Zo'n goede relatie?quote:Op woensdag 13 mei 2015 13:44 schreef Cue_ het volgende:
Eerst vanavond nog uit eten met m'n ma. Ben gespannen
Suc6.quote:Op woensdag 13 mei 2015 13:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja, vooral een oppervlakkige relatie.
Eerste keer dat we 1 op 1 wat gaan doen
Ik lig ook altijd in een deukquote:Op woensdag 13 mei 2015 14:16 schreef Juup© het volgende:
[..]
Suc6.
Bij mij is het vaak lachen als ik met mijn eveneens knettergekke bejaarde (73 jaar) moeder iets ga ondernemen
Ik heb geen zus gelukkigquote:Op woensdag 13 mei 2015 14:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik lig ook altijd in een deuk![]()
Vooral als m'n zus ook meegaat
Misschien heeft ie wel een zus, maar beschouwt hij haar om wat voor reden dan ook niet (meer) als zus.quote:
Of de zus is niet meer...quote:Op woensdag 13 mei 2015 19:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien heeft ie wel een zus, maar beschouwt hij haar om wat voor reden dan ook niet (meer) als zus.
Al snap ik veel van die mensen dan weer niet. Waarom naar een tv dokter en niet gewoon naar je eigen huisarts?quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:54 schreef Juup© het volgende:
Genante lijven.
Ja als ik zo kijk snap ik de titel
Omdat je bij je eigen huisarts niet op tv komtquote:Op woensdag 13 mei 2015 21:56 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Al snap ik veel van die mensen dan weer niet. Waarom naar een tv dokter en niet gewoon naar je eigen huisarts?
quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat je bij je eigen huisarts niet op tv komt.
Omdat via een tv-programma gratis is denk ik?quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:56 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Al snap ik veel van die mensen dan weer niet. Waarom naar een tv dokter en niet gewoon naar je eigen huisarts?
Omdat de kans dat er dan echt een oplossing komt miss groter is?quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:56 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Wel in de playboy?quote:
Ik kijk naar de oude damequote:
Nee, absoluut niet.quote:
Nog een paar minuten volhouden en dan Ronaldo weer zien huilenquote:
Yesquote:Op woensdag 13 mei 2015 22:34 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nog een paar minuten volhouden en dan Ronaldo weer zien huilen
Dan zijn er twee mensen die C.Ronaldo tof vinden. Jij en C.Ronaldo.quote:
Wel meer mensen, hoorquote:Op woensdag 13 mei 2015 22:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dan zijn er twee mensen die C.Ronaldo tof vinden. Jij en C.Ronaldo.
Wat van der Gijp over CR zei was briljantquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
Ik zie hem alleen mekkeren als zijn ploeggenoten scoren en niet hijquote:Op woensdag 13 mei 2015 22:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wel meer mensen, hoor. Ik weet niet, als voetballer vind ik hem vreselijk. Maar als ik dan zie wat hij voor dingen doet daarbuiten, sja. I like
.
quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:47 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Wat van der Gijp over CR zei was briljantGijpSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was wel briljant ja
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
Ik kijk geen voetbal. Interesseert me niet. Ik vind hem buiten het veld gewoon iets hebben.quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:49 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik zie hem alleen mekkeren als zijn ploeggenoten scoren en niet hij
ik had jou een tijdje geleden op RP gevondenquote:Op woensdag 13 mei 2015 22:52 schreef DrMarten het volgende:
Ja het is een geweldige voetballer, ja hij doet een hoop voor goede doelen etc... maar zijn hele houding verder in het veld zorgt ervoor dat de halve wereld een bloedhekel heeft aan die gast. ZIjn vervelende maniertjes van kijk mij eens geweldig zijn. Wegwerpgebaren als een ander scoort ipv hij helpt ook niet.
quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik had jou een tijdje geleden op RP gevondensorry schiet me ineens te binnen.
Haha nope. Al doe ik er weinig mee. Al ruim anderhalf jaar ofzo niets meer aan gedaan.quote:Op donderdag 14 mei 2015 00:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dacht dat je hem snel had uitgeschakeld
Op Fok! meer suc6?quote:Op donderdag 14 mei 2015 00:13 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Haha nope. Al doe ik er weinig mee. Al ruim anderhalf jaar ofzo niets meer aan gedaan.
quote:Op donderdag 14 mei 2015 04:49 schreef Cue_ het volgende:
Hmm eerst word ikbhalf uit de kroeg gezet en dan mag ik ineens blijven.
Maar der is weinig an....
Barca!quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:44 schreef ArTiC het volgende:
Nu maar hopen dat Juve de finale wint van die andere kneuzen.
Pirlo![]()
Juve!quote:
Natuurlijk! Ik heb al een biertje gepaktquote:
Ik vandaag even niet.quote:Op donderdag 14 mei 2015 17:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Natuurlijk! Ik heb al een biertje gepakt
Dammit, nou moet ik er eentje extra drinkenquote:
quote:Op donderdag 14 mei 2015 17:43 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dammit, nou moet ik er eentje extra drinken
Maar als alles na de verhuizing eenmaal een plekje heeft gekregen, dan ben jij wel blij denk ikquote:
Zekerquote:Op donderdag 14 mei 2015 22:51 schreef Juup© het volgende:
[..]
Maar als alles na de verhuizing eenmaal een plekje heeft gekregen, dan ben.jij wel blij denk ik
Terwijl het vandaag niet eens zo warm was.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 00:19 schreef Cue_ het volgende:
Voor t eerst dat het echt beetje klam is bij mij op de slaapkamer, hopelijk verdwijnt t langzaam
Was om 12 uur wakker, best netjes al zeg ik het zelfquote:Op vrijdag 15 mei 2015 00:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat een beetje, al heb ik bes veel geslapen vandaag
Hier opzich nog best wel volgens mijquote:Op vrijdag 15 mei 2015 00:23 schreef aeque het volgende:
[..]
Terwijl het vandaag niet eens zo warm was.
Idd netjesquote:Op vrijdag 15 mei 2015 00:23 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Was om 12 uur wakker, best netjes al zeg ik het zelfAlleen de rest van de dag niets uitgevoerd, nu lam
Dat is wel ergquote:Op vrijdag 15 mei 2015 00:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Idd netjes
Ik om 2 uur eruit, om 6 uur weer 2 uur dutje gedaan
Oke oke....ik heb daar drie dagen voor nodig om van bij te komen...quote:Op vrijdag 15 mei 2015 00:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Was pas om 6 uur thuis volgens mij, dus dan mag het best
Jij bent dan ook al oudquote:Op vrijdag 15 mei 2015 00:29 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Oke oke....ik heb daar drie dagen voor nodig om van bij te komen...
Trainingsbroek is relaxter dan badjas vind ik. Dus hier the same gedaan. Wel thuisbezorgd gedaanquote:Op vrijdag 15 mei 2015 00:32 schreef DrMarten het volgende:
Lui is hier wel het woord van de dag... heb de moeite genomen om een trainingbroek aan te trekken, anders zat ik nog in badjas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |