Me, me, mequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 06:38 schreef FrauMilena het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Mijn poepdrang ontstijgt geslacht :$quote:
Gvdquote:Op dinsdag 12 mei 2015 07:02 schreef FrauMilena het volgende:
Spoot per ongeluk mn geurtje half in mn gezicht, moest niezen.
Werkze jongenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 07:04 schreef xFriendx het volgende:
Okay, werkdag gaat weer bijna beginnen. Iedereen fijne dag toegewenst
Jelly :$quote:
Deze Frau naar mijn hartquote:Op dinsdag 12 mei 2015 07:31 schreef FrauMilena het volgende:
Ik zit al achter m'n bureau
Leuk
En zo
Nou, top.
Frau zit achter haar bureau al hard te werken,quote:Op dinsdag 12 mei 2015 07:31 schreef FrauMilena het volgende:
Ik zit al achter m'n bureau
Leuk
En zo
Nou, top.
Wat is er mis met a-a-b-b rijmschema's?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 07:59 schreef Dqod het volgende:
Poëzieverkrachtingstopic, wel. My inner poet is crying
Rijmschema's zijn voor poëten die geen skill hebbenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 08:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat is er mis met a-a-b-b rijmschema's?
Rijmen is niet de definitie van dichtenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 08:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat is er mis met a-a-b-b rijmschema's?
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 08:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Rijmschema's zijn voor poëten die geen skill hebben
Die heb ik gister al gemaakt.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 08:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Rijmen is niet de definitie van dichten
In b4 "het rijmt niet, maar het dicht wel" grappen
Jaja, en je moet ook eerst dood voor anderen het gaan waarderen?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 08:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Het houdt niet op, niet vanzelfquote:
Ik leef toch ook nog? Soort van? :$quote:Op dinsdag 12 mei 2015 08:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jaja, en je moet ook eerst dood voor anderen het gaan waarderen?
Ik stel mij bij Dqod voor dat als ze op een nieuwe plek komt dat ze eerst keihard gaat zitten schijten om haar territorium af te bakenen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 08:05 schreef LovelyLady het volgende:
bah wat is het vroeg
en van dat rijmen heb ik nu al genoeg
ja ik heb soms een ochtendhumeur
iets met dqods wcgeur
ik ben hier veel te slecht in
en heb er ook niet zo veel zin
maar nu moet echt ik met de mannen weg
Nog geen koffie wat een pech....
Mooi, zelf verzonnen?quote:
Sinterklaas style, goede binnenkomer, dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 08:05 schreef LovelyLady het volgende:
bah wat is het vroeg
en van dat rijmen heb ik nu al genoeg
ja ik heb soms een ochtendhumeur
iets met dqods wcgeur
ik ben hier veel te slecht in
en heb er ook niet zo veel zin
maar nu moet echt ik met de mannen weg
Nog geen koffie wat een pech....
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 08:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Er was eens een meisje
Dqod was haar naam
Ze mag graag schijten
En dit heeft ze net gedaan
Dqod houdt van de liefde
Daarvan heeft ze heel veel
Ze mag dit graag met ons delen
En dat maakt dqod zo speciaal
De wereld wordt een stukje mooier
Als dqod langs is geweest
En vergeet niet dat dit meisje
De beste bedoelingen van de wereld heeft![]()
I've invited youquote:Op dinsdag 12 mei 2015 08:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Sommige mensen werken nu eenmaal Yv.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 08:09 schreef Yvie_lu het volgende:
Mensen, hoe kunnen jullie nou opstaan voor 7:00uur, dat is toch inhumaan.
Gekkies hier.
*pinkt traantje weg*quote:Op dinsdag 12 mei 2015 08:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Er was eens een meisje
Dqod was haar naam
Ze mag graag schijten
En dit heeft ze net gedaan
Dqod houdt van de liefde
Daarvan heeft ze heel veel
Ze mag dit graag met ons delen
En dat maakt dqod zo speciaal
De wereld wordt een stukje mooier
Als dqod langs is geweest
En vergeet niet dat dit meisje
De beste bedoelingen van de wereld heeft![]()
Vet makkelijk als je optijd in bed lagquote:Op dinsdag 12 mei 2015 08:09 schreef Yvie_lu het volgende:
Mensen, hoe kunnen jullie nou opstaan voor 7:00uur, dat is toch inhumaan.
Gekkies hier.
Ja maar waarom niet gewoon om 7:00uur opstaan en dan pas vertrekken.quote:
Dan zou ik al te laat zijnquote:Op dinsdag 12 mei 2015 08:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja maar waarom niet gewoon om 7:00uur opstaan en dan pas vertrekken.
Toch een soort magische grens.
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 08:19 schreef Dqod het volgende:
Bohhhh buur. This girl warms my soul, even when the world feels cold![]()
Ja jij hebt openingstijden, maar zoals Friend en Thijs dan zou je toch denken dat de tijdens iets normale zouden kunnen.quote:
Ik zit om 10 voor 7 al in de treinquote:Op dinsdag 12 mei 2015 08:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja maar waarom niet gewoon om 7:00uur opstaan en dan pas vertrekken.
Toch een soort magische grens.
Zie boven. En hoe eerder ik begin hoe eerder ik weer naar huis kanquote:Op dinsdag 12 mei 2015 08:21 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja jij hebt openingstijden, maar zoals Friend en Thijs dan zou je toch denken dat de tijdens iets normale zouden kunnen.
Voor de files er willen zijn. 'S middags wat eerder weg etcquote:Op dinsdag 12 mei 2015 08:21 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja jij hebt openingstijden, maar zoals Friend en Thijs dan zou je toch denken dat de tijdens iets normale zouden kunnen.
Roy snapt het, al reis ik per trein dus ben daar afhankelijk van.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 08:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Voor de files er willen zijn. 'S middags wat eerder weg etc
Je bent met de trein, dan telt files vermijden toch niet?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 08:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Roy snapt het, al reis ik per trein dus ben daar afhankelijk van.
Ja snap dat je dan eerder weg mag, ben niet blont nja laat ik dan gewoon zeggen dan het mijn voorkeur niet heeft.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 08:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Voor de files er willen zijn. 'S middags wat eerder weg etc
Frau naar mijn hartquote:
Nee, maar treinen rijden op een vast tijdstip en 5 minuten later weggaan kan al een half uur langer reizen betekenen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 08:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je bent met de trein, dan telt files vermijden toch niet?
Ja van mij ook niet.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 08:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je bent met de trein, dan telt files vermijden toch niet?
[..]
Ja snap dat je dan eerder weg mag, ben niet blont nja laat ik dan gewoon zeggen dan het mijn voorkeur niet heeft.
Vroeger stond ik om half 5 op, om dan om 5 uur op de fiets te zitten en om 6 uur te beginnen. Heerlijke tijden.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 08:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja van mij ook niet.
Ik vind voor 8 uur opstaan eigenlijk veel te vroeg.
En dan lekker vroeg in de middag naar huis en genoeg tijd om nog vanalles te doenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 08:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Vroeger stond ik om half 5 op, om dan om 5 uur op de fiets te zitten en om 6 uur te beginnen. Heerlijke tijden.
Ik vind het echt een hel als ik vroege dienst heb. En nachtdienst ook.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 08:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Vroeger stond ik om half 5 op, om dan om 5 uur op de fiets te zitten en om 6 uur te beginnen. Heerlijke tijden.
Ja preciesquote:Op dinsdag 12 mei 2015 08:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En dan lekker vroeg in de middag naar huis en genoeg tijd om nog vanalles te doen
Geen moeite mee. Als ik moe ben ga ik naar bed, of het nu 9 uur is of 1 uur.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 08:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vind het echt een hel als ik vroege dienst heb. En nachtdienst ook.
Ik kan echt niet al om 10 uur 's avonds naar bed.
Ditquote:Op dinsdag 12 mei 2015 08:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En dan lekker vroeg in de middag naar huis en genoeg tijd om nog vanalles te doen
Nice! Ik ga zo, als ik zin heb om uit bed te komenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 08:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja precies
Oh en Buur, ik voel mijn buikspieren wel iets meer, deed gisteren wat extra
[..]
Geen moeite mee. Als ik moe ben ga ik naar bed, of het nu 9 uur is of 1 uur.
Ach, dat heb ik nu en eerlijk gezegd maakt me dat niet zo veel uit. Het went.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 08:30 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
DitNiet dat je thuiskomt om meteen aan je avond eten te zitten en daarna gelijk avond.
Voldoende slaap iddquote:Op dinsdag 12 mei 2015 08:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nice! Ik ga zo, als ik zin heb om uit bed te komen
En inderdaad, ik lig vaak, als ik om 7 moet beginnen al om 9 uur in bed
Ik heb altijd 8 uur slaap. Minder dan 6 uur slaap en ik ben mentaal gezien nog maar weinig waardquote:Op dinsdag 12 mei 2015 08:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ach, dat heb ik nu en eerlijk gezegd maakt me dat niet zo veel uit. Het went.
[..]
Voldoende slaap iddSoms betrap ik mezelf er wel eens op dat ik te weinig slaap neem. Deze week maar eens wat strenger zijn naar mezelf toe.
Herkenbaar, al is 6 uur echt het minimale wat ik moet hebbenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 08:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb altijd 8 uur slaap. Minder dan 6 uur slaap en ik ben mentaal gezien nog maar weinig waard
Ik kan niet beter dan dit, het is een schande, een groot verdrietquote:Op dinsdag 12 mei 2015 08:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Sinterklaas style, goede binnenkomer, dat dan weer wel.
Lola wil nu een bakkie koffie,quote:Op dinsdag 12 mei 2015 08:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik kan niet beter dan dit, het is een schande, een groot verdriet
Meer zit er niet in, meer kan ik niet.
Maar het gaat me prima af, dacht ik zo
Dus deze krijg je mooi cadeau
Zint het je niet of staat het je niet aan
Dan heb je hier een ticket voor een enkeltje naar de maan
en nou opbokken met dat gerijm ik wil koffie en wel nu
er rijmt niet veel op koffiequote:Op dinsdag 12 mei 2015 08:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Lola wil nu een bakkie koffie,
Anders is ze nie vrolijk nie.
Daarom maar improviserenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 08:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
er rijmt niet veel op koffie
daar was ik de eerste keer ook al achter
Waar ik vandaan kom rijmt alles op koffiequote:Op dinsdag 12 mei 2015 08:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
er rijmt niet veel op koffie
daar was ik de eerste keer ook al achter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |