Al snap ik veel van die mensen dan weer niet. Waarom naar een tv dokter en niet gewoon naar je eigen huisarts?quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:54 schreef Juup© het volgende:
Genante lijven.
Ja als ik zo kijk snap ik de titel
Omdat je bij je eigen huisarts niet op tv komtquote:Op woensdag 13 mei 2015 21:56 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Al snap ik veel van die mensen dan weer niet. Waarom naar een tv dokter en niet gewoon naar je eigen huisarts?
quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat je bij je eigen huisarts niet op tv komt.
Omdat via een tv-programma gratis is denk ik?quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:56 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Al snap ik veel van die mensen dan weer niet. Waarom naar een tv dokter en niet gewoon naar je eigen huisarts?
Omdat de kans dat er dan echt een oplossing komt miss groter is?quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:56 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Wel in de playboy?quote:
Ik kijk naar de oude damequote:
Nee, absoluut niet.quote:
Nog een paar minuten volhouden en dan Ronaldo weer zien huilenquote:
Yesquote:Op woensdag 13 mei 2015 22:34 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nog een paar minuten volhouden en dan Ronaldo weer zien huilen
Dan zijn er twee mensen die C.Ronaldo tof vinden. Jij en C.Ronaldo.quote:
Wel meer mensen, hoorquote:Op woensdag 13 mei 2015 22:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dan zijn er twee mensen die C.Ronaldo tof vinden. Jij en C.Ronaldo.
Wat van der Gijp over CR zei was briljantquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
Ik zie hem alleen mekkeren als zijn ploeggenoten scoren en niet hijquote:Op woensdag 13 mei 2015 22:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wel meer mensen, hoor. Ik weet niet, als voetballer vind ik hem vreselijk. Maar als ik dan zie wat hij voor dingen doet daarbuiten, sja. I like
.
quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:47 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Wat van der Gijp over CR zei was briljantGijpSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was wel briljant ja
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
Ik kijk geen voetbal. Interesseert me niet. Ik vind hem buiten het veld gewoon iets hebben.quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:49 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik zie hem alleen mekkeren als zijn ploeggenoten scoren en niet hij
ik had jou een tijdje geleden op RP gevondenquote:Op woensdag 13 mei 2015 22:52 schreef DrMarten het volgende:
Ja het is een geweldige voetballer, ja hij doet een hoop voor goede doelen etc... maar zijn hele houding verder in het veld zorgt ervoor dat de halve wereld een bloedhekel heeft aan die gast. ZIjn vervelende maniertjes van kijk mij eens geweldig zijn. Wegwerpgebaren als een ander scoort ipv hij helpt ook niet.
quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik had jou een tijdje geleden op RP gevondensorry schiet me ineens te binnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |