SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 51% gewijzigd door SQ op 13-05-2015 17:24:05 ]disclaimer
dat is berg. Hebben bijna alle baby's, gaat vanzelf over en kan geen kwaad.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:09 schreef faptist het volgende:
Ik heb m'n iPhone gekoppeld aan iCloud.
Betaal een euro per maand Om dat daar te kunnen opslaan. Gebeurt gelukkig allemaal automatisch want ik denk daar natuurlijk nooit aan. Ben ook zo bang om m'n foto's kwijt te raken.
Ik denk dat m'n beeb berg krijgt.
Ik was net heerlijk aan het douchen met haar. Ontdekt dat ik ook kan zitten. Dat een hysrofiel washandje als stop kan fungeren en dat R zo lekker met haar hoofd tussen m'n voeten als ondersteun in het water kan dobberen. Happy baby happy mommy.
Bij het afdrogen dacht ik de shampoo er niet goed uitgewassen te hebben dus ik pak weer een hydrofiel Washandje en aai voorzichtig over het hoofdje.
maar het is gewoon kurkdroog. Zal morgen wel gaan schilferen. Blugh.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu eerst een lekker lang weekend!. Met bérgen schoolwerk, maar goed.
.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 mei 2015 10:13 schreef Crumpette het volgende:
DaDwat naar van de vermoeidheid. logisch wel.. Pas je op jezelf? Moe tot op het punt waar je stoplichten niet registreert is misschien een reden om een dagje bij te rusten ipv werken?
![]()
Overigens is het wel ook gewoon papa eigen om wilder te spelen he, net zoals dat iedereen wilder speelt met jongetjes dan met meisjes (en papas nog wilder).
Maar angstige mamas zijn idd een bekend fenomeenmijnes is bang voor roltrappen bv. Superhandig.
.
dat lijkt me rot crump.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik zou iets willen zeggen waar je wat aan hebt... maar ik heb de ervaring (gelukkig) niet. Sterkte met het verwerken
Born to Lose, but Built to Win.
ligt er aan wat je als nacht definieertquote:Op woensdag 13 mei 2015 11:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hoe vaak komt Mauw 's nachts nog, SQ? Ik hoor om me heen alweer alleen maar 'joh, met deze leeftijd nog?' en 'zou je er niet gewoon 's avonds een flinke papfles instoppen?'.
ik doe dat boven de 22 graden. En ik denk dat het per baby ook anders is. Die van mij kan duidelijk niet zo goed met warmte slapen. En ik kijk meestal naar wat ik zelf aan doe. Maar in het begin kunnen babies zich natuurlijk nog niet zo goed warm houden...quote:Op woensdag 13 mei 2015 11:21 schreef faptist het volgende:
Zo tussen het aankleden door:
Wanneer kunnen baby'tjes gewoon een rompertje met T-shirtje aan ipv lange mouwen?
Lief!quote:
ja, zeker in de lengte groeit hij als kool !quote:Op woensdag 13 mei 2015 11:53 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Lief!
Het pakje past goed! Gaat niet zo heel lang meer mee bij de beentjes ben ik bang.
Goed! Blij vrolijk zich ontwikkelend meisje, ik vind het ook zo leuk dat ze steeds meer contact maaktquote:Op woensdag 13 mei 2015 11:53 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Hey Helio hoe is het met jullie ? behalve de nachtvoedingen.
Hmm.. eetbuien he..quote:Op woensdag 13 mei 2015 12:49 schreef JufMariska het volgende:
Knuffels voor DaD (doe je voorzichtig?!!) en Crumpette en voor SQ (permanente knuffel, dus ik neem je gewoon weer mee in 't rijtje)
En beterschaps voor Tim
En vermaandjompels voor Krijger!
Hier weer kip-zonder-kopwoensdag, dus ik hobbel weer door naar de Mac. Edit: de iMac, m'n computert. Niet de Gouden Boogjes. Hoewel ik nu acuut zin heb in franse frietjes![]()
Rady![]()
En foto's backuppen doe ik gelukkig wel (je verwacht 't niet), met dropbox kan dat idd automagisch!
Die van mij mept ook alleen maar tegen dingen die 2 cm boven haar borstkas hangen hoor, anders is het nog echt de moeite nietquote:Op woensdag 13 mei 2015 07:17 schreef Danaa het volgende:
Jaaa de schilfertjes hier ook... heel soms krabbel ik er wat aan maar dan zit zn volle haardos vol met van die witte schilfertjes. Moeten ze weer uit het haar gepeuterd worden
Ja ieder kind ontwikkeld zich in eigen tempo, heb het zelf ook al een paar keer hier gezegd.
Maar mijn kleine man die vandaag op de kop af 11 weken is, ligt onder zijn babygym met de armen langs het lijf doet er niets mee. Hij ook nog niet zijn eigen handen ontdekt
Oh wat een schatjequote:Op woensdag 13 mei 2015 13:55 schreef faptist het volgende:
Jm
Wat voor dropbox gebruik jij?
Lt,
Ik ben zo verliefd op jouw speelkleed.
Ze ziet er zo gelukkig uit al slapend
[ afbeelding ]
Ik heb vandaag een heel vrolijk meisje.
Vanmorgen werd ze huilend wakker. Harde buik van de krampjes maar na de eerste borst was het duidelijk waarom en kwam er een stortvloed aan poep uit.
Nu heerlijk in de draagdoek een beetje rommelen in huis.
Ja nou ik vind dat vriend zich maar gewoon moet aanpassenquote:
Ik zal het hem zeggenquote:Op woensdag 13 mei 2015 14:27 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Ja nou ik vind dat vriend zich maar gewoon moet aanpassen.
F in mini/vrouwelijke vorm
*stiktincola*quote:Op woensdag 13 mei 2015 14:30 schreef ingee het volgende:
[..]
Ja![]()
Je kan best nog even 2 streepjes plassen voor je naar de dreumessen gaat hoor!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik begin al een beetje te balen dat mijn verlof over anderhalve week voorbij is.
[ Bericht 94% gewijzigd door ingee op 13-05-2015 15:02:18 ]
Oh! fijn om te lezenquote:Op woensdag 13 mei 2015 12:35 schreef Heliotrope het volgende:
[..]
Goed! Blij vrolijk zich ontwikkelend meisje, ik vind het ook zo leuk dat ze steeds meer contact maaktGoed te lezen dat je vriend zo leuk met haar omgaat! Gaat het verder ook goed? En wat een lieve foto
En 6 maanden zijn onze dames alweer bijna!
Ja!quote:Op woensdag 13 mei 2015 12:46 schreef Radyhyn het volgende:
Ik ben ook weer ongesteld geworden voor het eerst... yaaaayyy.. ik doe het weer!![]()
Owwww en LT is back!!!
Had wel mee gekregen dat je een leuke vent aan de haak hebt geslagen die ook nog eens super lief is met E.. wat fijn!!!! En wat is ze toch leuk
De vakantie vorige week (Landal huisje met de familie) was super leuk. Vic vond alles prima en was lekker zijn vrolijke zelf. Hij heeft ook 'echt' eten op! Wortels, bloemkool en broccoli.. hij vindt het lekker! (ik stond klaar met camera voor de vieze gezichten.. maar nee hoor.. z'n mondje ging steeds weer open).
Ook zwemmen in het zwembad vond hij heel leuk.. en de dolfijnenshow bij het dolfinarium was ook een dikke hit
Een dag na we terug waren van vakantie is de distributieriem van de auto van mijn man geknapt en heeft wat kleppen meegenomen... dikke pech dus.... en dikke rekening als we het zouden laten repareren.. wat de auto helemaal niet meer waard is dus..
Daar gaat het geld wat we hebben gespaard voor de verbouwing van de woonkamer![]()
Maar nu wel op zoek naar een nieuwe auto! Een grotere auto.. waarbij we niet de achterbank half neer hoeven te klappen om de kinderwagenbak erin te passen
omg jouwesquote:Op woensdag 13 mei 2015 13:55 schreef faptist het volgende:
Jm
Wat voor dropbox gebruik jij?
Lt,
Ik ben zo verliefd op jouw speelkleed.
Ze ziet er zo gelukkig uit al slapend
[ afbeelding ]
Ik heb vandaag een heel vrolijk meisje.
Vanmorgen werd ze huilend wakker. Harde buik van de krampjes maar na de eerste borst was het duidelijk waarom en kwam er een stortvloed aan poep uit.
Nu heerlijk in de draagdoek een beetje rommelen in huis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Born to Lose, but Built to Win.
NEEEEEquote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:04 schreef BlueEyes het volgende:
een telefooncrash en dan al je foto's en filmpjes kwijt zijn.
A L L E S
En had nog niet van de laatste maand alles op de laptop gezet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Born to Lose, but Built to Win.
Ik doe maar wat, net als al die andere moeders. Strakke regimes werken niet zo goed voor mijquote:Op woensdag 13 mei 2015 15:50 schreef Hilmo het volgende:
Aah baby paspoorthier id kaart voor R.
Lief krijger!
Wat doen de half jaar en ouder mamas eigenlijk qua ritme? Vaste volgorde van luier, drinken, spelen? Is me nog nooit goed gelukt maar je hoort altijd dat structuur belangrijk is. Ik doe maar wat en probeer in te spelen op het moment
speelgoed, speelkleed. beddengoed, slaapzak, spuugdoekjes, bad spullenquote:Op woensdag 13 mei 2015 15:58 schreef Risu het volgende:
ID kaart moet ik ook gaan regelen binnenkort. We gaan naar België, 6 maanden is ze dan.
Schoonouders zijn nog helemaal gaan kijken of de wandelwagen wel in de auto past met koffertjes.
Ze gaan uit van 3 koffers 1 voor hun, 1 voor ons en 1 voor Y. Hoeveel zooi heeft ze nodig dat ze een hele koffer nodig heeft voor haar alleenLuiers gaan toch niet in de koffer.. Die kunnen best apart, is toch 1 heel pak. 4 dagen gaan we trouwens, 1 pakje luierdoekjes is dan ook zat. En kleding.. Mini kleertjes..
omg!! wat super lief! die oogjesquote:Op woensdag 13 mei 2015 16:02 schreef Radyhyn het volgende:
Fap wat een lieve foto
Ingee ziet er relax uit!![]()
Hoe cute dat paspoort LT... 0.62 meter
Hahaha Krijgerrtje.. nomnomnom
Away.. jou zo enthousiast zien over trouwen joh..
Mijn man zei van de week bij de garage... we willen wel een auto met een grote achterbak.. hij zei "want ik weet zeker dat we nog een 2e kindje gaan krijgen".
Mnoohhhh.. vond het zo leuk dat hij dat zo stellig zei(al dacht ik nog wel of de man van de garage misschien zou denken dat ik nu alweer zwanger zou zijn ofzo
).
5,5 maand hier.. maar ook geen ritme hoor.
Het enige ritme is dat hij ongeveer 1,5 a 2 uur wakker is en dan is hij weer moe en gaat ie slapen.
Hij gaat de nacht in tussen 6 en 8 uur 's avonds.. maar dat hangt er ook helemaal vanaf
En soms heeft ie honger als ie net wakker is.. en soms heeft ie pas honger als hij bijna gaat slapenEn luier voor of na het slapen..
Ik krijg het niet voor elkaar om hem netjes eten te geven....
Ik doe vast iets verkeerd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lol, ik vergeet dat ze dan idd al ouder is en wel wat entertainment kan gebruiken. Ik zie het wel tegen die tijd. Komt goed.quote:Op woensdag 13 mei 2015 16:03 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
speelgoed, speelkleed. beddengoed, slaapzak, spuugdoekjes, bad spullen
We zijn nu enorm aan het prutsen met het ritmequote:Op woensdag 13 mei 2015 15:50 schreef Hilmo het volgende:
Aah baby paspoorthier id kaart voor R.
Lief krijger!
Wat doen de half jaar en ouder mamas eigenlijk qua ritme? Vaste volgorde van luier, drinken, spelen? Is me nog nooit goed gelukt maar je hoort altijd dat structuur belangrijk is. Ik doe maar wat en probeer in te spelen op het moment
Das toch gewoon hetzelfde joh.. het heet alleen anders!quote:Op woensdag 13 mei 2015 16:07 schreef AwayTL het volgende:
Vicje!!!![]()
![]()
En ach, de muur heeft toch dezelfde kleur..
Ik ben altijd enthousiast over vrije dagen![]()
(en ik ga NIET trouwen![]()
![]()
![]()
)
Ja nou, een samenlevingscontract is duurquote:Op woensdag 13 mei 2015 16:09 schreef Radyhyn het volgende:
[..]
Das toch gewoon hetzelfde joh.. het heet alleen anders!![]()
Je krijgt er ook dezelfde aantal vrije dagen voor in elk geval
speelgoed, speelkleed, hydrofielen, slaapzak, petje, zonnebril, knuffel, dentinox, vitamine d, ehbo doos...quote:Op woensdag 13 mei 2015 15:58 schreef Risu het volgende:
ID kaart moet ik ook gaan regelen binnenkort. We gaan naar België, 6 maanden is ze dan.
Schoonouders zijn nog helemaal gaan kijken of de wandelwagen wel in de auto past met koffertjes.
Ze gaan uit van 3 koffers 1 voor hun, 1 voor ons en 1 voor Y. Hoeveel zooi heeft ze nodig dat ze een hele koffer nodig heeft voor haar alleenLuiers gaan toch niet in de koffer.. Die kunnen best apart, is toch 1 heel pak. 4 dagen gaan we trouwens, 1 pakje luierdoekjes is dan ook zat. En kleding.. Mini kleertjes..
wanneer is dat verplicht? mis ik iets?quote:Op woensdag 13 mei 2015 16:13 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Ja nou, een samenlevingscontract is duur. En we hebben niks te verdelen, dus zinloos.
Dit is graties.
maar dat t moet vind ik onzin
Oeh, vit d, goeie!quote:Op woensdag 13 mei 2015 16:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
speelgoed, speelkleed, hydrofielen, slaapzak, petje, zonnebril, knuffel, dentinox, vitamine d, ehbo doos...
Als je kinderen de helft van t huis erven bij overlijden ipv je partnerquote:Op woensdag 13 mei 2015 16:21 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
wanneer is dat verplicht? mis ik iets?
Trouwjurkshopmeetquote:Op woensdag 13 mei 2015 16:44 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Als je kinderen de helft van t huis erven bij overlijden ipv je partner.
Ja inge, zoek eens wat leuks uit. Mn moeder is in zwart leer getrouwd, misschien die trent doorzetten in spandex? Lakleer?
ah, goed om te wetenquote:Op woensdag 13 mei 2015 16:44 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Ja inge, zoek eens wat leuks uit. Mn moeder is in zwart leer getrouwd, misschien die trent doorzetten in spandex? Lakleer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien kan iemand een draagjurk naaien?
Een soort oma's huis tuin en keukenmiddeltjes tip ditquote:
Noem je me nu oudquote:Op woensdag 13 mei 2015 17:05 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Een soort oma's huis tuin en keukenmiddeltjes tip dit
Hahaha inge. Beetje laat idd ik dacht meer aan: [ afbeelding ]
is dit iets?quote:Op woensdag 13 mei 2015 16:44 schreef AwayTL het volgende:
[..]
We have a winner!quote:Op woensdag 13 mei 2015 17:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
is dit iets?
[ afbeelding ]
Is tenminste een beetje fatsoenlijk
kan ik mezelf wegmodererenquote:Op woensdag 13 mei 2015 17:10 schreef BlueEyes het volgende:
Ik dacht dat je reclame aan het maken was en wilde je al bijna 'aangeven'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij heeft officieel wel overgewicht![]()
![]()
Plannetje van aanpak gemaakt. Moet goed komen![]()
Rady je kleintje![]()
![]()
Wat bedoel je hier precies mee?quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:38 schreef Spees_Eend het volgende:
Twinkle heb je ook gewicht naar lengte?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze bedoel je denk ik?
Je had een plaatje van gewicht naar leeftijd toch of zag ik het nou verkeerd? Kan m ff niet openen nu met dit scherm open. Maar gewicht naar leeftijd zegt vrij weinig. Als je kind van 8 maanden 8 kilo bij 70 cm weegt is dat anders dan dezelfde leeftijd 8 kilo bij 64 cm.quote:
Hier geen ritme.quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:38 schreef Hilmo het volgende:
Oh slabben opeten, jaa. Vooral van die wetsuit slabben met uiltjes...
Hmm ritme hebben veel van jullie dus toch. Luier doe ik soms voor slapen, soms erna. In tafelstoel betekent eten. Naar bed brengen is met vast liedje en s avonds vast patroon met 2 liedjes en slaapzak. Na slapen vaak spelen, maar soms borst. Man doet het weer anders...
Ja tuurlijk .. Ik wil echt geen kind met overgewichtquote:Op woensdag 13 mei 2015 20:48 schreef Spees_Eend het volgende:
Ja was ook niet bedoeld om het oordeel van het cb in twijfel te trekken hoor, maar was wel benieuwd naar die curve.
Goed dat je er iets aan wil doen want nu al een basis voor overgewicht is een beetje een valse start voor een kind. Goed in de gaten houden en evt met begeleiding.
Meer, meer, meer!!!quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:24 schreef Spees_Eend het volgende:
Alleen foto's 'bijgelezen'
En ooohh al die slapers! Vic die al eet?! In mijn hoofd was die nog geen drie maanden
. Faptist wat een mooi babietje
Huh away heeft de huwelijksboot genomen?
Verder nog iets te rellen?
Nee?
Dan ga ik gewoon spammen. Veel leuker.
[ afbeelding ]
#yolo #zonderprojectielkots #bourgondisuus #meteentandisallesanders
[ afbeelding ]
Want grotebroerkleinezus
[ afbeelding ]
Want dat hoofd
3 foto's, overdreven he? Maar boeie
quote:Op woensdag 13 mei 2015 18:11 schreef JufMariska het volgende:
VicDie slabben werken (nog) niet bij ons, probeert-ie op te eten
Stoffen slabben gaat wel goed.
Jaaahhh dat doet hij dus ook.. daarom zit alles ook onder.quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:38 schreef Hilmo het volgende:
Oh slabben opeten, jaa. Vooral van die wetsuit slabben met uiltjes...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spees, nooit genoeg Suus spam![]()
Rhady, wat zit V er lekker bij![]()
Paspoort van LT mini![]()
Ritme? Waar? Ik kijk naar m'n kind (of naar mijn plannen) en zo komt het meestal wel goed. Hij slaapt nog 2x per dag maar hoe laat verschilt. Al die eetmomenten schieten er nog wel eens bij in dus soms doen we gewoon een dubbele![]()
Vandaag, lekkere boterham met roomkaas en zalm gemaakt. Die zalm werd er vakkundig vanaf gehaald en het brood bleef liggenVerder 1 (chocolade)taart gebakken
, vriend is nu bezig met appeltaart en ik ben de slingers aan't ophangen
![]()
Nou vooruitquote:
SPOILER: WHY HELLO BABYDADDYOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door Spees_Eend op 13-05-2015 21:57:05 ]
ik heb wel het idee dat dat toch ergens inherent is aan flesvoeding. Ik ken meer flesbaby's die doorslapen dan borstbaby's. Al heeft de mijne van 8 tot 12 weken doorgeslapen. En toen ging ik weer werkenquote:Op woensdag 13 mei 2015 23:06 schreef ingee het volgende:
SpeesWat een kaaklijn!
En ik voel me een beetje een partypooper, maar die van mij slaapt meestal van 20u tot 6u.
Ik ben echt enorm verwend.
Ja dat denk ik ook. Oneerlijk eigenlijk, doe je je best voor je kind met kolven etc., krijg je die gebroken nachten er voor terug.quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb wel het idee dat dat toch ergens inherent is aan flesvoeding. Ik ken meer flesbaby's die doorslapen dan borstbaby's. Al heeft de mijne van 8 tot 12 weken doorgeslapen. En toen ging ik weer werken!
ach, ik las laatst dat het dus wel gezond is voor een baby om niét door te slapen, dus dat onthoud ik dan maar selectiefquote:Op woensdag 13 mei 2015 23:12 schreef ingee het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook. Oneerlijk eigenlijk, doe je je best voor je kind met kolven etc., krijg je die gebroken nachten er voor terug.
En ik mag ook bijna werken, bedankt voor de waarschuwing.
Ik las dat kinderen die niet doorslapen later vaak intelligenter zijn dan kinderen die al snel doorslapenquote:Op woensdag 13 mei 2015 23:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ach, ik las laatst dat het dus wel gezond is voor een baby om niét door te slapen, dus dat onthoud ik dan maar selectief
hoor je dat DaD!quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:29 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Ik las dat kinderen die niet doorslapen later vaak intelligenter zijn dan kinderen die al snel doorslapen![]()
Hier flesvoeding en nog niet doorslapen trouwens.
M is wel "beter" gaan slapen 's nachts maar slaapt meestal niet door.quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb wel het idee dat dat toch ergens inherent is aan flesvoeding. Ik ken meer flesbaby's die doorslapen dan borstbaby's. Al heeft de mijne van 8 tot 12 weken doorgeslapen. En toen ging ik weer werken!
Wat een knaaaaaapperdquote:Op woensdag 13 mei 2015 23:55 schreef faptist het volgende:
Oh cactus, wat fijn. Ik kreeg gewoon een brok in m'n keel bij het lezen en zien van de foto. Handje op de juiste plek. Je hart wordt aangeraakt
Vandaag een roze wolk dag gehad. ze brabbelt. Maakt gekke keelgeluiden. Maakt prachtige speeksel aan die vervolgens belletjes worden. Kraait wat af. En dan wil je haar alles geven wat mooi is..
Dus de Hema leeg gekocht en bij de h&m een matrozenpakje gekocht. Was eigenlijk voor jongens, maar daar doe ik niet moeilijk over. Zo lief !
Uiteraard direct bij den vader op schoot met z'n vieze werkbroek.. Sommige dingen veranderen nooit.
Overigens is dit net na een voeding dus lekker spekkig en loom.
[ afbeelding ]
Man, dan heb ik toch maar mooi een tweede Einstein gebakkenquote:Op woensdag 13 mei 2015 23:29 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Ik las dat kinderen die niet doorslapen later vaak intelligenter zijn dan kinderen die al snel doorslapen![]()
Hier flesvoeding en nog niet doorslapen trouwens.
Echt he. Al die officiële bureaus zeggen dat dat niet zo is maar ik geloof het niet zo. Het is geen wetenschappelijk onderzoek maar ik hoor wel bijzonder vaak dat kv kindjes (kindjes die meteen of snel kv krijgen) snel doorslapen. En bij bv zelden.quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Herkenbaar..quote:Op donderdag 14 mei 2015 06:01 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik had niks moeten zeggen gisteren over het langer slapen voortaan trouwens.. Waaaaarom onthoud ik inmiddels niet dat het dus wèl wetenschappelijk bewezen is dat kindjes gaan trollen als je op fok of whatsapp iets over hun slaap meldt. Ze vond het om 4.50 wel mooi geweest voor de nacht. Maar goed ze heeft ook zoveel te vertellen. Namelijk
Ha.
Ba.
Ha ba.
Na.
Vla.
Fijn trouwens cactus en wat een lieve foto!
quote:Op donderdag 14 mei 2015 06:04 schreef Trebo het volgende:
[..]
Herkenbaar..
Uh
Ah
Oh
FFFF
Prrrr
Oh
Ah
Mamamamamama
Ze hebben het zo verschrikkelijk druk.quote:Op donderdag 14 mei 2015 06:07 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]oh maar dat is zo te lezen ook wel iets dat niet tot 8u kan wachten!
Neejoh, NUquote:Op donderdag 14 mei 2015 06:07 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]oh maar dat is zo te lezen ook wel iets dat niet tot 8u kan wachten!
Onze kleine man sliep met 3 maanden al doorquote:Op donderdag 14 mei 2015 07:05 schreef Spees_Eend het volgende:
Onze oudste sliep met ruim acht maanden min of meer ineens door. Het kan dus wel gewoon op een ogenschijnlijk random moment en het is niet per se snel doorslapen óf pas met de peuterleeftijd.
Wellicht een hart onder de riem voor wie dat idee wel eens heeft
het is nogal een vroege vogel he?quote:Op donderdag 14 mei 2015 06:01 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik had niks moeten zeggen gisteren over het langer slapen voortaan trouwens.. Waaaaarom onthoud ik inmiddels niet dat het dus wèl wetenschappelijk bewezen is dat kindjes gaan trollen als je op fok of whatsapp iets over hun slaap meldt. Ze vond het om 4.50 wel mooi geweest voor de nacht. Maar goed ze heeft ook zoveel te vertellen. Namelijk
Ha.
Ba.
Ha ba.
Na.
Vla.
Fijn trouwens cactus en wat een lieve foto!
Heerlijk sq, wel beetje jammer dat ze nu dus geen Einstein meer wordtquote:Op donderdag 14 mei 2015 07:14 schreef Stormqueen het volgende:
Ik weet wel dat ik vaker ga "klagen". 1 voeding tussen 20:15 en nu
Fazz, van harte gefeliciteerd met je kleine klimgeit!1 jaar mama
Even teruglezen...
Niet dat je je aanstelt maar waarschijnlijk wel dat ze er niks aan kunnen doen... Hier ook nog steeds een groene golf namelijkquote:Op donderdag 14 mei 2015 07:55 schreef Loj het volgende:
Ik deed trouwens wel mee met de zes uur sessie
Hier was het
Buh buh bla
WAAAHH
Huhuhuh (lees happend naar adem)
WAAHH
Huhuhuh
En in onze kamer...
Jij gaat... Nee jij....
Papier steen schaar?
**** verloren
"Mama mama ik ben wakker"
**** en nog te lang gewacht...
Ik heb trouwens een afspraak voor morgen met de ha gemaakt. Na bijna zes maanden verkouden ben ik er wel klaar mee. Js gaat er zelf ook steeds meer last van krijgen. Happend naar adem bij huilen of bijvoorbeeld tijdens z'n fles. Hijgend ademhalen na bijvoorbeeld 2 minuten oefenen met kruipen. En een constante stroom snot uit z'n neus. Ik vind het gewoon zielig!
En dan heb ik het nog niet eens over de regelmatige ontstoken ogen (logisch met al dat snot) en het spugen.
Maar goed, weet zeker dat ik te horen krijg dat het erbij hoort en dat ik me aanstel
Ik ga sowieso al elke avond om kwart over 9/half 10 op bed.quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:08 schreef BlueEyes het volgende:
DaDdoorslapen is ook hier met vlagen. Meer niet dan wel.
Pak gewoon af en toe een vroege avond mee. Ongezellig misschien maar uiteindelijk gezelligee dan op de bank je verzetten.
Ik moest bij die foto aan dit denken Spees![]()
Ja hoi, alsof een kind van mij niet sowieso onwijs slim wordt. Daar mag best een doorslaapcorrectie op uitgevoerd worden.quote:
Bijijijijna.quote:Op donderdag 14 mei 2015 05:51 schreef JufMariska het volgende:
5.40, toptijd voor je onrbijtvoeding Lucas..Maar we zijn vrij vandaag, dus zo nog een rondje slapen!
Gefeliciterrd Fazz1 jaar
![]()
En roze wolken bij Fap & MwCWat fijn!
Hopelijk al m'n slaaphoofdtypo's opgemerkt & verbeterd..
Zoutoplossing kan je ook goed zelf maken. Even googlen, is een folder van van een ziekenhuis. Ik meen 1 theelepel zout oplossen in 200 ml gekookt water. Kun je dan in zn neusje druppelen. Vond ik fijner werken dan zo, n spuitflesje en is stukken goedkoper ( en ook te maken midden in de nacht als de winkel dicht is)quote:[b]Op donderdag 14 mei 2015 08:26 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/349615]AwayTL[/
De nacht was piep. Afwissel kinderen. Frans is inmiddels ook zo verkouden dat hij geen fles meer kan drinken. Na 3 slokjes er weer uit zodat hij kan ademen. En vriend heeft de mondose kwijt gemaakt grr.
Frans heeft nu ook standaard bloedneus, alles zit onder. Vriend zei laats al in paniek dat hij zn hele hoofd kapot had gekrabt.
En een speciale vermelding voor dreumes F![]()
![]()
Thnx! Zal eens kijken. Hoe druppel je dat er in dan? Lepeltje, vinger?quote:Op donderdag 14 mei 2015 09:13 schreef watmoetikkiezen het volgende:
[..]
Zoutoplossing kan je ook goed zelf maken. Even googlen, is een folder van van een ziekenhuis. Ik meen 1 theelepel zout oplossen in 200 ml gekookt water. Kun je dan in zn neusje druppelen. Vond ik fijner werken dan zo, n spuitflesje en is stukken goedkoper ( en ook te maken midden in de nacht als de winkel dicht is)
Oh toch wel?quote:Op donderdag 14 mei 2015 09:38 schreef watmoetikkiezen het volgende:
Oh en eerst laten afkoelen uiteraard...
Nee, we zijn on the road voor een rondje vrienden en familie. Baard rijdt maar nam aan het einde van onze straat al de verkeerde afslag, dus ik blijf liever even wakker.quote:Op donderdag 14 mei 2015 09:19 schreef snoenk het volgende:
Dadheb je vandaag een moment dat je kan proberen om ff bij te slapen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
elin was met drie weken van berg af door haar haar elke keer (en hoofd) in te dompelen zowat in baby olie. Dan kun je het eraf wrijven.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:09 schreef faptist het volgende:
Ik heb m'n iPhone gekoppeld aan iCloud.
Betaal een euro per maand Om dat daar te kunnen opslaan. Gebeurt gelukkig allemaal automatisch want ik denk daar natuurlijk nooit aan. Ben ook zo bang om m'n foto's kwijt te raken.
Ik denk dat m'n beeb berg krijgt.
Ik was net heerlijk aan het douchen met haar. Ontdekt dat ik ook kan zitten. Dat een hysrofiel washandje als stop kan fungeren en dat R zo lekker met haar hoofd tussen m'n voeten als ondersteun in het water kan dobberen. Happy baby happy mommy.
Bij het afdrogen dacht ik de shampoo er niet goed uitgewassen te hebben dus ik pak weer een hydrofiel Washandje en aai voorzichtig over het hoofdje.
maar het is gewoon kurkdroog. Zal morgen wel gaan schilferen. Blugh.
goed idee zit hier ook met ern verstopte beebquote:Op donderdag 14 mei 2015 09:13 schreef watmoetikkiezen het volgende:
[..]
Zoutoplossing kan je ook goed zelf maken. Even googlen, is een folder van van een ziekenhuis. Ik meen 1 theelepel zout oplossen in 200 ml gekookt water. Kun je dan in zn neusje druppelen. Vond ik fijner werken dan zo, n spuitflesje en is stukken goedkoper ( en ook te maken midden in de nacht als de winkel dicht is)
en blijft gewoon liggen? Hier gaat ze draaien en tollen en dan ligt ze met d'r benen én arm tussen de spijlen en dan ist janken.quote:Op donderdag 14 mei 2015 10:45 schreef Stormqueen het volgende:
L, de koukleum(mijn kind ligt nu gewoon zonder slaapzak of deken in bed
) spannend zo in het grote bed!
ligt er aan hoe moe ze isquote:Op donderdag 14 mei 2015 10:48 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
en blijft gewoon liggen? Hier gaat ze draaien en tollen en dan ligt ze met d'r benen én arm tussen de spijlen en dan ist janken.
Uhuhquote:
ja hier ook, maar niet met dr benen tussen de spijltjes.quote:Op donderdag 14 mei 2015 10:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ligt er aan hoe moe ze ismaar tollen en draaien kan ze ook prima in slaapzak
quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:52 schreef BlueEyes het volgende:
Dit was gisteravond, hoofd aan het voeteneinde met de beentjes omhoog tegen de spijlenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zojuist:
![]()
Voeten tegen hoofdeind
disclaimer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en nog even wat frustratie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiele zit er dus op en straks gaan we met z'n 3 nog even fijn naar de speeltuin![]()
mehehehe schillen, in stukkies, koud water met stukkies erin, koken, prikken, stampen of pureren (of stukkies geven om te rapleyen)!quote:Op donderdag 14 mei 2015 17:17 schreef Dyre het volgende:
Wat een leuke foto's van de jarige job!
Ik heb net voor het eerst in mijn leven een pastinaak en een zoete aardappel gekocht
Nu eens even opzoeken hoe ik dat ook alweer moest bereiden... (kwak?)
oh wat lekker dat ie zo goed slaapt!!quote:Op donderdag 14 mei 2015 16:08 schreef Crumpette het volgende:
Fazz gefeliciteerd! Fotospamklinkt heel geslaagd!
SQ, mijnes sliep al weken door op 6x bv. Goed, wel 23.00-6, maar dat telt, toch? Lag dan ook na 8en al in zn nestje.
Sinds flessen is het wel nog beter geworden overigens.![]()
Nou, komende dagen veel veel te zingen en veel familie over de vloer dus ik zal wel wat lezen (en lollen), maar ws weinig posten.
Dat is nou een snelle replyquote:Op donderdag 14 mei 2015 17:37 schreef kwakz0r het volgende:
mehehehe schillen, in stukkies, koud water met stukkies erin, koken, prikken, stampen of pureren (of stukkies geven om te rapleyen)!
hier is 1 zoete aardappel vlgs mij een krappe portiemaar ik heb dan ook een echte vreetzak.
quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:37 schreef Fazzoletti het volgende:
Jaaa, na ritje ziekenhuis, wee opwekkers & vacuüm werd exact een jaar geleden F geborenEen jaar moeder, en wat een mooi jaar!
![]()
/eindememorylane
Jaaa, na ritje ziekenhuis, wee opwekkers & vacuüm werd exact een jaar geleden F geborenEen jaar moeder, en wat een mooi jaar!
![]()
/eindememorylane
je schreef dat ze geen water krijgt, enig idee of ze dat wel lust? Want het zou wel mogen. Ik kan me herinneren bij Jan (ja, is al een poosje terugquote:Op donderdag 14 mei 2015 20:19 schreef Zo�23 het volgende:
Combi weinig plasluiers+koorts bevalt me niet. Gelukkig is ze helder/vrolijk/fel en gewone voeding gaat goed. (ik bied eerst fles aan en uiteindelijk bijvoeding)
Ze wil helemaal niets van water of thee. Roos vice krijgt ze uitslag van (fruit).quote:Op donderdag 14 mei 2015 20:26 schreef DJMO het volgende:
[..]
je schreef dat ze geen water krijgt, enig idee of ze dat wel lust? Want het zou wel mogen. Ik kan me herinneren bij Jan (ja, is al een poosje terug) dat me dat werd geadviseerd toen hij de fles weigerde ..
gewone koemelk kan nog niet (goed) verteerd worden door de darmen/het maagje. Hoe dronk ze de eerste paar maanden? wel gewoon goed of ook met hangen en wurgen?quote:Op donderdag 14 mei 2015 20:35 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Ze wil helemaal niets van water of thee. Roos vice krijgt ze uitslag van (fruit).
Ze valt een rietjesbeker/andere soort fles etc wel aan. Helemaal enthousiast maar water laat ze uit haar mond lopen.
Mijn moeder stelt melk/karnemelk voor want vroeger...
Maar dat mag toch niet? (is dat ivm te weinig voedingsstoffen of ivm koemelk allergie? Van het laatste zegt ze dan weer dat het onzin is omdat fv ook koemelk is)
wil ook geen verkeerde dingen doen vandaar dat we naar de ha gaan.
Snoenk
Dankje!quote:Op donderdag 14 mei 2015 20:44 schreef DJMO het volgende:
[..]
gewone koemelk kan nog niet (goed) verteerd worden door de darmen/het maagje. Hoe dronk ze de eerste paar maanden? wel gewoon goed of ook met hangen en wurgen?
![]()
/eindememorylane
ze heeft / ze hebben toch ook beide reflux? zou het kunnen zijn dat melk te makkelijk terugkomt en dat ze, nu ze bijvoeding gewend is, zoiets heeft van: ik weet dat ik daarvan ga nekken, dus ik weiger de zooi en ik houd het wel bij vaste voeding?quote:Op donderdag 14 mei 2015 20:49 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Dankje!
Als het aan haar lag ging ze wel tot de max. qua fv. Wel vaak kleine flesjes. Met 3mnd pas 120ml geloof ik.
Vanaf 5mnd zaten we in een lekker ritme met 180ml en bijvoeding. Betere nachten. 2 tevreden kindjes. En sinds vorige week dus gedoe.
Merk fv maakt geen verschil en temp vd melk ook niet.
Alles van een lepeltje of uit het vuistje is top. Fles is
met vlagen. Soms begint ze tijdens het eten ineens hartverscheurend te krijsen (bij een stuk paprika dus, niet bij de borst) dus dan heeft ze er volgens mij wel last van.quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:03 schreef Zoë23 het volgende:
Dat kan DJM. Kan me er wel wat bij voorstellen.
S.ara (ook reflux) wilde alleen bv en at met 12mnd 1/4e boterham en met geluk wat groentedus deze situatie is nieuw voor me.
Sq
Hoe drinkt M bij het doorkomen van tanden? Ze heeft er nu al zoveelheeft /had ze er veel last van?
juh, herkenbaar. EOIAOU. Kijk, onze ouders zijn gewoon met andere adviezen geholpen. Vruuger moest je de baby vanaf dag 1 op de eigen kamer houden, in een strak ritme. Als de baby huilde had de baby pech, en hij kreeg zes keer per dag eten en meer niet.quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:11 schreef Cholula het volgende:
Ik heb helaas geen tips voor je Zoë. Misschien komkommer omdat daar veel vocht in zit?
Hier is het vanaf vanmiddag drie uur janken, drinken, kwartiertje slapen, janken, drinken, alles onder spugen, weer willen drinken, piepen, huilen, spugen, drinken, slapen en dan weer janken. Normaal heeft hij alleen als ons eten op tafel staat een huiluurtje, nu dus wat langer.
In de doek is er nu eindelijk weer wat rust.
Ik kreeg vandaag (weer) te horen dat we Frits nu moeten laten wennen aan zijn eigen kamer, want anders raakt hij er aan gewend dat wij er altijd zijn.
Een ander zei gisteren tegen mijn man dat we snel over moeten gaan op flesvoeding want dan hoeft mijn man mijn lichaam niet meer te delen met Frits. mijn lichaam is inderdaad het enige wat mijn man interesseert.
Daarnaast moeten we volgens weer een ander hem niet zoveel meer dragen want hij moet ook zelfstandig worden in bijvoorbeeld de kinderwagen.
Gelukkig zittenen ik op één lijn, maar voor een seconde bekroop me vandaag het gevoel dat we het misschien toch teveel op onze manier willen doen.
Is dit herkenbaar?
quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:11 schreef Cholula het volgende:
Een ander zei gisteren tegen mijn man dat we snel over moeten gaan op flesvoeding want dan hoeft mijn man mijn lichaam niet meer te delen met Frits.
ouders horen er ook altijd te zijn voor hun kind!quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:11 schreef Cholula het volgende:
Ik kreeg vandaag (weer) te horen dat we Frits nu moeten laten wennen aan zijn eigen kamer, want anders raakt hij er aan gewend dat wij er altijd zijn.
quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:19 schreef Zoë23 het volgende:
Even een vraag.misschien stom, maar heb je al een andere maat speen gebruikt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Born to Lose, but Built to Win.
Helemaal niet stom! Heb speen 3 geprobeerd en 1x speen 4quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:50 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
misschien stom, maar heb je al een andere maat speen gebruikt?
hm dat is het dus ook nietquote:Op donderdag 14 mei 2015 21:52 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Helemaal niet stom! Heb speen 3 geprobeerd en 1x speen 4dat ging een beetje te snel en leek me niet handig.
Ik kreeg vooral veel commentaar omdat het zo'n rotzooi gaf. En nu zo trots zijn op z'n goede fijne motoriekquote:Op donderdag 14 mei 2015 21:57 schreef Stormqueen het volgende:
Oh dat deed mijn sm ook, Risu. Maar het ging over. Ze zijn zelfs opgehouden met zeggen dat rapley zielig en gevaarlijk is. Dus er is nog hoop
(misschien kijk ik wel zo vuil dat niemand meer durft)
zo'n moeder heb ik ookquote:Op donderdag 14 mei 2015 21:55 schreef Risu het volgende:
Oh waar ik wel een hekel aan heb is de eeuwige opmerking van mijn moeder. "Hoe laat heeft ze voor het laatst gehad, oh minder dan 3 uur, dan heb je nog geen recht' say whut?
Vorige keer zei ze dat ze op haar horloge moest kijken (ze als in Y) en ik zei dat mama ook niet op haar horloge kijkt. Dikke doei, honger is voeding.
maar die rotzooi laat je je visite toch niet opruimen?quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:01 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]
Ik kreeg vooral veel commentaar omdat het zo'n rotzooi gaf. En nu zo trots zijn op z'n goede fijne motoriek![]()
Zoë, was sneu als je voelt dat er wat is maar er niet de vinger op kunt leggen.
Cholula, wat een achterlijke opmerkingenTrek vooral jullie eigen plan en laat je vooral niet onzeker praten
Ik maak elke dag filmpjes johquote:Op donderdag 14 mei 2015 22:06 schreef DJMO het volgende:
gewoon om later terug te kunnen kijken naar hoe hij ook al weer was als (pasgeboren) baby ..
wil elke maand een filmpje van een paar minuutjes hooguit, in de box maken het eerste jaar. kijken hoe hij verandert in z'n gezichtje, en z'n gedrag/kunnen .. of ben ik nou stom
schiet er hier vaak bij in, denk er echt gewoon niet aan, omdat ik er nog twee rond heb lopen waarmee ik bezig benquote:Op donderdag 14 mei 2015 22:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik maak elke dag filmpjes joh
Wat een heerlijke mini mini nog zo
Oh ik geef visite altijd een bezem hoorquote:Op donderdag 14 mei 2015 22:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maar die rotzooi laat je je visite toch niet opruimen?Dus wats de probleem mensen
Leuk toch?quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:06 schreef DJMO het volgende:
gewoon om later terug te kunnen kijken naar hoe hij ook al weer was als (pasgeboren) baby ..
wil elke maand een filmpje van een paar minuutjes hooguit, in de box maken het eerste jaar. kijken hoe hij verandert in z'n gezichtje, en z'n gedrag/kunnen .. of ben ik nou stom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |