Niet in mijn wereldquote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Ze zoeken het gelukkig niet overal. Ook genoeg bedrijven die bijvoorbeeld geen ruimte hebben voor werknemers om veel te groeien, dus liever mensen hebben die content zijn met wat ze hebben.
En dat is ook een mooi streven!quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer waar.Ik vind het gewoon belangrijker om een goed mens te zijn en dat door te geven. :$
Ja maar jij hoorde een gesprek tussen 2 mensen die je niet kent over een impressie van 45 minuten.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:59 schreef yats het volgende:
[..]
Dat snap ik slimmerikDat feestje bij mij was ook prima, alleen ook hier die dingen die gezegd zijn he? Maar wel fijn dat t enigszins geholpen heeft om met de mevrouw te praten
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
En dat is een prima ambitie. En dan zonder aanhalingstekens
Ik wil meedoen zolang ik er voor mezelf baat bij heb. Een maskertje komt bij elke baan wel weer om de hoek kijken. Wel zorg ik dat die zo klein mogelijk blijft en ik voel me daar heel goed bij.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik wil wel meedoen hoor. Zolang je je maar realiseert dat het systeem zo werkt kun je daar prima je weg in vinden
Dat ze dan zo'n charlatan inhuren he?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:58 schreef artelligence het volgende:
[..]
Heb voor mijn vorige job bij m'n huidige werkgever om tafel gezeten met zo'n gladde externe(!) recruiter. En maar vragen: "Wat is jouw wapenfeit?" Waar ben je echt trots op?
Goed, ik moest dat gesprek hebben om überhaupt door de schifting te komen, maar het daadwerkelijke sollicitatiegesprek was veel relaxter. Vakinhoudelijk en persoonlijker praten met creatieve gasten zonder veel blabla.
Ik kende beide wel, alleen niet heel goed. De derde was een vriend van me. Maar van je beste vriendin? Wow, dat wist ik niet...Dat zuigtquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:00 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja maar jij hoorde een gesprek tussen 2 mensen die je niet kent.
Ik heb dingen gehoord van mijn beste vriendin die ik niet wilde horen
bij de ah?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, waar haal ik ff snel een dozijn vrouwen vandaan he?
Ik heb altijd veel respect voor docenten. Tenminste, als ze hun werk goed doen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik vind het wel raar dat mensen zoveel van me verwachtten vroeger. En dan ben ik nu "slechts" docent in hun ogen.
En op school wordt geïnformeerd of ik ook andere vakken kan geven, of ik mentor wil zijn, of ik vernieuwingen wil vormgeven etc. Beetje eng wel, al die verwachtingen.
En welke wereld is dat?quote:
Precies.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En dat is ook een mooi streven!
Je doet toch wat je het belangrijkste vindt. Voor mij is dat anders dan voor jou of voor een ander. We hebben allemaal een drive om iets te bereiken, wat het ook is.
Nja dat. En dat ga je wel vinden zodra je dat iig een beetje voor jezelf hebt uitgevogeldquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat de gesprekken van de afgelopen tijd me wel aan het denken hebben gezet over wat ik echt wil. Ik hoef alleen nog maar een (middenmoot) baan te vinden waarin ik plezier heb en waarmee ik brood op de plank kan brengen.
Sorry, ff een briljante filmscene opzoekenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En dat is ook een mooi streven!
Je doet toch wat je het belangrijkste vindt. Voor mij is dat anders dan voor jou of voor een ander. We hebben allemaal een drive om iets te bereiken, wat het ook is.
Gelukkig is onze recruiter echt intern en onderdeel van het bedrijf. Weet wat hij zegt en ik heb hem wel eens horen praten. En ik heb tot dusver die onzin van jouw ervaring niet gehoordquote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:58 schreef artelligence het volgende:
[..]
Heb voor mijn vorige job bij m'n huidige werkgever om tafel gezeten met zo'n gladde externe(!) recruiter. En maar vragen: "Wat is jouw wapenfeit?" Waar ben je echt trots op?
Goed, ik moest dat gesprek hebben om überhaupt door de schifting te komen, maar het daadwerkelijke sollicitatiegesprek was veel relaxter. Vakinhoudelijk en persoonlijker praten met creatieve gasten zonder veel blabla.
Je doet je best maarquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Sorry, ff een briljante filmscene opzoeken
Het is niet bepaald op hetzelfde niveau als wetenschapper of dokter in de publieke opinie. Verdiensten zijn ook wel matig ondanks de opleidingsduur en het opleidingsniveau.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb altijd veel respect voor docenten. Tenminste, als ze hun werk goed doen.
Aan de ene kant zou ik graag de dingen waar ik goed in ben voor willen gebruiken om anderen wat vooruit te helpen, dat probeer ik nu ook zoveel als ik kan te doen maar heb vaak het gevoel dat ik er nog behoorlijk wat in tekort schiet.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Denk voor jezelf es na wanneer iets voor jou meerwaarde heeft, als jij er beter van wordt? Als je naasten er beter van worden? Als de natuur er beter van wordt? Als de samenleving er beter van wordt? Etc.
Doet me altijd goed, dat vertrouwen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nja dat. En dat ga je wel vinden zodra je dat iig een beetje voor jezelf hebt uitgevogeld
And I know you have it in you
Ja maar je vriend gaf toch geen mening over je? Bij mij was het goede vriendin die ik mijn gezicht aangaf wat ze van dingen vond (wel fijn dat ze oprecht was!) maar was gewoon even moeilijk. Terwijl ik op het feestje juist trots was dat ik vorigequote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:01 schreef yats het volgende:
[..]
Ik kende beide wel, alleen niet heel goed. De derde was een vriend van me. Maar van je beste vriendin? Wow, dat wist ik niet...Dat zuigt
Jij hebt het spelletje iig door. Zat mensen die meedraaien in de rat race en het zelf niet eens wetenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik wil meedoen zolang ik er voor mezelf baat bij heb. Een maskertje komt bij elke baan wel weer om de hoek kijken. Wel zorg ik dat die zo klein mogelijk blijft en ik voel me daar heel goed bij.
Wel de ambitie nu dus om wat totaal anders te gaan proberen en geen idee of het me gaat lukken, maar dan heb ik het iig geprobeerd.
Maar goed, alsnog; compleet voor mezelf, ik trek de grens ergens en daar ga ik niet overheen
Maar ze werken met kinderen, jongeren en hebben daar een bepaalde invloed op. Dat vind ik heel erg belangrijk.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is niet bepaald op hetzelfde niveau als wetenschapper of dokter in de publieke opinie. Verdiensten zijn ook wel matig ondanks de opleidingsduur en het opleidingsniveau.
Ja dit was 1 ervaring. Bij m'n eerste werkgever ben ik ook binnengekomen via een externe recruiter. Maar zij was heel relaxed, aardig en zo. Meedenkend ook. Niet iemand met eurotekens in de ogen, maar ik had echt het gevoel dat ze meer deed dan doorschuiven en geld binnenhalen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gelukkig is onze recruiter echt intern en onderdeel van het bedrijf. Weet wat hij zegt en ik heb hem wel eens horen praten. En ik heb tot dusver die onzin van jouw ervaring niet gehoord
Jackie Brownquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |