Zo'n goede relatie?quote:Op woensdag 13 mei 2015 13:44 schreef Cue_ het volgende:
Eerst vanavond nog uit eten met m'n ma. Ben gespannen
Suc6.quote:Op woensdag 13 mei 2015 13:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja, vooral een oppervlakkige relatie.
Eerste keer dat we 1 op 1 wat gaan doen
Ik lig ook altijd in een deukquote:Op woensdag 13 mei 2015 14:16 schreef Juup© het volgende:
[..]
Suc6.
Bij mij is het vaak lachen als ik met mijn eveneens knettergekke bejaarde (73 jaar) moeder iets ga ondernemen
Ik heb geen zus gelukkigquote:Op woensdag 13 mei 2015 14:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik lig ook altijd in een deuk![]()
Vooral als m'n zus ook meegaat
Misschien heeft ie wel een zus, maar beschouwt hij haar om wat voor reden dan ook niet (meer) als zus.quote:
Of de zus is niet meer...quote:Op woensdag 13 mei 2015 19:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien heeft ie wel een zus, maar beschouwt hij haar om wat voor reden dan ook niet (meer) als zus.
Al snap ik veel van die mensen dan weer niet. Waarom naar een tv dokter en niet gewoon naar je eigen huisarts?quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:54 schreef Juup© het volgende:
Genante lijven.
Ja als ik zo kijk snap ik de titel
Omdat je bij je eigen huisarts niet op tv komtquote:Op woensdag 13 mei 2015 21:56 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Al snap ik veel van die mensen dan weer niet. Waarom naar een tv dokter en niet gewoon naar je eigen huisarts?
quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat je bij je eigen huisarts niet op tv komt.
Omdat via een tv-programma gratis is denk ik?quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:56 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Al snap ik veel van die mensen dan weer niet. Waarom naar een tv dokter en niet gewoon naar je eigen huisarts?
Omdat de kans dat er dan echt een oplossing komt miss groter is?quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:56 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Wel in de playboy?quote:
Ik kijk naar de oude damequote:
Nee, absoluut niet.quote:
Nog een paar minuten volhouden en dan Ronaldo weer zien huilenquote:
Yesquote:Op woensdag 13 mei 2015 22:34 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nog een paar minuten volhouden en dan Ronaldo weer zien huilen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |