Wiccans zijn doorgaans nogal onsympathieke figuren. Anderzijds is het natuurlijk vrij kut als je ineens van moord beschuldigd wordt.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 11:19 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Drie mensen worden vermoord, de sheriff roept zonder bewijs dat het een rituele moord van Wiccans is, en nu zijn de Wiccans boos. Hopelijk betoveren ze hem niet al te zeer:
http://www.patheos.com/bl(...)ccan-ritual-killing/
Meh, het zijn meestal van die natuurvrouwtjes. Die doen geen vlieg kwaad, buiten zichzelf omdat ze zweren bij homeopathische zooi.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:30 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Wiccans zijn doorgaans nogal onsympathieke figuren. Anderzijds is het natuurlijk vrij kut als je ineens van moord beschuldigd wordt.
Ik ken er een paar en het kan natuurlijk toeval zijn, maar zonder uitzondering zijn ze laagbegaafd, niet voor rede vatbaar, arrogant, onsympathiek en lelijk.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 17:06 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Meh, het zijn meestal van die natuurvrouwtjes. Die doen geen vlieg kwaad, buiten zichzelf omdat ze zweren bij homeopathische zooi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
Men duikt al te lang in de stoffige filosofie en is vergeten hoe te bieren en te tietenen...quote:Op woensdag 12 augustus 2015 20:35 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Het is hier echt dood. Waar zijn de bier en tieten?
Wees eens niet zo verlegen en laat jou tieten dan eens zien, Hexx. Anders moet je bier gaan halen.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 06:25 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Men duikt al te lang in de stoffige filosofie en is vergeten hoe te bieren en te tietenen...
Wie zegt dat ik verlegen ben? Als ik hier mijn tieten laat zien, word ik geband...quote:Op donderdag 13 augustus 2015 08:28 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Wees eens niet zo verlegen en laat jou tieten dan eens zien, Hexx. Anders moet je bier gaan halen.
Nee hoor, tieten mogen weer op FOK!. Je mag ze anders ook altijd dm'en. Dat of bier halen.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 08:35 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik verlegen ben? Als ik hier mijn tieten laat zien, word ik geband...
Bier haal je maar zelf op, tenzij je het lief vraagt. Je zou nog vertellen trouwens.....
En nu een heel bekende oneliner op FOK!:quote:Op donderdag 13 augustus 2015 08:39 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Nee hoor, tieten mogen weer op FOK!. Je mag ze anders ook altijd dm'en. Dat of bier halen.
Hexxx pls. Als je zegt dat je dat doet, moet je het ook echt doen hé,quote:Op donderdag 13 augustus 2015 08:56 schreef Hexx. het volgende:
[..]
En nu een heel bekende oneliner op FOK!:
-Je hebt DM-
Whehehe!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Britse neuroloog en schrijver Oliver Sacks (82) overleden“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
quote:One should strive to act with compassion and empathy towards all creatures in accordance with reason.
The struggle for justice is an ongoing and necessary pursuit that should prevail over laws and institutions.
One’s body is inviolable, subject to one’s own will alone.
The freedoms of others should be respected, including the freedom to offend. To willfully and unjustly encroach upon the freedoms of another is to forgo your own.
Beliefs should conform to our best scientific understanding of the world. We should take care never to distort scientific facts to fit our beliefs.
People are fallible. If we make a mistake, we should do our best to rectify it and resolve any harm that may have been caused.
Every tenet is a guiding principle designed to inspire nobility in action and thought. The spirit of compassion, wisdom, and justice should always prevail over the written or spoken word
Hm... Eigenlijk wel ja.quote:Op zondag 13 september 2015 21:08 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Haha, The Satanic Temple heeft ook een forum, maar nog geen chapter voor Nederland of de Benelux. Iemand zin om dat mee op te zetten? Het enige wat je daarvoor moet doen is het eens zijn met het volgende:
[..]
Zo veel je wilt. Ik denk sowieso niet dat satanisten een al te rijk verenigingsleven op prijs stellen.quote:Op woensdag 16 september 2015 16:28 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Hm... Eigenlijk wel ja.
Zou daar veel tijd in gaan zitten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |