Dat is echt een goed idee man! Ik zit hier in een appartement van 80m2, waar ga ik dit laten.quote:Op donderdag 14 mei 2015 05:06 schreef S2Madness het volgende:
Sportscholen
Investeer in je eigen apparaten, een goed apparaat gaat zeker 15 à 20 jaar mee.
TS is gewoon jaloers op mannen diemeer kunnen drukken dan twee pakjessuikerquote:Op donderdag 14 mei 2015 08:19 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
TS is jelly op fitnessbeest dat meer kon drukken dan hij![]()
Dat staat er niet.quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:37 schreef DuTank het volgende:
[..]
Hij deed dus een setje van 4. Ben je echt zo kk dom?
Als je de OP een beetje gelezen had, dan had je het geweten. Zijn de meth dampen naar je kop gestegen ofzo?quote:
quote:Op donderdag 14 mei 2015 09:26 schreef DuTank het volgende:
[..]
Als je de OP een beetje gelezen had, dan had je het geweten. Zijn de meth dampen naar je kop gestegen ofzo?
Ik doe meestal ook de oefening 4 keer, na een warming up setje. Zo'n oefening bestaat dan uit setjes van 3 tot 8 herhalingen (afhankelijk van het doel van die dag). En als ik de oefening 4 keer doe, dan doe ik dus 4 keer 5 tot 8 reps.quote:
5 zinnen later staat dat hij 2x het gewicht wegduwde.quote:Op donderdag 14 mei 2015 09:32 schreef W.White het volgende:
[..]
[..]
Ik doe meestal ook de oefening 4 keer, na een warming up setje. Zo'n oefening bestaat dan uit setjes van 3 tot 8 herhalingen (afhankelijk van het doel van die dag). En als ik de oefening 4 keer doe, dan doe ik dus 4 keer 5 tot 8 reps.
Dat gaat enkel en alleen over de chest press en niet over de overige oefeningen die hij daarvoor al had gedaan, 4x.quote:Op donderdag 14 mei 2015 09:43 schreef DuTank het volgende:
[..]
5 zinnen later staat dat hij 2x het gewicht wegduwde.
Ach hou toch op man, mensen met apparaten thuis zijn de grootste papzakken. Echt trainen doe je op de sportschool en niet autistisch thuis. Daarbij heb je op de sportschool meer mogelijkheden en als het goed is meer ruimte en het motiveert ook meer.quote:Op donderdag 14 mei 2015 05:06 schreef S2Madness het volgende:
Sportscholen
1 setje van 4x een zwaargewicht wegdrukken is geen trainen.quote:Op donderdag 14 mei 2015 08:19 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
TS is jelly op fitnessbeest dat meer kon drukken dan hij![]()
Je gaf gewoon niet genoeg informatiequote:Op donderdag 14 mei 2015 01:00 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat is wat ik hier al de hele tijd probeer duidelijk te maken, maar er zijn nog steeds een paar eencelligen waar het maar lastig bij binnenkomt
Waarom? Mijn sportschool is gratis en zit op mijn werkquote:Op donderdag 14 mei 2015 05:06 schreef S2Madness het volgende:
Sportscholen
Echt een FOK! instellingquote:Op donderdag 14 mei 2015 05:06 schreef S2Madness het volgende:
Sportscholen
Want jij werkt bij een sportschool of zit in het "leger"?quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:46 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Waarom? Mijn sportschool is gratis en zit op mijn werk![]()
Twee keer neequote:Op donderdag 14 mei 2015 11:54 schreef Tomansss het volgende:
[..]
Want jij werkt bij een sportschool of zit in het "leger"?
Kut voor je, ik wel.quote:Op donderdag 14 mei 2015 08:16 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat is echt een goed idee man! Ik zit hier in een appartement van 80m2, waar ga ik dit laten.Niet iedereen heeft een kk grote villa.
Gelukig ben ik alles behalve een papzak en verre van autistisch, maar wat betreft keuze heb je gelijk. Ik heb de mazzel gehad dat ik via een curator een hele hoop spul heb kunnen kopen voor weinig.quote:Op donderdag 14 mei 2015 10:12 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ach hou toch op man, mensen met apparaten thuis zijn de grootste papzakken. Echt trainen doe je op de sportschool en niet autistisch thuis. Daarbij heb je op de sportschool meer mogelijkheden en als het goed is meer ruimte en het motiveert ook meer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |