Ik dacht zo lang dat tracy een man wasquote:
Ik vond hem erg goedquote:Op woensdag 13 mei 2015 14:00 schreef moemoe het volgende:
[..]
Oh, die docu! Ergens wel benieuwd naar.
Was wel goed zo te horen?
quote:
Als je haar niet kent en die stem hooort....quote:Op woensdag 13 mei 2015 14:02 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ik dacht zo lang dat tracy een man was
Ik moet hem ook nog steeds kijken, ben er erg benieuwd naar.quote:
Ja ik kende alleen fast car, ik was er van overtuigd dat het een man was. Ik had m'n geld er op gezet een jaar geledenquote:Op woensdag 13 mei 2015 14:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Als je haar niet kent en die stem hooort....
Baby can I hold youquote:Op woensdag 13 mei 2015 14:04 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ja ik kende alleen fast car, ik was er van overtuigd dat het een man was. Ik had m'n geld er op gezet een jaar geleden
quote:Op woensdag 13 mei 2015 14:04 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ja ik kende alleen fast car, ik was er van overtuigd dat het een man was. Ik had m'n geld er op gezet een jaar geleden
Niet grappigquote:
Ik ken alleen Fast Car en Give me one reason, maar ik snap wel waarom ja. Ik had dat altijd bij Guano Apes - Open your mind.. dacht altijd dat dat een kerel wasquote:Op woensdag 13 mei 2015 14:04 schreef Makoto het volgende:
[..]
Sorryquote:
Je hoeft geen sorry te zeggen hoorquote:
quote:
Bedankt, ik vind dat soms zo fascinerend, hoe dat anatomisch mogelijk is.quote:
Okequote:Op woensdag 13 mei 2015 14:06 schreef moemoe het volgende:
Dat nummer van Black Keys is niet echt mijn smaak geo.
lijkt eerder op een dikke giraffequote:
quote:Op woensdag 13 mei 2015 14:07 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
lijkt eerder op een dikke giraffe
Fok fightersquote:Op woensdag 13 mei 2015 14:07 schreef moemoe het volgende:
Fok Fighters heb ik voorheen vaak geluisterd en gezongen vooral.
Lekkere uitlaatklep 😀
moemoe weetquote:Op woensdag 13 mei 2015 14:07 schreef moemoe het volgende:
Lekkere uitlaatklep 😀
Daarom ook op pc FOK!ken.quote:Op woensdag 13 mei 2015 14:08 schreef moemoe het volgende:
Quoten uit vorig topic is te veel moeite op tablet 😖
Een uitlaatklep vinden bij een band dat zo monotoon is als de pestquote:Op woensdag 13 mei 2015 14:07 schreef moemoe het volgende:
Lekkere uitlaatklep 😀
En al wat op het oog?quote:Op woensdag 13 mei 2015 14:07 schreef Makoto het volgende:
Ik mag een nieuwe telefoon uitkiezen, m'n abbonement is afgelopen
Rot opquote:Op woensdag 13 mei 2015 14:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Een uitlaatklep vinden bij een band dat zo monotoon is als de pest
Ik kom nietquote:
Ga je oren uitspoelenquote:Op woensdag 13 mei 2015 14:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Een uitlaatklep vinden bij een band dat zo monotoon is als de pest
Al zijn fame aan Nirvana te danken en dan niet eens in de docu komenquote:
Watquote:Op woensdag 13 mei 2015 14:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Al zijn fame aan Nirvana te danken en dan niet eens in de docu komendan ben je gewoon een lamlul
Ja, ik haat materialisme maar toch ga ik denk ik de iPhone 6 bestellenquote:
quote:
Denken dat ze het niet op eigen kracht hadden kunnen bereikenquote:Op woensdag 13 mei 2015 14:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Al zijn fame aan Nirvana te danken en dan niet eens in de docu komendan ben je gewoon een lamlul
Klare lamlulquote:Op woensdag 13 mei 2015 14:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niet weten over Pocketwatch en begin van Foo Fightersquote:Op woensdag 13 mei 2015 14:13 schreef moemoe het volgende:
[..]
Denken dat ze het niet op eigen kracht hadden kunnen bereiken
De plus is nog beter.quote:Op woensdag 13 mei 2015 14:12 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ja, ik haat materialisme maar toch ga ik denk ik de iPhone 6 bestellen.
Nee, bij iarl.quote:
quote:Op woensdag 13 mei 2015 14:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
dumpen en een relatie met moemoe beginnen
Oh, moet ff kijkenquote:
quote:Op woensdag 13 mei 2015 14:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
van mn gitaar?quote:
Hahaha.quote:Op woensdag 13 mei 2015 14:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Neee, die vind ik veeeeeel te groot. Dat is gewoon een iPad.quote:
Dit was het beste plaatje als reactie die je maar kon uitkiezen.quote:
Oh shit hij speelt de duivel?quote:Op woensdag 13 mei 2015 14:13 schreef Geo4kant het volgende:
Dave Grohl was bazig in the pick of destiny
Jaquote:
Okequote:
Ik ben er iig zeer tevreden mee.quote:Op woensdag 13 mei 2015 14:16 schreef Makoto het volgende:
[..]
Neee, die vind ik veeeeeel te groot. Dat is gewoon een iPad.
Ik heb al best lang contact met Geoquote:Op woensdag 13 mei 2015 14:20 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Nu heb je contact als hij erop reageert
Ja, maar vrouwen hebben altijd een grote telefoon. Grap, maar ik snap dat je er tevreden mee bent hoor! Het is apple dus..quote:
seksueel contact?quote:Op woensdag 13 mei 2015 14:21 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik heb al best lang contact met Geo
quote:Op woensdag 13 mei 2015 14:21 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
iew ;squote:
Oke dan heeft mijn konijnenfoto advies niks geholpen, sorryquote:Op woensdag 13 mei 2015 14:21 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
quote:
Dat is een vrij hevige seksrelatie ja.quote:Op woensdag 13 mei 2015 14:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Handen vasthouden, zonder latex handschoenen, telt dat als seksueel contact?
Dat is fysiek contact, kan nog net door de beugel.quote:Op woensdag 13 mei 2015 14:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
shhtquote:Op woensdag 13 mei 2015 14:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
LB heeft geen beugel meer hoor, dus Geo z'n cocktailworstje blijft daar nu niet meer in vastzitten.quote:Op woensdag 13 mei 2015 14:24 schreef Makoto het volgende:
[..]
Dat is fysiek contact, kan nog net door de beugel.
gvd kut totoquote:Op woensdag 13 mei 2015 14:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
LB heeft geen beugel meer hoor, dus Geo z'n cocktailworstje blijft daar nu niet meer in vastzitten.
Dat is in ieder geval voordelig!quote:Op woensdag 13 mei 2015 14:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
LB heeft geen beugel meer hoor, dus Geo z'n cocktailworstje blijft daar nu niet meer in vastzitten.
Waar blijft je gitaar nou?quote:
ik heb al een foto naar hem gestuurdquote:
Ja, ik wil 'm toch ook zien manquote:Op woensdag 13 mei 2015 14:26 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
ik heb al een foto naar hem gestuurd
Na 5 maanden zou ik blij zijn als mijn COCKtailworstje er eens inmocht met de kans op blijven vastzitten..quote:Op woensdag 13 mei 2015 14:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Is alleen voor hem bedoelt ;s;squote:
Gewoon een broodje aan haar geven met stiekem je piemeltje ertussenquote:Op woensdag 13 mei 2015 14:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Na 5 maanden zou ik blij zijn als mijn COCKtailworstje er eens inmocht met de kans op blijven vastzitten..
quote:Op woensdag 13 mei 2015 14:27 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Is alleen voor hem bedoelt ;s;s
bedoeltquote:Op woensdag 13 mei 2015 14:27 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
lekker bijtenquote:Op woensdag 13 mei 2015 14:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Gewoon een broodje aan haar geven met stiekem je piemeltje ertussen
Ik heb er zelfs mee gespeeldquote:Op woensdag 13 mei 2015 14:27 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 13 mei 2015 14:28 schreef Sardu het volgende:
* Sardu schuift de wintersteen van zich af.
Goedemorgen allen!
Dat moet je bij LB dus echt niet doenquote:Op woensdag 13 mei 2015 14:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Gewoon een broodje aan haar geven met stiekem je piemeltje ertussen
Sarduuuuquote:Op woensdag 13 mei 2015 14:28 schreef Sardu het volgende:
* Sardu schuift de wintersteen van zich af.
Goedemorgen allen!
Ik ben lief, lieg nietquote:Op woensdag 13 mei 2015 14:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat moet je bij LB dus echt niet doen, die zou gewoon bijten en daarna je hard uitlachen als je ligt te kermen van de pijn.
En als je pech hebt, en het niet vergeet, gaat ze ook nog filmen.
Dit is waarheid.quote:Op woensdag 13 mei 2015 14:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat moet je bij LB dus echt niet doen, die zou gewoon bijten en daarna je hard uitlachen als je ligt te kermen van de pijn.
quote:Op woensdag 13 mei 2015 14:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
quote:
Hola!quote:
Je hebt hem verkeerd vastgehoudenquote:
quote:
Ik ben nog onwennig bij dingen met mooie vormenquote:Op woensdag 13 mei 2015 14:30 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Je hebt hem verkeerd vastgehouden
rockGeintjequote:Op woensdag 13 mei 2015 14:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
WAT.. ZE HEFET JOUW WORST IN DER MOND GEHAD?
Dat merkte ik snel jaquote:Op woensdag 13 mei 2015 14:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ben nog onwennig bij dingen met mooie vormen
Aangenaam want in het oosten en lekker warm.quote:
Ja het is hier wel warm in het oostenquote:Op woensdag 13 mei 2015 14:32 schreef Sardu het volgende:
[..]
Aangenaam want in het oosten en lekker warm.![]()
Deur open en Selah Sue op de platendraaier.
Dat denk je jaquote:Op woensdag 13 mei 2015 14:32 schreef jodelahity het volgende:
Lol, ik wist niet dat jullie echt een fokstel waren. Wel leuk
Jep.quote:Op woensdag 13 mei 2015 14:32 schreef jodelahity het volgende:
Lol, ik wist niet dat jullie echt een fokstel waren. Wel leuk
Komt door al die tractorenquote:
Was ook makkelijk om in te koppenquote:Op woensdag 13 mei 2015 14:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]oke, nu staan we kiet he, die had ik wel verdiend voor de Foo fighters opmerkingen
Hi ha ho, komt door het oosten. Drink je ook alleen maar Grolsch?quote:
Moest opeens denken aan het weekend dat ik bij jou was en ik zelf al die voorzetjes gafquote:Op woensdag 13 mei 2015 14:33 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Was ook makkelijk om in te koppen
Is ook heel makkelijk bij jouquote:Op woensdag 13 mei 2015 14:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Moest opeens denken aan het weekend dat ik bij jou was en ik zelf al die voorzetjes gaftoen werd ik afgemaakt..
Ugh. Verschrikkelijk.quote:
Pisbier is datquote:
ik drink nietquote:Op woensdag 13 mei 2015 14:33 schreef Makoto het volgende:
[..]
Hi ha ho, komt door het oosten. Drink je ook alleen maar Grolsch?
Deze fokbabequote:
Niet altijd, maar als we het drinken doen we dat met een trotse glimlach..quote:Op woensdag 13 mei 2015 14:33 schreef Makoto het volgende:
[..]
Hi ha ho, komt door het oosten. Drink je ook alleen maar Grolsch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
Heeft helemaal gaan karakter dat bier.quote:
Ook goed natuurlijk!quote:
en dan standaard hautain janken over heiniken... verrassing tis beide geen goed pilsquote:Op woensdag 13 mei 2015 14:35 schreef Makoto het volgende:
[..]
Heeft helemaal gaan karakter dat bier.
quote:
Ik drink ook geen Heineken, ben je helemaal gek geworden, qua pils Jupiler, Hertog of Warsteiner. Het liefst warsteiner.quote:Op woensdag 13 mei 2015 14:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
en dan standaard hautain janken over heiniken... verrassing tis beide geen goed pils
Wist je trouwens al dat Fylax op televisie is geweest?quote:
ik heb het over grolschdrinkers en ja jupke en hj. Wars is ook wel lekker maar de andere zijn de nr 1 optie voor stansaard zuip pilsquote:Op woensdag 13 mei 2015 14:37 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ik drink ook geen Heineken, ben je helemaal gek geworden, qua pils Jupiler, Hertog of Warsteiner. Het liefst warsteiner.
Jij komt ook naar beide meets?quote:Op woensdag 13 mei 2015 11:57 schreef DrNick het volgende:
[..]
Heb je wat te doen zaterdag of zondag? Kan je Bart meeten.
Wie is Fylax?quote:Op woensdag 13 mei 2015 14:40 schreef Makoto het volgende:
[..]
Wist je trouwens al dat Fylax op televisie is geweest?
Duitsers.quote:Op woensdag 13 mei 2015 14:37 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ik drink ook geen Heineken, ben je helemaal gek geworden, qua pils Jupiler, Hertog of Warsteiner. Het liefst warsteiner.
Precies!quote:Op woensdag 13 mei 2015 14:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb het over grolschdrinkers en ja jupke en hj. Wars is ook wel lekker maar de andere zijn de nr 1 optie voor stansaard zuip pils
Zo'n ventje ofzoquote:
Gefixtquote:
Als jij nou ook een tekst daar had kon ik jou daar naar vragen en dan hadden we een langer gesprek gehad. Nu moet ik het gesprek afbreken helaas omdat ik niet weet wat ik je anders zou moeten vragenquote:
duitsersquote:
Neh man. Duitsers zijn tof.quote:
Je kunt niet alles hebben in het leven helaas.quote:Op woensdag 13 mei 2015 14:42 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Als jij nou ook een tekst daar had kon ik jou daar naar vragen en dan hadden we een langer gesprek gehad. Nu moet ik het gesprek afbreken helaas omdat ik niet weet wat ik je anders zou moeten vragen
Proficiat!quote:Op woensdag 13 mei 2015 15:03 schreef Makoto het volgende:
Ik heb een certificaat gehaald op m'n werk over gedragscode's.
Ik moest van die slechte ge voice-overde filmpjes kijken uit de jaren 70 met (seksuele) intimidatie enzo.
Gefeliciteerd met je certificaat, dus je bent skilled in seksuele intimidatie?quote:Op woensdag 13 mei 2015 15:03 schreef Makoto het volgende:
Ik heb een certificaat gehaald op m'n werk over gedragscode's.
Ik moest van die slechte ge voice-overde filmpjes kijken uit de jaren 70 met (seksuele) intimidatie enzo.
Ik ben de aller beste nu.quote:Op woensdag 13 mei 2015 15:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je certificaat, dus je bent skilled in seksuele intimidatie?
Eckte doen het op boven been.quote:Op woensdag 13 mei 2015 15:25 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ik ben de aller beste nu.
*legt hand langzaam op schouder*
Ik ging langzaam naar beneden, ik kijk eerst altijjid even de kat uit de boom.quote:
beter ga je omhoogquote:Op woensdag 13 mei 2015 15:28 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ik ging langzaam naar beneden, ik kijk eerst altijjid even de kat uit de boom.
Broken Levee Blues zou ik er achter aan doen, maar Shadow sowiesoquote:
oude blues baas was dat die lonniequote:
quote:
quote:
misschien is hij wel een slechte teamleider en is hij sarcastisch.quote:Op woensdag 13 mei 2015 16:49 schreef LittleBrownie het volgende:
M'n teamleider "je bent altijd zo lekker op tijd"
Niet wetende dat ik me moet haasten om de trein niet te missen
er stata nergens dat ze niet op tijd is, dat haasten staat los van op tijd op werk zijn.quote:Op woensdag 13 mei 2015 16:51 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
misschien is hij wel een slechte teamleider en is hij sarcastisch.
ik houd wel van zingen maar niemand houd ervan als ik zingquote:
No shit.quote:Op woensdag 13 mei 2015 16:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
er stata nergens dat ze niet op tijd is, dat haasten staat los van op tijd op werk zijn.
goeden grap danquote:
Kun je anders rappen?quote:Op woensdag 13 mei 2015 16:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik houd wel van zingen maar niemand houd ervan als ik zing
als ik rap is het sowieso andersquote:
weet ik het, i am just keeping the topic alivequote:
ik start de zamboni vastquote:Op woensdag 13 mei 2015 17:00 schreef DeZwabber het volgende:
No one knows what it means, but it's provocative.
Dat nummerquote:Op woensdag 13 mei 2015 17:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
No one knows what it means, but it's provocative.
ijsbergsla, eet dan niksquote:
ik ga niet naar jou gekquote:Op woensdag 13 mei 2015 17:32 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
je weet waar ik woon
haal tientje haze anders
jaquote:Op woensdag 13 mei 2015 17:50 schreef Lt.Surge het volgende:
Ziet YT er bij iemand anders ook...anders uit? o.ó
ik ookquote:
geen gehoor toch, heb ze al gepopt gquote:Op woensdag 13 mei 2015 17:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dan hoef je ook niet in utrecht te komen
ik breng me goonz op de hoogte
dat denk jequote:Op woensdag 13 mei 2015 18:02 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
geen gehoor toch, heb ze al gepopt g
ligt er maar aan wat je doel isquote:
even ene instrumentale versie zoekenquote:
Hoe noem je verkeersregelende knaagdieren?quote:Op woensdag 13 mei 2015 18:32 schreef vaduz het volgende:
Weet er iemand nog een goede grap over Liekendiek en cavia's? Bij voorbaat dank,
gr gr
over Liekendiek en cavia'squote:Op woensdag 13 mei 2015 18:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoe noem je verkeersregelende knaagdieren?
Ca-VIA's.
wat is een liekendiekquote:Op woensdag 13 mei 2015 18:32 schreef vaduz het volgende:
Weet er iemand nog een goede grap over Liekendiek en cavia's? Bij voorbaat dank,
gr gr
Dit was het beste wat ik kon en meer energie stop ik er ook niet in want wat is dit voor rare vraag johquote:
weet je waarom je nooit een cavia bij auto liekendiek moet kopen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
Opa vond mijn vorige grap banwaardig en nu zoek ik een betere.quote:Op woensdag 13 mei 2015 18:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dit was het beste wat ik kon en meer energie stop ik er ook niet in want wat is dit voor rare vraag joh
Succesquote:Op woensdag 13 mei 2015 18:41 schreef vaduz het volgende:
[..]
Opa vond mijn vorige grap banwaardig en nu zoek ik een betere.
opa houdt van racistische grappenquote:Op woensdag 13 mei 2015 18:41 schreef vaduz het volgende:
[..]
Opa vond mijn vorige grap banwaardig en nu zoek ik een betere.
quote:Op woensdag 13 mei 2015 18:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zeeland wordt gedoneerd aan België?
friesland steken we af en gaat richting de waddenzee?quote:Op woensdag 13 mei 2015 18:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Koken is best geinig.quote:Op woensdag 13 mei 2015 18:47 schreef wietparkiet het volgende:
godverdomme
ik heb honger en mijn moeder ligt in bed dus ik moet zelf maar gaan koken
fml
Nee, mijn cijfer.quote:Op woensdag 13 mei 2015 18:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wat wil je nou zeggenquote:Op woensdag 13 mei 2015 18:51 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Is jouw keuken weer geprepareerd na het fixen van die bok worsten ?
Nee, ik denk dat je namelijk een duur woord probeert te gebruiken maar niet weet wat het betekentquote:
Jawel alles is correct gebruikt alleen je snapt hem niet dus.quote:Op woensdag 13 mei 2015 18:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat je namelijk een duur woord probeert te gebruiken maar niet weet wat het betekent
Blijkbaar niet neequote:Op woensdag 13 mei 2015 18:56 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Jawel alles is correct gebruikt alleen je snapt hem niet dus.
Ik twijfel nog waar je keuken op voorbereid zou moeten zijn, of dat je hem opgezet hebt.quote:Op woensdag 13 mei 2015 18:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat je namelijk een duur woord probeert te gebruiken maar niet weet wat het betekent
Ik weet het ook niet, misschien bedoeld hij gewoon dat het netjes opgeruimd is erna.. dunnoquote:Op woensdag 13 mei 2015 18:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik twijfel nog waar je keuken op voorbereid zou moeten zijn, of dat je hem opgezet hebt.
quote:Op woensdag 13 mei 2015 18:58 schreef FL_Freak het volgende:
Het was meer van alsof je keuken in de brand stond net zoals met die gif en dan mijn post. Wat een kutgrap man man man
Nee.quote:Op woensdag 13 mei 2015 19:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
doe de groetjes aan steen voor me
Fantastische post...quote:Op woensdag 13 mei 2015 19:29 schreef slacKard.x het volgende:
[..]
Je mag hier alleen reageren als je wel een ooit een negatief saldo op paypal hebt gehad.
>2015quote:Op woensdag 13 mei 2015 19:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hou die pauper lekker in zijn eigen topic bvd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |