SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EiwittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MacronutriëntenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meedoen?
Begin gewoon met posten. Je krijgt vanzelf vragen over wat je wilt, enz. De meeste mensen posten regelmatig lijstje in het volgende format:
• O - Ontbijt
• T - Tussendoortje
• L - Lunch
• D - Diner
• S - Sport
Meestal krijg je vanzelf opmerkingen/complimenten op je lijstje. Heb je specifieke dingen je wilt weten, zet die er dan even bij als vraag.
Extra informatiebronnen
De volgende websites/artikelen geven goede informatie.
• Hoe stel je zelf een voedingsschema op?
Feiten en fabels over voeding en sport.
Heb je je doel bereikt?
Zelfs als je al klaar bent met afvallen maar andere tips wilt geven, ondersteunen of gewoon je eigen ervaringen en prestaties wilt delen ben je hier van harte welkom!
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-![]()
Wtf?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja behoorlijk. Heb ook eens bijna een boete gekregen omdat mijn kaartje niet goed genoeg zou zijn uitgeprint. Dus toen heb ik op Duivendrecht nog even gevraagd of het goed was zo en die twee conducteurs zeiden van wel.
Op de terugweg ook niks over gehoord. Was vast een conducteur die niet goed in zijn vel zat ofzo.quote:
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Ik ook.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:09 schreef sandertjuh het volgende:
Ik heb een bloedhekel aan alles wat maar met het OV te maken heeftAuto
Nog uurtje werken dan LB!!![]()
Shit het is echt lang geleden dat ik voor het laatst een benendag heb gehad! Hele tijd FB gehad dus ben benieuwd, morgen invalide!![]()
In je broek zeiken, allesquote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:12 schreef gcjoel het volgende:
Shit het is echt lang geleden dat ik voor het laatst een benendag heb gehad! Hele tijd FB gehad dus ben benieuwd, morgen invalide!
Ik ook! Keer bijna onterecht een boete gekregen toen ik op maandagochtend vroeg met mijn weekend-OV ging treinen, boete gekregen dit dat, hele discussie met die vent. Komt ie een half uur later terug dat ik toch gelijk had en hij dacht dat het een week-OV was![]()
![]()
![]()
![]()
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!![]()
Muuuhhh ja ik deed gisteren LB day en damn. Vandaag kost alles moeitequote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:12 schreef gcjoel het volgende:
Shit het is echt lang geleden dat ik voor het laatst een benendag heb gehad! Hele tijd FB gehad dus ben benieuwd, morgen invalide!
Fear is the path to the Dark Side.![]()
Als je niet van de wc af komt wil ik je best helpen!quote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:12 schreef gcjoel het volgende:
Nog uurtje werken dan LB!!
Shit het is echt lang geleden dat ik voor het laatst een benendag heb gehad! Hele tijd FB gehad dus ben benieuwd, morgen invalide!![]()
![]()
Everyday is leg day
Ben wel benieuwd of ik nog een beetje dezelfde gewichten zou kunnen squatten en deadliften en zo als toen ik nog roeide en krachttrainde. Als ik nu één keer in de maand met gewichten speel pak ik eigenlijk nooit zware gewichten omdat ik niet ineens een blessure wil oplopen of zo
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Haaaaaa!quote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:14 schreef Artoo het volgende:
[..]
Muuuhhh ja ik deed gisteren LB day en damn. Vandaag kost alles moeite-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-![]()
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:16 schreef sandertjuh het volgende:
Voor mij over een uurtje borst -> triceps -> 20/30 minuten hardlopenhardlopen
Dat is aardig van je! Kom voor de zekerheid maar vast bij me logerenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:15 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Als je niet van de wc af komt wil ik je best helpen!![]()
![]()
Donderdag heb je toch wel ook benen he, gcjoel? Met psycho?
Afijn, allemaal PR's-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-![]()
Zometeen ook poging tot hardlopenMooi na het werk, voor het eten. Past zo lekker in planning
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐![]()
Nee eigenlijk UB... anders neem ik het zaterdag dan wel weer LBquote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:17 schreef Qwea het volgende:
Donderdag heb je toch wel ook benen he, gcjoel? Met psycho?
Afijn, allemaal PR's![]()
Ik heb een flashback naar mijn 1e keer serieus weer benen trainen. Moest mezelf afzetten tegen de muur om van de pot af te komen.. toen ik eenmaal door m'n benen was gezakt kwam ik gewoon zelf niet meer omhoogquote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:17 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat is aardig van je! Kom voor de zekerheid maar vast bij me logeren![]()
Waar moet ik zijn?!![]()
For me reallyquote:
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Zo herkenbaarquote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:18 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Ik heb een flashback naar mijn 1e keer serieus weer benen trainen. Moest mezelf afzetten tegen de muur om van de pot af te komen.. toen ik eenmaal door m'n benen was gezakt kwam ik gewoon zelf niet meer omhoog![]()
Waar moet ik zijn?!
Of dat je van de extension afkomt en in ene op de vloer ligt omdat je benen het opgeven
Haha zo erg heb ik gelukkig nooit gehad. Deed wel pijn maar het lukte nog welquote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:18 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Ik heb een flashback naar mijn 1e keer serieus weer benen trainen. Moest mezelf afzetten tegen de muur om van de pot af te komen.. toen ik eenmaal door m'n benen was gezakt kwam ik gewoon zelf niet meer omhoog![]()
Waar moet ik zijn?!![]()
IJmuiden!![]()
Heb je nog steeds honger ja?quote:![]()
Ik zit echt te stouwen om mijn eten weg te krijgen. En ben gezakt naar 2000 nu. Burner
Je moet hem echt met LB doenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:18 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee eigenlijk UB... anders neem ik het zaterdag dan wel weer LBJust saying
En savonds op de bank heel zielig doen zodat je partner je benen insmeert met een zalfje wat een beetje warmte af geeft.. Niet dat het veel helpt maar het laten insmeren is wel lekker natuurlijkquote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zo herkenbaar
Of dat je van de extension afkomt en in ene op de vloer ligt omdat je benen het opgeven![]()
![]()
Voornamelijk na de lunch en savonds na het avondeten! Fat attack stilt het honger gevoel niet heel erg bij mijquote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heb je nog steeds honger ja?![]()
Ik zit echt te stouwen om mijn eten weg te krijgen. En ben gezakt naar 2000 nu. Burner![]()
![]()
Jaaaaquote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:20 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
En savonds op de bank heel zielig doen zodat je partner je benen insmeert met een zalfje wat een beetje warmte af geeft.. Niet dat het veel helpt maar het laten insmeren is wel lekker natuurlijk
"Kun je me alsjeblieft, alsjeblieft, alsjeblieft masseren?" En dan lopen miepen het zeer doet. De ochtend erna, het bed uit.. Dat is hel.
Bij mij wel! maar merk dat ik op rustdagen (= lagere calorieën) wel nog honger voel hoor. Maar wel minder.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:20 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Voornamelijk na de lunch en savonds na het avondeten! Fat attack stilt het honger gevoel niet heel erg bij mij
Op trainingsdagen had ik tot nu toe geen honger, gewoon chill en avondeten zelfs beetje moeten proppen!![]()
Oohquote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:20 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Voornamelijk na de lunch en savonds na het avondeten! Fat attack stilt het honger gevoel niet heel erg bij mijIk heb supa shape en ik moet mijn O stouwen, mijn L stouwen, ik sla mijn T over en mijn D ook stouwen. En 's avonds heb ik mijn T + de T van de middag en dan zit ik bere smerig vol.
Wel achterlijk veel dorst though-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-![]()
Na die 1e keer is het gelukkig niet zo heel extreem meer. Laatst wel een keertje rug getraind met dropsetjes.. nou spierpijn in je rug als je de hele dag stil zit is ook niet echt fijn. Moeite met opstaan enzoquote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jaaaa
"Kun je me alsjeblieft, alsjeblieft, alsjeblieft masseren?" En dan lopen miepen het zeer doet. De ochtend erna, het bed uit.. Dat is hel.
![]()
![]()
De dag na stevig trainen.![]()
Zin in morgen.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys![]()
Ruilen?!quote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
OohIk heb supa shape en ik moet mijn O stouwen, mijn L stouwen, ik sla mijn T over en mijn D ook stouwen. En 's avonds heb ik mijn T + de T van de middag en dan zit ik bere smerig vol.
Wel achterlijk veel dorst though![]()
![]()
Je gebruikt dat nu toch pas 1 dag? Kan toch ook toevallig een dag met minder honger zijn zoals je dat voorheen ook wel eens had?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
OohIk heb supa shape en ik moet mijn O stouwen, mijn L stouwen, ik sla mijn T over en mijn D ook stouwen. En 's avonds heb ik mijn T + de T van de middag en dan zit ik bere smerig vol.
Wel achterlijk veel dorst thoughIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Tussen je schouder bladenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:22 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Na die 1e keer is het gelukkig niet zo heel extreem meer. Laatst wel een keertje rug getraind met dropsetjes.. nou spierpijn in je rug als je de hele dag stil zit is ook niet echt fijn. Moeite met opstaan enzo
Ik heb oefeningen meegekregen van de fysio voor mijn schouder. Schouderbladen aanspannen en opduwen... ik verwacht daar ook vette spierpijn van
2. En nee, ik heb nooit minder honger. Never. Ever.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:22 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Je gebruikt dat nu toch pas 1 dag? Kan toch ook toevallig een dag met minder honger zijn zoals je dat voorheen ook wel eens had?-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-![]()
Neujquote:Alleen de dorst + veel pissen mag je.
Drink jij koffie?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
NeujAlleen de dorst + veel pissen mag je.
![]()
Oke, ik heb nog laatst zoiets gelezen van je volgens mijquote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
2. En nee, ik heb nooit minder honger. Never. Ever.Dat je je afvroeg waarom je op sommige dagen gewoon genoeg had aan je eten en op andere dagen onstilbare honger had..
Al is dat natuurlijk wel iets anders dan je ontbijt moeten stouwen..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Nein.quote:
Ja, soms. Maar dat is 1x per 4 maanden ofzo. Doorgaans niet.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-![]()
Onstilbare honger is ook anders dan honger. Ik heb altijd honger. Alleen nu dus niet. Ik heb ook nooit genoeg aan mijn O, L, D en T's. En gelijk erna honger. Nu dus ook nietquote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:25 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Oke, ik heb nog laatst zoiets gelezen van je volgens mijDat je je afvroeg waarom je op sommige dagen gewoon genoeg had aan je eten en op andere dagen onstilbare honger had..
Al is dat natuurlijk wel iets anders dan je ontbijt moeten stouwen..
Ik ook niet en heb het idee dat die caffeine in die pillen deels zorgt voor die effecten.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nein.
Ja, soms. Maar dat is 1x per 4 maanden ofzo. Doorgaans niet.
Misschien drinkt Sandertje wel koffie en merkt hij het minder?![]()
Oh ja, dan is het wel fijn! Hopelijk kun je na een tijdje stoppen met dat middel en blijft het effect aanwezig?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Onstilbare honger is ook anders dan honger. Ik heb altijd honger. Alleen nu dus niet. Ik heb ook nooit genoeg aan mijn O, L, D en T's. En gelijk erna honger. Nu dus ook niet
Ik vraag me juist altijd af waarom ik in best wel veel gevallen toch ga eten terwijl ik niet eens echt honger heb. Het is meer een soort van gewoonte, ik moet elke 3 uur eten of ik kan me niet concentreren op mijn werk dus dan ga ik iets eten of zo. Terwijl als je echt honger hebt, eten veel lekkerder smaakt..Maar ik wil ook weer niet wachten tot ik echt teveel honger heb, want dan ga je vaak over-eten.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
In de PWO zit ook caff. Dus dat zou dubbel effect hebben.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:30 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik ook niet en heb het idee dat die caffeine in die pillen deels zorgt voor die effecten.
Misschien drinkt Sandertje wel koffie en merkt hij het minder?
Wel bizar trouwens, want ik krijg dus vet veel caff binnen en ben nog steeds achterlijk zwaar vermoeid -/- 2 tukjes p/dJeej for cvs. 1 cheer!
Dunnoquote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:30 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Oh ja, dan is het wel fijn! Hopelijk kun je na een tijdje stoppen met dat middel en blijft het effect aanwezig?
Ik eet sowieso ook als ik geen honger heb. Moet wel.quote:Ik vraag me juist altijd af waarom ik in best wel veel gevallen toch ga eten terwijl ik niet eens echt honger heb. Het is meer een soort van gewoonte, ik moet elke 3 uur eten of ik kan me niet concentreren op mijn werk dus dan ga ik iets eten of zo. Terwijl als je echt honger hebt, eten veel lekkerder smaakt..Maar ik wil ook weer niet wachten tot ik echt teveel honger heb, want dan ga je vaak over-eten.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-![]()
Van caffeine word je op zich niet echt minder vermoeid, je hebt even een opkikker en dan stort je weer inDaarom drinken veel mensen er ook 6 koppen per dag van. Maar het kan niet het effect van een slaaptekort o.i.d. opheffen.
Voel me ook niet echt energieker met die pillen hoorquote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
In de PWO zit ook caff. Dus dat zou dubbel effect hebben.
Wel bizar trouwens, want ik krijg dus vet veel caff binnen en ben nog steeds achterlijk zwaar vermoeid -/- 2 tukjes p/dJeej for cvs. 1 cheer!
![]()
![]()
Ik heb ook geen opkikkerquote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:32 schreef La_Tramposa het volgende:
Van caffeine word je op zich niet echt minder vermoeid, je hebt even een opkikker en dan stort je weer inDaarom drinken veel mensen er ook 6 koppen per dag van. Maar het kan niet het effect van een slaaptekort o.i.d. opheffen.
Smaken die van jou ook zo vaag? Echt zo'n rare smaak zit eraanquote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:32 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Voel me ook niet echt energieker met die pillen hoor
Nee ik slik ze meteen door! hahaquote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb ook geen opkikker
[..]
Smaken die van jou ook zo vaag? Echt zo'n rare smaak zit eraan![]()
Ik ging naar de fysio met "oh ja ik voel mijn schouder best wel flink maar ik kan nog wel heffen" pijn. Nu heb ik "Godverdomme wat doet dit tyfus zeer en ik doe geen reet ermee" pijn![]()
Don't know if it's good or bad
Ik deed hem in mijn muil en ging toen pas een beker en water pakkenquote:
Mijn hebben zo'n plasticachtig capsule ding dus niet echt smaak ookquote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik deed hem in mijn muil en ging toen pas een beker en water pakken![]()
Ja mijne ook. Maar die proef je alsnog hiero.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:36 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Mijn hebben zo'n plasticachtig capsule ding dus niet echt smaak ook-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-![]()
gelukkig niet gemerkt, want ik kan daar echt slecht tegen! hahaquote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja mijne ook. Maar die proef je alsnog hiero.
Ik neem ook nooit paracetamol omdat je die meteen proeft baaaahh![]()
Oh ik vind dat niet zo heel erg. Wat ik wel heel erg vind is visolie op-boerenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:37 schreef gcjoel het volgende:
[..]
gelukkig niet gemerkt, want ik kan daar echt slecht tegen! haha
Ik neem ook nooit paracetamol omdat je die meteen proeft baaaahh
haha ja ik was je vergeten te waarschuwenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Oh ik vind dat niet zo heel erg. Wat ik wel heel erg vind is visolie op-boeren
Daarom neem ik ze voor het avondeten dan heb ik er geen last van.
Vergeet ik ze, dan pech want ranzig!![]()
Kan je niet weer een progressiefotootje maken? Ik ben erg benieuwd!quote:Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Heb ik vanmiddag gedaan, ga ze straks ff naast elkaar zetten.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:40 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Kan je niet weer een progressiefotootje maken? Ik ben erg benieuwd!
Sterkheidsbaas van alles.![]()
Komt ze nou meequote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:39 schreef gcjoel het volgende:
[..]
haha ja ik was je vergeten te waarschuwen
Daarom neem ik ze voor het avondeten dan heb ik er geen last van.
Vergeet ik ze, dan pech want ranzig!Ik heb er 2 voor mijn O ingenomen en toen de O erop gepleurd. Dat werkte beter dan gisteren nog ff voor het slapen gaan
Al gezienquote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:40 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Heb ik vanmiddag gedaan, ga ze straks ff naast elkaar zetten.![]()
You rock
Ja!quote:
Ik had 3 broeken besteld, de eerste 44 paste m'n kuiten niet in.De 2e was een 26 en die zat 'lekker ruim' voor een skinny, en deze zit straks.
Minimale muffintop, maar strechbroek en binnenkort is die ook verdwenen so fuck you
Oh, en de broek kost 13 euro.
Ja voor mijn O werkt bij mij niet, moet echt een grotere maaltijd zijn denk ikquote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Komt ze nou meeIk heb er 2 voor mijn O ingenomen en toen de O erop gepleurd. Dat werkte beter dan gisteren nog ff voor het slapen gaan
![]()
![]()
Ook wel belangrijk als je er binnenkort toch weer te klein voor bent gewordenquote:
Fucking nice!quote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:41 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja!
Ik had 3 broeken besteld, de eerste 44 paste m'n kuiten niet in.De 2e was een 26 en die zat 'lekker ruim' voor een skinny, en deze zit straks.
Minimale muffintop, maar strechbroek en binnenkort is die ook verdwenen so fuck you
Oh, en de broek kost 13 euro.![]()
Mijn O is best grootquote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:41 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja voor mijn O werkt bij mij niet, moet echt een grotere maaltijd zijn denk ikMaar idd, bij een T werkt het niet
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:41 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja!
Oh, en de broek kost 13 euro.![]()
![]()
![]()
Jaquote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:42 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ook wel belangrijk als je er binnenkort toch weer te klein voor bent gewordenHoeveel geld ik wel niet heb weg kunnen pleuren aan kleding
"broekmaat 29, aight" 4 weken later "gvd veelste groot!" "Broekmaat 28, aight!" weer 4 weken later, weer te groot
Ik loop nog wel best veel in te grote kleding rondquote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
JaHoeveel geld ik wel niet heb weg kunnen pleuren aan kleding
"broekmaat 29, aight" 4 weken later "gvd veelste groot!" "Broekmaat 28, aight!" weer 4 weken later, weer te groot
Vindt het ook zonde om in één keer alles te vervangen/heb daar ook geen geld voor. En voor broeken vind ik het niet zo erg, met een riem erin. Je krijgt wel meer opmerkingen over dat je dun bent, als je in te grote kleren loopt
Ik heb nu 27 aan, maar die bungelt ook van mijn reet. Ik kan daar heel slecht tegen. Ook met riem. Het moet gewoon goed zitten. Maar ik koop nu voor de zomer geen nieuwe meer. Loop in de zomer toch niet in lange broek. Dus na de zomer ga ik wel 26 scoren.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:45 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik loop nog wel best veel in te grote kleding rondVindt het ook zonde om in één keer alles te vervangen/heb daar ook geen geld voor. En voor broeken vind ik het niet zo erg, met een riem erin. Je krijgt wel meer opmerkingen over dat je dun bent, als je in te grote kleren loopt
Mja, in de zomer kun je toch in petieterige jurkjes rondflanerenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb nu 27 aan, maar die bungelt ook van mijn reet. Ik kan daar heel slecht tegen. Ook met riem. Het moet gewoon goed zitten. Maar ik koop nu voor de zomer geen nieuwe meer. Loop in de zomer toch niet in lange broek. Dus na de zomer ga ik wel 26 scoren.
Ergo, geen nieuwe broeken nodig voorlopigquote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:47 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Mja, in de zomer kun je toch in petieterige jurkjes rondflaneren
Maar over wat voor maat heb je het nu? Jeansmaat 26 is toch confectiemaat 32/XXS of zo?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Mja, mijn broeken waren maat 48/50. Dat werkt op een gegeven moment echt niet meer.![]()
Skinny, ooit.Sterkheidsbaas van alles.![]()
True.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:42 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ook wel belangrijk als je er binnenkort toch weer te klein voor bent gewordenIk heb het echt heel lang uitgesteld, maar het kan echt niet meer, die broeken die ik had.
Weet ik veelquote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:48 schreef La_Tramposa het volgende:
Maar over wat voor maat heb je het nu? Jeansmaat 26 is toch confectiemaat 32/XXS of zo?Ik weet dat ik voorheen jeansmaat 38 had (heb hem nog boven liggen
Heb er zelfs foto van ergens) en nu jeansmaat 27 die te groot is.
http://www.kledingmaten.nl/jeansmaten/
XS zegt deze site. Mijn shirt wat ik nu aan heb is ook XS
Hey peepz!
next meet in Vienna?
http://www.leopoldaueralm.at/
haha ik moet eigenlijk zeggen meat!
(ja ik heb honger)
![]()
Gaat lukkenquote:! Je bent vet goed bezig
Oke, 26 is wel echt heel klein hoorquote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Weet ik veelIk weet dat ik voorheen jeansmaat 38 had (heb hem nog boven liggen
XS zegt deze site. Mijn shirt wat ik nu aan heb is ook XS![]()
Ik herinner me dat ik daar op mijn 15e al moeilijk in kwam en toen was ik echt bonestaak nr 1. Maar het zal ook wel per merk en broek verschillen!
Nu heb ik zin in T-bone steakquote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:50 schreef gcjoel het volgende:
Hey peepz!
next meet in Vienna?
http://www.leopoldaueralm.at/
haha ik moet eigenlijk zeggen meat!
(ja ik heb honger)
Heb verschillende merken. LTB, Only, Play. Allemaal 27 en allemaal te grootquote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:52 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Oke, 26 is wel echt heel klein hoor![]()
Ik herinner me dat ik daar op mijn 15e al moeilijk in kwam en toen was ik echt bonestaak nr 1. Maar het zal ook wel per merk en broek verschillen!
Ik ga vanavond weer een biefstuk halen denk ikTijd voor wat goede mineralen en zo.
Maat 26, wajo! Past dat ook gewoon met je bovenbenen? Thans, lijkt me dat die toch een beetje boel bespierder zijn dan bij het gemiddelde grietje met maat 26?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Weet ik veelIk weet dat ik voorheen jeansmaat 38 had (heb hem nog boven liggen
XS zegt deze site. Mijn shirt wat ik nu aan heb is ook XS
Nou ja, dat wordt ff kijken. Heb op de 27 van nu wel ruimte over. Maar weet niet hoe strak 26 om mijn quads zit. Maar 27 is in de taille en op mijn kont echt wel te grootquote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:53 schreef Artoo het volgende:
[..]
Maat 26, wajo! Past dat ook gewoon met je bovenbenen? Thans, lijkt me dat die toch een beetje boel bespierder zijn dan bij het gemiddelde grietje met maat 26?Irriteer me er mateloos aan.
Ooh, lolquote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:53 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja! Ik bedoelde eigenlijk dat die broeken ooit skinny's waren.
Kleiner gaan de maten ook niet dus Qwea mag dan niet verder afvallenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:53 schreef Artoo het volgende:
[..]
Maat 26, wajo! Past dat ook gewoon met je bovenbenen? Thans, lijkt me dat die toch een beetje boel bespierder zijn dan bij het gemiddelde grietje met maat 26?
Ik vind het me toch nog moeilijk voor te stellen idd, al ben je super afgetraind, met 1.80+ lengte en gespierde benen kan ik me toch niet voorstellen dat dat in zo'n maatje 26 past..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Maarja uiteindelijk moet je gewoon aantrekken wat in de winkel het beste zit/mooiste staat. Ik heb ook soms XS en soms M/L
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:55 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Kleiner gaan de maten ook niet dus Qwea mag dan niet verder afvallen
Ik vind het me toch nog moeilijk voor te stellen idd, al ben je super afgetraind, met 1.80+ lengte en gespierde benen kan ik me toch niet voorstellen dat dat in zo'n maatje 26 past..
Ruimte zat. Om over de taille maar te zwijgen.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-![]()
Ja ik geloof je best hoor, maar jeans die je al een tijdje hebt zijn niet hetzelfde als nieuwe jeans in de winkelquote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ruimte zat. Om over de taille maar te zwijgen.En gewoon aantrekken wat het beste zit zoals ik net al zei
Maat is maar een nummertje.
True. Maar ik verwacht alsnog gewoon in 26 te kunnenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:01 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja ik geloof je best hoor, maar jeans die je al een tijdje hebt zijn niet hetzelfde als nieuwe jeans in de winkelEn gewoon aantrekken wat het beste zit zoals ik net al zei
Maat is maar een nummertje.
Naja. We zien het binnenkort wel
Woooowquote:![]()
Je kan ook echt wel zien dat je nu meer aan het sporten bent, strakker overal!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
En je hebt nu een betere bh aan?
SportBH op de laatste, op de rest een oudje dat nog enigsinds past. Maar die krengen zijn fucking duur, dus tja.quote:Binnenkort maar een nieuwe kopen.
Oh ja, want jij was ook bang dat je tetten kleiner werden volgens mij? Maar zo op de laatste foto zijn ze echt veel mooier qua vorm vind ik, veel steviger!quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:08 schreef Lonaa het volgende:
[..]
SportBH op de laatste, op de rest een oudje dat nog enigsinds past. Maar die krengen zijn fucking duur, dus tja.Binnenkort maar een nieuwe kopen.
Altijd goede lingerie kopen, dat is een recht voor elke vrouw
Lonaa, jij weet dingen. Valium icm morfine. Kan dat?-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-![]()
Alles kan, maar het lijkt me een kutidee.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:09 schreef Qwea het volgende:
Lonaa, jij weet dingen. Valium icm morfine. Kan dat?
Oh.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:09 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Alles kan, maar het lijkt me een kutidee.Dan moet ik even bedenken welke van de 2 handiger is
Ze zijn ook kleiner. De BH op de eerste twee foto's is een oudje dat niet meer paste, en nu te ruim is.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:08 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Oh ja, want jij was ook bang dat je tetten kleiner werden volgens mij? Maar zo op de laatste foto zijn ze echt veel mooier qua vorm vind ik, veel steviger!
Altijd goede lingerie kopen, dat is een recht voor elke vrouw
Mijn sportBH zit goed, maar om te sporten begint ie ook al wat ruim te worden.
Ik koop altijd goede lingerie, maar mijn BH's kosten 75 euro per stuk ofzo, dus ze moeten het nog maar ff volhouden.
Ja, kan, maar niet teveel, en niet gaan autorijden of dat soort rarigheid.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:09 schreef Qwea het volgende:
Lonaa, jij weet dingen. Valium icm morfine. Kan dat?Mokkel met stuntstok![]()
Oke maar wat ik dus probeerde te zeggen; kleiner maar zeker niet minder mooiquote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:10 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ze zijn ook kleiner. De BH op de eerste twee foto's is een oudje dat niet meer paste, en nu te ruim is.
Mijn sportBH zit goed, maar om te sporten begint ie ook al wat ruim te worden.
Ik koop altijd goede lingerie, maar mijn BH's kosten 75 euro per stuk ofzo, dus ze moeten het nog maar ff volhouden.
Als ik google, kom ik dingen over euthanasie tegen. Ik zou het niet combineren en voor morfine gaan, want morfine.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Oh.Dan moet ik even bedenken welke van de 2 handiger is
Dat is lief.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:11 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Oke maar wat ik dus probeerde te zeggen; kleiner maar zeker niet minder mooi
*proest* Dat was de crystal clear. Ik had google nog niet aangedaanquote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:11 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Als ik google, kom ik dingen over euthanasie tegen. Ik zou het niet combineren en voor morfine gaan, want morfine.![]()
Mor it is!-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-![]()
Ik dacht 5mg valium met 10mg oxy. Autorijden doen ik dan sowieso nietquote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:10 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Ja, kan, maar niet teveel, en niet gaan autorijden of dat soort rarigheid.
Dat is wel heel erg veel. Dat zou ik niet doen. is het voor een bijzondere (angstige gelegenheid?)quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik dacht 5mg valium met 10mg oxy. Autorijden doen ik dan sowieso nietMokkel met stuntstok![]()
Neuj. Vette pijn in mijn schouder = morfinequote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:15 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg veel. Dat zou ik niet doen. is het voor een bijzondere (angstige gelegenheid?)
En ik vermoed ontstoken biceps = valium
Want de morfine doet geen kut voor de biceps en de valium geen kut voor de schouder. Maar ik hou het wel gewoon op 10mg oxy dan. En dan die biceps maar zo min mogelijk bewegen.
Ja, ik zat te hinniken jongequote:Mijn god wat slecht eigenlijk.
Ik zou voor de morfine gaanquote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Neuj. Vette pijn in mijn schouder = morfine
En ik vermoed ontstoken biceps = valium
Want de morfine doet geen kut voor de biceps en de valium geen kut voor de schouder. Maar ik hou het wel gewoon op 10mg oxy dan. En dan die biceps maar zo min mogelijk bewegen.
Mokkel met stuntstok![]()
Will doquote:Thank you very much for weighing in.
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:20 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Hue hue hue, I see what you did there
:vquote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:20 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Hue hue hue, I see what you did thereJumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys![]()
Avond! Productief dagje *not* alleen maar bezig geweest met IT problemen
Ben daardoor niet toegekomen aan m'n tussendoortjes en moet dus nog 1.555 kcal op krijgen vanavondGelukkig nog avondeten, maar dat zal niet meer dan 700kcal zijn. #fml
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Vanavond nog een flinke T dan? En de rest is dan jammer
Kwark bulkenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:30 schreef -Peach het volgende:
Vanavond nog een flinke T dan? En de rest is dan jammer
Dus, morgen rustdag... 70g havermout, met 300ml melk en wat? Geen whey. Komt u maar. in b4 "PINDAKAAS"
NOOTJES!quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:30 schreef Maraca het volgende:
Avond! Productief dagje *not* alleen maar bezig geweest met IT problemen
Ben daardoor niet toegekomen aan m'n tussendoortjes en moet dus nog 1.555 kcal op krijgen vanavondGelukkig nog avondeten, maar dat zal niet meer dan 700kcal zijn. #fml
Fruit of cacao! of pindakaasquote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:39 schreef Qwea het volgende:
Dus, morgen rustdag... 70g havermout, met 300ml melk en wat? Geen whey. Komt u maar. in b4 "PINDAKAAS"
Ik heb walnoten in huisquote:
Ooh ja. Cacao. En fruit. Done deal. Alle 2. Appel of banaan?quote:-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-![]()
Ja, nee, dat lijkt me niet lekker, alle 3quote:Maar geeft niet, want pindakaas bij banaan
Als je het fucking goed doet verdien je complimentjesquote:
Heb een lekkere salade gemaakt voor nu en morgenmiddag, wel met spekjes, maar het is in ieder geval een begin en beter als een zak chips![]()
![]()
Niks mis met spekjes door de salade, het gaat om balans..quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:46 schreef Pizzapuntje het volgende:
Heb een lekkere salade gemaakt voor nu en morgenmiddag, wel met spekjes, maar het is in ieder geval een begin en beter als een zak chips
Ik ga zo biefstuk bakken! Heb net even een tukje gedaan, was te moe om zelfs maar honger te hebben. Nu wacht ik maar even tot mijn vriend thuis is, zonde van het vlees anders om het later weer op te warmen.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Balans is nu volgens mij best goed.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:56 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Niks mis met spekjes door de salade, het gaat om balans..
Ik ga zo biefstuk bakken! Heb net even een tukje gedaan, was te moe om zelfs maar honger te hebben. Nu wacht ik maar even tot mijn vriend thuis is, zonde van het vlees anders om het later weer op te warmen.
Dit is sowieso wel een vooruitgang, eerst at ik meestal gewoon een pizza als ik s avonds nog honger had.
Oh biefstuk, lekker!![]()
Iets teveel ui erin gedaan![]()
Daarna blikje cola drinken is al helemaal geen slim plan, bah bah, vet vies![]()
![]()
Ik heb spa citroen en spa munt net gehaaldquote:
Definitief lijstje:
O: Boterham met rosbief
S: PT
L: Boterham met gemengde paddenstoelen, spek en kaas
D: Salade met forel, boontjes, radijs en kwark
T: Boterham met filet americain
T: Chocomel, 1 bier
T: boterham met filet americain (misschien wel 2)
Lekker!quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb spa citroen en spa munt net gehaald
chin-up PR: 3x (laatste met moeite, maar hij telt)
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:19 schreef -Peach het volgende:
[..]
Lekker!
chin-up PR: 3x (laatste met moeite, maar hij telt)
bazin!!!!!
Ik twijfel over een banaan/kwarkquote:-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-![]()
Mijn lijstje maar even samenstellen. Ik wil vanmiddag tompouce, want dat gebak is hier. Zit daar gewoon 450 kcal in
En het is nog het vieste gebak wat er is ookquote:Op woensdag 13 mei 2015 07:22 schreef CrunchySelf het volgende:
Mijn lijstje maar even samenstellen. Ik wil vanmiddag tompouce, want dat gebak is hier. Zit daar gewoon 450 kcal in
Neequote:Op woensdag 13 mei 2015 07:23 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
En het is nog het vieste gebak wat er is ook
Ik ga die dingen wel even wegen, wat ik ga uit van 150 gr. Hopelijk is het wat minder
MogguhEverything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.![]()
Lekker juistquote:Op woensdag 13 mei 2015 07:23 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
En het is nog het vieste gebak wat er is ook
Everything you want is on the other side of fear.
Meurning.
Lijstje:
O: Boterham met filet americain
L: Kalkoenbiefstuk met boontjes
T: Druiven
D: Bulgursalade met geitenkaas, abrikozen, dadels en nootjes
T: Rosbief met geitenkaas en paprika.Sterkheidsbaas van alles.![]()
Sup (ex)fatties, is dit nou het enige afvaltopic wat na de heisa is overgebleven, ofwah?I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors![]()
Ja, kom je erbij?quote:Op woensdag 13 mei 2015 07:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
Sup (ex)fatties, is dit nou het enige afvaltopic wat na de heisa is overgebleven, ofwah?
Ik houd sowieso niet van veel soorten gebakjes, alles waar bakkersroom in zit valt al af. My luckquote:taart is wel lekker!
Even over nadenken boven een bordje taartquote:
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors![]()
Wat voor taart?quote:Op woensdag 13 mei 2015 07:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Even over nadenken boven een bordje taart
Ik zou alleen de bovenkant opeten, de rest is maar bijzaakquote:Op woensdag 13 mei 2015 07:22 schreef CrunchySelf het volgende:
Mijn lijstje maar even samenstellen. Ik wil vanmiddag tompouce, want dat gebak is hier. Zit daar gewoon 450 kcal in![]()
![]()
^^quote:Op woensdag 13 mei 2015 07:46 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik zou alleen de bovenkant opeten, de rest is maar bijzaakSterkheidsbaas van alles.![]()
quote:Op woensdag 13 mei 2015 07:46 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik zou alleen de bovenkant opeten, de rest is maar bijzaak
Maar wel lekkere bijzaak
Nou, de room is ook goed te doen hoorquote:Op woensdag 13 mei 2015 07:46 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Everything you want is on the other side of fear.
nee weeïg drabje, en dan dat smaakloze bodemstukjequote:![]()
Geef mij dan maar gewoon een moorkop, of nee een hazelnootschuimgebakje![]()
![]()
dat is zeker niet lekkerquote:Op woensdag 13 mei 2015 07:46 schreef gcjoel het volgende:
[..]
#team-anti-that-what-will-not-be-named![]()
Ik vind het meeste wel lekker, zelfs de tompouce zou ik toch helemaal opeten als ik hem kreegquote:Op woensdag 13 mei 2015 07:56 schreef Lonaa het volgende:
Ik hoef al die meuk niet.
Soms kleffe appelgebak.![]()
Alleen mokka dingen lust ik niet geloof ik![]()
![]()
Ik zou echt nog 2 x zo dik zijn als ik al die zoetigheid net zo awesome zou vinden als hartig.quote:Op woensdag 13 mei 2015 07:58 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik vind het meeste wel lekker, zelfs de tompouce zou ik toch helemaal opeten als ik hem kreeg![]()
Alleen mokka dingen lust ik niet geloof ik
Ik vind het allebei awesome.. nog knap dat ik niet nog dikker ben gewordenquote:Op woensdag 13 mei 2015 07:58 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik zou echt nog 2 x zo dik zijn als ik al die zoetigheid net zo awesome zou vinden als hartig.![]()
Ik houd namelijk ook van chips en toastjes en en en![]()
![]()
Chipsquote:Op woensdag 13 mei 2015 08:00 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik vind het allebei awesome.. nog knap dat ik niet nog dikker ben geworden![]()
Ik houd namelijk ook van chips en toastjes en en enKaas
Worst
GebakjesGisteren gelukkig wel weten te weerstaan, alhoewel het makkelijk had gekund met m'n kcal
Maar dat wist ik toen nog niet.
Heb vanavond aqua bootcamp. Wish me luck
aqua bootcamp?quote:Op woensdag 13 mei 2015 08:10 schreef Maraca het volgende:
GebakjesGisteren gelukkig wel weten te weerstaan, alhoewel het makkelijk had gekund met m'n kcal
Maar dat wist ik toen nog niet.
Heb vanavond aqua bootcamp. Wish me luck┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐![]()
quote:quote:Aqua Bootcamp is een power zwemtraining waarbij zowel de conditie als de kracht wordt verbeterd middels een mix van zwemvormen en oefeningen aan de kant. Aqua Bootcamp staat voor actie, snelheid, afwisselende
oefeningen en samenwerking. Een totale workout voor de echte doorzetters!
HALLO. DIE HAVERMOUT MET NESQUICK IS EEN BLIJVERTJE!
/mededeling-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-![]()
quote:Op woensdag 13 mei 2015 07:55 schreef gcjoel het volgende:
[..]
nee weeïg drabje, en dan dat smaakloze bodemstukje![]()
Geef mij dan maar gewoon een moorkop, of nee een hazelnootschuimgebakjemoorkop. Bananensoes! Of ehm, appeltaart. Berlinerbol?
Fuck it, Gewoon milka reep.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-![]()
Hoe dan?! Ik heb nog een 5kg zak havermout...quote:Op woensdag 13 mei 2015 08:30 schreef Qwea het volgende:
HALLO. DIE HAVERMOUT MET NESQUICK IS EEN BLIJVERTJE!
/mededeling
Laatste dagje gelukkig en daarna heerlijk lang weekend!![]()
Men neme 300ml melk (magere heb ik), men flikkert er 15g nesquick door. Men pleurt dat in shake beker, men shaked (want klonten). Men knalt het in een schaaltje, 70g havermout erbij. 2:20 in de ping. Terug in shakebeker. Enjoy!quote:Op woensdag 13 mei 2015 08:33 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Hoe dan?! Ik heb nog een 5kg zak havermout...
Laatste dagje gelukkig en daarna heerlijk lang weekend!
Oh eens proberen binnenkort, wij heb alleen geen pingping huisquote:Op woensdag 13 mei 2015 08:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Men neme 300ml melk (magere heb ik), men flikkert er 15g nesquick door. Men pleurt dat in shake beker, men shaked (want klonten). Men knalt het in een schaaltje, 70g havermout erbij. 2:20 in de ping. Terug in shakebeker. Enjoy!![]()
![]()
Eigenlijk gewoon chocolademelk met havermout
Doe je het in een steelpan warm maken! /oplossingsgericht denkenquote:Op woensdag 13 mei 2015 08:35 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Oh eens proberen binnenkort, wij heb alleen geen pingping huis-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-![]()
Het is nog vroeg!quote:Op woensdag 13 mei 2015 08:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Doe je het in een steelpan warm maken! /oplossingsgericht denken![]()
Eerst de Brinta op maken![]()
![]()
Man!quote:Dat heb ik nou nog nooit gegeten. Beter dan havermout?quote:Eerst de Brinta op maken-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-![]()
Mijn ontbijt is een shake van 30g brinta, 40g whey, 300ml halfvolle melk en 100ml water.quote:Op woensdag 13 mei 2015 08:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Man!
[..]
Dat heb ik nou nog nooit gegeten. Beter dan havermout?
450kcal in 1 minuut![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 mei 2015 08:55 schreef Lastpost het volgende:
Nog 300 gram eraf en ik ben m'n eerste 5 kilo kwijt en dan nog 8 te gaan.
Brinta heeft veel minder structuur dan havermout. Ik heb er altijd sneller weer honger van.quote:Op woensdag 13 mei 2015 08:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Man!
[..]
Dat heb ik nou nog nooit gegeten. Beter dan havermout?![]()
*niet op lijstje zetquote:Op woensdag 13 mei 2015 09:05 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Brinta heeft veel minder structuur dan havermout. Ik heb er altijd sneller weer honger van.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-![]()
Jammer dat je dit soort dingen nooit kunt vieren met taartquote:Op woensdag 13 mei 2015 08:55 schreef Lastpost het volgende:
Nog 300 gram eraf en ik ben m'n eerste 5 kilo kwijt en dan nog 8 te gaan.
Zit nu op 88.0 btw.
Q wat is de beste cheesecake die je ooit hebt gemaakt?quote:
Ik vier volgende week mijn verjaardag en ga taarten maken en hapjes dus alle tips zijn welkom!![]()
Ben geen Q. Maar ik zapte gister op TV langs haar show. Dit ding zag er awesome uitquote:Op woensdag 13 mei 2015 09:13 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Q wat is de beste cheesecake die je ooit hebt gemaakt?
Ik vier volgende week mijn verjaardag en ga taarten maken en hapjes dus alle tips zijn welkom!
http://www.marthastewart.(...)k-chocolate-frosting
/nohomo┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐![]()
Kan best hoor. Alleen dat compenseren met extra beweging is zo vervelend haha.quote:Op woensdag 13 mei 2015 09:08 schreef Maraca het volgende:
[..]
Jammer dat je dit soort dingen nooit kunt vieren met taart![]()
![]()
Thanks voor de tip, maar ik hou niet zo van chocoladetaartquote:Op woensdag 13 mei 2015 09:15 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ben geen Q. Maar ik zapte gister op TV langs haar show. Dit ding zag er awesome uit
/nohomo![]()
ook geen Qwea, maar deze had iemand laatst gemaakt:quote:Op woensdag 13 mei 2015 09:27 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Thanks voor de tip, maar ik hou niet zo van chocoladetaart
http://www.dashingdays.nl/?p=6159
De traditionele cheesecake, maar ik vond hem awesome!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
quote:Op woensdag 13 mei 2015 09:27 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Thanks voor de tip, maar ik hou niet zo van chocoladetaart![]()
![]()
Oh god dat ziet er fantastisch uit! *opslaatquote:Op woensdag 13 mei 2015 09:15 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ben geen Q. Maar ik zapte gister op TV langs haar show. Dit ding zag er awesome uit
/nohomoFear is the path to the Dark Side.![]()
alleen maar magere kwark? Das geen cheesecake hoorquote:Op woensdag 13 mei 2015 09:29 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
ook geen Qwea, maar deze had iemand laatst gemaakt:
http://www.dashingdays.nl/?p=6159
De traditionele cheesecake, maar ik vond hem awesome!![]()
Deze vind ik te saai![]()
![]()
Jij ben de taartkoningin hier! heb jij nog awesome recepten?quote:Op woensdag 13 mei 2015 09:31 schreef Artoo het volgende:
[..]
Oh god dat ziet er fantastisch uit! *opslaat
die ene koek cake taart ding?![]()
![]()
Ehhm, met bastognekoeken en heel veel suiker en zoquote:Op woensdag 13 mei 2015 09:31 schreef gcjoel het volgende:
[..]
alleen maar magere kwark? Das geen cheesecake hoor![]()
Deze vind ik te saaiZo hoort een goede cheesecake te smaken!
Je kan er natuurlijk altijd nog een laagje frambozen in doen of zo.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik bedoel geen roomkaas ofzo.quote:Op woensdag 13 mei 2015 09:32 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ehhm, met bastognekoeken en heel veel suiker en zoZo hoort een goede cheesecake te smaken!
Je kan er natuurlijk altijd nog een laagje frambozen in doen of zo.
Cheesecake is amerikaans, daar hebben ze geen kwark. Het moet lekker dik en vatsig zijn!![]()
![]()
Mja, daar zal die custard wel toe dienen? Hij smaakte iig niet slank maar dik en vatsig
En idd echte cheesecake in New York was wel de lekkerste die ik gegeten heb
Deze ook ooit eens gezien, lijkt ook awesome. is van Myraela.quote:Op woensdag 13 mei 2015 09:35 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik bedoel geen roomkaas ofzo.
Cheesecake is amerikaans, daar hebben ze geen kwark. Het moet lekker dik en vatsig zijn!
http://www.seasonwithlove.nl/appel-kruimel-cheesecake/┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐![]()
Oeh die ziet er goed uit!quote:Op woensdag 13 mei 2015 09:36 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Deze ook ooit eens gezien, lijkt ook awesome. is van Myraela.
http://www.seasonwithlove.nl/appel-kruimel-cheesecake/![]()
Oh wow!quote:Op woensdag 13 mei 2015 09:36 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
http://www.seasonwithlove.nl/appel-kruimel-cheesecake/Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
De taartkoninginquote:Op woensdag 13 mei 2015 09:32 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Jij ben de taartkoningin hier! heb jij nog awesome recepten?
die ene koek cake taart ding?![]()
O.a. op mijn to do lijstje:
http://www.myrecipes.com/recipe/triple-chocolate-cake
http://www.southernladymagazine.com/tiramisu-pie/ (die wil ik op mijn verjaardag)
http://www.etenvolgensmij.com/brownies-met-gezouten-karamel
Al gedaan:
http://chickslovefood.com(...)at-chip-cookie-cake/ (chocolate chip cookie cake koek dinges, deze is echt lekker en eenvoudig ook)
http://www.jamieoliver.com/recipes/recipe/hummingbird-cake/ (deze is wel HEUL ERG MACHTIG though, ik denk dat je het met de helft van het recept, dus 1 laag cake en 1 laag frosting, ook al wel af kunt)
http://sugarspunrun.com/smores-cheesecake/ (Damn 'muricans ... Ook zo'n mega machtig Amerikaans recept. Ik denk dat je ook al een leuke taart hebt als je alleen de fudge + de bodem maakt. De cheesecakelaag viel niet bij iedereen goed in de smaak)
Gezondere opties:
http://healthyfans.com/kwarkbolletjes-met-krenten/ (ga ik op zeer korte termijn proberen)
http://jelmerdeboer.nl/iedere-dag-taart/ (Jelmers taart, nog niet geprobeerd)
http://www.ilovehealth.nl(...)cake-healthy-remake/ (moet ik ook nog proberen)
http://fannetiek.nl/eat-it/koken-met-fannetiek-protein-waffles/ (dit heb ik al een aantal keer gehad voor ontbijt met allerlei variaties, het beste is om er altijd een schep kwark bij door te doen, dan zijn ze wat smeuiiger)
http://fannetiek.nl/eat-it/koken-met-eline-amazing-muffins/ (dit is awesome)
http://fannetiek.nl/eat-it/koken-met-fannetiek-mugcake-op-zondag/ (1 portie: dit is ook awesome)
http://www.ilovehealth.nl/recept-gezond-bananenbrood/ (niet zo zoet als cake, wel zoeter dan brood: ik vind dit zelf een fijne treat)Fear is the path to the Dark Side.![]()
*opslaatquote:Op woensdag 13 mei 2015 09:36 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
http://www.seasonwithlove.nl/appel-kruimel-cheesecake/![]()
Nu heb ik zin in taartEn mijn lijstje is zo netjes 1100 kcal exclusief D en ik had daar helemaal vrede mee
Wow nice! ik hoef er maar 2 te maken, straks kan ik niet meer kiezenquote:Op woensdag 13 mei 2015 09:39 schreef Artoo het volgende:
[..]
De taartkoningin![]()
O.a. op mijn to do lijstje:
http://www.myrecipes.com/recipe/triple-chocolate-cake
http://www.southernladymagazine.com/tiramisu-pie/ (die wil ik op mijn verjaardag)
http://www.etenvolgensmij.com/brownies-met-gezouten-karamel
Al gedaan:
http://chickslovefood.com(...)at-chip-cookie-cake/ (chocolate chip cookie cake koek dinges, deze is echt lekker en eenvoudig ook)
http://www.jamieoliver.com/recipes/recipe/hummingbird-cake/ (deze is wel HEUL ERG MACHTIG though, ik denk dat je het met de helft van het recept, dus 1 laag cake en 1 laag frosting, ook al wel af kunt)
http://sugarspunrun.com/smores-cheesecake/ (Damn 'muricans ... Ook zo'n mega machtig Amerikaans recept. Ik denk dat je ook al een leuke taart hebt als je alleen de fudge + de bodem maakt. De cheesecakelaag viel niet bij iedereen goed in de smaak)
Gezondere opties:
http://healthyfans.com/kwarkbolletjes-met-krenten/ (ga ik op zeer korte termijn proberen)
http://jelmerdeboer.nl/iedere-dag-taart/ (Jelmers taart, nog niet geprobeerd)
http://www.ilovehealth.nl(...)cake-healthy-remake/ (moet ik ook nog proberen)
http://fannetiek.nl/eat-it/koken-met-fannetiek-protein-waffles/ (dit heb ik al een aantal keer gehad voor ontbijt met allerlei variaties, het beste is om er altijd een schep kwark bij door te doen, dan zijn ze wat smeuiiger)
http://fannetiek.nl/eat-it/koken-met-eline-amazing-muffins/ (dit is awesome)
http://fannetiek.nl/eat-it/koken-met-fannetiek-mugcake-op-zondag/ (1 portie: dit is ook awesome)
http://www.ilovehealth.nl/recept-gezond-bananenbrood/ (niet zo zoet als cake, wel zoeter dan brood: ik vind dit zelf een fijne treat)![]()
![]()
Voor mij word volgende week die Oreo Milka Cheescake taart gebakken, voor m'n verjaardag! Q heeft die taart al een tijdje geleden gebakken en die moet ik gewoon nog een keer proberen.
Maar daar ga ik zelf mooi niet aan beginnen![]()
![]()
Mijn lijstje vandaag:
O: overnight oats met 100ml magere yoghurt, bosbessen, wat gedroogde cranberries en lijnzaad. En een glas bieten-appelsap en een handje amandelen
T: babybel en 2 rijstwafels
L: 4 boterhammen, met hummus, roomkaas light en een gekookt eitje
T: appel, koekje
S: 30 min loslopen
D: nog te bedenken, maar iets met veel carbs! Morgen wedstrijd!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Oeh dat is ook nog wel een goeie!quote:Op woensdag 13 mei 2015 10:25 schreef sandertjuh het volgende:
Voor mij word volgende week die Oreo Milka Cheescake taart gebakken, voor m'n verjaardag! Q heeft die taart al een tijdje geleden gebakken en die moet ik gewoon nog een keer proberen.
Maar daar ga ik zelf mooi niet aan beginnen![]()
Ik vind het leuk, en dan heb ik tenminste mensen die het ook opeten. Ik wil zelf wel een stukje natuurlijk maar als ik een taart bak en er komt niemand dan vreet ik hem op![]()
![]()
Moet ik een stukje voor je bewaren? Of kom je volgende week woensdag een stukje eten?!quote:Op woensdag 13 mei 2015 10:30 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oeh dat is ook nog wel een goeie!![]()
Ik vind het leuk, en dan heb ik tenminste mensen die het ook opeten. Ik wil zelf wel een stukje natuurlijk maar als ik een taart bak en er komt niemand dan vreet ik hem op![]()
![]()
Mjam! Ik ben benieuwd naar het resultaatquote:Op woensdag 13 mei 2015 10:25 schreef sandertjuh het volgende:
Maar daar ga ik zelf mooi niet aan beginnen
Haha lekker!quote:Op woensdag 13 mei 2015 10:33 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Moet ik een stukje voor je bewaren? Of kom je volgende week woensdag een stukje eten?!
Zondag 24 mei heb ik mijn partijtje dus dan wordt het al taart eten![]()
![]()
Graag of niet hoor pfffquote:Op woensdag 13 mei 2015 10:36 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Haha lekker!
Zondag 24 mei heb ik mijn partijtje dus dan wordt het al taart eten![]()
![]()
Kom jij dan een stukje taart eten? Ondanks dat je 2e keuze bentquote:Op woensdag 13 mei 2015 10:36 schreef Artoo het volgende:
[..]
Mjam! Ik ben benieuwd naar het resultaat![]()
![]()
Taartquote:Op woensdag 13 mei 2015 10:38 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Kom jij dan een stukje taart eten? Ondanks dat je 2e keuze bent![]()
Witte chocolade cheesecake. Of bounty cheesecake. Maar die witte chocolade cheesecake is echt verreweg het geniaalstequote:Op woensdag 13 mei 2015 09:13 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Q wat is de beste cheesecake die je ooit hebt gemaakt?
Ik vier volgende week mijn verjaardag en ga taarten maken en hapjes dus alle tips zijn welkom!-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-![]()
Die witte choco in de cheesecake is absoluut niet overheersend. Ooh en ook geniaal : Stroopwafel cheesecake. Of Snickers cheesecake. Milka oreo cheesecake.quote:Op woensdag 13 mei 2015 09:27 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Thanks voor de tip, maar ik hou niet zo van chocoladetaart-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-![]()
Ik kan ook nog niet wennen aan het idee van chocolade in een cheesecake..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Tip: NIET de milka over de bovenkant doen. Verwerk het in de taart zelf alsjeblieft. Want anders heb je 1 plakaat chocolade en is dat ding NIET te snijden.quote:Op woensdag 13 mei 2015 10:25 schreef sandertjuh het volgende:
Maar daar ga ik zelf mooi niet aan beginnen-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-![]()
Is serieus goddelijk.quote:Op woensdag 13 mei 2015 10:44 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik kan ook nog niet wennen aan het idee van chocolade in een cheesecake..
Tiramisu cheesecake ook btw
Thanks! Ik ga het doorgeven aan de taartenbaksterquote:Op woensdag 13 mei 2015 10:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Tip: NIET de milka over de bovenkant doen. Verwerk het in de taart zelf alsjeblieft. Want anders heb je 1 plakaat chocolade en is dat ding NIET te snijden.![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 mei 2015 10:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Witte chocolade cheesecake. Of bounty cheesecake. Maar die witte chocolade cheesecake is echt verreweg het geniaalsteWitte chocolade cheesecake?! Heb je daar een recept van voor me?quote:Op woensdag 13 mei 2015 10:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Is serieus goddelijk.
Tiramisu cheesecake ook btwMan ik ga echt los op taart
Gelukkig maak ik niet ieder weekend taart. Anders groei ik me toch uit elkaar
Ja witte chococheesecake is lekker, dat is mijn vaste recept dus zocht nu misschien andere.quote:Op woensdag 13 mei 2015 10:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die witte choco in de cheesecake is absoluut niet overheersend. Ooh en ook geniaal : Stroopwafel cheesecake. Of Snickers cheesecake. Milka oreo cheesecake.
maar aan de andere kant weet ik dat die vet lekker is
De keuze stress!![]()
Ik doe deze altijd:quote:Op woensdag 13 mei 2015 10:47 schreef Artoo het volgende:
[..]
[..]
Witte chocolade cheesecake?! Heb je daar een recept van voor me?Man ik ga echt los op taart
Ingrediënten
* 100 gr bastogne
* 50 gr boter
* 150 gr bevroren frambozen (supermarkt in de vriezer)
Vulling:
* 60 ml slagroom
* 130 gr witte chocolade, fijn gehakt
* 375 gr roomkaas (philadelphia, mon chou, net wat je lekker vindt)
* 110 gr kristalsuiker
* 1 ei
Voorbereiding
* Oven voorverwarmen op 160 °C
* Springvorm onderin bekleden met bakpapier of invetten
* Kaas op kamertemperatuur laten komen
Bereidingswijze
Bodem:
* Biscuit goed fijn verkruimelen
* Boter in een pannetje zachtjes laten smelten
* Biscuit toevoegen en goed doorroeren
* Biscuit verdelen over vorm en goed aandrukken met bv. bolle kant van een lepel
* Vorm 30 min. in de koelkast zetten
Vulling:
* slagroom en 130 gr witte chocolade in pan op laag vuur zetten
* blijven roeren totdat de chocolade is gesmolten
* vuur uitzetten en mengsel beetje af laten koelen
* roomkaas, suiker en ei in een kom goed mixen totdat je een glad mengsel hebt
* afgekoelde chocolademengsel door kaasmengsel mixen
* vulling over vorm verdelen
* frambozen over de vorm verdelen
* 30 minuten bakken in de oven
* cheesecake in de oven laten afkoelen, met de deur op een kier
* afgekoelde cheesecake 3 uur in de koelkast op laten stijven![]()
haha ja dat zat ik dus te denken toen ik het recept zag!quote:Op woensdag 13 mei 2015 10:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Tip: NIET de milka over de bovenkant doen. Verwerk het in de taart zelf alsjeblieft. Want anders heb je 1 plakaat chocolade en is dat ding NIET te snijden.
*Snijden* splat! hele vulling ertussenuit![]()
Serieusquote:Op woensdag 13 mei 2015 10:46 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Thanks! Ik ga het doorgeven aan de taartenbaksterWant die plakaat is 1cm dik en als je daar je mes door ragt dan heb je je hele taart naar de tyfus. Plus, ik zou zelf niet het volledige recept van Jelmer pakken.. 200 gram mon chou kaas bv... ik zou mascrapone pakken. 10000000x lekkerder.
Recept is van mijzelf:quote:Op woensdag 13 mei 2015 10:47 schreef Artoo het volgende:
[..]
[..]
Witte chocolade cheesecake?! Heb je daar een recept van voor me?Man ik ga echt los op taart
2 repen witte chocolade
4 bakjes mascrapone
1 zakje vanille suiker
1 beker creme fraiche
3 eieren
160g witte basterd suiker
2 el bloem
100g roomboter
1 pak bastogne koeken
Roomboter smelten, bastongne koeken malen. Buik elkaar doen. In springvorm op bodem, aanduwen. Mascrapone, eieren, bloem, vanille suiker, creme fraiche, suiker bij elkaar. Goed mengen. Witte chocolade smelten, goed erdoor mengen.
In voorverwarmde oven (verwarmen op 200gr) gooien, 50 a 60 min op 150gr. Eet smakelijk.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-![]()
Eindelijk! welke smaak ga je doen?quote:Op woensdag 13 mei 2015 11:32 schreef Qwea het volgende:
https://xxlnutrition.com/nl/nld/xxl-nutrition/whey-isolaat AANDIEING![]()
Banaanquote:maar moet delicious bij hebben dus daar moet i nog ff naar kijken qua smaak
delicious hadden wij proefzakje bosvrucht, die was wel lekker!quote:Op woensdag 13 mei 2015 11:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Banaanmaar moet delicious bij hebben dus daar moet i nog ff naar kijken qua smaak
![]()
Oehheb nu pistasche die is ook nice. Heb je psycho al??
Weet ik niet, ik ben aan het werk! Een grote verassing als ik straks thuiskomquote:Op woensdag 13 mei 2015 14:38 schreef Qwea het volgende:
Oehheb nu pistasche die is ook nice. Heb je psycho al??
![]()
oh ja cookies and cream vind ik geen aanrader![]()
Ik moet nog zoveel doen maar ben dood
Collectieve moeheid! Ben ook kapot, maar moet nog doorwerken tot 18u
Ja maar ik moet. BBQ in elkaar zetten, kip snijden en marineren en aan stokjes doen. Tuinset in elkaar knallenquote:Ik had net ruzie met de BBQ
Mijn pauper reuma handen wilden de slang niet op de gasfles doen... dus toen smeet ik bijna de gasfles door de tuin
![]()
Lijstje!
S: Half uurtje hardlopen
O: Proteïne wafels
L: Gestoomde broccoli & bloemkool, restje pangafilet, 250g optimel kwark
T1: 2 plakjes bananenbrood
T2: Somehow superromig geworden smoothie van 200ml magere melk en 1 rijpe peer
D: PANNENKOEKEEEEENNN
T: ??!Fear is the path to the Dark Side.![]()
Jeeej klaar met lesgeven! Nog een paar dingetjes doen op kantoor maar dan.. lang weekend!!!
Al neem ik wel weer wat materiaal mee naar huis denk ikMaar toch.. hoef iig niet na te kijken dit weekend, woehoe!
Wederom weer veel te weinig gegeten gedurende 4 uur lesgeven.. lijkt toch het beste dieet te zijn
Ik zie dat je pannenkoeken eet, daar heb ik zoveel zin in nu!quote:
Ik weeg trouwens gewoon 54,8. Ik ben na 2/3 maanden stilstand gewoon meer dan 1 kilo naar beneden gekelderd in een paar dagen tijd. Zelfde eetpatroon, zelfde beweegpatroo. Blijft vreemd hoe dat bij mij gaat.![]()
Huuuu ja ik wacht tot mijn vriend thuis is, maar mijn maag brult echt om etenquote:Op woensdag 13 mei 2015 18:14 schreef Ballet9 het volgende:
[..]
Ik zie dat je pannenkoeken eet, daar heb ik zoveel zin in nu!
Ik weeg trouwens gewoon 54,8. Ik ben na 2/3 maanden stilstand gewoon meer dan 1 kilo naar beneden gekelderd in een paar dagen tijd. Zelfde eetpatroon, zelfde beweegpatroo. Blijft vreemd hoe dat bij mij gaat.
En ja, gek is dat! Wel fijn dat 't weer omlaag is though!Fear is the path to the Dark Side.![]()
^^Everything you want is on the other side of fear.
Neuh viel mee. Jij?quote:Op donderdag 14 mei 2015 08:50 schreef Lonaa het volgende:
Zat iedereen zich gisteren vol te vreten ofzo?┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐![]()
Of nou ja, ik zat aan het einde van de dag zo rond de 2400 kcal, en dat is m'n onderhoud, dus swa.
Vandaag zal ik daar wel overheen gaan want PARTEEEEEEEEEEEEEEEEH
Toevallig welquote:Op donderdag 14 mei 2015 08:50 schreef Lonaa het volgende:
Zat iedereen zich gisteren vol te vreten ofzo?![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |