Jij hebt het spelletje iig door. Zat mensen die meedraaien in de rat race en het zelf niet eens wetenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik wil meedoen zolang ik er voor mezelf baat bij heb. Een maskertje komt bij elke baan wel weer om de hoek kijken. Wel zorg ik dat die zo klein mogelijk blijft en ik voel me daar heel goed bij.
Wel de ambitie nu dus om wat totaal anders te gaan proberen en geen idee of het me gaat lukken, maar dan heb ik het iig geprobeerd.
Maar goed, alsnog; compleet voor mezelf, ik trek de grens ergens en daar ga ik niet overheen
Maar ze werken met kinderen, jongeren en hebben daar een bepaalde invloed op. Dat vind ik heel erg belangrijk.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is niet bepaald op hetzelfde niveau als wetenschapper of dokter in de publieke opinie. Verdiensten zijn ook wel matig ondanks de opleidingsduur en het opleidingsniveau.
Ja dit was 1 ervaring. Bij m'n eerste werkgever ben ik ook binnengekomen via een externe recruiter. Maar zij was heel relaxed, aardig en zo. Meedenkend ook. Niet iemand met eurotekens in de ogen, maar ik had echt het gevoel dat ze meer deed dan doorschuiven en geld binnenhalen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gelukkig is onze recruiter echt intern en onderdeel van het bedrijf. Weet wat hij zegt en ik heb hem wel eens horen praten. En ik heb tot dusver die onzin van jouw ervaring niet gehoord
Jackie Brownquote:
quote:
ICTquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb altijd veel respect voor docenten. Tenminste, als ze hun werk goed doen.
[..]
En welke wereld is dat?
[..]
Precies.
Je hebt jezelf vaak genoeg bewezen, in mijn ogen iig. Kan alleen voor mezelf spreken dus, maar ok. You catch my driftquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Doet me altijd goed, dat vertrouwen.
Maar eerst maar met mezelf aan de slag. Dit soort heldere momenten zijn helaas nog zeldzaam.
Zit ik ookquote:
Als wetenschapper heb ik meer respect voor jou want jij doet werk wat ik zelf nooit zou kunnen. Heb ik geen geduld voor enz enz. Mijn werk vind ik in vergelijking veel simpeler!quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is niet bepaald op hetzelfde niveau als wetenschapper of dokter in de publieke opinie. Verdiensten zijn ook wel matig ondanks de opleidingsduur en het opleidingsniveau.
Hell noquote:
Awwww.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je hebt jezelf vaak genoeg bewezen, in mijn ogen iig. Kan alleen voor mezelf spreken dus, maar ok. You catch my drift
En first things first ja
Altijd alles checken he....quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wel ff het doosje (pun) checken of er niks kapot is
Hoe help jij anderen vooruit? Heb je daar voorbeelden van? En ook voorbeelden van hoe je tekort schiet voor je gevoel?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Aan de ene kant zou ik graag de dingen waar ik goed in ben voor willen gebruiken om anderen wat vooruit te helpen, dat probeer ik nu ook zoveel als ik kan te doen maar heb vaak het gevoel dat ik er nog behoorlijk wat in tekort schiet.
Klopt, ook vervelend om te zien.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij hebt het spelletje iig door. Zat mensen die meedraaien in de rat race en het zelf niet eens weten
Wijze woorden van Melaniequote:
Ik heb ook wetenschappelijke stages gelopen, maar dat vond ik toch niks voor mij.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:06 schreef Californium het volgende:
[..]
Als wetenschapper heb ik meer respect voor jou want jij doet werk wat ik zelf nooit zou kunnen. Heb ik geen geduld voor enz enz. Mijn werk vind ik in vergelijking veel simpeler!
Hij gaf achteraf een mening (de dag erna). Maar wow, dat klinkt wat lastiger inderdaad.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:04 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja maar je vriend gaf toch geen mening over je? Bij mij was het goede vriendin die ik mijn gezicht aangaf wat ze van dingen vond (wel fijn dat ze oprecht was!) maar was gewoon even moeilijk. Terwijl ik op het feestje juist trots was dat ik vorigeMET zijn nieuwe vlam en mijn ONS MET zijn vriendin heb weten te overleven zonder drama en gewoon prima vermaakt. Gaat zij er even overheen
Wie niet?quote:
Precies dat babe.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Awwww.![]()
Ik heb gewoon vaak pech gehad wat dat betreft. En hoogst waarschijnlijk ook dingen niet helemaal goed aangepakt. Maar daar leer ik van. Nu komt een periode waarin ik heel erg moet gaan zoeken en proberen. Vallen en opstaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Waar werkte jij dat je in je eentje was?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb ook wetenschappelijke stages gelopen, maar dat vond ik toch niks voor mij.
Het voelde zo enorm geïsoleerd en wereldvreemd in mijn eentje in dat lab.
Ja, er staat toch op dat er 12 inzitten? Dan zitten er ook 12 inquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:07 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Altijd alles checken he....
Mensen maken altijd de stomste dingen open om te zien van hoe en wat - kunnen ze niet LEZEN!!
Of je danst wel, maar alleen omdat er voor jou ook wat in zit danquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Klopt, ook vervelend om te zien.
Ik wil dat iig niet. Er wordt sowieso altijd al aan je touwtjes getrokken, maar zolang ik het zelf doorheb dans ik niet
Ja, en wat zei die vriend? Dat is dan toch veel belangrijker? En hij zei het in je gezicht!quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:08 schreef yats het volgende:
[..]
Hij gaf achteraf een mening (de dag erna). Maar wow, dat klinkt wat lastiger inderdaad.
p.s. naakt volleyballen bij adam zoekt eva, lol...
Yatsquote:
quote:
Of datquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Of je danst wel, maar alleen omdat er voor jou ook wat in zit dan
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Precies dat babe.
En niks ergs aan, persé, om even flink op je bek te stuiteren. Ongetwijfeld dat ik vanzelf ook een keer weer flink ga, maar tot die tijd loop ik gewoon lekker door en kijk ik om me heenIs ook zo. Maar ik was/ben altijd bang om te vallen en probeer het dus zoveel mogelijk te vermijden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ja. Moet weer wat lef verzamelen.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |