Raarrr. Ik woon volgens mij toch echt in hetzelfde land.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:18 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik ben gewoon ingelogd en alles...
Telefoon?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:18 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik ben gewoon ingelogd en alles...
Laten we het maar even doen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Is het weer tijd voor een dagboekverslag?
Ja dus dat. Ik zit wel mobiel. Zou dat het kunnen zijn?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Raarrr. Ik woon volgens mij toch echt in hetzelfde land.
Je hebt toch ook gewoon een V&D in RSD?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Laten we het maar even doen.
Zoals de abonnee op tirades met timmmmm uiteraard al weet, gaat mijn zus trouwen. Deze vrijdag om precies te zijn. Dus ik had een swagtacular outfit nodig. Naar de stad, V&D in en zoeken. Uitgekomen bij een bijzonder leuke combinatie van een donkerblauw overhemd met een lichtgrijze stropdas.
De overhemdzak en op het rek stond de maat XL. En ik ben een dikke jongen dus dat is perfect voor me. Zelfs nog, ondanks mijn lichte vorm van smetvrees, zo'n pasoverhemd aangehad van hetzelfde merk. Zat als gegoten.
Kom ik thuis, wil ik voor het fewst nog even alles passen of het nog goed zit enzo (mn pak is al vrij oud), kom ik niet eena een beetje in dat teringoverhemd. Zie ik in de nek 37/38 staan. Na enig speurwerk kwam ik erachter dat dat dus een Sje is.
Een van die slecht getrainde teringapen vond het dus een goed idee mij eens flink bij de iets te grote neus te nemen en een S overhemd in een XL-verpakking te doen. Nou moet ik terwijl ik al te weinig tijd heb voor het leven deze week ook nog terug naar breda om dat tyfusoverhemd te ruilen.
V&Dmedewerker, als je dit leest: Je moeder is een hoer in ik hoop dat ze stikt in mijn zaad als we vanavond bezig zijn. Spring lekker voor de trein joh. Mongool
Ik stopte met lezen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Uitgekomen bij een bijzonder leuke combinatie van een donkerblauw overhemd met een lichtgrijze stropdas.
Ja maar ik heb em in breda gehaald eb ik heb geen idee of ze dat ding in rsd ook hebben. En als ik nu wéér moet gaan winkeleñ ga ik huilequote:
Kun je het niet gewoon bestellen dan, je weet nou toch wat je nodig hebt?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja maar ik heb em in breda gehaald eb ik heb geen idee of ze dat ding in rsd ook hebben. En als ik nu wéér moet gaan winkeleñ ga ik huile
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |