Mag ik niet mee?quote:Op maandag 11 mei 2015 22:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik pak straks wel gewoon mijn eigen bed. Goed? Alleen.
Dat staat er ook.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:25 schreef xFriendx het volgende:
Ik zweer dat in mn quote van Yvie 'zonnebillen' staat.
Jij mag dat.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik pak straks wel gewoon mijn eigen bed. Goed? Alleen.
Neequote:
Nou AZ mensen vind ik iets te vroeg nu ja. Yats ook trouwens.quote:
Stond er ook. In bed liggen typt niet zo handig.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:25 schreef xFriendx het volgende:
Ik zweer dat in mn quote van Yvie 'zonnebillen' staat.
420quote:Op maandag 11 mei 2015 22:25 schreef Californium het volgende:
Slapen ja
Liefde voor iedereen hier
Zin in een jointje
Lekker de zeester doen in bed.quote:
Dan niet joh.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee![]()
De enige dame en heer die met me meemogen zijn mijn katjes
Liefde voor jouw buikjequote:Op maandag 11 mei 2015 22:25 schreef Californium het volgende:
Slapen ja
Liefde voor iedereen hier
Zin in een jointje
?quote:
Fattyleefquote:Op maandag 11 mei 2015 22:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Liefde voor jouw buikje
#Totallyrandom
quote:
Het is maar een spelletje.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou AZ mensen vind ik iets te vroeg nu ja. Yats ook trouwens.
Echt he. Kijk maar uit Friend. Straks doet ze vannacht nog wat en heb ik jouw klapper en jij mijn zonnebril.quote:
Softyleefquote:
quote:
Denken dat ik wat met mannen in bed doequote:Op maandag 11 mei 2015 22:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Echt he. Kijk maar uit Friend. Straks doet ze vannacht nog wat en heb ik jouw klapper en jij mijn zonnebril.
Wat wil je ondergaan dan?quote:Op maandag 11 mei 2015 22:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Er valt weinig te ondergaan in je eentje. :$
Dat is meestal het idee van 'de zeester' toch, of had ik verkeerd begrepen wat daarmee bedoeld wordt?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |