Even toegevoegd, net gehoord trouwens dat als hij in stock is de prijs opnieuw wordt bekeken en hij dus nog wat zal zakken naar 32-34 waarschijnlijk.quote:
Ziet er tof uit!quote:Op woensdag 13 mei 2015 14:48 schreef rene90 het volgende:
Trouwens...nieuwe Earson gevonden, de ER-160. Als ik hem qua specs naar de ER-151 leg zijn de verschillen vooral de speakers die nu 2x5W zijn, tikkeltje groter, zelfde accu, afspelen van geheugenkaartje en dan de hogere prijs van $38 op dit moment. Hoewel de ervaring leert dat dit op den duur wel weer zakt. Stond bij Banggood.
[ afbeelding ]
Tip: Gebruik een foto met hoge resolutie.quote:Op woensdag 13 mei 2015 11:08 schreef Iemand91 het volgende:
Van Tweakers:
Mousepad met eigen foto voor $0,99. Betalen kan met Paypal, universele code![]()
[ code verwijderd ]
http://www.artscow.com/photo-gifts/mousepad/large-mousepad-160
[ afbeelding ]
EDIT:
[..]
Ziet er goed uit! Maar als ik zo naar de afmetingen kijk, hoop ik niet dat ze kloppen. Halve meter voor een BT speaker is pittig lang.quote:Op woensdag 13 mei 2015 14:48 schreef rene90 het volgende:
Trouwens...nieuwe Earson gevonden, de ER-160. Als ik hem qua specs naar de ER-151 leg zijn de verschillen vooral de speakers die nu 2x5W zijn, tikkeltje groter, zelfde accu, afspelen van geheugenkaartje en dan de hogere prijs van $38 op dit moment. Hoewel de ervaring leert dat dit op den duur wel weer zakt. Stond bij Banggood.
[ afbeelding ]
dimension of products L167*W67*H59mm?quote:Op woensdag 13 mei 2015 16:44 schreef Serpent207 het volgende:
[..]
Ziet er goed uit! Maar als ik zo naar de afmetingen kijk, hoop ik niet dat ze kloppen. Halve meter voor een BT speaker is pittig lang.
live chat in met banggood en dan komt dat wel good.quote:Op woensdag 13 mei 2015 19:02 schreef dimmak het volgende:
Fuck. Scherm voor een S4 gekocht bij banggood en gebroken aangekomen.
quote:Op woensdag 13 mei 2015 19:04 schreef rene90 het volgende:
[..]
live chat in met banggood en dan komt dat wel good.
I know, Regel het morgen wel en het was ook redelijk goed verpakt. Maar wel zuur natuurlijk.quote:Op woensdag 13 mei 2015 19:04 schreef rene90 het volgende:
[..]
live chat in met banggood en dan komt dat wel good.
I approve of this review of dem Vsonic doppies.quote:Op woensdag 13 mei 2015 18:06 schreef monkeybrain het volgende:
Vsonic review, speciaal voor Shiznuts![]()
quote:Op woensdag 13 mei 2015 18:06 schreef monkeybrain het volgende:
Ik vind het oprecht knap hoe je zo over oordopjes kan praten, veel verder dan 'klinkt lekker, stevige bas' kom ik nietquote:Op woensdag 13 mei 2015 21:05 schreef monkeybrain het volgende:
Even de details van de vsonic.
Zodra je ze gaat luisteren merk je dat ze heel veel treble hebben, onnatuurlijk veel treble
Daardoor krijg je veel helderheid en spreiding, dat klinkt enorm goed bij gitaren en drums. Sultans of swing klinkt echt geweldig. Je krijgt helaas wel pijnlijke trommelvliezen als de muziek van zichzelf al sprankelend is en S-klanken je oren doorboren. Als je de volume niet te ver opkrikt verdwijnt dit probleem wel en ze klinken dus ook heel spannend op lage volume. Ook verstandig voor je oren.
De bas is mooi strak en snel, in combinatie met het bovenstaande zit je te likkebaarden bij rock.
Ze klinken niet warm maar zijn niet saai te noemen. Het doet me veel aan Grado denken.
De bouwkwaliteit is ok en de pasvorm is echt goed met de schuimpjes. Cable strain relief is wel een probleem omdat deze niet aanwezig is.
Lendmeurears heeft ook netjes $20 op de envelop gezet
Voor 40 euro zeker een aanrader als het bovenstaande geen probleem is. Nu ben ik wel nieuwsgierig naar de vsd3 zonder S. De vsd5 eigenlijk ook
Dan moet je meer doppen kopen en ga je verschillen horenquote:Op woensdag 13 mei 2015 21:11 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik vind het oprecht knap hoe je zo over oordopjes kan praten, veel verder dan 'klinkt lekker, stevige bas' kom ik niet.
10/10 reviewquote:Op woensdag 13 mei 2015 19:33 schreef neo2000 het volgende:
[..]
I approve of this review of dem Vsonic doppies.
Had er meer van verwacht, het is dus eigenlijk een 'echt' B-merk. Wacht nog wel even af danquote:Op woensdag 13 mei 2015 14:33 schreef rene90 het volgende:
[..]
je hebt de originele van xiaomi, dan heb je kingma als merk en vervolgens heb je ook weer fakes van beide.
Dat van geheugenkaartje afspelen is zeker wel een pluspunt!quote:Op woensdag 13 mei 2015 14:48 schreef rene90 het volgende:
[ afbeelding ]
Met zonder metrische schroefdraad dus dat past niet denk ik?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:31 schreef ManageTheAnger het volgende:
http://www.banggood.com/2(...)tandard-p-80771.html
In de aanbieding.
Zal het zien, hij is onderweg.quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:18 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Met zonder metrische schroefdraad dus dat past niet denk ik?
Zijn de betere reviews dit. Iets voor de homepage?quote:Op woensdag 13 mei 2015 18:06 schreef monkeybrain het volgende:
Ik post hier niet voor de frontpage. Dan zet ik hem op privéquote:Op woensdag 13 mei 2015 22:28 schreef davedavy het volgende:
[..]
Zijn de betere reviews dit. Iets voor de homepage?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |