Ehm oathkeeper Moarning Myrtle vergeten? Die heeft een eed hoog te houden om zowel Cat als Renly te wreken terwijl beide dood zijnquote:Op woensdag 13 mei 2015 19:10 schreef cinnamongirl het volgende:
@muhahaha en BaasBanaan: point taken. Maar iemand moet Cat toch wreken. Dat moet Sansa haast wel zijn..
Als ze nog leefden had [Brienne ze niet hoeven wreken.quote:Op woensdag 13 mei 2015 19:59 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ehm oathkeeper Moarning Myrtle vergeten? Die heeft een eed hoog te houden om zowel Cat als Renly te wreken terwijl beide dood zijn
Daarom is Roose zo'n baas. Iemand die volledig de situatie controleert, koele competentie.quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:46 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik vind Roose Bolton altijd zo kalm en normaal praten dat ik het altijd shocking vind om hem dan zoiets te horen zeggen als hoe Ramsay verwekt is ofzo
Want hij oogt toch wel een soortvan aardig. En als Ramsay normaal praat dan kun je hem niet echt haten, en dan trekt ie die psychopatische kop en dan denk ik weer van 'ohja'
Weet ik alvast dat ik die nieuwe terminator nu helemaal moet vermijdenquote:Op woensdag 13 mei 2015 19:43 schreef Slayage het volgende:
Danny speelt in de nieuwe terminator met een crappy accent
Geldt voor wel meer mensen uit GoT. Ondanks het hoge budget, is het acteerwerk vrij matig. Alleen Peter Dinklage is echt goed.quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:49 schreef ems. het volgende:
[..]
Weet ik alvast dat ik die nieuwe terminator nu helemaal moet vermijden
Niets tegen Emilia verder, maar acteren kan ze niet.
Tywin (Dance) was wat mij betreft een uitblinker. Lady Oleanna (Diana Rigg)is dat trouwens ook. En nog een paar namen waar ik ook zeer over te spreken ben die soms ook maar heel weinig screentime krijgen. Ik vind sowieso niemand echt "slecht", maar het niveauverschil tussen bepaalde acteurs wordt soms pijnlijk duidelijk.quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:55 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Geldt voor wel meer mensen uit GoT. Ondanks het hoge budget, is het acteerwerk vrij matig. Alleen Peter Dinklage is echt goed.
Jack Gleeson was de uitzondering, idd. ( Ik weet zelfs z'n naam. )quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:22 schreef ems. het volgende:
Vaak zijn het toch meer de wat oudere en ervaren acteurs die de show stelen. Maar dat is natuurlijk logisch.
Die speelde wel echt goed. Erg jammer dat hij gestopt is met acteren hierna.quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:26 schreef DO2 het volgende:
[..]
Jack Gleeson was de uitzondering, idd. ( Ik weet zelfs z'n naam. )
Die vind ik juist onwijs kut. Ik dacht eerst ook dat het een heel goede acteur was. Maar in werkelijk iedere productie doet hij hetzelfde.quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:22 schreef ems. het volgende:
[..]
Tywin (Dance) was wat mij betreft een uitblinker.
Hij is in iedere productie Tywin. Dat maakte hem zo goed als Tywinquote:Op woensdag 13 mei 2015 21:30 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Die vind ik juist onwijs kut. Ik dacht eerst ook dat het een heel goede acteur was. Maar in werkelijk iedere productie doet hij hetzelfde.
Eensch.quote:Jack Gleeson deed het inderdaad wel fantastisch, maar tegelijkertijd was het natuurlijk ook een rol die vrij eenduidig was. Neemt niet weg dat dat walgelijke character inderdaad onwijs goed werd neergezet door hem.
Boeiend ze is lekkerquote:Op woensdag 13 mei 2015 20:49 schreef ems. het volgende:
[..]
trailer was best leuk eig. ! van de film verwacht ik weinig thoughquote:Op woensdag 13 mei 2015 20:49 schreef ems. het volgende:
[..]
cliffhangers heb je weinig last van als je alles achter elkaar kijktquote:Op woensdag 13 mei 2015 22:11 schreef MakkieR het volgende:
Ik geloof dat ik mijzelf ook wel een Game of Thrones junkie mag noemen. Afgelopen weekend bracht deze serie mij de aandacht en 4 dagen later zat ik alweer te kijken naar seizoen 5 aflevering 5 als ik het zo uit mijn hoofd weet. Wat is die serie afschuwelijk verslaafd zeg vooral die frustrerende cliffhangers lol.
ik bedoel ermee te zeggen dat na zo'n cliffhanger het moeilijk is om de serie de volgende morgen weer op te pakken. Ik had me namelijk nog zo voorgesteld 2 afleveringen te kijken op een avond zo tegen 23 uur naar bed tot ik zag dat het inmiddels 4 uur was geworden en eigenlijk wilde ik nog helemaal niet slapen haha.quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:34 schreef Slayage het volgende:
[..]
cliffhangers heb je weinig last van als je alles achter elkaar kijkt
quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:00 schreef MakkieR het volgende:
[..]
ik bedoel ermee te zeggen dat na zo'n cliffhanger het moeilijk is om de serie de volgende morgen weer op te pakken. Ik had me namelijk nog zo voorgesteld 2 afleveringen te kijken op een avond zo tegen 23 uur naar bed tot ik zag dat het inmiddels 4 uur was geworden en eigenlijk wilde ik nog helemaal niet slapen haha.
Aah, old times old times! Lekker 1 seizoen in één keer er doorheen knallen. Nu mogen we lekker 10 maanden wachten op een seizoenquote:Op woensdag 13 mei 2015 23:00 schreef MakkieR het volgende:
[..]
ik bedoel ermee te zeggen dat na zo'n cliffhanger het moeilijk is om de serie de volgende morgen weer op te pakken. Ik had me namelijk nog zo voorgesteld 2 afleveringen te kijken op een avond zo tegen 23 uur naar bed tot ik zag dat het inmiddels 4 uur was geworden en eigenlijk wilde ik nog helemaal niet slapen haha.
Fuck zeg, bedoel je dat er maar een aflevering is per maand? Dat wordt dan afkick verschijnselen hebben nu ik net zo'n beetje alle afleveringen erdoorheen heb gejaagd lol.quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:57 schreef maho_91 het volgende:
[..]
Aah, old times old times! Lekker 1 seizoen in één keer er doorheen knallen. Nu mogen we lekker 10 maanden wachten op een seizoen
Nee, elke week 1 voor 10 weken en daarna dus een paar maanden wachten.quote:Op donderdag 14 mei 2015 00:01 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Fuck zeg, bedoel je dat er maar een aflevering is per maand? Dat wordt dan afkick verschijnselen hebben nu ik net zo'n beetje alle afleveringen erdoorheen heb gejaagd lol.
Nee, 1 aflevering per week. Maar 1 seizoen per jaar. Dus over 5 afleveringen mogen we weer lekker 10 maanden wachtenquote:Op donderdag 14 mei 2015 00:01 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Fuck zeg, bedoel je dat er maar een aflevering is per maand? Dat wordt dan afkick verschijnselen hebben nu ik net zo'n beetje alle afleveringen erdoorheen heb gejaagd lol.
"we have to go back kate!!!"quote:
Begint echt zwaar irritant te worden.quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:06 schreef padlarf het volgende:
[..]
Als ze nog leefden had [Brienne ze niet hoeven wreken.
Toen hij zei: Kill the boy, dacht ik dat hij wilde dat Jon zijn steward die aardappel jongen zou vermoorden.quote:
Misschien was dat nog wel beter adviesquote:Op donderdag 14 mei 2015 07:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Toen hij zei: Kill the boy, dacht ik dat hij wilde dat Jon zijn steward die aardappel jongen zou vermoorden.
Inderdaad. De vraag is alleen hoe.quote:Op donderdag 14 mei 2015 08:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien was dat nog wel beter adviesIk vind dat ze het er zo dik bovenop leggen dat die jongen een probleem gaat vormen voor Jon in de toekomst.
Wellicht zat er een dubbele boodschap in. Grow up en ontdoe je van die steward boy. Die zal de dood van zijn ouders willen wreken en hij is het er niet mee eens dat de crows zouden moeten samenwerken met de indirecte moordenaars van zijn ouders (was een andere clan aan wildlings want niet van Tormund maar die kannibaal)quote:Op donderdag 14 mei 2015 07:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Toen hij zei: Kill the boy, dacht ik dat hij wilde dat Jon zijn steward die aardappel jongen zou vermoorden.
Volgens mij mist er een woordje, want Sam lijkt me iets te geleerd om die zin zo uit te sprekenquote:Op donderdag 14 mei 2015 08:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Inderdaad. De vraag is alleen hoe.
Een pijl door het hoofd van Tormund? Een pijl voor Jon zelf?
Nog even een plaatje om de gebaseerde Stannis te steunen voor zijn uiteindelijke dood:
[ afbeelding ]
Ik kan geen fout ontdekken zelf. Ben wel benieuwd wat er niet klopt?quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:13 schreef Tanin het volgende:
[..]
Volgens mij mist er een woordje, want Sam lijkt me iets te geleerd om die zin zo uit te spreken
Ik lees het nu nog een keer, en er hoeft geen woord bij, een komma na "had" zou volstaan.quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:52 schreef padlarf het volgende:
[..]
Ik kan geen fout ontdekken zelf. Ben wel benieuwd wat er niet klopt?
Je bent af. Tot ziens.quote:Op donderdag 14 mei 2015 16:11 schreef VeX- het volgende:
Ik begin om de een of andere reden een beetje symphathie voor de Boltons te krijgen.
Ze zijn een beetje de underdogs die altijd de bitches van de Starks waren en nu eindelijk een keertje de baas mogen zijn en dan wordt het ze niet gegund.
Ok ze zijn vrij gestoord maar niet iedereen is perfect.
Ze brengen tenminste weer wat leven in de brouwerij.
Wat is Sansa mooi op die foto zegquote:Op donderdag 14 mei 2015 02:18 schreef Slayage het volgende:
[ afbeelding ]
deze had ik gemist
robert heeft de veer gelegd in de hand van lyanna in de crypt![]()
[ afbeelding ]
Ik vind de Boltons ook wel cool juist. Heerlijke personages die tenminste lekker hard zijn, ipv dat halfzachte Stark gedoequote:Op donderdag 14 mei 2015 16:11 schreef VeX- het volgende:
Ik begin om de een of andere reden een beetje symphathie voor de Boltons te krijgen.
Ze zijn een beetje de underdogs die altijd de bitches van de Starks waren en nu eindelijk een keertje de baas mogen zijn en dan wordt het ze niet gegund.
Ok ze zijn vrij gestoord maar niet iedereen is perfect.
Ze brengen tenminste weer wat leven in de brouwerij.
Hmm, ik zou ze niet 'lekker hard' noemen. Dat was wat mij betreft papa Lannister. De Boltons, en dan met name Ramsay, zijn in principe juist sociopatische egoisten, die dat van elkaar weten en toestaan. En ook al uit het zich in aggressie, ze laten hun gevoelens meespelen in alles.quote:Op donderdag 14 mei 2015 17:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind de Boltons ook wel cool juist. Heerlijke personages die tenminste lekker hard zijn, ipv dat halfzachte Stark gedoe
QFTquote:Op donderdag 14 mei 2015 17:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind de Boltons ook wel cool juist. Heerlijke personages die tenminste lekker hard zijn, ipv dat halfzachte Stark gedoe
Maar dat voegt wel wat toe vind ik. Er is altijd spanning met die gasten en ze laten niet over zich heen lopenquote:Op donderdag 14 mei 2015 18:20 schreef Bot13 het volgende:
[..]
Hmm, ik zou ze niet 'lekker hard' noemen. Dat was wat mij betreft papa Lannister. De Boltons, en dan met name Ramsay, zijn in principe juist sociopatische egoisten, die dat van elkaar weten en toestaan. En ook al uit het zich in aggressie, ze laten hun gevoelens meespelen in alles.
familienaam / legacy, niet zo zeer de familiequote:Op donderdag 14 mei 2015 18:48 schreef Joosie200 het volgende:
Vind de Lannisters nog steeds boeiend, had zelfs wel enig sympathie voor Tywin zijn familie boven alles stellen.
Iwan Rheon heeft volgens mij aangegeven dat hij dit seizoen dingen moest doen waar hij best veel moeite mee had, dus ik denk dat we die Ramsay nog wel terug gaan zienquote:Op donderdag 14 mei 2015 18:48 schreef Joosie200 het volgende:
Meh, Lannisters > Boltons. Lannisters zaten voor lange tijd in het centrum van de macht. Door hun overmacht hebben ze lang invloed kunnen uitoefenen. En ja, dat ze daarbij de Starks een flinke slag hebben toebedeeld is door een sterk staaltje politiekspel. De Boltons met Ramsey voorop moet zo nodig hun banner letterlijk nemen, dat is toch van andere orde. Vind de Lannisters nog steeds boeiend, had zelfs wel enig sympathie voor Tywin zijn familie boven alles stellen. Roose lijkt die rol een beetje over te nemen, maar waar zowel Jaime en Tyrion beide geniaal zijn is Ramsey dat minder. Vooral nu hij zich merkbaar in moet houden op pa's bevel. Ramsey zat lekker in zijn rol met het toetakelen van Theon en was daarin meesterlijk. Beetje gelijk aan hoe Joffrey was. Maar nu is het maar een sulletje als legitieme Bolton. Let the bastard come back
Dit! The North Remembers!quote:Op donderdag 14 mei 2015 18:53 schreef Fylax het volgende:
Als de Boltons De Starks niet hadden vermoord vond ik ze wel cool, maar ik kan het ze gewoon niet vergeven.
Robb en Catelyn kon ik missen als kiespijn. Vooral Catelyn, wat een stom zeikwijf was dat zegquote:Op donderdag 14 mei 2015 18:53 schreef Fylax het volgende:
Als de Boltons De Starks niet hadden vermoord vond ik ze wel cool, maar ik kan het ze gewoon niet vergeven.
Ned mis ik altijd nogquote:Op donderdag 14 mei 2015 19:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Robb en Catelyn kon ik missen als kiespijn. Vooral Catelyn, wat een stom zeikwijf was dat zeg
Ned vond ik wel een baas ja. Maar was wel zijn eigen schuld, met zijn domme, naïeve fouten.quote:Op donderdag 14 mei 2015 20:35 schreef Evi_90 het volgende:
[..]
Ned mis ik altijd nogIk dacht nog toen zijn hoofd er afgehakt werd "en nu dan? De hoofdpersoon is weg..."
Seizoen 3 was al bezig toen wij die aflevering aan het kijken waren. En ik had een krantenbericht in die tijd verkeerd geïnterpreteerd (Maisie Williams werd gevraagd hoe het was om samen te werken met Sean Bean) en ging er dus vanuit dat Sean Bean gewoon in seizoen 3 nog mee deed. Dus tot het allerlaatste moment, zeg maar het niet meer aan te naaien moment, dacht ik dat hij niet zou worden onthoofd. Begrijp je mijn onthutsing toen dat toch echt gebeurde?quote:Op donderdag 14 mei 2015 20:35 schreef Evi_90 het volgende:
Ned mis ik altijd nogIk dacht nog toen zijn hoofd er afgehakt werd "en nu dan? De hoofdpersoon is weg..."
Ik dacht eerst ook dat Melisandre in seizoen 2 samen zou werken met Nedquote:Op donderdag 14 mei 2015 20:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Seizoen 3 was al bezig toen wij die aflevering aan het kijken waren. En ik had een krantenbericht in die tijd verkeerd geïnterpreteerd (Maisie Williams werd gevraagd hoe het was om samen te werken met Sean Bean) en ging er dus vanuit dat Sean Bean gewoon in seizoen 3 nog mee deed. Dus tot het allerlaatste moment, zeg maar het niet meer aan te naaien moment, dacht ik dat hij niet zou worden onthoofd. Begrijp je mijn onthutsing toen dat toch echt gebeurde?
quote:Op donderdag 14 mei 2015 20:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik dacht eerst ook dat Melisandre in seizoen 2 samen zou werken met NedHad ik ergens gelezen toen oid
Daarom ook best verwarrend toen Ned opeens doodging
quote:Op donderdag 14 mei 2015 20:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Begrijp je mijn onthutsing toen dat toch echt gebeurde?
ik geloofde het niet / rewind / nog een keer kijken / ik geloofde het nog niet / meteen laatste ep erachter aan / begreep er niks vanquote:Op donderdag 14 mei 2015 20:35 schreef Evi_90 het volgende:
[..]
Welkom in de wereld van GRRM, and so it began...quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:29 schreef Slayage het volgende:
ik geloofde het niet / rewind / nog een keer kijken / ik geloofde het nog niet / meteen laatste ep erachter aan / begreep er niks van
Of de hoer die Joffrey met zijn kruisboog vermoorde..quote:Op woensdag 13 mei 2015 19:06 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
[..]
Elia Martell? Verkracht worden terwijl de stukjes hersenen van haar kind nog aan haar aanvaller plakte?
Die chick die door de honden van Ramsey wordt opgegeten? We hebben letterlijk al een keer dat gezien waarvan je zegt dat het nooit voor zal komen vanwege feminisme.
Zo slecht komt die ouwe niet over. Dan hadden ze eigenlijk een duidelijker smeerlap moeten nemen voor de rol.quote:Op donderdag 14 mei 2015 18:53 schreef Fylax het volgende:
Hey, dat heet een werkneemster in de sexindustriequote:Op donderdag 14 mei 2015 22:35 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Of de hoer die Joffrey met zijn kruisboog vermoorde..
Fantastisch voorbeeld. Een naar voorbeeld, maar daardoor juist heel sterk.quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:35 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Of de hoer die Joffrey met zijn kruisboog vermoorde..
Daar verschillen we van mening.quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:25 schreef tralalala het volgende:
Ik zie liever Ros dan dat dunne mokkeltje van Ramsay.
nee dat heet een HOERRRRRRRquote:Op donderdag 14 mei 2015 22:39 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Hey, dat heet een werkneemster in de sexindustrie
why?quote:
ze heeft best goede heupen welquote:Op donderdag 14 mei 2015 23:25 schreef tralalala het volgende:
Ik zie liever Ros dan dat dunne mokkeltje van Ramsay.
niet moeders mooiste wel wel een lekker dingquote:Op donderdag 14 mei 2015 23:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die hele kop staat me niet aan. Zo'n ordinair hoofd
quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:31 schreef Slayage het volgende:
[..]
niet moeders mooiste wel wel een lekker ding
[ afbeelding ]
Die bekquote:Op donderdag 14 mei 2015 23:31 schreef Slayage het volgende:
[..]
niet moeders mooiste wel wel een lekker ding
[ afbeelding ]
jij weet broer!quote:
quote:
Hou ik meestal ook niet van, maar die is een stuk knapper in elk gevalquote:Op donderdag 14 mei 2015 23:37 schreef tralalala het volgende:
[..]
Nee, die uitstekende botten van Myranda zijn lekker...
Goede heupen? Dat zijn fucking zieke punten waar je de hoofden van half King's Landing op kunt zetten.quote:
Was alleen maar een Stark door arranged marriage.quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vooral Catelyn, wat een stom zeikwijf was dat zeg
Je zou eerder Arya verdenken. Dat is tenminste niet zo'n softy als de restquote:Op vrijdag 15 mei 2015 07:38 schreef avotar het volgende:
[..]
Was alleen maar een Stark door arranged marriage.
Zelfde als Jon, ook zo'n droeftoeter maar overduidelijk geen echte Stark.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |