Je gaf gewoon niet genoeg informatiequote:Op donderdag 14 mei 2015 01:00 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat is wat ik hier al de hele tijd probeer duidelijk te maken, maar er zijn nog steeds een paar eencelligen waar het maar lastig bij binnenkomt
Waarom? Mijn sportschool is gratis en zit op mijn werkquote:Op donderdag 14 mei 2015 05:06 schreef S2Madness het volgende:
Sportscholen
Investeer in je eigen apparaten, een goed apparaat gaat zeker 15 à 20 jaar mee.
Echt een FOK! instellingquote:Op donderdag 14 mei 2015 05:06 schreef S2Madness het volgende:
Sportscholen
Investeer in je eigen apparaten, een goed apparaat gaat zeker 15 à 20 jaar mee.
Want jij werkt bij een sportschool of zit in het "leger"?quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:46 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Waarom? Mijn sportschool is gratis en zit op mijn werk![]()
Twee keer neequote:Op donderdag 14 mei 2015 11:54 schreef Tomansss het volgende:
[..]
Want jij werkt bij een sportschool of zit in het "leger"?
Kut voor je, ik wel.quote:Op donderdag 14 mei 2015 08:16 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat is echt een goed idee man! Ik zit hier in een appartement van 80m2, waar ga ik dit laten.Niet iedereen heeft een kk grote villa.
Gelukig ben ik alles behalve een papzak en verre van autistisch, maar wat betreft keuze heb je gelijk. Ik heb de mazzel gehad dat ik via een curator een hele hoop spul heb kunnen kopen voor weinig.quote:Op donderdag 14 mei 2015 10:12 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ach hou toch op man, mensen met apparaten thuis zijn de grootste papzakken. Echt trainen doe je op de sportschool en niet autistisch thuis. Daarbij heb je op de sportschool meer mogelijkheden en als het goed is meer ruimte en het motiveert ook meer.
Ook lekker! Als ik dat had dan was het voor mij niet nodig geweest. Ik heb gewoon mazzel gehad met een goede deal.quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:46 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Waarom? Mijn sportschool is gratis en zit op mijn werk![]()
ik bemoei me er niet mee, maar zie het welquote:Op donderdag 14 mei 2015 02:47 schreef Tomansss het volgende:
[..]
Ik heb er een hekel aan als wildvreemden zich met mijn oefeningen bemoeien dus doe dat ook niet bij anderen. Daarvoor loopt als het goed is werknemer rond.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |