SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En zoveel haar.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:14 schreef kaasplankje het volgende:
had jij maar zo een mooie fiets en kleidng als Wilfried he knut?
Hij heeft toch z'n duim gesloopt toen hij een programma over Parijs-Roubaix maakte?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wilfried de Jong kom ik wel eens tegen langs de rotte. Altijd full rapha zonder helm op zn pegoretti. Beetje een mannetje is het wel.
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:15 schreef ratatat het volgende:
[..]
Hij heeft toch z'n duim gesloopt toen hij een programma over Parijs-Roubaix maakte?
Mooi fietsen ja, al vind ik die hele dikke chainstays niet zo mooi smoelen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:27 schreef quinoahipster het volgende:
[ afbeelding ]
Pegoretti
Wel met normale wielen natuurlijk, niet met 6+cm
Bora's kan nog net.
Okok, ik had ooit eens zoiets gehoord.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:29 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
tis meer volgens mij omdat de consul dan op de hoogte is van het feit dat jij in het buitenland koerst, je kan nl. ook dispensatie aanvragen voor het rijden van wedstrijden in België voor een heel jaar. Hoeft dus niet per wedstrijd apart.
big leg emmaquote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:27 schreef quinoahipster het volgende:
[ afbeelding ]
Pegoretti
Wel met normale wielen natuurlijk, niet met 6+cm
Bora's kan nog net. En ik had 'm met zwarte stuurpen, stuur en zadelpen gedaan.
Gaat dione de avondetappe doen?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:34 schreef Tommeke het volgende:
Ik vind Wilfried de Jong een toffe gast. Hij zou de avondetappe over moeten nemen, en niet Dione.
Herman de Schermman zou ook een goede zijn.
Vind ik ook hoor. Maar door die wandelende monnik die van Utrecht naar Asissie loopt kwam ik wel op het idee om mijn bijdrage dan maar aan Stichting Varja te doneren zodat je weet waar het voor gebruikt wordt ipv de bodemloze put van Giro 555quote:Op dinsdag 12 mei 2015 09:47 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik wilde het net zeggen. Nudoen, maar een paar weken geleden bij een of ander winderig tochtje van 115 km in het vroege voorjaar waaide ie er in de eerste 30 km met tegenwind al een paar keer af....
De lengte van die fietsen-voor-nepal tocht zegt ook niks over of het-waardig is. Het is meer dat gesponsorde fietsevenementen al snel zielig worden omdat :
a. het feit dat mensen perse voor een goed doel willen fietsen (is dat de motivatie die je nodig hebt om elke keer te gaan trainen, en ga je niet als je even geen doel voorhanden hebt?)
b. de aardbeving is fucking 3 weken geleden, en t is niet zoiets als kanker wat altijd en overal aanwezig is. Bedenk je dan "Eh, wat voor doel zal ik nu eens zoeken om mezelf op de fiets te schoppen? Oh kijk, er is een aardbeving gebeurd, daar ga ik geld voor inzamelen"
c. waarom zouden mensen mij geld moeten geven om iets te doen wat leuk is.
http://nos.nl/artikel/200(...)ogramma-in-2015.htmlquote:
Nog liever Jean Nelissen, maar ja, die is doodquote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:54 schreef Tommeke het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/200(...)ogramma-in-2015.html
Ik wil gewoon #DeMart die vragen stelt, z'n gast onderbreekt en dan de vraag vervolgens zelf beantwoordt. Onderbroken met Philip Freriks die in witte kleding door Grenoble, Aix-les-Bains of Chambéry wandelt en dan een verhaal over een kunstschilder, schrijver of theoloog die daar geboren is vertelt.
En Filemon die een wijntje proeft, terwijl ie toch van nature al kijkt alsof ie een glas balsamico heeft zitten wegslurpen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:54 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik wil gewoon #DeMart die vragen stelt, z'n gast onderbreekt en dan de vraag vervolgens zelf beantwoordt. Onderbroken met Philip Freriks die in witte kleding door Grenoble, Aix-les-Bains of Chambéry wandelt en dan een verhaal over een kunstschilder, schrijver of theoloog die daar geboren is vertelt.
Ja, het laatste jaar dat hij Au Tour du Jean deed was al treurig om te zien, die man was zo afgetakeldquote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:58 schreef quinoahipster het volgende:
[..]
Nog liever Jean Nelissen, maar ja, die is dood
Man man manquote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:54 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Nog meer slecht nieuws:quote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Man man man
dat tijdstip is wel beter kan je eerst dit zien en daarna de show op de belg. Dat is altijd genieten na de zoveelste faal van VDB2.
ja wie is er nu de baas manquote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:56 schreef Tommeke het volgende:
Dat wordt dus sowieso Luxemburg
#firstworldstruggles
30 maanden per jaar trainen in de Sierra Nevada voor een onzichtbare 5e plaatsquote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:08 schreef Tommeke het volgende:
Nog meer slecht nieuws:
VDB2 rijdt dit jaar de Giro
Eigenlijk is het in de heuvels of middengebergte ook veel lekkerder fietsen, en het is nog dichterbij ook. Dus een verstandig mens gaat naar Luxemburgquote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:56 schreef Tommeke het volgende:
Dat wordt dus sowieso Luxemburg
#firstworldstruggles
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:08 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Nog meer slecht nieuws:
VDB2 rijdt dit jaar de Giro
VDB2 heeft een zuurstoftent over zn hele dorp geplaatst hoorde ik.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:09 schreef quinoahipster het volgende:
[..]
30 maanden per jaar trainen in de Sierra Nevada voor een onzichtbare 5e plaats
Ja, klopt. In Luxemburg, maar bijvoorbeeld ook Annecy kan je veel beter routes fietsen. Qua fietsen veel lekkerder In de Alpen wordt het meteen 140 km en drie colsquote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:09 schreef quinoahipster het volgende:
[..]
30 maanden per jaar trainen in de Sierra Nevada voor een onzichtbare 5e plaats
[..]
Eigenlijk is het in de heuvels of middengebergte ook veel lekkerder fietsen, en het is nog dichterbij ook. Dus een verstandig mens gaat naar Luxemburg
Alleen hooggebergte is zo gruwelijk mooi
De ingenieurs van Ridley werken al jaren in het geheim aan een camouflageverf om VDB nóg onzichtbaarder te maken in het peloton.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
VDB2 heeft een zuurstoftent over zn hele dorp geplaatst hoorde ik.
Weet ze wel dat ik er dan niet ben? Vind ze het vast stuk minder leukquote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:56 schreef Tommeke het volgende:
Ik moet nog steeds met m'n vriendin in conclaaf. Zij wil weer fietsen in Luxemburg, maar ik vind de Alpen zo mooi
Stel de keizerstoel voor. Zwarte woud en vogezen op fietsafstand, altijd goed weer, goed bier en goed eten.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:12 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ja, klopt. In Luxemburg, maar bijvoorbeeld ook Annecy kan je veel beter routes fietsen. Qua fietsen veel lekkerder In de Alpen wordt het meteen 140 km en drie cols
Maar het is inderdaad zo gruwelijk mooi daar
Vind ik persoonlijk niet erg, maar wil m'n vriendin dat ook niet aandoen
Die fiets wordt ook gebruikt door Maxime Monfortquote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:13 schreef quinoahipster het volgende:
[..]
De ingenieurs van Ridley werken al jaren in het geheim aan een camouflageverf om VDB nóg onzichtbaarder te maken in het peloton.
Alleen maar leuker denk ikquote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:15 schreef Patroon het volgende:
[..]
Weet ze wel dat ik er dan niet ben? Vind ze het vast stuk minder leuk
Vanmiddag koers in ureterp!quote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:17 schreef Patroon het volgende:
Denk Italië. Maar wel afhankelijk van waar mooi weer.
Functioneel voldoet zo'n ding natuurlijk prima. Maar omdat hij toch in mn kamer komt te hangen vroeg ik me af of er ook esthetisch betere beugels waren. Mocht ik die niet vinden wordt het gewoon zo eenquote:
Tsja, das smaak, zoveel zie je niet terug van die wandbeugel als je fiets er aan hangt hoor. Persoonlijk vind ik 't ook nog een stuk mooier dan zo'n omgekeerde bouwvakkershelmquote:Op dinsdag 12 mei 2015 15:17 schreef TGun het volgende:
[..]
Functioneel voldoet zo'n ding natuurlijk prima. Maar omdat hij toch in mn kamer komt te hangen vroeg ik me af of er ook esthetisch betere beugels waren. Mocht ik die niet vinden wordt het gewoon zo een
Daar zit wat in.. Thanks!quote:Op dinsdag 12 mei 2015 15:19 schreef iScream. het volgende:
[..]
Tsja, das smaak, zoveel zie je niet terug van die wandbeugel als je fiets er aan hangt hoor. Persoonlijk vind ik 't ook nog een stuk mooier dan zo'n omgekeerde bouwvakkershelm
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Gaat lekker in de giro. Astana heeft goede koffie
Reden op een 3e cat klim net het hele peloton aan gort. Lotto Djumbo vloog er als eerste af, uiteraard.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |