SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Probeer eens met de hand de magneet erlang halen. Kijken of je dan signaal krijgt.quote:Op woensdag 13 mei 2015 17:20 schreef Reintji het volgende:
Middag, lurker vraagje.
Heb een tweedehands Garmin Edge 500 met een snelheids en cadans sensor gekocht. Nu mist het spaakmagneetje en heb ik het magneetje van mijn oude fietscomputer gebruikt.
Het controle lampje op de GSC-10 geeft echter alleen de cadansmagneet aan en niet de spaakmagneet. Moet je toch een orginele gebruiken of is er wellicht toch iets anders aan de hand? Het lijkt erop dat alles wel goed uitgelijnd staat, de edge herkent de gsc ook gewoon.
Misschien toch de uitlijning?quote:Op woensdag 13 mei 2015 17:20 schreef Reintji het volgende:
Middag, lurker vraagje.
Heb een tweedehands Garmin Edge 500 met een snelheids en cadans sensor gekocht. Nu mist het spaakmagneetje en heb ik het magneetje van mijn oude fietscomputer gebruikt.
Het controle lampje op de GSC-10 geeft echter alleen de cadansmagneet aan en niet de spaakmagneet. Moet je toch een orginele gebruiken of is er wellicht toch iets anders aan de hand? Het lijkt erop dat alles wel goed uitgelijnd staat, de edge herkent de gsc ook gewoon.
Maar het hoeft dus geen orginele magneet te zijn?quote:Op woensdag 13 mei 2015 18:04 schreef ratatat het volgende:
[..]
Probeer eens met de hand de magneet erlang halen. Kijken of je dan signaal krijgt.
Magneet is magneet. Moet echter wel sterk genoeg zijn om een signaal af te geven.quote:Op woensdag 13 mei 2015 18:28 schreef Reintji het volgende:
[..]
Maar het hoeft dus geen orginele magneet te zijn?
Ik weet niet precies meer waar je uitkomt na de col de Luitel. Anders kunnen ze een rondje Ornon, Morte, Luitel en andere kant van de Glandon maken. Maar dat zal wel een erg lange rit worden denk ik zo.quote:
quote:Op woensdag 13 mei 2015 18:05 schreef ratatat het volgende:
Liev dagboek,
Vandaag voor het eerst solo een rondje gedaan met 30+ gemiddeld. Was 135 km dus heb nu wel zere benen. #progressie
Ik heb kroon kruipolie.quote:Op woensdag 13 mei 2015 19:19 schreef Z het volgende:
Heb je de fiets op de kop gehangen met WD40 (door de schroefgaten van de bidonhouders naar binnen gespoten)? Dat werkte bij mij.
Gewoon proberen, of met Brunox. En dan de zadelpen vast in een bankschroef en 't frame als hefboom gebruiken! Zo heb ik ooit van een oude Gazelle de zadelpen verwijderd. Hadden we wel 2 man voor nodigquote:Op woensdag 13 mei 2015 19:21 schreef muzas het volgende:
[..]
Ik heb kroon kruipolie.
Ga 't ook eens op zn kop doen.
Vrees het ergste, heeft een tijdje (lees vele jaren) stil gestaan....
Warm stoken zal niet helpen bij de zadelpen. Alu zet harder uit dan staal, ergo je zadelpen gaat nog harder vastzitten. Wil je de temperatuurschokmethode proberen moet je al met vloeibare stikstof oid aankomen.quote:Op woensdag 13 mei 2015 19:53 schreef dop het volgende:
en als het staal is kun je als laatste optie ook proberen de boel een beetje warm te stoken.
maar eerst tommeke's optie dat lukt eigenlijk in 95% van de gevallen.
quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Kaas heb jij wel eens ronde van katendrecht gedaan?
heb hem er al wel vaker over gehoord in dit topic , maar of hij hem ook heeft gereden weet ik nietquote:Op woensdag 7 mei 2014 19:42 schreef kaasplankje het volgende:
Maartensdijkse Acht 17-05-2014
Ronde van Katendrecht 24-5-2014
Bergcriterium Berg en Terblijt 25-05-2014
Omloop van Klaaswaal 28-5-2014
ingeschreven
en dat laatste zou ik je met metaal niet aanradenquote:Op woensdag 13 mei 2015 20:13 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Warm stoken zal niet helpen bij de zadelpen. Alu zet harder uit dan staal, ergo je zadelpen gaat nog harder vastzitten. Wil je de temperatuurschokmethode proberen moet je al met vloeibare stikstof oid aankomen.
quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:13 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Warm stoken zal niet helpen bij de zadelpen. Alu zet harder uit dan staal, ergo je zadelpen gaat nog harder vastzitten. Wil je de temperatuurschokmethode proberen moet je al met vloeibare stikstof oid aankomen.
quote:Op woensdag 13 mei 2015 18:29 schreef ratatat het volgende:
[..]
Magneet is magneet. Moet echter wel sterk genoeg zijn om een signaal af te geven.
Kuch, het ehm ehhh, kuch pootje van de sensor stond omhoog ipv naar beneden kuch. //noobquote:
quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:51 schreef Tommeke het volgende:
Check wat ik in een oude OP vond, Grippie in z'n jonge jaren
[ afbeelding ]
Iets minder soignee dan nu
quote:Oksel
Leeftijd:26 BMI: 26 Regio: Twente Fiets: Bianchi 928 T-cube, Campagnolo Centaur Doel voor dit seizoen: Lichter worden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |