Daar heb ik wel eens gesolliciteerdquote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Klopt, daar gaan er ook redelijk wat aan de slag.
Ik wil niet gelukkiger zijn op basis van zelfbedrog en twijfelachtige zelfverheerlijking, ik wil gewoon echt goed zijn en daar gelukkig door worden.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:32 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik vraag je niet op gelijk trots te zijn, maar meer gewoon gelukkig zijn met die dingen. Je kunt niet op elke gebied perfect zijn. Maar dat is niemand! De reden dat mensen gelukkig zijn is juist dat ze accepteren dat ze niet perfect zijn en dat ze ook niet perfect KUNNEN zijn en dat ze zichzelf nemen zoals ze zijn. Het is toch ook niet jezelf voorliegen als je je goede kwaliteiten benoemd? het is toch en goede kwaliteit? Waar is dat voorliegen? Je moet je gewoon minder druk maken om de dingen die je niet hebt! Ik vind de vergelijking met indoctineren raar! En wat is het probleem met gelukkiger zijn? Dat is niet wat je wil?
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:34 schreef Californium het volgende:
Ja!
Ooit komt het moment vast wel voor mij
Niks sorry, je hebt vast een volle blaas van die biertjes. Ga maar onder de douche staan en pis jezelf onder.quote:
Dat klinkt Goffedomme geil ja!quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:34 schreef Dqod het volgende:
Gwn lekker over elkaar heen zeiken, veel beter :$
@TT. I am
Ga maar even zittenquote:
Doe niet zo preutsquote:
Je maakt een denkfout. Je bent al goed.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik wil niet gelukkiger zijn op basis van zelfbedrog en twijfelachtige zelfverheerlijking, ik wil gewoon echt goed zijn en daar gelukkig door worden.
Maar je hebt toch goede kwaliteiten? Daarin ben je toch gewoon goed?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik wil niet gelukkiger zijn op basis van zelfbedrog en twijfelachtige zelfverheerlijking, ik wil gewoon echt goed zijn en daar gelukkig door worden.
Dat is op zichzelf al zelfbedrog, denken dat je daar gelukkig van wordt.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
HNNNNNNNGquote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:37 schreef artelligence het volgende:
[..]
Shower that warm liquid gold all over me bby
Ga jij goffer niet bepalen voor me, ik heb ook grenzen jaquote:
Bij deze dus. Morgen een gesprek gepland staan, en dat is ook weer even nodigquote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:28 schreef Californium het volgende:
[..]
Nee. Ik snap gewoon niet wat je punt was met je opmerking. Jij mag inderdaad niet op jezelf zeuren. Je mag van mij wel aangeven dat je nog te onzeker bent en dat je daaraan werkt, dat je dus minder wil gaan zeiken op jezelf
Zo, een echte meister dusquote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Laten we zeggen 12, voor de duidelijkheid.
*proest!quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ga jij goffer niet bepalen voor me, ik heb ook grenzen ja
Bang dat we je tietjes zien ofzo? Wijf!quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Grenzenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |