SPOILER: profielenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt, maar begin en einde is vrij simpel.quote:Op woensdag 13 mei 2015 16:25 schreef Van_Poppel het volgende:
Toch nog een km of 7 aan 7.5%...zo simpel is deze berg niet.
Als je in die 7km het verschil kunt maken, dan zijn die laatste paar km 4/5% niet zo relevant. Zeker gezien de grote verschillen tussen top en subtop...er zijn weinig toppers die dan nog een knecht op kop kunnen zetten.quote:Op woensdag 13 mei 2015 16:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Klopt, maar begin en einde is vrij simpel.
om de km een mannetje met een stopwatchquote:Op woensdag 13 mei 2015 16:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik stel voor dat we Capuchon_Jongen zijn plan uit de kast trekken en weer met stopwatchers bij meetpunten gaan staan.
#altijdbeterdandegps
Dat komt pas in de derde week.quote:Op woensdag 13 mei 2015 16:34 schreef Kenny_v_Hummel het volgende:
Benieuwd hoeveel seconden Kruijswijk gaat goedmaken op Contador en co
-10 minutenquote:Op woensdag 13 mei 2015 16:34 schreef Kenny_v_Hummel het volgende:
Benieuwd hoeveel seconden Kruijswijk gaat goedmaken op Contador en co
Een Landisje?quote:Op woensdag 13 mei 2015 16:34 schreef Kenny_v_Hummel het volgende:
Benieuwd hoeveel seconden minuten Kruijswijk gaat goedmaken op Contador en co
Waarom die extra inspanning als hij in 10 km 10 minuten pakt?quote:Op woensdag 13 mei 2015 16:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dan had Kruijswijk 3 uur geleden al met de inhaalslag moeten beginnen.
Slobeend lachte mij net nog uit.quote:
Ohja.quote:
Ze hebben toch nog 10 minutenquote:
Een klap erop zo en het zijn er nog 20quote:Op woensdag 13 mei 2015 16:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lekker nog een pelotonnetje van 100 man.
Huh maar die rijdt voor Lotto Djumbo toch?quote:Op woensdag 13 mei 2015 16:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Bennett wint etappe 1 in Beieren voor Bouhanni en Degenkolb maar dat geheel terzijde.
Topsprinterquote:Op woensdag 13 mei 2015 16:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Bennett wint etappe 1 in Beieren voor Bouhanni en Degenkolb maar dat geheel terzijde.
Dat is George, dit is Sam natuurlijkquote:Op woensdag 13 mei 2015 16:46 schreef Kenny_v_Hummel het volgende:
[..]
Huh maar die rijdt voor Lotto Djumbo toch?
Samquote:Op woensdag 13 mei 2015 16:46 schreef Kenny_v_Hummel het volgende:
[..]
Huh maar die rijdt voor Lotto Djumbo toch?
Geef die jongen een contract.quote:Op woensdag 13 mei 2015 16:47 schreef Max23 het volgende:
Jetse Bol wint de 2e etappe in Olympia Tour
LEKKER JETSE TOPPERTJEEEEquote:Op woensdag 13 mei 2015 16:47 schreef Max23 het volgende:
Altijd in geloofd.quote:Op woensdag 13 mei 2015 16:47 schreef Max23 het volgende:
Renaat leest mee.quote:Op woensdag 13 mei 2015 16:47 schreef Max23 het volgende:
BolGod.quote:Op woensdag 13 mei 2015 16:47 schreef Max23 het volgende:
De buitenechtelijke zoon van Michiel Elijzen.quote:
Dit jaquote:
Neukirchen, wat?quote:Op woensdag 13 mei 2015 16:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat zou niet misstaan bij de schansspringers in Neukirchen op 1 januari.
Lelijke brillen waren toch heel erg 2014?quote:
Hahaha, Neukirchenquote:Op woensdag 13 mei 2015 16:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat zou niet misstaan bij de schansspringers in Neukirchen op 1 januari.
Garminquote:Op woensdag 13 mei 2015 16:54 schreef OProg het volgende:
[..]
Lelijke brillen waren toch heel erg 2014?
quote:
Ik vind deze veel beter te doen dan van Pirazzi.quote:Op woensdag 13 mei 2015 16:59 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Nee man, al lijkt het hier op de foto wel mee te vallen.
Ik vind ze beiden vreselijk.quote:Op woensdag 13 mei 2015 17:00 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik vind deze veel beter te doen dan van Pirazzi.
Alvarado?quote:
Op 1 na gister hele ploeg bij de eerste 56quote:Op woensdag 13 mei 2015 17:00 schreef Van_Poppel het volgende:
Astana is in de breedte toch best wel sterk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
Groep Uran Uran lijkt me.quote:Op woensdag 13 mei 2015 17:08 schreef OProg het volgende:
De grote vraag is nu: waar is VDB2 en is hij al de morele winnaar.
Met Maxi Monfort.quote:Op woensdag 13 mei 2015 17:08 schreef OProg het volgende:
Hij was duidelijk de 5de beste klimmer vandaag.quote:Op woensdag 13 mei 2015 17:08 schreef OProg het volgende:
Zal wel weer een aflopend contract hebben ofzo, lachen toch.quote:
Nee helaasquote:Op woensdag 13 mei 2015 17:11 schreef Max23 het volgende:
Kruijswijk zo te zien niet meer in het peloton
We trust in the 3rd weekquote:Op woensdag 13 mei 2015 17:11 schreef Max23 het volgende:
Kruijswijk zo te zien niet meer in het peloton
Toch voor die top 40 plek blijven strijden.quote:
Logisch dat Aru wint. Die traint hiervoor door in massasprints mee te doen.quote:
Pakt 2 seconden op Jurgen, de morele winnaar van gisteren. De weg naar het podium is ingezet. #derdeweekquote:
Ik was ook zo dom.quote:Op woensdag 13 mei 2015 17:15 schreef Mani89 het volgende:
Toch maar weer een keer VDB2 opgesteld, waarom doe ik dit, waarom.
quote:Op woensdag 13 mei 2015 17:15 schreef Mani89 het volgende:
Toch maar weer een keer VDB2 opgesteld, waarom doe ik dit, waarom.
Hoeft nog maar tien minuten goed te makenquote:Op woensdag 13 mei 2015 17:15 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Pakt 2 seconden op Jurgen, de morele winnaar van gisteren. De weg naar het podium is ingezet. #derdeweek
Ik heb Aru niet als mogelijke kopman.quote:
Wat ongelofelijk domquote:Op woensdag 13 mei 2015 17:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb Aru niet als mogelijke kopman.
Tak.quote:
Contador is ook prima.quote:
Altijd twee klassementsrenners kiezen als er meer bergetappes dan sprintetappes zijnquote:Op woensdag 13 mei 2015 17:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Contador is ook prima.
Alleen pakt die niet de witte trui met die debiele scoritoregels.
Ik heb Porte en Contador.quote:Op woensdag 13 mei 2015 17:20 schreef Sked het volgende:
[..]
Altijd twee klassementsrenners kiezen als er meer bergetappes dan sprintetappes zijn
Die heb ik er ook als laatst uitgepleurd, hopen dat mijn vervangende sprinter morgen iets leuks doet.quote:Op woensdag 13 mei 2015 17:23 schreef Slobeend het volgende:
Had ik nou maar Landa gekozen ipv Izagirre. Beide 750.000
Ik geef geen neuk meer om scorito. Tussenjaar.quote:Op woensdag 13 mei 2015 17:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Uiteindelijk zal ik met witte truipunten gerekend op 205 uitkomen voor vandaag.
#strijdenmetmani #vijfpuntenmeerdanmani
Geen slechte dag voor mij inderdaad ja. Morgen maar hopen dat Hofland, Viviani en Nizollo over een banaan rijden.quote:Op woensdag 13 mei 2015 17:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Uiteindelijk zal ik met witte truipunten gerekend op 205 uitkomen voor vandaag.
#strijdenmetmani #vijfpuntenmeerdanmani
Buiten Hofland vind ik dit leuk.quote:Op woensdag 13 mei 2015 17:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Geen slechte dag voor mij inderdaad ja. Morgen maar hopen dat Hofland, Viviani en Nizollo over een banaan rijden.
Langzaam aan inderdaad. In de Vuelta voor top 20?quote:Op woensdag 13 mei 2015 17:25 schreef Columbiafan het volgende:
Betancur wordt langzaam maar zeker terug wielrenner![]()
Top 20 kan deze giro al, tenminste als hij nog wat sterker wordt, in de slotweek zullen de verschillen groot genoeg zijn.quote:Op woensdag 13 mei 2015 17:29 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Langzaam aan inderdaad. In de Vuelta voor top 20?
#droomplanquote:Op woensdag 13 mei 2015 17:34 schreef Sked het volgende:
Krachtwijk nu 31e in GC op 9:54 van Bertje en 8:36 van #10 Amador
We zijn pas bij etappe 5. En dan niet dat cynische kutcommentaar van over 2 weken staat ie op 2 uur want dat slaat helemaal nergens op. Ik ben van mening dat ze een flinke fout hebben gemaakt bij Lotto Jumbo door Kruijswijk niet op te stellen in Romandië. Het is algemeen bekend (maar schijnbaar niet bij tak tak tak Delahaye) dat Kruijswijk beter wordt als er meer kilometers in zijn benen zitten. Kijk naar vorig jaar, hij reed de Giro voor de Tour en pas in de 3e week van de Tour kwam ie bovendrijven en daardoor eindigde ie nog als 15e.quote:Op woensdag 13 mei 2015 17:34 schreef Sked het volgende:
Gisteren op 8 minuten, vandaag op 3 minuten. Morgen pakt hij er 2 terug.quote:Op woensdag 13 mei 2015 17:34 schreef Sked het volgende:
Hij deed wel maar een paar dagen mee in de Giro vorig jaar, maar snap inderdaad niet waarom hij geen Romandië reed ipv Yorkshire.quote:Op woensdag 13 mei 2015 17:38 schreef TheArt het volgende:
[..]
We zijn pas bij etappe 5. En dan niet dat cynische kutcommentaar van over 2 weken staat ie op 2 uur want dat slaat helemaal nergens op. Ik ben van mening dat ze een flinke fout hebben gemaakt bij Lotto Jumbo door Kruijswijk niet op te stellen in Romandië. Het is algemeen bekend (maar schijnbaar niet bij tak tak tak Delahaye) dat Kruijswijk beter wordt als er meer kilometers in zijn benen zitten. Kijk naar vorig jaar, hij reed de Giro voor de Tour en pas in de 3e week van de Tour kwam ie bovendrijven en daardoor eindigde ie nog als 15e.
Dus 1x in een vlucht meegaan over een weekje ofzo. Kan best, ze vinden hem vast gevaar, en hij kan opeens weer dichtbij een eventuele top-10 komen. Veel mensen trekken nu al hele snelle conclusies na 5 etappe maar er kan nog heel veel gebeuren met gasten die er in de laatste week (of in de eerste echte bergetappe) nog gaan doorzakken en gasten die juist in de laatste week in topvorm zijn. Want die laatste week is loodzwaar.
Het is natuurlijk wel de vraag of hij echt beter wordt na veel kilometers in de benen. Als hij beter herstelt dan z'n concurrenten dan heeft zo'n weekje Romandië ook niet zo veel zin.quote:Op woensdag 13 mei 2015 17:38 schreef TheArt het volgende:
[..]
We zijn pas bij etappe 5. En dan niet dat cynische kutcommentaar van over 2 weken staat ie op 2 uur want dat slaat helemaal nergens op. Ik ben van mening dat ze een flinke fout hebben gemaakt bij Lotto Jumbo door Kruijswijk niet op te stellen in Romandië. Het is algemeen bekend (maar schijnbaar niet bij tak tak tak Delahaye) dat Kruijswijk beter wordt als er meer kilometers in zijn benen zitten. Kijk naar vorig jaar, hij reed de Giro voor de Tour en pas in de 3e week van de Tour kwam ie bovendrijven en daardoor eindigde ie nog als 15e.
Dus 1x in een vlucht meegaan over een weekje ofzo. Kan best, ze vinden hem vast gevaar, en hij kan opeens weer dichtbij een eventuele top-10 komen. Veel mensen trekken nu al hele snelle conclusies na 5 etappe maar er kan nog heel veel gebeuren met gasten die er in de laatste week (of in de eerste echte bergetappe) nog gaan doorzakken en gasten die juist in de laatste week in topvorm zijn. Want die laatste week is loodzwaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |