Wat moet dat schrikken zijn!quote:Op woensdag 13 mei 2015 16:27 schreef J0ycie88 het volgende:
Hier even een egoberichtje, heb echt niets teruggelezen..
We zijn weer terug uit het ziekenhuis. Maar nog niet met heel erg positief nieuws. Maandag moeten we terug omdat ze bepaalde dingen niet goed konden zien met betrekking tot het hartje en de rug. Voor zover de gyn kon zien ziet het ruggetje er wel goed uit. Maar ze konden niet goed zien of de hartkleppen goed aansluiten en of het tussenschotje goed dicht is. Dit samen met de korte bovenbenen die zijn gemeten is het woord downsyndroom genoemd door de gyn. Op het eind werd ze opeens ook heel zakelijk en kort. We zijn hier best wel van onderste boven en hebben best wat tranen gelaten. Voor nu hopen we dat het er maandag allemaal wel goed uitziet, en moeten we proberen positief te blijven...
Nee geen combinatietest laten doen...quote:Op woensdag 13 mei 2015 16:58 schreef Mariposas het volgende:
Oh wat naar Joyce! Kan me jullie zorgen goed voorstellen!! Ik hoop dat het maandag toch in orde blijkt te zijn. Hadden jullie de combinatietest gedaan?
Wat rot! Gelukkig heb je steun. Hopelijk volgt er maandag goed nieuws!quote:Op woensdag 13 mei 2015 17:36 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Nee geen combinatietest laten doen...
Malteser, er was pas maandag weer ruimte voor echo's. Morgen natuurlijk hemelvaart en dan het weekend er nog tussen. Bah!
We hebben het onze ouders wel verteld en beide aan een goede vriend/vriendin. Mijn moeder komt vanavond langs met haar vriend. Iedereen is superlief en dat doet me goed.. De een is wat positiever als de ander maar goed, ik probeer me voor nu echt vast te houden aan goed nieuws (al blijft het "slechte" natuurlijk altijd in het achterhoofd.)
Nee gelukkig mogen we al om 9.40quote:Op woensdag 13 mei 2015 19:33 schreef MevrouwCactus het volgende:
Joyce,voor het komend weekend en maandag. Hoe laat hebben jullie een afspraak maandag? Beetje vroeg in de ochtend of moet je dan ook nog een hele dag wachten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |