Verzet tegen imperialisten (Amerikanen) en bezetters (zionisten), dat is allemaal toe te juichen.quote:Op zondag 5 juli 2015 22:07 schreef Karrs het volgende:
[..]
Wat vinden de moslims in dit topic eigenlijk van deze oproep tot haat en geweld?
Gebeuren zulke dingen niet in elke oorlogsituatie inclusief de conflicten met democratische staten?quote:Op zondag 5 juli 2015 20:38 schreef reza1 het volgende:
[..]
Een democratische staat dat Palestijns land bezet en mensen zonder proces vast houdt?
Geen idee. Maar volgens mij zijn moslims ook anti Zwarte piet ( zie zijn t-shirt)quote:Op zondag 5 juli 2015 22:07 schreef Karrs het volgende:
[..]
Wat vinden de moslims in dit topic eigenlijk van deze oproep tot haat en geweld?
In een moskee kom je voor het vredige woord van Allah, niet voor spreekkoren om bezoekers op te jutten en haat in stand te houden.quote:Op zondag 5 juli 2015 22:23 schreef al-qahira het volgende:
[..]
Verzet tegen imperialisten (Amerikanen) en bezetters (zionisten), dat is allemaal toe te juichen.
How, while facing fire can I be peaceful?
Maar je ziet geen vuur. Je bent Nederlander, je zit er ik weet niet hoeveel duizend kilometer vandaan.quote:Op zondag 5 juli 2015 22:23 schreef al-qahira het volgende:
[..]
Verzet tegen imperialisten (Amerikanen) en bezetters (zionisten), dat is allemaal toe te juichen.
How, while facing fire can I be peaceful?
Jij bent een Israelier?quote:Op zondag 5 juli 2015 22:09 schreef Karrs het volgende:
[..]
Jouw land? En jouw mensen?
Zo niet, waar maak je je dan zo druk over?
Geef eens antwoord, alsjeblieft?quote:
De Palestijnse vlag prominent aanwezig bij de Neo-Nazi demonstranten!quote:Op zondag 5 juli 2015 20:26 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
wat heeft dat filmpje te maken met deze reeks?
True. Maar verwijder het dan gewoon...quote:Op maandag 6 juli 2015 13:17 schreef sp3c het volgende:
doe maar niet
heeft echt geen enkele kut met iets te maken en het loopt altijd uit op huilen ...
had ik dat noodzakelijk gevonden dan had ik dat gedaan maar bedankt voor je adviesquote:
Prima.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:25 schreef sp3c het volgende:
[..]
had ik dat noodzakelijk gevonden dan had ik dat gedaan maar bedankt voor je advies
nopequote:
Het niveau in dit topic valt me tegen maar ook jij werkt er niet echt aan mee om het beter te krijgen.quote:
dit is meer iets voor het feedbackquote:Op maandag 6 juli 2015 17:45 schreef Slaro het volgende:
[..]
Het niveau in dit topic valt me tegen maar ook jij werkt er niet echt aan mee om het beter te krijgen.
Een specifieke user bijvoorbeeld niet, maar voor de algemene discussie is het zeer interessant, wie zijn de lieden die voor een bepaalde kant zo fel denken te moeten opkomen.quote:Op maandag 6 juli 2015 17:48 schreef sp3c het volgende:
[..]
dit is meer iets voor het feedback
ik wil iig geen discussie over de achtergrond van de verschillende users zien hier want het heeft er voor de argumentatie echt geen bal mee te maken en het loopt enkel uit op ruzie ... altijd
al jarenlang
pech als je het er niet mee eens bent maar het is niet anders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |