jaquote:Op woensdag 13 mei 2015 01:34 schreef Amoeba het volgende:
Mij niet leuk vinden. Pls.
Moet ik een foto posten om het te bewijzen ofwat.
Rechtsbovenaan de pagina heb je profielquote:Op woensdag 13 mei 2015 01:36 schreef Vampess het volgende:
newbie vraag; hoe delete ik m'n homepage?
stomme bestiging veranderd alleen m'n password
ALT + F4 tegelijk indrukkenquote:Op woensdag 13 mei 2015 01:36 schreef Vampess het volgende:
newbie vraag; hoe delete ik m'n homepage?
stomme bestiging veranderd alleen m'n password
quote:Op woensdag 13 mei 2015 01:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geo is een Brabander. Kan ie niets aan doen, maar toch, luister maar niet naar hem
Stuur die foto maar doe ik het welquote:Op woensdag 13 mei 2015 01:43 schreef Flippiee het volgende:
Ik kan geen foto doen, Moens, ben mobiel.
Rot op ik ga niet weer die stand bijhouden en zoquote:
quote:Op woensdag 13 mei 2015 01:46 schreef Vampess het volgende:
ja maar, dat veranderd blijkbaar alleen het password
kkrijg n error als die 2 velden niet invoer, en alsk dat wel doe, alleen mn password veranderd blijkbaar :p
Neuh dat was nooit de deal.quote:Op woensdag 13 mei 2015 01:46 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Rot op ik ga niet weer die stand bijhouden en zo
Foto van je vriendinnengroep inc jij Flips. Dat was de deal.
Ja doe ik ookquote:Op woensdag 13 mei 2015 01:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Neuh dat was nooit de deal.
Em dan laat je toch iemand anders een foto doen.
die hoef je niet in te voerenquote:Op woensdag 13 mei 2015 01:47 schreef Vampess het volgende:
kweetet, maar werkt niet
"Je twee nieuwe wachtwoorden zijn niet gelijk. Ga terug en controleer je invoer."
Wat studeer je?quote:Op woensdag 13 mei 2015 01:48 schreef disasterbutton het volgende:
[..]
Een student die zijn tijd nu eigenlijk beter moet besteden
Zo zit dit forum vol met mensen zoals jij.quote:Op woensdag 13 mei 2015 01:48 schreef disasterbutton het volgende:
[..]
toen ik nog student was speelde ik altijd een spelletje met mijn huisgenotenquote:Op woensdag 13 mei 2015 01:48 schreef disasterbutton het volgende:
[..]
Internationale bedrijfskunde. Heb een deadline staan voor morgen maar op het moment voelt posten op een forum als het allerleukste wat er is...quote:
Bedrijfskundequote:Op woensdag 13 mei 2015 01:50 schreef disasterbutton het volgende:
[..]
Internationale bedrijfskunde. Heb een deadline staan voor morgen maar op het moment voelt posten op een forum als het allerleukste wat er is...
Gewoon door mee gaan. Dan voel je over paar uur dikke stress en werk je vast wel meer.quote:Op woensdag 13 mei 2015 01:50 schreef disasterbutton het volgende:
[..]
Internationale bedrijfskunde. Heb een deadline staan voor morgen maar op het moment voelt posten op een forum als het allerleukste wat er is...
Neequote:Op woensdag 13 mei 2015 01:53 schreef Amoeba het volgende:
Ik heb 'm weggepest zodat ie aan z'n studie moet snappen jullie wel
quote:Op woensdag 13 mei 2015 01:53 schreef Vampess het volgende:
eindelijk gelukt, na 100 keer stomme password invoeren, woot!
ga slapenquote:
Rip. Ach ik ga morgen aan de spss. Ook lachen. Welterustenquote:Op woensdag 13 mei 2015 01:54 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik heb ook een schrift voor me liggen flips
Maar fuck taylorreeksen opschrijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |