abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 10 juni 2015 @ 22:11:07 #201
394975 Azorius
Momentje hoor
pi_153424707
quote:
6s.gif Op woensdag 10 juni 2015 17:03 schreef Blistering het volgende:
Veel plezier alvast, ik ben jaloers en wou dat ik WoW weer voor het eerst kon spelen.
Bedankt voor je heldere antwoord :D! Ja, ik heb ook wel zin om weer eens met iets nieuws te beginnen. Ben nu max level op RuneScape, dus op een gegeven moment ken je alles wel een beetje. Ben op dit moment even de noob guide op de WoW site aan het lezen haha.

Zonder al teveel voorkennis lijkt een Hunter of Druid me wel iets. Zijn er classes en specializations die jullie me sowieso kunnen aan- of afraden?
  woensdag 10 juni 2015 @ 22:15:09 #202
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_153424823
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2015 22:11 schreef Azorius het volgende:

[..]

Bedankt voor je heldere antwoord :D! Ja, ik heb ook wel zin om weer eens met iets nieuws te beginnen. Ben nu max level op RuneScape, dus op een gegeven moment ken je alles wel een beetje. Ben op dit moment even de noob guide op de WoW site aan het lezen haha.

Zonder al teveel voorkennis lijkt een Hunter of Druid me wel iets. Zijn er classes en specializations die jullie me sowieso kunnen aan- of afraden?
Om te levellen? Als Hunter is BM goed als je snel wilt levellen en snel wilt farmen, hoewel Survival & Markmanship ook prima is hoor. Als Druid zou ik lekker feral gaan, weinig downtime en kun je snel questen. Op een gegeven moment kun je 2 specs kiezen (oftewel specializations zoals jij ze noemt), en dan kun je eventueel guardian of restoration erbij doen als je wilt tanken of healen.

Je hebt 3 roles in WoW, de tank, de healer en de dps'er (damage per second). De hunter specs zijn alle 3 dps specs. De druid specs zijn guardian = tank, feral = dps, balance = dps & restoration = healer.

Ik kan je feral met resto als 2e spec aanraden voor de afwisseling. Resto druid _O_ Als ik dat kon mainen zou ik nog WoW spelen denk ik.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  Moderator woensdag 10 juni 2015 @ 22:18:19 #203
9859 crew  Karina
Woman
pi_153424943
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2015 22:11 schreef Azorius het volgende:
Zonder al teveel voorkennis lijkt een Hunter of Druid me wel iets. Zijn er classes en specializations die jullie me sowieso kunnen aan- of afraden?
Zelf vind ik Paladin helemaal niks, teveel cooldowns, ik snap er niks van :') Begrijp nog niet hoe ik die ooit op level 95 heb gekregen. Druid is wel OK maar ook veel spells en met de 3 ' forms' best ingewikkeld. Maatje van mij speelt o.a. Warlock en vindt die ook nogal lastig met alle demons die je kunt summonen.

Hunter, shaman en priest hebben mijn persoonlijke voorkeur. Hunter vooral vanwege de pets en priest omdat het lekker recht toe recht aan is. Shaman is ook niet al te lastig :P

Mage is ook wel OK.

Ik ga vooral voor de 'lekker makkelijk' ;)
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_153425589
Elemental Shaman FTW
  woensdag 10 juni 2015 @ 23:14:39 #205
394975 Azorius
Momentje hoor
pi_153427176
quote:
6s.gif Op woensdag 10 juni 2015 22:15 schreef Blistering het volgende:
Om te levellen? Als Hunter is BM goed als je snel wilt levellen en snel wilt farmen, hoewel Survival & Markmanship ook prima is hoor. Als Druid zou ik lekker feral gaan, weinig downtime en kun je snel questen. Op een gegeven moment kun je 2 specs kiezen (oftewel specializations zoals jij ze noemt), en dan kun je eventueel guardian of restoration erbij doen als je wilt tanken of healen.

Je hebt 3 roles in WoW, de tank, de healer en de dps'er (damage per second). De hunter specs zijn alle 3 dps specs. De druid specs zijn guardian = tank, feral = dps, balance = dps & restoration = healer.

Ik kan je feral met resto als 2e spec aanraden voor de afwisseling. Resto druid _O_ Als ik dat kon mainen zou ik nog WoW spelen denk ik.
Ja, Druid leek me wel redelijk divers... en dan heb ik nog even om te kijken wat ik nou eigenlijk wil gaan doen. Is een Druid (resto) gewild in Guilds? Hunter leek me ook wel leuk vanuit gameplay perspectief. Beetje DPS'en trekt me stiekem ook wel :P.
quote:
99s.gif Op woensdag 10 juni 2015 22:18 schreef Karina het volgende:

[..]

Zelf vind ik Paladin helemaal niks, teveel cooldowns, ik snap er niks van :') Begrijp nog niet hoe ik die ooit op level 95 heb gekregen. Druid is wel OK maar ook veel spells en met de 3 ' forms' best ingewikkeld. Maatje van mij speelt o.a. Warlock en vindt die ook nogal lastig met alle demons die je kunt summonen.

Hunter, shaman en priest hebben mijn persoonlijke voorkeur. Hunter vooral vanwege de pets en priest omdat het lekker recht toe recht aan is. Shaman is ook niet al te lastig :P

Mage is ook wel OK.

Ik ga vooral voor de 'lekker makkelijk' ;)
Ik ga in de eerste instantie denk ik ook maar niet voor de meest moeilijke characters, maar ik houd wel van een uitdaging!
  woensdag 10 juni 2015 @ 23:15:25 #206
394975 Azorius
Momentje hoor
pi_153427202
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2015 22:36 schreef Evertjan het volgende:
Elemental Shaman FTW
Jij speelt er een :P? (En zo ja, wat is er zo tof aan?)
pi_153427763
quote:
99s.gif Op woensdag 10 juni 2015 22:18 schreef Karina het volgende:

[..]

Zelf vind ik Paladin helemaal niks, teveel cooldowns, ik snap er niks van :')
Dat valt toch reuze mee als ret?
Erg simpel en bijna geen cooldowns.
Mede daarom ligt die spec mij ook juist zo prima :P
Comfortably numb
  Moderator woensdag 10 juni 2015 @ 23:31:38 #208
9859 crew  Karina
Woman
pi_153427849
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2015 23:29 schreef Denni5 het volgende:

[..]

Dat valt toch reuze mee als ret?
Erg simpel en bijna geen cooldowns.
Mede daarom ligt die spec mij ook juist zo prima :P
Ik vond het nogal ingewikkeld allemaal :') Misschien omdat ik hunter gewend was, is toch heel anders. Bij Paladin had ik het idee dat ik steeds moest wachten tot ik weer iets kon doen. Die staat dan nu ook alleen nog maar in een Garrisson missies uit te delen :D
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  woensdag 10 juni 2015 @ 23:38:51 #209
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_153428078
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2015 22:11 schreef Azorius het volgende:

[..]

Bedankt voor je heldere antwoord :D! Ja, ik heb ook wel zin om weer eens met iets nieuws te beginnen. Ben nu max level op RuneScape, dus op een gegeven moment ken je alles wel een beetje. Ben op dit moment even de noob guide op de WoW site aan het lezen haha.

Zonder al teveel voorkennis lijkt een Hunter of Druid me wel iets. Zijn er classes en specializations die jullie me sowieso kunnen aan- of afraden?
Nooit een pure dps class spelen. Mag je uren wachten op dungeons en raids. Lekker een class pakken met heal of tank :)

Priests ftw btw. Maar druids ook lekker. Tanken als druid is vet en boomkin ook.
pi_153428376
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2015 23:38 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

Nooit een pure dps class spelen. Mag je uren wachten op dungeons en raids. Lekker een class pakken met heal of tank :)

Priests ftw btw. Maar druids ook lekker. Tanken als druid is vet en boomkin ook.
Uren? Is het tegenwoordig alweer uren? Of bedoel je in het grote plaatje.
  Moderator woensdag 10 juni 2015 @ 23:50:41 #211
9859 crew  Karina
Woman
pi_153428455
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2015 23:38 schreef TweeGrolsch het volgende:
Nooit een pure dps class spelen. Mag je uren wachten op dungeons en raids
Is dat nog steeds zo? Ik doe zelf geen raids maar het viel me de laatste tijd op dat ik steeds vaker in de general chat oproepen van guilds zag die DPS'ers zochten.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_153430139
quote:
99s.gif Op woensdag 10 juni 2015 23:50 schreef Karina het volgende:

[..]

Is dat nog steeds zo? Ik doe zelf geen raids maar het viel me de laatste tijd op dat ik steeds vaker in de general chat oproepen van guilds zag die DPS'ers zochten.
zelfde shit als altijd. Tanks en healers zijn altijd in trek, tenminste meer dan dps. Tanks vooral.
pi_153430169
Flying komt terug in 6.2 _O_

http://us.battle.net/wow/(...)in-draenor-6-10-2015

Je moet het wel eerst verdienen door:
• exploring of (all) Draenor’s zones,
• collecting 100 treasures in Draenor,
• completing the Draenor Loremaster and Securing Draenor achievements,
• and raising the three new Tanaan Jungle reputations to Revered.

Een keer op je main, en je alts krijgen flying gratis erbij :)

Eindelijk eens een goeie beslissing van blizz in deze donkere tijden _O_
pi_153431696
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2015 22:01 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
Kan dus best pas in 6.4 zijn.
Nee, er is al gezegd een kleine follow up patch in 6.2 zelf.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_153434743
quote:
99s.gif Op woensdag 10 juni 2015 23:31 schreef Karina het volgende:

[..]

Ik vond het nogal ingewikkeld allemaal :') Misschien omdat ik hunter gewend was, is toch heel anders. Bij Paladin had ik het idee dat ik steeds moest wachten tot ik weer iets kon doen. Die staat dan nu ook alleen nog maar in een Garrisson missies uit te delen :D
De hele paladin rotation zit in elkaar dat je, als je het goed doet, ook af en toe heel even moet wachten :P(Laatste keer dat ik hem speelde iig)
pi_153435175
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2015 23:14 schreef Azorius het volgende:

[..]

Ja, Druid leek me wel redelijk divers... en dan heb ik nog even om te kijken wat ik nou eigenlijk wil gaan doen. Is een Druid (resto) gewild in Guilds? Hunter leek me ook wel leuk vanuit gameplay perspectief. Beetje DPS'en trekt me stiekem ook wel :P.

[..]

Ik ga in de eerste instantie denk ik ook maar niet voor de meest moeilijke characters, maar ik houd wel van een uitdaging!
Druids zijn awesome! Vooral omdat ze gewoon alles kunnen. Tanken, healen, melee dps en ranged dps.

Maar het zijn niet de meest eenvoudige characters om te spelen. Guardian (tank) is relatief makkelijk en goed als tank (dit doe ik zelf het meest). De overige specs van druids lijken relatief simpel, maar zijn moeilijk te doorgronden.

Zo ben ik begonnen als Feral en das goed te doen. Maar op een gegeven moment moet je enorm op gaan letten op wanneer je welke ability doet met een best complexe rotation. (Al hebben ze die met WoD versimpelt).. Toen ik die rotation door begon te krijgen ging ik qua Feral opeens bijna 2x zoveel DPS doen. Maar tegenwoordig ben ik eigenlijk continu Guardian aan t spelen.

Balance is vrij tricky om door te krijgen met de hele eclipse cyclus.

Resto druids zijn beesten van healers; maar de lastigheid zit m erin dat je goed door moet hebben wanneer je heals over time gebruikt (duurt langer voordat iemand gehealed is, maar kost minder mana) en wanneer je een direct heal gebruikt (duurt langer om te casten, maar verbeteren wel weer de effectiviteit van je Heals over time..)

Maar hoe dan ook, druids zijn gaaf :) (ik speel er 2 ;) zodat ik alle specs heb).
pi_153435635
Balance :r Zo heb ik geleveld, stom en saai en niet leuk. Resto druids daarentegen O+ O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_153435803
Balance.. tja; ik gebruik m op mn resto druid eigenlijk vooral om meer damage te doen als ik iets wil solo-en..

Of als ik niet te pletter wil vallen met de nieuwe glyph 'Flap' (in gebieden waar flight form niet werkt only of course)
pi_153436263
Flap _O- (en dan vooral op z'n Hollands uitspreken hè) Briljant :D Had die glyph nog niet gezien, ben meer met mijn priest en warrior bezig. Rogue vond ik levelen het leukst, maar op lvl 100 het minst leuk. Warlock en mage vind het redelijk leuk. Shaman en Paladin moet ik nog levelen naar 100, maar even geen zin in. DK nooit leuk gevonden, heb er twee, maar speel er nooit meer mee.

Nu dus een hunter, kan er nog weinig over zeggen, probeer zo langzaam mogelijk te levelen. De bedoeling is alle quests te doen en te lezen en lore uit te zoeken. Ga dan ook een horde hunter (troll O+ ) beginnen om in dezelfde gebieden tegelijk te spelen. Dus om eens goed alles vanuit beide perspectieven te doen/lezen. Wordt een lang project, geloof ik _O- Maar vermaak me weer en dat was de bedoeling.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_153436718
In april en half mei even een 6 weken pauze gehad van wow, en daarna weer begonnen en weer dagelijks van alles doen. Ben erg blij met de flying nieuws. Meeste achievements heb ik al of bijna. Alleen (logisch) die Jungle rep. Ik ben al wel een keer met mijn monk daar geweest (voor iron scrap) zou je daar nu al rep voor kunnen halen :)

Mijn Druid is mijn main, en speel solo als moonkin en in LFR vooral als resto.
Inmiddels 12 level 100, warrior is by far de minst leuke voor mij. En DK vond ik verrassend genoeg erg leuk. Hunter haal ik zonder moeite het hoogste dps, maar shaman en druid zijn wel mijn favo toons. Al vind ik de monk ook erg leuk, maar soms onoverzichtelijk en teveel handige spells. Vergeet altijd de helft :)
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
pi_153438030
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 12:04 schreef Isabeau het volgende:
Nu dus een hunter, kan er nog weinig over zeggen, probeer zo langzaam mogelijk te levelen. De bedoeling is alle quests te doen en te lezen en lore uit te zoeken. Ga dan ook een horde hunter (troll O+ ) beginnen om in dezelfde gebieden tegelijk te spelen. Dus om eens goed alles vanuit beide perspectieven te doen/lezen. Wordt een lang project, geloof ik _O- Maar vermaak me weer en dat was de bedoeling.
Mooi toch :) En idd, gaaf om te proberen. Sommige gebieden zijn idd mooi om te vergelijken qua lore en storyline. (Ashenvale bijvoorbeeld). Al ben ik blij dat ik met mijn Hunter (orc) toch een uitstapje heb gemaakt naar Eastern Kingdoms om eventjes voor questgiver te spelen. Briljant grappige quest.

Qua toons; ik heb er best n hoop.

2 Druids (Night elf en Worgen). De Night elf is mn main en speel ik t meest (Guardian/feral) en ook in raids. Hoop lol mee.

En de rest;
Dwarf Disc priest (levelt lekker, qua healing momenteel niet t beste; maar engineering! Heb hiermee mn flying machines en chopper, sky golem etc kunnen maken :) )
Gnome rogue; leuk om te leveren, nu heel af en toe om mee te PvP-en. Al maak ik er voornamelijk lockboxes mee open.
Human paladin; mn andere tank. Doe ik momenteel weinig mee, behalve de legendary quest in ICC.
Dwarf Warlock; leuk om te spelen, green fire quest is awesome (en nog steeds moeilijk op level 100, ondanks dat t n Pandaria ding is) en verder nuttig als Jewelcrafter / Alchemist voor mn gems en flasks. Oh en het maken van Panther mounts.
Pandaren mage (frost); mijn enchanter. En verder vooral gemaakt omdat ik na het spelen van een bordspelletje (Takenoko) toch een Pandaren toon wou hebben.
Orc Hunter; een van mn eerste alts naast de Guardian druid, omdat ik inderdaad ook gewoon benieuwd was naar de lore aan de Horde kant. (En hiermee kan ik tenminste op de Warlords Deathwheel rondcrossen. En mn Alchemist die een Vial of the Sands kan maken.
  donderdag 11 juni 2015 @ 13:59:10 #222
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_153439056
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 01:18 schreef topdeck het volgende:
Flying komt terug in 6.2 _O_

http://us.battle.net/wow/(...)in-draenor-6-10-2015

Je moet het wel eerst verdienen door:
• exploring of (all) Draenor’s zones,
• collecting 100 treasures in Draenor,
• completing the Draenor Loremaster and Securing Draenor achievements,
• and raising the three new Tanaan Jungle reputations to Revered.

Een keer op je main, en je alts krijgen flying gratis erbij :)

Eindelijk eens een goeie beslissing van blizz in deze donkere tijden _O_
_O_ Yeaaa! Hoef ik alleen nog maar revered te worden met die nieuwe reps! :P
  donderdag 11 juni 2015 @ 15:25:48 #223
394975 Azorius
Momentje hoor
pi_153441539
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 11:22 schreef icemotion het volgende:

[..]

Druids zijn awesome! Vooral omdat ze gewoon alles kunnen. Tanken, healen, melee dps en ranged dps.

Maar het zijn niet de meest eenvoudige characters om te spelen. Guardian (tank) is relatief makkelijk en goed als tank (dit doe ik zelf het meest). De overige specs van druids lijken relatief simpel, maar zijn moeilijk te doorgronden.

Zo ben ik begonnen als Feral en das goed te doen. Maar op een gegeven moment moet je enorm op gaan letten op wanneer je welke ability doet met een best complexe rotation. (Al hebben ze die met WoD versimpelt).. Toen ik die rotation door begon te krijgen ging ik qua Feral opeens bijna 2x zoveel DPS doen. Maar tegenwoordig ben ik eigenlijk continu Guardian aan t spelen.

Balance is vrij tricky om door te krijgen met de hele eclipse cyclus.

Resto druids zijn beesten van healers; maar de lastigheid zit m erin dat je goed door moet hebben wanneer je heals over time gebruikt (duurt langer voordat iemand gehealed is, maar kost minder mana) en wanneer je een direct heal gebruikt (duurt langer om te casten, maar verbeteren wel weer de effectiviteit van je Heals over time..)

Maar hoe dan ook, druids zijn gaaf :) (ik speel er 2 ;) zodat ik alle specs heb).
Is Druid dan niet een beetje een jack of all trades, master of none? (Als in, Priest healt beter, Paladin tankt beter, etc.)
  donderdag 11 juni 2015 @ 15:33:48 #224
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_153441754
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 15:25 schreef Azorius het volgende:

[..]

Is Druid dan niet een beetje een jack of all trades, master of none? (Als in, Priest healt beter, Paladin tankt beter, etc.)
Niet echt. Al healed priest momenteel wel beter en bear tank gebruikt men niet veel. Maar das meer toeval.

Blizzard zegt dat er geen hybrid tax is maar in de praktijk domineren hunters/locks/mages eigenlijk altijd de dps.
pi_153441762
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 15:25 schreef Azorius het volgende:

[..]

Is Druid dan niet een beetje een jack of all trades, master of none? (Als in, Priest healt beter, Paladin tankt beter, etc.)
Daar zijn ze al heel lang geleden vanaf gestapt. Als je een rol kiest, kan je ook 'echt' alleen die rol(ieder character kan twee specializations kiezen, dus ook maximaal 2 rollen). En de bedoeling van Blizzard is om iedereen te laten concurreren op basis van rol, niet op basis van het juiste icoontje aanklikken als je begint. Dat lukt natuurlijk niet perfect, maar het is beter dan de 'jack of all trades' manier die ze in (ik dacht) TBC probeerde.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')