Nee, elke week 1 voor 10 weken en daarna dus een paar maanden wachten.quote:Op donderdag 14 mei 2015 00:01 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Fuck zeg, bedoel je dat er maar een aflevering is per maand? Dat wordt dan afkick verschijnselen hebben nu ik net zo'n beetje alle afleveringen erdoorheen heb gejaagd lol.
Nee, 1 aflevering per week. Maar 1 seizoen per jaar. Dus over 5 afleveringen mogen we weer lekker 10 maanden wachtenquote:Op donderdag 14 mei 2015 00:01 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Fuck zeg, bedoel je dat er maar een aflevering is per maand? Dat wordt dan afkick verschijnselen hebben nu ik net zo'n beetje alle afleveringen erdoorheen heb gejaagd lol.
"we have to go back kate!!!"quote:
Begint echt zwaar irritant te worden.quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:06 schreef padlarf het volgende:
[..]
Als ze nog leefden had [Brienne ze niet hoeven wreken.
Toen hij zei: Kill the boy, dacht ik dat hij wilde dat Jon zijn steward die aardappel jongen zou vermoorden.quote:
Misschien was dat nog wel beter adviesquote:Op donderdag 14 mei 2015 07:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Toen hij zei: Kill the boy, dacht ik dat hij wilde dat Jon zijn steward die aardappel jongen zou vermoorden.
Inderdaad. De vraag is alleen hoe.quote:Op donderdag 14 mei 2015 08:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien was dat nog wel beter adviesIk vind dat ze het er zo dik bovenop leggen dat die jongen een probleem gaat vormen voor Jon in de toekomst.
Wellicht zat er een dubbele boodschap in. Grow up en ontdoe je van die steward boy. Die zal de dood van zijn ouders willen wreken en hij is het er niet mee eens dat de crows zouden moeten samenwerken met de indirecte moordenaars van zijn ouders (was een andere clan aan wildlings want niet van Tormund maar die kannibaal)quote:Op donderdag 14 mei 2015 07:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Toen hij zei: Kill the boy, dacht ik dat hij wilde dat Jon zijn steward die aardappel jongen zou vermoorden.
Volgens mij mist er een woordje, want Sam lijkt me iets te geleerd om die zin zo uit te sprekenquote:Op donderdag 14 mei 2015 08:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Inderdaad. De vraag is alleen hoe.
Een pijl door het hoofd van Tormund? Een pijl voor Jon zelf?
Nog even een plaatje om de gebaseerde Stannis te steunen voor zijn uiteindelijke dood:
[ afbeelding ]
Ik kan geen fout ontdekken zelf. Ben wel benieuwd wat er niet klopt?quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:13 schreef Tanin het volgende:
[..]
Volgens mij mist er een woordje, want Sam lijkt me iets te geleerd om die zin zo uit te spreken
Ik lees het nu nog een keer, en er hoeft geen woord bij, een komma na "had" zou volstaan.quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:52 schreef padlarf het volgende:
[..]
Ik kan geen fout ontdekken zelf. Ben wel benieuwd wat er niet klopt?
Je bent af. Tot ziens.quote:Op donderdag 14 mei 2015 16:11 schreef VeX- het volgende:
Ik begin om de een of andere reden een beetje symphathie voor de Boltons te krijgen.
Ze zijn een beetje de underdogs die altijd de bitches van de Starks waren en nu eindelijk een keertje de baas mogen zijn en dan wordt het ze niet gegund.
Ok ze zijn vrij gestoord maar niet iedereen is perfect.
Ze brengen tenminste weer wat leven in de brouwerij.
Wat is Sansa mooi op die foto zegquote:Op donderdag 14 mei 2015 02:18 schreef Slayage het volgende:
[ afbeelding ]
deze had ik gemist
robert heeft de veer gelegd in de hand van lyanna in de crypt![]()
[ afbeelding ]
Ik vind de Boltons ook wel cool juist. Heerlijke personages die tenminste lekker hard zijn, ipv dat halfzachte Stark gedoequote:Op donderdag 14 mei 2015 16:11 schreef VeX- het volgende:
Ik begin om de een of andere reden een beetje symphathie voor de Boltons te krijgen.
Ze zijn een beetje de underdogs die altijd de bitches van de Starks waren en nu eindelijk een keertje de baas mogen zijn en dan wordt het ze niet gegund.
Ok ze zijn vrij gestoord maar niet iedereen is perfect.
Ze brengen tenminste weer wat leven in de brouwerij.
Hmm, ik zou ze niet 'lekker hard' noemen. Dat was wat mij betreft papa Lannister. De Boltons, en dan met name Ramsay, zijn in principe juist sociopatische egoisten, die dat van elkaar weten en toestaan. En ook al uit het zich in aggressie, ze laten hun gevoelens meespelen in alles.quote:Op donderdag 14 mei 2015 17:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind de Boltons ook wel cool juist. Heerlijke personages die tenminste lekker hard zijn, ipv dat halfzachte Stark gedoe
QFTquote:Op donderdag 14 mei 2015 17:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind de Boltons ook wel cool juist. Heerlijke personages die tenminste lekker hard zijn, ipv dat halfzachte Stark gedoe
Maar dat voegt wel wat toe vind ik. Er is altijd spanning met die gasten en ze laten niet over zich heen lopenquote:Op donderdag 14 mei 2015 18:20 schreef Bot13 het volgende:
[..]
Hmm, ik zou ze niet 'lekker hard' noemen. Dat was wat mij betreft papa Lannister. De Boltons, en dan met name Ramsay, zijn in principe juist sociopatische egoisten, die dat van elkaar weten en toestaan. En ook al uit het zich in aggressie, ze laten hun gevoelens meespelen in alles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |