Gekookte rijst toch?quote:Op woensdag 13 mei 2015 08:32 schreef Kenzi het volgende:
[..]
80% heb ik over zitten tikken van het Engels![]()
Een gedeelte hebben ze zelf gedaan, waarschijnlijk met Bing Translate.
Probleem was dat in het Nederlands het vaak veel langere zinnen werden die weer niet op de knoppen passen.
Die Mi Fan moet ik hebben ... alleen begon er net over met iemand hier en die dacht dat ik honger had'mi fan' = rijst eten
jupquote:
Zag hier al het e.e.a. staan: http://www.china-gadgets.(...)rstuetzung-ab-4899e/ .quote:
De 'advertentie' op Banggood is wel erg slecht, ze gebruiken om en om de 10Ah en de oude 10,4Ah door elkaar..quote:Op woensdag 13 mei 2015 09:38 schreef dodge_911 het volgende:
De nieuwe XPB 10Ah is te preorderen bij Banggood
[ afbeelding ]
Het ziet er naar uit dat deze 3 cellen van 3300mAh gebruikt, ipv de 4*2600mAh in het vorige model.
Dus tijd om nog een paar 'oude' 10400's de deur uit te doen
Ik wil eventueel wel een oude overnemen als je er van af wil.quote:Op woensdag 13 mei 2015 09:38 schreef dodge_911 het volgende:
De nieuwe XPB 10Ah is te preorderen bij Banggood
[ afbeelding ]
Het ziet er naar uit dat deze 3 cellen van 3300mAh gebruikt, ipv de 4*2600mAh in het vorige model.
Waar had je hem nu weg?quote:Op woensdag 13 mei 2015 09:20 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Zag hier al het e.e.a. staan: http://www.china-gadgets.(...)rstuetzung-ab-4899e/ .
Geen idee of er überhaupt nog iets interessants over te vertellen is behalve 'nou, 't is een weegschaal'.Maar we gaan het zien.
Nouja, het is wel een 'slimme' weegschaal toch?quote:Op woensdag 13 mei 2015 09:20 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Zag hier al het e.e.a. staan: http://www.china-gadgets.(...)rstuetzung-ab-4899e/ .
Geen idee of er überhaupt nog iets interessants over te vertellen is behalve 'nou, 't is een weegschaal'.Maar we gaan het zien.
Vraag me af welke 3300mAh er in zitten. Ik dacht dat de grootste LG's 3000mAh waren, en niet 3300mAh. Op de Xiaomi site staat nog LG, maar ik denk eerder dat het Panasonic HHR300CH zijn. Die zijn wel 3300mAh.quote:Op woensdag 13 mei 2015 09:38 schreef dodge_911 het volgende:
1 | Z099MOUSEPADQ7Q2U |
quote:$0.99 is de uiteindelijke prijs, geen verzendkosten.
item in het winkelmandje doen > proceed to checkout (niet checkout with Paypal) > rechts de kortingscode invoeren.
Thanks, maar ik raak ze lokaal wel kwijt, zeker met de festivalzomer in het vooruitzichtquote:Op woensdag 13 mei 2015 10:20 schreef Zspirit het volgende:
[..]
Ik wil eventueel wel een oude overnemen als je er van af wil.
Dat is waar! Verkoop je ze door aan vrienden of ga je ze echt verkopen op festivals?quote:Op woensdag 13 mei 2015 11:41 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
Thanks, maar ik raak ze lokaal wel kwijt, zeker met de festivalzomer in het vooruitzicht
Ook zou 't duur worden voor je, want itt tot de shops verzend ik niet gratis naar NL
Ik ga d'r niet mee op de festivals staanquote:Op woensdag 13 mei 2015 12:02 schreef Zspirit het volgende:
[..]
Dat is waar! Verkoop je ze door aan vrienden of ga je ze echt verkopen op festivals?
Volgens mij is er prima te verdienen aan die powerbanks aangezien ze op bol.com ook gewoon 40 euro zijn of zo.
plus 5 dollar verzendenquote:Op woensdag 13 mei 2015 11:08 schreef Iemand91 het volgende:
Van Tweakers:
Mousepad met eigen foto voor $0,99. Betalen kan met Paypal, universele code![]()
[ code verwijderd ]
http://www.artscow.com/photo-gifts/mousepad/large-mousepad-160
[ afbeelding ]
je hebt de originele van xiaomi, dan heb je kingma als merk en vervolgens heb je ook weer fakes van beide.quote:Op woensdag 13 mei 2015 14:26 schreef Onufriev het volgende:
Wat is "de officiële Kingma variant" als ik vragen mag?
Goeie tip! Meteen besteldquote:Op woensdag 13 mei 2015 11:08 schreef Iemand91 het volgende:
Van Tweakers:
Mousepad met eigen foto voor $0,99. Betalen kan met Paypal, universele code![]()
[ code verwijderd ]
[ afbeelding ]
Even toegevoegd, net gehoord trouwens dat als hij in stock is de prijs opnieuw wordt bekeken en hij dus nog wat zal zakken naar 32-34 waarschijnlijk.quote:
Ziet er tof uit!quote:Op woensdag 13 mei 2015 14:48 schreef rene90 het volgende:
Trouwens...nieuwe Earson gevonden, de ER-160. Als ik hem qua specs naar de ER-151 leg zijn de verschillen vooral de speakers die nu 2x5W zijn, tikkeltje groter, zelfde accu, afspelen van geheugenkaartje en dan de hogere prijs van $38 op dit moment. Hoewel de ervaring leert dat dit op den duur wel weer zakt. Stond bij Banggood.
[ afbeelding ]
Tip: Gebruik een foto met hoge resolutie.quote:Op woensdag 13 mei 2015 11:08 schreef Iemand91 het volgende:
Van Tweakers:
[ code verwijderd ]
[ afbeelding ]
EDIT:
[..]
Ziet er goed uit! Maar als ik zo naar de afmetingen kijk, hoop ik niet dat ze kloppen. Halve meter voor een BT speaker is pittig lang.quote:Op woensdag 13 mei 2015 14:48 schreef rene90 het volgende:
Trouwens...nieuwe Earson gevonden, de ER-160. Als ik hem qua specs naar de ER-151 leg zijn de verschillen vooral de speakers die nu 2x5W zijn, tikkeltje groter, zelfde accu, afspelen van geheugenkaartje en dan de hogere prijs van $38 op dit moment. Hoewel de ervaring leert dat dit op den duur wel weer zakt. Stond bij Banggood.
[ afbeelding ]
dimension of products L167*W67*H59mm?quote:Op woensdag 13 mei 2015 16:44 schreef Serpent207 het volgende:
[..]
Ziet er goed uit! Maar als ik zo naar de afmetingen kijk, hoop ik niet dat ze kloppen. Halve meter voor een BT speaker is pittig lang.
live chat in met banggood en dan komt dat wel good.quote:Op woensdag 13 mei 2015 19:02 schreef dimmak het volgende:
Fuck. Scherm voor een S4 gekocht bij banggood en gebroken aangekomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |