jaquote:Op woensdag 13 mei 2015 01:34 schreef Amoeba het volgende:
Mij niet leuk vinden. Pls.
Moet ik een foto posten om het te bewijzen ofwat.
Rechtsbovenaan de pagina heb je profielquote:Op woensdag 13 mei 2015 01:36 schreef Vampess het volgende:
newbie vraag; hoe delete ik m'n homepage?
stomme bestiging veranderd alleen m'n password
ALT + F4 tegelijk indrukkenquote:Op woensdag 13 mei 2015 01:36 schreef Vampess het volgende:
newbie vraag; hoe delete ik m'n homepage?
stomme bestiging veranderd alleen m'n password
quote:Op woensdag 13 mei 2015 01:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geo is een Brabander. Kan ie niets aan doen, maar toch, luister maar niet naar hem
Stuur die foto maar doe ik het welquote:Op woensdag 13 mei 2015 01:43 schreef Flippiee het volgende:
Ik kan geen foto doen, Moens, ben mobiel.
Rot op ik ga niet weer die stand bijhouden en zoquote:
quote:Op woensdag 13 mei 2015 01:46 schreef Vampess het volgende:
ja maar, dat veranderd blijkbaar alleen het password
kkrijg n error als die 2 velden niet invoer, en alsk dat wel doe, alleen mn password veranderd blijkbaar :p
Neuh dat was nooit de deal.quote:Op woensdag 13 mei 2015 01:46 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Rot op ik ga niet weer die stand bijhouden en zo
Foto van je vriendinnengroep inc jij Flips. Dat was de deal.
Ja doe ik ookquote:Op woensdag 13 mei 2015 01:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Neuh dat was nooit de deal.
Em dan laat je toch iemand anders een foto doen.
die hoef je niet in te voerenquote:Op woensdag 13 mei 2015 01:47 schreef Vampess het volgende:
kweetet, maar werkt niet
"Je twee nieuwe wachtwoorden zijn niet gelijk. Ga terug en controleer je invoer."
Wat studeer je?quote:Op woensdag 13 mei 2015 01:48 schreef disasterbutton het volgende:
[..]
Een student die zijn tijd nu eigenlijk beter moet besteden
Zo zit dit forum vol met mensen zoals jij.quote:Op woensdag 13 mei 2015 01:48 schreef disasterbutton het volgende:
[..]
toen ik nog student was speelde ik altijd een spelletje met mijn huisgenotenquote:Op woensdag 13 mei 2015 01:48 schreef disasterbutton het volgende:
[..]
Internationale bedrijfskunde. Heb een deadline staan voor morgen maar op het moment voelt posten op een forum als het allerleukste wat er is...quote:
Bedrijfskundequote:Op woensdag 13 mei 2015 01:50 schreef disasterbutton het volgende:
[..]
Internationale bedrijfskunde. Heb een deadline staan voor morgen maar op het moment voelt posten op een forum als het allerleukste wat er is...
Gewoon door mee gaan. Dan voel je over paar uur dikke stress en werk je vast wel meer.quote:Op woensdag 13 mei 2015 01:50 schreef disasterbutton het volgende:
[..]
Internationale bedrijfskunde. Heb een deadline staan voor morgen maar op het moment voelt posten op een forum als het allerleukste wat er is...
Neequote:Op woensdag 13 mei 2015 01:53 schreef Amoeba het volgende:
Ik heb 'm weggepest zodat ie aan z'n studie moet snappen jullie wel
quote:Op woensdag 13 mei 2015 01:53 schreef Vampess het volgende:
eindelijk gelukt, na 100 keer stomme password invoeren, woot!
ga slapenquote:
Rip. Ach ik ga morgen aan de spss. Ook lachen. Welterustenquote:Op woensdag 13 mei 2015 01:54 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik heb ook een schrift voor me liggen flips
Maar fuck taylorreeksen opschrijven
Droom je wel van me flips ;s ;squote:Op woensdag 13 mei 2015 01:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Rip. Ach ik ga morgen aan de spss. Ook lachen. Welterusten![]()
welk landquote:Op woensdag 13 mei 2015 02:01 schreef Vampess het volgende:
'tis mijn klein boefje <3
engels omdat ik in't buitenland zit
ah okeequote:Op woensdag 13 mei 2015 02:07 schreef Vampess het volgende:
'trusten voor alle mensen die afhaken trouwens <3
slovenie vanwege vriendlief
Het is dinsdagavond schatquote:Op woensdag 13 mei 2015 02:15 schreef Vampess het volgende:
Iedereen al naar bed? Nachtbraken is ook niet meer wat het geweest was
Het was totaal niet waar ik om vroeg.quote:Op woensdag 13 mei 2015 02:34 schreef Vampess het volgende:
Was jij niet gaan slapen?
Wat ik achter liet? Een heel leven I suppose
Alhowel het leven al niet meer was wat ik gewend was.. Jaar daarvoor een relatie van 9 jaar beeindigd, omdat we min of meer uit elkaar gegroeid waren. Zo'n beetje alles kwijt. Tijdelijk bij m'n ma gezeten, als je haar zo kunt noemen. Toen ik hier tijdelijk was (vriendlief voor't eerst ontmoet), heeft ze het slot vervangen, en me in feite op straat gezet. Van je familie moet je het maar hebben
En uh, da's waarschijnlijk meer dan je om vroeg
mogguh,quote:
Een nieuwe userquote:
hee LBquote:Op woensdag 13 mei 2015 09:12 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Een nieuwe userLittleBrownie aangenaam
Goedemorgen Gianniquote:
wat moet je allemaal doen vandaag?quote:
Ik ga zo met een klasgenote leren, dan heb ik 2 uur les, kleine vergadering, werken en daarna naar Eindhovenquote:
eindhovenquote:Op woensdag 13 mei 2015 09:17 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik ga zo met een klasgenote leren, dan heb ik 2 uur les, kleine vergadering, werken en daarna naar Eindhoven
Leuke stad jaquote:
ligt er natuurlijk wel aan wat je gaat doenquote:
Ik ga naar Geo maar in het weekend poolen met vrienden en misschien nog wel een pub inquote:Op woensdag 13 mei 2015 09:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ligt er natuurlijk wel aan wat je gaat doen
en lang ook nogquote:
Jaaaaquote:
Oldbiequote:Op woensdag 13 mei 2015 10:03 schreef Vampess het volgende:
Ik ben niet nieuw.
Ik ben 'n oldie
Aangenaam allemaal
RadioSlut?quote:Op woensdag 13 mei 2015 10:03 schreef Vampess het volgende:
Ik ben niet nieuw.
Ik ben 'n oldie
Aangenaam allemaal
Ik ga morgen midgetgolfenquote:
oke, dag oudjequote:Op woensdag 13 mei 2015 10:03 schreef Vampess het volgende:
Ik ben niet nieuw.
Ik ben 'n oldie
Aangenaam allemaal
Haha nee, gewoon iemand die al heul lang niet meer gepost heeftquote:
jammerquote:Op woensdag 13 mei 2015 10:24 schreef Vampess het volgende:
[..]
Haha nee, gewoon iemand die al heul lang niet meer gepost heeft
oldbiequote:Op woensdag 13 mei 2015 10:03 schreef Vampess het volgende:
Ik ben niet nieuw.
Ik ben 'n oldie
Aangenaam allemaal
Oh God, jij hebt je 6 maanden eerder geregistreerd. Het is maar goed dat ik geen pik heb om te zwaaienquote:
Gewoon zeggen dat je epenis 30 cm is, dat zijn ze allemaal hier.quote:Op woensdag 13 mei 2015 10:30 schreef Vampess het volgende:
[..]
Oh God, jij hebt je 6 maanden eerder geregistreerd. Het is maar goed dat ik geen pik heb om te zwaaien
2004 vind ik toch al aardig "op leeftijd"quote:Op woensdag 13 mei 2015 10:30 schreef Vampess het volgende:
[..]
Oh God, jij hebt je 6 maanden eerder geregistreerd. Het is maar goed dat ik geen pik heb om te zwaaien
flipsquote:Op woensdag 13 mei 2015 10:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je epenis 30 cm is, dat zijn ze allemaal hier.
Lees FB / [Fok Wiki FAQ] Oldbies nog eens goed door.quote:Op woensdag 13 mei 2015 10:30 schreef Vampess het volgende:
[..]
LBquote:
How you doing?quote:
Ik mis jou.quote:
Meneer Beerquote:
Oh wow. Er is een oldbie FAQ. Uh, okquote:Op woensdag 13 mei 2015 10:45 schreef Bart het volgende:
Lees FB / [Fok Wiki FAQ] Oldbies nog eens goed door.
Enkel newbies weten dat niet.quote:
zo leer je nog eens watquote:
Ik wist dat er een oldbie FAQ is, ben ik dan nog steeds een newbiequote:
Zie de FAQ.quote:Op woensdag 13 mei 2015 10:54 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik wist dat er een oldbie FAQ is, ben ik dan nog steeds een newbie
Kan ik niet gewoon een midbie wordenquote:
Nooit gezegd dat ik dat niet wist <3quote:
Vast wel, ooit.quote:Op woensdag 13 mei 2015 10:55 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Kan ik niet gewoon een midbie worden
Goeie wel.quote:Op woensdag 13 mei 2015 10:55 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Kan ik niet gewoon een midbie worden
Omdat je de volgende zin blijkbaar vergeten bent:quote:Op woensdag 13 mei 2015 10:56 schreef Vampess het volgende:
[..]
Nooit gezegd dat ik dat niet wist <3
Waarom moet ik dat nog eens lezen?
quote:Jezelf tot oldbie bombarderen op het forum zal slechts tot hoongelach leiden.
Dank, ik zal eens navragen bij Danny en/of yvonne of de term ''midbie'' voortaan ingevoerd kan wordenquote:
Flipj0nquote:
Ik stem voor.quote:Op woensdag 13 mei 2015 10:58 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dank, ik zal eens navragen bij Danny en/of yvonne of de term ''midbie'' voortaan ingevoerd kan worden
Die is al een jaar of 10 ingevoerd, newbie.quote:Op woensdag 13 mei 2015 10:58 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dank, ik zal eens navragen bij Danny en/of yvonne of de term ''midbie'' voortaan ingevoerd kan worden
Voor mijn tijd dusquote:Op woensdag 13 mei 2015 10:59 schreef Bart het volgende:
[..]
Die is al een jaar of 10 ingevoerd, newbie.
Hoi medenewbiequote:Op woensdag 13 mei 2015 11:00 schreef Amarantha het volgende:
Ik voel me sowieso nog steeds een newbie. Lees vaak gesprekken hier of in GRTD over oude users en hoe gek ze wel niet waren. Bijna alles daarvan heb ik niet meegemaakt
Dat heb ik ook hoor. Las laatst ergens in OO over een meet in 2000. Toen liep ik hier ook nog niet rondquote:Op woensdag 13 mei 2015 11:00 schreef Amarantha het volgende:
Ik voel me sowieso nog steeds een newbie. Lees vaak gesprekken hier of in GRTD over oude users en hoe gek ze wel niet waren. Bijna alles daarvan heb ik niet meegemaakt
Ahahaha. Dat is dan ook gebeurd. Je hebt klaarblijkelijk de web 1.0 onzin gemistquote:Op woensdag 13 mei 2015 10:57 schreef Bart het volgende:
ezelf tot oldbie bombarderen op het forum zal slechts tot hoongelach leiden.
Ja goed, denk ik. Gisteren een middag gespendeerd aan de resultaten van de enquêtes op FOK! te selecteren of het serieus was of niet.quote:Op woensdag 13 mei 2015 10:58 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Flipj0n
Hoe is het met je onderzoek
Welnee. Het overkwam je net gewoon een tweede keer.quote:Op woensdag 13 mei 2015 11:03 schreef Vampess het volgende:
[..]
Ahahaha. Dat is dan ook gebeurd. Je hebt klaarblijkelijk de web 1.0 onzin gemist
Beterquote:Op woensdag 13 mei 2015 11:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja goed, denk ik. Gisteren een middag gespendeerd aan de resultaten van de enquêtes op FOK! te selecteren of het serieus was of niet.En al een deel is naar spss verhuisd. En dus de resultaten er in verwerken ging nog wel goed.
Ja die heeft wel geholpen.quote:Op woensdag 13 mei 2015 11:04 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Beter
Mooi dat Fokker zijn campagne geholpen heeft
Touchéquote:Op woensdag 13 mei 2015 11:04 schreef Bart het volgende:
Welnee. Het ovekwam je net gewoon een tweede keer.
Er was laatst zo'n verslaggeefster in de US of A die helemaal ging flippen toen iemand FHRITP deedquote:
quote:Op woensdag 13 mei 2015 11:07 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Er was laatst zo'n verslaggeefster in de US of A die helemaal ging flippen toen iemand FHRITP deed
Deze dus
quote:
waarom was je weg, waarom ben je terug en zo?quote:
Je maait het gras onder mijn voeten vandaan.quote:Op woensdag 13 mei 2015 11:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarom was je weg, waarom ben je terug en zo?
ik vind gras maaien dan ook wel ontspannend werkquote:Op woensdag 13 mei 2015 11:14 schreef Bart het volgende:
[..]
Je maait het gras onder mijn voeten vandaan.
nee, welke?quote:Op woensdag 13 mei 2015 11:15 schreef Vampess het volgende:
Ahaha. Mijn eerdere reply gezien? Waarschijnlijk TMI
Kom maar langs dan, mijn gras voor en achter moet wel weer gemaaid worden.quote:Op woensdag 13 mei 2015 11:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vind gras maaien dan ook wel ontspannend werk
oke, waar woon je?quote:Op woensdag 13 mei 2015 11:15 schreef Bart het volgende:
[..]
Kom maar langs dan, mijn gras voor en achter moet wel weer gemaaid worden.
Zaandamquote:
niks, de-installeren, ccleaner draaien temp[ files en registry, opnieuw installeren , komt vaker voorquote:Op woensdag 13 mei 2015 11:16 schreef Flippiee het volgende:
Heeft iemand hier spotify? Ik heb mijn spotify aan mijn taakbalk gekoppeld, maar iedere keer als ik mijn laptop opnieuw aan zet dan moet ie spotify opnieuw installeren/uitpakken? Wat heb ik fout gedaan dat Spotify niet gewoon geïnstalleerd is?
Ohhhh top. Thanksquote:Op woensdag 13 mei 2015 11:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
niks, de-installeren, ccleaner draaien temp[ files en registry, opnieuw installeren , komt vaker voor
Ik haal er niet echt uit waarom je stopte met fok en waarom je nu weer terug bent...quote:Op woensdag 13 mei 2015 11:17 schreef Vampess het volgende:
Ik vond .'m zelf nogal TMI,maar goed
ONZ / [ONZ-SC #940] Wisten jullie dat amoeba niet leuk is?
jij woont in slovenie?quote:Op woensdag 13 mei 2015 11:17 schreef Vampess het volgende:
Ik vond .'m zelf nogal TMI,maar goed
ONZ / [ONZ-SC #940] Wisten jullie dat amoeba niet leuk is?
hmm, doe je aan reiskostenvergoeding?quote:
Ja hoor, je krijgt één glaasje cola per reis.quote:Op woensdag 13 mei 2015 11:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij woont in slovenie?
[..]
hmm, doe je aan reiskostenvergoeding?
hmm, ik dacht eerder aan 70 liter benzine :pquote:Op woensdag 13 mei 2015 11:22 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja hoor, je krijgt één glaasje cola per reis.
quote:Op woensdag 13 mei 2015 11:28 schreef Vampess het volgende:
Ik woon in Slovenië ja
En mijn vorige relatie was 9 jaar, en das nu 2 jaar geleden
Mijn ex is een FOKker
een sloveense fokkerquote:Op woensdag 13 mei 2015 11:31 schreef Vampess het volgende:
LOL, nee, ben hier verhuisd voor nieuwe vriendlief
Sorry, ik heb al mijn benzine zelf nodig... Auto is niet zo zuinig.quote:Op woensdag 13 mei 2015 11:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, ik dacht eerder aan 70 liter benzine :p
snap ik.quote:Op woensdag 13 mei 2015 11:35 schreef Vampess het volgende:
Goede vraag. Ik denk het wel. De voorwaardelijkste reden dat ik hier ben is heimwee. Ik heb eigenlijk niemand om Nederlands mee te praten, en ik moet toch een beetje oefenen
Maar ja. De overvloed van natuur hier past beter bij me dan Nederland in't algemeen
is exlief nog steeds een fokker?quote:Op woensdag 13 mei 2015 11:41 schreef Vampess het volgende:
Dusch. De reden waarom ik vertrok is dat mijn vriendlief een FOKker was; we hadden betere dingen om te doen
Terugkeer: Heimwee
of te druk met fokken...quote:Op woensdag 13 mei 2015 11:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee ze hadden het te druk om te Fokken![]()
Oh, wacht
Nawh, wanneer zien we elkaar?quote:
Jaquote:Op woensdag 13 mei 2015 11:57 schreef DrNick het volgende:
[..]
Heb je wat te doen zaterdag of zondag? Kan je Bart meeten.
Ah okquote:
nee, heel internetquote:
quote:Op woensdag 13 mei 2015 12:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ja dat weet ikskype deed het ook even niet
ABO-BBQ-meet in augustus?quote:
Bij jou?quote:
ademen moet ook niet, maar dan komt dat dood gaan wel erg dichtbijquote:
Ik wil nog ABO kopen*quote:
je kunt het ook krijgenquote:
Ik ben een onafhankelijke vrouw gvdquote:
oke, dan krijg je het nietquote:Op woensdag 13 mei 2015 13:18 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik ben een onafhankelijke vrouw gvd
quote:
enige waarvoor ik een abo zou overwegen is om ook eens een kijkje te nemen in het abo forum gedeeltequote:
quote:Op woensdag 13 mei 2015 13:18 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik ben een onafhankelijke vrouw gvd
Sneller posten vind ik ook handigquote:Op woensdag 13 mei 2015 13:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
enige waarvoor ik een abo zou overwegen is om ook eens een kijkje te nemen in het abo forum gedeelte
en vriendjes een kleur gevenquote:Op woensdag 13 mei 2015 13:23 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Sneller posten vind ik ook handig
heb jij vriendjes?quote:
Geen ads op mobielquote:
wat wil je hiermee zeggenquote:Op woensdag 13 mei 2015 13:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb jij vriendjes?
(behalve snowy dan)
dit is welquote:
dat ik even weg moetquote:Op woensdag 13 mei 2015 13:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
wat wil je hiermee zeggen
[..]
dit is welja
Was gezellig, later!quote:
Hoiquote:
Cliffhangerquote:
Alles goed?quote:
Ja prima, met jou?quote:
Ja, ook prima wel!quote:
Ohja, ik moest me nog voorstellen aan jou.quote:
Yoo surge!quote:
Hoe geheimer, hoe beter.quote:Op woensdag 13 mei 2015 13:39 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ohja, ik moest me nog voorstellen aan jou.
Makoto
Sommige mensen kennen me al, ik houd van skateboarden en de rest is geheim
Dat heb ik ondervonden ja.quote:
Kloon van Fylax tochquote:Op woensdag 13 mei 2015 13:39 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ohja, ik moest me nog voorstellen aan jou.
Makoto
Sommige mensen kennen me al, ik houd van skateboarden en de rest is geheim
Klopt!quote:
Nee, ik wiebel mee op Daft Punk - Human after allquote:
Succesquote:
Ken ik niet, klinkt goed tot nog toe.quote:Op woensdag 13 mei 2015 13:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, ik wiebel mee op Daft Punk - Human after all![]()
Maar dit weer doet mij wel goed ja. Mijn armen zijn iig niet meer glow in de dark, zo wit waren ze, nu de rest nog. Maar hier word ik vrolijk van, mooi groenen planten, blauwe lucht, zonnetje
Daft Punk heeft veel goede muziekquote:
Get Lucky kent iedereen welquote:Op woensdag 13 mei 2015 13:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Daft Punk heeft veel goede muziekLB is fan, FL tevens.
Robot Rock, Something about us moet je ook maar eens luisteren.. Around the world en One more time zul je wel kennen. Better stronger faster ook.
Toegevoegd aan mijn Spotify lijstje.quote:Op woensdag 13 mei 2015 13:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Daft Punk heeft veel goede muziekLB is fan, FL tevens.
Robot Rock, Something about us moet je ook maar eens luisteren.. Around the world en One more time zul je wel kennen. Better stronger faster ook.
Dit is baas!quote:
Van wat voor muziek houd je ?quote:Op woensdag 13 mei 2015 13:49 schreef moemoe het volgende:
[..]
Toegevoegd aan mijn Spotify lijstje.
Later eens doornemen.
Wat voor dansjes doe je nu dan?quote:Op woensdag 13 mei 2015 13:50 schreef moemoe het volgende:
[..]
Vroeger deed ik dat dansje na.
Maar goed, ik ben nog steeds wel van het dansen.
I havequote:Op woensdag 13 mei 2015 13:51 schreef moemoe het volgende:
[..]
Heb je Spotify? Dan kan ik je wat sturen.
Zelfdequote:
Geen slechte muziek hoor..quote:
Jaquote:Op woensdag 13 mei 2015 13:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Big Rhonda![]()
Dj Quallsdie ontmaagd werd door die nijlpaard(in de film dan he)
Neequote:Op woensdag 13 mei 2015 13:52 schreef moemoe het volgende:
[..]
Nirvana is de invloed van Lb neem ik aan?
Thanks. Ik luister echt van alles.. 60/70/80, van Bocelli tot Prodigy tot Dub FX tot Disturbed tot KRS One etcquote:
Stop itquote:
Ik luister ook van alles, van Jimi Hendrix naar Abba en andere 80's house tot aan Whitney Houston en Hardcore Punk. Eigenlijk gewoon allesquote:Op woensdag 13 mei 2015 13:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Thanks. Ik luister echt van alles.. 60/70/80, van Bocelli tot Prodigy tot Dub FX tot Disturbed tot KRS One etc
Plus size model hequote:Op woensdag 13 mei 2015 13:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat moet een grote kist zijn geweestspecial made.
Oh, maar dat kan ik ook welquote:Op woensdag 13 mei 2015 13:56 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik dans nu veel op de muziek van SIa.
Dit doe ik stiekem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2015 16:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik vind jou - en dat bedoel ik echt niet zo kinderachtig of iets dergelijks - echt een leuk aandoenlijk kereltje. Vind jou iets leuks, gemoedelijks en tofs hebben.
quote:Op woensdag 13 mei 2015 13:57 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ik luister ook van alles, van Jimi Hendrix naar Abba en andere 80's house tot aan Whitney Houston en Harcore Punk. Eigenlijk gewoon alles
quote:
Wou dat ik hem kon overtuigen dat Foo Fighters awesome is maar helaasquote:Op woensdag 13 mei 2015 13:52 schreef moemoe het volgende:
[..]
Nirvana is de invloed van Lb neem ik aan?
quote:Op woensdag 13 mei 2015 13:59 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wou dat ik hem kon overtuigen dat Foo Fighters awesome is maar helaas
Nee, dat gaat je niet lukken, maar ik luister soms 2 of 3 nummers. Dat is al heel watquote:Op woensdag 13 mei 2015 13:59 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wou dat ik hem kon overtuigen dat Foo Fighters awesome is maar helaas
Deze kan ik op gitaarquote:
Oh, die docu! Ergens wel benieuwd naar.quote:Op woensdag 13 mei 2015 13:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Neemeer Nirvana deze maand door de documentaire van Kurt Cobain, 2x gezien zelfs.
Ik luister al heel lang Nirvana.
Nee, house, techno e.d. is meer invloed van LBC2C, Major Lazor en dat soort artiesten zijn wel door haar.
quote:
Ik vind gitaar spelen zo tering moeilijk, enige wat ik kan is wonderwall en fast carquote:Op woensdag 13 mei 2015 14:01 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik kan come as you are ook op gitaar
Klootzak, bezorg je ook?quote:
tracy chapmanquote:Op woensdag 13 mei 2015 14:01 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ik vind gitaar spelen zo tering moeilijk, enige wat ik kan is wonderwall en fast car
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |