maar ik vrees dat mijn antwoord je niet zal bevallen.
Paypal heeft een service, namelijk kopersbescherming. Als je een artikel niet krijgt, dan kun je een conflict starten, waarbij je bijna altijd je geld terugkrijgt. Als uit het onderzoek komt dat je je geld terugkrijgt, dan stort Paypal de 26 euro op je account. Dan kun je het er af halen. Als het onderzoek stilvalt, dan dien je een reminder te sturen om opnieuw de case te laten bekijken.
Jij hebt de automatische incasso van Paypal laten storneren (toch?), waardoor je op -26 euro kwam te staan. Het onderzoek is nooit voltooid en de zaak is nu waarschijnlijk verlopen. Paypal beschouwt de zaak nu als gesloten en ziet dat jij op -26 euro staat en stuurt een incassobureau op je af.
In principe terecht, al is de vraag wat er nu gebeurd is met je 'conflict' qua kopersbescherming. Mijn advies is: betaal 26 euro en laat het conflict uitzoeken.
Ja dus je hebt geen geschil gestart maar het gewoon zelf teruggeboekt... Ik zet jou in de plaats van Paypal, niet van EOS.quote:Op donderdag 25 november 2010 18:38 schreef Tamashii het volgende:
Nee dat begrijp je dus verkeerd want ik heb het direct na mijn terugboeking uitgelegd, nog voordat ik ooit van EOS gehoord had.
Mijn reactie was als steun bedoeld.quote:Op donderdag 25 november 2010 18:05 schreef Tamashii het volgende:
Ha wat zijn we weer grappig. Donder lekker op als je er geen fuck van begrijpt. Dat is mijn hele probleem. Ik heb tientallen keren contact opgenomen met ebay, paypal en eos. Eerste mailtjes waren heel vriendelijk en de mailtjes die ik terug kreeg ook. Maar nu reageren ze domweg gewoon niet meer. Ik heb bewijs dat ik iets gekocht heb en niet gekregen hebt. De verkoper heeft zijn spul gewoon niet opgestuurd en daar baal ik van. Prima, maar dat ik nu daarvoor ook nog geld moet betalen, nee.
Je hebt het dus via de bank laten storneren?quote:Nee dat begrijp je dus verkeerd want ik heb het direct na mijn terugboeking uitgelegd, nog voordat ik ooit van EOS gehoord had.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |