Opmerkelijk altijd dat de waarheid tot ruzie leidt in dit soort gevallen.quote:
Hehe, irritant he, die Viznaq aanbidders?quote:Op maandag 6 juli 2015 17:27 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Hmm, die ga ik eens bij mijn klas ophangen.
Inderdaad.quote:Op maandag 6 juli 2015 17:34 schreef Molurus het volgende:
[..]
Hehe, irritant he, die Viznaq aanbidders?
quote:Op maandag 6 juli 2015 17:46 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Inderdaad.
Fokke en Sukke hadden laatst trouwens ook een leuke;
[ afbeelding ]
Van de andere religies weet ik het niet, maar bij het christendom wordt (typisch genoeg) Noord-Afrika vergeten. Dat is eeuwenlang één van de belangrijkste centra voor met name het Latijnse christendom geweest.quote:Op maandag 13 juli 2015 19:27 schreef Szikha het volgende:
http://www.businessinside(...)und-the-world-2015-6
geeft dit een juist beeld?
quote:Op donderdag 16 juli 2015 18:35 schreef Molurus het volgende:
'American Psychological Association To Classify Belief in God As a Mental Illness'
http://www.thenewsnerd.co(...)as-a-mental-illness/
quote:mentally unfit for decision making
quote:“Jehovah Witnesses for instance”
twitter:RT_com twitterde op woensdag 22-07-2015 om 13:46:06#Afghanistan bans toy guns to curb 'culture of violence' http://t.co/Y8iworRD2F http://t.co/r7SgjdMydX reageer retweet
Ja, dat zal helpen. Het heeft niets te maken met een achterlijke stammencultuur, maar omdat kindjes met plastic geweertjes spelen. Good thinking, idiots.quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:56 schreef Perrin het volgende:
twitter:RT_com twitterde op woensdag 22-07-2015 om 13:46:06#Afghanistan bans toy guns to curb 'culture of violence' http://t.co/Y8iworRD2F http://t.co/r7SgjdMydX reageer retweet
Dat hele land is een farce. In plaats van Irak en Afghanistan hadden ze daar binnen moeten vallen.quote:Op maandag 3 augustus 2015 19:18 schreef Molurus het volgende:
Hoe betrouwbaar dit nieuws is weet ik niet, maar als NK dit werkelijk beweert is het wel weer een giller:
North Korea Lands First Ever Man On Saturn, Confirms Central News Agency
"North Korea has issued a statement to the State News Agency that their recent space exploration mission to Saturn was a huge success."
Ja, maar dat durfden die rednecks niet. In tegenstelling tot Irak heeft NK wel degelijk WMDs. Ze zullen het niet hardop zeggen, maar die poepen in hun broek om NK aan te vallen.quote:Op maandag 3 augustus 2015 19:40 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Dat hele land is een farce. In plaats van Irak en Afghanistan hadden ze daar binnen moeten vallen.
Meh, het is eerder omdat ze dan ruzie krijgen met de mensen die al hun producten maken. De WMD's van Noord Korea zijn geen reëel gevaar voor enig land buiten Noord Korea zelf.quote:Op maandag 3 augustus 2015 19:44 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ja, maar dat durfden die rednecks niet. In tegenstelling tot Irak heeft NK wel degelijk WMDs. Ze zullen het niet hardop zeggen, maar die poepen in hun broek om NK aan te vallen.
Dan wordt China zeker boos.quote:Op maandag 3 augustus 2015 19:44 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ja, maar dat durfden die rednecks niet. In tegenstelling tot Irak heeft NK wel degelijk WMDs. Ze zullen het niet hardop zeggen, maar die poepen in hun broek om NK aan te vallen.
Goed punt ook ja.quote:
Zo ver ik weet komt de beste raket van Noord Korea niet voorbij de DMZ. In het zuiden is dus de DMZ, aan weerskanten is er zee waar de raketten in ploffen voordat ze land bereiken en in het noorden is China, het enige land dat nog enigszins vriendelijk is tegen Noord Korea. Niemand gaat dus last hebben van die WMD'squote:Op maandag 3 augustus 2015 19:49 schreef Molurus het volgende:
De raketten van NK hebben nog een aardige range hoor. Maar zover bekend komt NK niet verder dan India of Rusland inderdaad. Nog steeds een eind... maar Noord-Amerika is veilig.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Taepodong-2quote:Op maandag 3 augustus 2015 20:08 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Zo ver ik weet komt de beste raket van Noord Korea niet voorbij de DMZ. In het zuiden is dus de DMZ, aan weerskanten is er zee waar de raketten in ploffen voordat ze land bereiken en in het noorden is China, het enige land dat nog enigszins vriendelijk is tegen Noord Korea. Niemand gaat dus last hebben van die WMD's
Ah, ik heb mijn feiten verkeerd om: als ze hun grootste bom laten ontploffen, heeft die een effectieve radius van zo'n 1,5km. Ter vergelijking: de primitieve atoombom die Amerika op Nagasaki gooide was 2x zo sterk (20kt tegenover zo'n 10kt voor de Noord Koreaanse bommen).quote:Op maandag 3 augustus 2015 20:11 schreef Molurus het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Taepodong-2
"In theorie zou deze raket 6.000 kilometer kunnen overbruggen en dus ook de grootste vijand van Noord-Korea, de Verenigde Staten van Amerika, kunnen treffen."
Zie ook:
https://en.wikipedia.org/wiki/Taepodong-2
(De Engelse wiki is iets uitgebreider.)
Ik had dit kaartje uit Scientific American in mijn hoofd:quote:Op maandag 3 augustus 2015 20:25 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
http://nuclearsecrecy.com/nukemap/
Hier is trouwens een site waarop je dat allemaal kunt zien.
Wiccans zijn doorgaans nogal onsympathieke figuren. Anderzijds is het natuurlijk vrij kut als je ineens van moord beschuldigd wordt.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 11:19 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Drie mensen worden vermoord, de sheriff roept zonder bewijs dat het een rituele moord van Wiccans is, en nu zijn de Wiccans boos. Hopelijk betoveren ze hem niet al te zeer:
http://www.patheos.com/bl(...)ccan-ritual-killing/
Meh, het zijn meestal van die natuurvrouwtjes. Die doen geen vlieg kwaad, buiten zichzelf omdat ze zweren bij homeopathische zooi.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:30 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Wiccans zijn doorgaans nogal onsympathieke figuren. Anderzijds is het natuurlijk vrij kut als je ineens van moord beschuldigd wordt.
Ik ken er een paar en het kan natuurlijk toeval zijn, maar zonder uitzondering zijn ze laagbegaafd, niet voor rede vatbaar, arrogant, onsympathiek en lelijk.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 17:06 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Meh, het zijn meestal van die natuurvrouwtjes. Die doen geen vlieg kwaad, buiten zichzelf omdat ze zweren bij homeopathische zooi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
Men duikt al te lang in de stoffige filosofie en is vergeten hoe te bieren en te tietenen...quote:Op woensdag 12 augustus 2015 20:35 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Het is hier echt dood. Waar zijn de bier en tieten?
Wees eens niet zo verlegen en laat jou tieten dan eens zien, Hexx. Anders moet je bier gaan halen.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 06:25 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Men duikt al te lang in de stoffige filosofie en is vergeten hoe te bieren en te tietenen...
Wie zegt dat ik verlegen ben? Als ik hier mijn tieten laat zien, word ik geband...quote:Op donderdag 13 augustus 2015 08:28 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Wees eens niet zo verlegen en laat jou tieten dan eens zien, Hexx. Anders moet je bier gaan halen.
Nee hoor, tieten mogen weer op FOK!. Je mag ze anders ook altijd dm'en. Dat of bier halen.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 08:35 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik verlegen ben? Als ik hier mijn tieten laat zien, word ik geband...
Bier haal je maar zelf op, tenzij je het lief vraagt. Je zou nog vertellen trouwens.....
En nu een heel bekende oneliner op FOK!:quote:Op donderdag 13 augustus 2015 08:39 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Nee hoor, tieten mogen weer op FOK!. Je mag ze anders ook altijd dm'en. Dat of bier halen.
Hexxx pls. Als je zegt dat je dat doet, moet je het ook echt doen hé,quote:Op donderdag 13 augustus 2015 08:56 schreef Hexx. het volgende:
[..]
En nu een heel bekende oneliner op FOK!:
-Je hebt DM-
Whehehe!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Britse neuroloog en schrijver Oliver Sacks (82) overleden“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
quote:One should strive to act with compassion and empathy towards all creatures in accordance with reason.
The struggle for justice is an ongoing and necessary pursuit that should prevail over laws and institutions.
One’s body is inviolable, subject to one’s own will alone.
The freedoms of others should be respected, including the freedom to offend. To willfully and unjustly encroach upon the freedoms of another is to forgo your own.
Beliefs should conform to our best scientific understanding of the world. We should take care never to distort scientific facts to fit our beliefs.
People are fallible. If we make a mistake, we should do our best to rectify it and resolve any harm that may have been caused.
Every tenet is a guiding principle designed to inspire nobility in action and thought. The spirit of compassion, wisdom, and justice should always prevail over the written or spoken word
Hm... Eigenlijk wel ja.quote:Op zondag 13 september 2015 21:08 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Haha, The Satanic Temple heeft ook een forum, maar nog geen chapter voor Nederland of de Benelux. Iemand zin om dat mee op te zetten? Het enige wat je daarvoor moet doen is het eens zijn met het volgende:
[..]
Zo veel je wilt. Ik denk sowieso niet dat satanisten een al te rijk verenigingsleven op prijs stellen.quote:Op woensdag 16 september 2015 16:28 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Hm... Eigenlijk wel ja.
Zou daar veel tijd in gaan zitten?
True.quote:Op woensdag 16 september 2015 16:36 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Zo veel je wilt. Ik denk sowieso niet dat satanisten een al te rijk verenigingsleven op prijs stellen.
Hoe wil je het aanpakken?quote:Op woensdag 16 september 2015 16:53 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
True.
Nou ja, als ik me een keer verveel, dan ga ik wel even aan de slag.
Eerst even met mijn satanische vrouwen overleggen.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:22 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Hoe wil je het aanpakken?
Je moet met je vrouw overleggen of je bij een club mag die persoonlijke vrijheid centraal stelt?quote:Op woensdag 16 september 2015 17:26 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Eerst even met mijn satanische vrouwen overleggen.
Nee. Over hoe we dat gaan doen.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:29 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Je moet met je vrouw overleggen of je bij een club mag die persoonlijke vrijheid centraal stelt?
Haha, oké dan. Ik ga me eens registreren op het forum van TST en een topic maken voor Nederlandse/Nederlandstalige satanisten.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:29 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nee. Over hoe we dat gaan doen.
Nou ja, en of we daar wel zin in hebben.
Ik ben zojuist lid geworden. Mijn satanische vrouwen ook.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:33 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Haha, oké dan. Ik ga me eens registreren op het forum van TST en een topic maken voor Nederlandse/Nederlandstalige satanisten.
We kunnen ook 'Nederlandstalig' of zelfs 'Benelux' doen. Ik ben bang dat ik anders de enige Vlaming blijf...quote:Op woensdag 16 september 2015 17:39 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik ben zojuist lid geworden. Mijn satanische vrouwen ook.
Begin jij België?
True. Doe maar Ne/Be dan.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:46 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
We kunnen ook 'Nederlandstalig' of zelfs 'Benelux' doen. Ik ben bang dat ik anders de enige Vlaming blijf...
Nee. 'Nederlandstalig' is niet vormgelijk met de rest en Benelux is maf, omdat dat suggereert dat er ook Luxemburgers zullen komen.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:58 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Geen Benelux of 'Nederlandstalig'?
Topic is aangemaakt, vanwege privacy en dergelijke moeten geïnteresseerden me maar even een DM sturen.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:03 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nee. 'Nederlandstalig' is niet vormgelijk met de rest en Benelux is maf, omdat dat suggereert dat er ook Luxemburgers zullen komen.
Word jij satanist?quote:Op woensdag 16 september 2015 18:12 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Topic is aangemaakt, vanwege privacy en dergelijke moeten geïnteresseerden me maar even een DM sturen.
Helemaal geen slecht begin.quote:Op donderdag 17 september 2015 15:11 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Ha-ha
Ik heb wel al in de site gekeken...
Nee, natuurlijk wil ik dat niet. Dat zou heel onsatanistisch zijn.quote:Op donderdag 17 september 2015 15:12 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Zeg niet dat je mij wilt bekeren..
Haaha!quote:Op donderdag 17 september 2015 15:13 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk wil ik dat niet. Dat zou heel onsatanistisch zijn.
Niet worden, ben ik al.quote:
Gewoon zo?! Op de één of andere dag?!quote:Op donderdag 17 september 2015 15:56 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Niet worden, ben ik al.
No, thanks. Ik hou van Jehovah.quote:Is dat trouwens niets voor jou, satanisme?
Dit ga je me eeuwig blijven inwrijven, he?quote:Je mag dan nog steeds katholieken uitlachen
Ik dacht dat satanisten het einde der tijden onzin vinden...quote:en het Einde der Tijden extreem tof vinden, alleen hoef je niet meer aan al die rare regeltjes te voldoen.
Nee, dat heeft wel wat meer voeten in de aarde gehad.quote:Op donderdag 17 september 2015 18:23 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Gewoon zo?! Op de één of andere dag?!
Het gaat nooit gebeuren, maar daarom is het niet minder tof. Net zoals sommige mensen Harry Potter of Twilight tof vinden.quote:[..]
Ik dacht dat satanisten het einde der tijden onzin vinden...
Ik heb alle 6 delen van Harry Potter boeken en ik heb Twilight serie al miljoen keren gezienquote:Op donderdag 17 september 2015 18:25 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Nee, dat heeft wel wat meer voeten in de aarde gehad.
[..]
Het gaat nooit gebeuren, maar daarom is het niet minder tof. Net zoals sommige mensen Harry Potter of Twilight tof vinden.
Nou, precies zoals jij dat leuk vind, vind ik het eind der tijden leuk.quote:Op donderdag 17 september 2015 18:27 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Ik heb alle 6 delen van Harry Potter boeken en ik heb Twilight serie al miljoen keren gezien
Yeah, right!quote:Op donderdag 17 september 2015 18:28 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Nou, precies zoals jij dat leuk vind, vind ik het eind der tijden leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |