Koeman heeft met een betere selectie gefaald om kampioen te worden, in een jaar waarin zowel PSV als Ajax bagger waren.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:25 schreef klaasweetalles het volgende:
Koeman had meer uit deze selectie gehaald en een 2e plek was reëel geweest zeker met dit zwakke ajax
Het Ajax waar je 12 punten achter staat bedoel je?quote:Op maandag 11 mei 2015 22:25 schreef klaasweetalles het volgende:
Koeman had meer uit deze selectie gehaald en een 2e plek was reeel geweest zeker met dit zwakke ajax
HET IS ECHT DE SCHULD VAN RUTTE
ik zei een 2 maanden geleden al dat rutte gewoon geen vertrouwen meer uitstraalde
het is allemaal uitgekomen helaas voor Feyenoord
Ben ik niet met je eens, koeman heeft het maximale eruit gehaald als trainer bij Feyenoord,.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:27 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Koeman heeft met een betere selectie gefaald om kampioen te worden, in een jaar waarin zowel PSV als Ajax bagger waren.
12 punten is niks, als je al dat dramatische begin van het seizoen meerekent wat helemaal niet gehoeven had....quote:Op maandag 11 mei 2015 22:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het Ajax waar je 12 punten achter staat bedoel je?
Ik heb zat inspiratieloze wedstrijden gezien onder Koeman, zoals ook nu het geval is. Enige verschil is da Feyenoord nu kampt met een Kazim, en Koeman Pelle had.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:29 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens, koeman heeft het maximale eruit gehaald als trainer bij Feyenoord,.
Ajax was vorig seizoen gewoon in de breedte beter, en wist de kleine potjes gewoon te winnen. Waren gewoon terecht kampioen vorig seizoen.
Mja, maar Feyenoord van vlak voor de winterstop had Vitesse vanavond gewoon gepakt. Ondanks dat Vitesse goed was. Rutten zijn selecties vallen altijd als een kaartenhuis in elkaar zo voor 't eind van de competitie, en wat voor excuses hij daar ook voor heeft; als het bij bijna al je clubs ieder seizoen gebeurt, is het geen toeval meer.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:31 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Ik heb zat inspiratieloze wedstrijden gezien onder Koeman, zoals ook nu het geval is. Enige verschil is da Feyenoord nu kampt met een Kazim, en Koeman Pelle had.
Dat valt voornamelijk Van Geel aan te rekenen, en niet Rutten.
Was begin van 't seizoen toch ook al zo, zat ie te zaniken dat ie niet wist of hij ze wel aan het voetballen zou krijgen. "ja, dat weet ik niet zo, rinus, ja nee, ja. ja weet je rinus, het kan maar zo dat het balletje in één keer goed valt, maar ik weet niet of ik daar, als trainer ja, ja, nou eh, zoveel in vloed op heb weet je". Man man..quote:Op maandag 11 mei 2015 22:31 schreef Tomatenboer het volgende:
Rutten schijnt tegen zanger Rinus gezegd te hebben dat het "heel moeilijk wordt om dit nog om te keren".
Natuurlijk heeft hij vast gelijk, maar lijkt me niet echt motiverend en wenselijk om dat zo uit te spreken als trainer.
klopt valt van geel inderdaad aan te rekenenquote:Op maandag 11 mei 2015 22:31 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Ik heb zat inspiratieloze wedstrijden gezien onder Koeman, zoals ook nu het geval is. Enige verschil is da Feyenoord nu kampt met een Kazim, en Koeman Pelle had.
quote:Op maandag 11 mei 2015 22:25 schreef klaasweetalles het volgende:
Koeman had meer uit deze selectie gehaald en een 2e plek was reeel geweest zeker met dit zwakke ajax
HET IS ECHT DE SCHULD VAN RUTTE
ik zei een 2 maanden geleden al dat rutte gewoon geen vertrouwen meer uitstraalde
het is allemaal uitgekomen helaas voor Feyenoord
Waar zijn we aan begonnen ...twitter:johanvanboven twitterde op maandag 11-05-2015 om 22:37:52Labyad wijst op een bult op zijn slaap. 'Kazim heeft me in de spelerstunnel geslagen.' #feyvit http://t.co/MNgPKtB1AT reageer retweet
toebn wij weg gingnen hoorden we idd dat er iets in de spelers tunnen gebeurde. Wat gebeurde daar?quote:Op maandag 11 mei 2015 22:38 schreef Scrummie het volgende:
Waar zijn we aan begonnen ...twitter:johanvanboven twitterde op maandag 11-05-2015 om 22:37:52Labyad wijst op een bult op zijn slaap. 'Kazim heeft me in de spelerstunnel geslagen.' #feyvit http://t.co/MNgPKtB1AT reageer retweet
Als er één speler is die een klap verdient dan is het wel Labyad. Maar dit gaat natuurlijk een vervelend staartje krijgen.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:38 schreef Scrummie het volgende:
Kazim stormde naar binnen en toen de rest van spelers er achteraan, maar wat er beneden gebeurde zien we niet omdat er geen camera's meer mogen komen geloof ik.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:39 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
toebn wij weg gingnen hoorden we idd dat er iets in de spelers tunnen gebeurde. Wat gebeurde daar?
Is gewoon de spelers in het veld aan te rekenen.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:34 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik zie helemaal geen feilheid. Elke tegenstander is de laaste weken beter dan Feyenoord.
Is Rutte gewoon aan te rekenen.
Werken gaat niet meer als je op bent, je ziet het gewoon, spelers zijn niet meer fel, langzaam, ze zijn op, zoals elke selectie van Rutten na de winterstop.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:40 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Is gewoon de spelers in het veld aan te rekenen.
Die spelen in de Kuip. Tegen een aansprekende tegenstander en concurrent. Verdienen honderduizenden euro's per jaar.
Interessante theorie maar ik denk dat het elf lamballen zijn.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Werken gaat niet meer als je op bent, je ziet het gewoon, spelers zijn niet meer fel, langzaam, ze zijn op, zoals elke selectie van Rutten na de winterstop.
Maar dat de vorm, conditie, welke lijn in het spel dan ook, en organisatie ontbreekt kun je weldegelijk Rutten aanrekenen, en dat is van veel grotere invloed dan het "werkuh for juh geld!"quote:Op maandag 11 mei 2015 22:40 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Is gewoon de spelers in het veld aan te rekenen.
Die spelen in de Kuip. Tegen een aansprekende tegenstander en concurrent. Verdienen honderduizenden euro's per jaar.
Ok.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kazim stormde naar binnen en toen de rest van spelers er achteraan, maar wat er beneden gebeurde zien we niet omdat er geen camera's meer mogen komen geloof ik.
HAHAHAHAHAHAquote:Op maandag 11 mei 2015 22:38 schreef Scrummie het volgende:
22:55 @ NPO2.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:41 schreef klaasweetalles het volgende:
wanneer is die samenvattring te zien?
Doe eens normaal Overrun, hij brengt onze club in diskrediet.quote:
Nee preciesquote:Op maandag 11 mei 2015 22:31 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
12 punten is niks, als je al dat dramatische begin van het seizoen meerekent wat helemaal niet gehoeven had....
de oneliner waar ik het over had een uur geledenquote:
Net als de gehele aanvalquote:Op maandag 11 mei 2015 22:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat zijn de backs van Feyenoord toch armetierig.
Die paar Vitessesupporters zitten je nogal dwars blijkbaarquote:Op maandag 11 mei 2015 22:46 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik was net veel collega's via de zaak een keer mee in het genodigde vak KK en daarvoor het maasgebouw. Maar ik en nog 1 collega zijn nogal fanatiek dus we hielden ons voor ons in te houden. Dat sloeg echt volledig om met een kanker naar je eigen vak door die fietstas homos'; achter ons. En ik heb zo mn best gedaan. Dat wordt wat morgen op de zaak
KK F GEELquote:Op maandag 11 mei 2015 22:31 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
mad bro?quote:Op maandag 11 mei 2015 22:31 schreef Wiebeldak het volgende:
WAt een kanker wedstrijd. Zitten er ook nog 3 tyfus fietstashomo´s achterons in het kk vak te juichen bij en doelpunt. Die waren na de pauze ineens verdwenen,...... vreemd.
KLoptquote:
die horen daar niet te zitten en niet te juichen.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:47 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Die paar Vitessesupporters zitten je nogal dwars blijkbaar
Je bent gek. Idioot. Help je club maar naar de klotenquote:Op maandag 11 mei 2015 22:49 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
die horen daar niet te zitten en niet te juichen.
Stoere boi spottedquote:Op maandag 11 mei 2015 22:49 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
die horen daar niet te zitten en niet te juichen.
Word.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:50 schreef Dekatria het volgende:
Ik ben vanavond echt een beetje doodgegaan. Het was alsof iemand gedurende anderhalf uur een bescheten fileermes in m'n oogbal duwde.
Laatste reguliere thuiswedstrijd, Europees voetbal veilig te stellen en nog een herdenking ook, en dan zó spelen. Zo slecht heb ik het echt zelden gezien.
Beter van niet. Clubicoon.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:52 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Laat dit de laatste wedstrijd van Immers in de Kuip zijn geweest.
quote:Op maandag 11 mei 2015 22:52 schreef GekkeGerrit- het volgende:
quote:Op maandag 11 mei 2015 22:42 schreef klaasweetalles het volgende:
wannneer heeft rutte dat gedaan dit seizoen? geen enkele keer
Koeman snapt topvoetbal gewoon beter dan Rutte
8 mei 2015quote:Vrije dag
Rutten heeft zijn spelers vrijaf gegeven tot zaterdagmiddag. Dan werkt Feyenoord zijn laatste training af. Een dag later vliegt de ploeg terug naar Rotterdam. 'Ik ben enorm tevreden over de manier waarop we in Dubai hebben kunnen werken. Behalve Elvis Manu hadden we iedereen bij elkaar, dat is heel goed voor de ontwikkeling van het team.'
quote:De selectie woonde woensdag de uitvaart bij en kreeg donderdag een vrije dag.
Lekker voor Gio, begint z'n trainerscarrière straks in 1 grote teringbende.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:50 schreef Dekatria het volgende:
Ik ben vanavond echt een beetje doodgegaan. Het was alsof iemand gedurende anderhalf uur een bescheten fileermes in m'n oogbal duwde.
Laatste reguliere thuiswedstrijd, Europees voetbal veilig te stellen en nog een herdenking ook, en dan zó spelen. Zo slecht heb ik het echt zelden gezien.
Zit nog een zomerstop tussen gelukkig.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:55 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Lekker voor Gio, begint z'n trainerscarrière straks in 1 grote teringbende.
Immer had weer een punthoodfd en 3 linkerbenen.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:52 schreef GekkeGerrit- het volgende:
De man heet Rutten....quote:Op maandag 11 mei 2015 22:42 schreef klaasweetalles het volgende:
Koeman gaf zijn spelers weles een vrije dag
wannneer heeft rutte dat gedaan dit seizoen? geen enkele keer
Koeman snapt topvoetbal gewoon beter dan Rutte
Ik teken hiervoor, zelfs al moet ik het dubbele betalen voor mijn scc.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:52 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Dan moet ie wel de ballen hebben om een lijst keiharde eisen bij Van Geel en de directie neer te leggen. Hoop echt dat ie daar toe in staat is.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:56 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zit nog een zomerstop tussen gelukkig.
Een goede transferperiode is echter wel noodzakelijk.
Die rollertjes van hem die voor een doelpoging moeten doorgaan ook altijd.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:56 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Immer had weer een punthoodfd en 3 linkerbenen.
Ik denk dat Van Geel inmiddels zelf ook wel overtuigd is van de noodzaak tot versterkingen (die op tijd moeten worden aangetrokken).quote:Op maandag 11 mei 2015 22:57 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Dan moet ie wel de ballen hebben om een lijst keiharde eisen bij Van Geel en de directie neer te leggen. Hoop echt dat ie daar toe in staat is.
Met name dat laatste idd.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:58 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik denk dat Van Geel inmiddels zelf ook wel overtuigd is van de noodzaak tot versterkingen (die op tijd moeten worden aangetrokken).
Inderdaad. Die Pelle, Janmaat, BMI en De Vrij raken ook geen knikker meer. Rutten.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:58 schreef Kolasnoc het volgende:
Ook knap dat wat Koeman in drie jaar heeft opgezet in een paar maanden door Fred kapot wordt gemaakt.
Doe eens niet zo dramatisch. Zoveel is er niet nodig om het tij te keren.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:55 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Lekker voor Gio, begint z'n trainerscarrière straks in 1 grote teringbende.
De 'druk' bij PEC is toch van een hele andere orde dan in de Kuip.quote:Op maandag 11 mei 2015 23:00 schreef hafcfan het volgende:
Ik weet nog dat Caland mij wijsmaakte dat Vermeer met de druk om kan gaan en Hahn niet
Dit heeft ook niets met druk te makenquote:Op maandag 11 mei 2015 23:00 schreef hafcfan het volgende:
Ik weet nog dat Caland mij wijsmaakte dat Vermeer met de druk om kan gaan en Hahn niet
Hoe wil je versterkingen halen met het beperkte budget dat wij hebben en waarschijnlijk geen Europees voetbal dat je kan bieden als lokkertjequote:Op maandag 11 mei 2015 22:58 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik denk dat Van Geel inmiddels zelf ook wel overtuigd is van de noodzaak tot versterkingen (die op tijd moeten worden aangetrokken).
Toch wel, helaas. Kijk eens wat er op de nummer 10-positie staat, kijk eens wat er in de rest van de aanval staat en kijk eens wat er op de bank zit. Gelukkig heb je Kuijt dan nog erbij straks, maar daar mogen nog wel 2 topspelers en 3 spelers voor de breedte bij.quote:Op maandag 11 mei 2015 23:00 schreef eight het volgende:
[..]
Doe eens niet zo dramatisch. Zoveel is er niet nodig om het tij te keren.
Het Legioen. De Kuip. Magie.quote:Op maandag 11 mei 2015 23:02 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Hoe wil je versterkingen halen met het beperkte budget dat wij hebben en waarschijnlijk geen Europees voetbal dat je kan bieden als lokkertje
Er is heel veel nodig om het tij te keren..we hebben teveel slechte spelers..quote:Op maandag 11 mei 2015 23:00 schreef eight het volgende:
[..]
Doe eens niet zo dramatisch. Zoveel is er niet nodig om het tij te keren.
Je kan nog hopen op een goede transfer van Wijnaldum, hoeveel % kregen ze daar ook alweer van?quote:Op maandag 11 mei 2015 23:02 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Hoe wil je versterkingen halen met het beperkte budget dat wij hebben en waarschijnlijk geen Europees voetbal dat je kan bieden als lokkertje
Ik verdedig Vermeer niet maar hij kan wel tegen drukquote:Op maandag 11 mei 2015 23:02 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nee serveer lekker Hahn af die nog geen kans heeft gehad en verdedig vermeer![]()
Als het goed is is er nog wat budget over van de vorige transferperiode (een miljoen of 3?), als het goed is heeft Feyenoord ieder jaar altijd zo'n 6 miljoen transferbudget begroot (klopt dat?) en bij een verkoop van Clasie (waarvan we niet alle transferinkomsten opnieuw kunnen investeren) kunnen we volgens mij best tot een transferbudget van zo'n 15 miljoen uitkomen lijkt mij.quote:Op maandag 11 mei 2015 23:02 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ach, ik heb 11 andere spelers ook continu zien blunderen. Nelom heeft geen bal goed gepasst.quote:Op maandag 11 mei 2015 23:05 schreef klaasweetalles het volgende:
Toen Vermeer naar Feyenoord gehaald werdt kon ikhe tniet geloven eigenlijk
Ik moest iedere keer aan die blunders denken bij zijn ajax tijd, waar hij uiteindelijk zijn basisplaats verloor aan cillessen
Hij maakt nu dezelfde blunders als in zijn ajax tijd
3 belachelijke tegendoelpunten
Lijkt mij heel optimistisch. En mogelijk geen Euro League, wat zal dat niet kosten?quote:Op maandag 11 mei 2015 23:06 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Als het goed is is er nog wat budget over van de vorige transferperiode (een miljoen of 3?), als het goed is heeft Feyenoord ieder jaar altijd zo'n 6 miljoen transferbudget begroot (klopt dat?) en bij een verkoop van Clasie (waarvan we niet alle transferinkomsten opnieuw kunnen investeren) kunnen we volgens mij best tot een transferbudget van zo'n 15 miljoen uitkomen lijkt mij.
Onzin. Voor het eerst dit seizoen zijn we compleet weggespeeld. In veruit de meeste wedstrijden waren wij de bovenliggende partij waarbij het gebrek aan een goede spits/aanval ons nekte.quote:Op maandag 11 mei 2015 23:05 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Er is heel veel nodig om het tij te keren..we hebben teveel slechte spelers..
Geen Europa League scheelt in eerste instantie een miljoen of 2 volgens mij. Behalve als je daarna nog de groepsfase zou halen, dan krijg je weer 1 of 2 miljoen geloof ik.quote:Op maandag 11 mei 2015 23:10 schreef Morendo het volgende:
[..]
Lijkt mij heel optimistisch. En mogelijk geen Euro League, wat zal dat niet kosten?
1e voorronde: ¤ 100.000quote:Op maandag 11 mei 2015 23:12 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Geen Europa League scheelt in eerste instantie een miljoen of 2 volgens mij. Behalve als je daarna nog de groepsfase zou halen, dan krijg je weer 1 of 2 miljoen geloof ik.
Inderdaad, en dat is veelzeggend. Aangezien Achahbar ook geen geweldenaar is.quote:Op maandag 11 mei 2015 23:13 schreef Slobeend het volgende:
Geef Achahbar nou gewoon een contract, beste man van Feyenoord in die 20 minuten.
Vermeer die steeds weer blundertquote:Op maandag 11 mei 2015 23:11 schreef eight het volgende:
[..]
Onzin. Voor het eerst dit seizoen zijn we compleet weggespeeld. In veruit de meeste wedstrijden waren wij de bovenliggende partij waarbij het gebrek aan een goede spits/aanval ons nekte.
1 belangrijke versterking is al binnen, nu nog 2 of 3 versterkingen en je speelt volgens jaar gewoon om de titel.
Compleet weggespeeld worden in zo'n belangrijke wedstrijd, thuis.quote:Op maandag 11 mei 2015 23:11 schreef eight het volgende:
[..]
Onzin. Voor het eerst dit seizoen zijn we compleet weggespeeld. In veruit de meeste wedstrijden waren wij de bovenliggende partij waarbij het gebrek aan een goede spits/aanval ons nekte.
1 belangrijke versterking is al binnen, nu nog 2 of 3 versterkingen en je speelt volgens jaar gewoon om de titel.
Ja, precies. Het wordt steeds beter alleen loopt de concurrentie wel op ons uit. Ik vermoed dat Ajax diep in de buidel gaat tasten en PSV kan zich met de 25 miljoen voor depay gaan versterken. Beiden clubs zullen volgend seizoen waarschijnlijk sterker zijnquote:Op maandag 11 mei 2015 23:06 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Als het goed is is er nog wat budget over van de vorige transferperiode (een miljoen of 3?), als het goed is heeft Feyenoord ieder jaar altijd zo'n 6 miljoen transferbudget begroot (klopt dat?) en bij een verkoop van Clasie (waarvan we niet alle transferinkomsten opnieuw kunnen investeren) kunnen we volgens mij best tot een transferbudget van zo'n 15 miljoen uitkomen lijkt mij.
Als je daarmee een spits haalt, een vervanger voor Clasie, een verdediger die genoegen neemt met een reserverol achter Van Beek en Kongolo en een goede rechts- of linksback, dan kom je al een heel eind. Dat lijkt me haalbaar met zo'n transferbudget.
Haha dat je daar in bent getrapt.quote:Op maandag 11 mei 2015 23:19 schreef Scrummie het volgende:
Fred zei nog, paar maanden terug; "Ik wil hier een speelstijl neerzetten waar ze nog jaren mee vooruit kunnen."Rot op zeg.
Tot en met december ging het best aardig.. wat er daarna mis is gegaan.. gebrek aan kwaliteit of alleen beroerde instelling..geen idee. Combinatie van beiden denk ikquote:Op maandag 11 mei 2015 23:19 schreef Scrummie het volgende:
Fred zei nog, paar maanden terug; "Ik wil hier een speelstijl neerzetten waar ze nog jaren mee vooruit kunnen."Rot op zeg.
Oke,titel is wat te rooskleurig.quote:Op maandag 11 mei 2015 23:19 schreef Vasion het volgende:
[..]
Compleet weggespeeld worden in zo'n belangrijke wedstrijd, thuis.
Dat maakt het inderdaad minder erg.
Overigens wel lachwekkend dat jij na vanavond over een titel begint...
Fred kon het gewoon vrij weinig meer boeien toen hij z'n zin niet kreeg.quote:Op maandag 11 mei 2015 23:24 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Tot en met december ging het best aardig.. wat er daarna mis is gegaan.. gebrek aan kwaliteit of alleen beroerde instelling..geen idee. Combinatie van beiden denk ik
Nogmaals; trainingsmethoden van Rutten lijkt mij de enige logische verklaring hiervoor.quote:Op maandag 11 mei 2015 23:24 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Tot en met december ging het best aardig.. wat er daarna mis is gegaan.. gebrek aan kwaliteit of alleen beroerde instelling..geen idee. Combinatie van beiden denk ik
Mentaliteitskwestie.quote:Op maandag 11 mei 2015 23:24 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Je kan het nooit alleen op Fred afschuiven.. wij hebben gewoon teveel spelers die al erg veel moeite hebben om een bal over 2 meter bij een medespeler te krijgen. Heb de afgelopen 5 wedstrijden echt bedroevend slecht voetbal gezien van die gastenquote:Op maandag 11 mei 2015 23:25 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Fred kon het gewoon vrij weinig meer boeien toen hij z'n zin niet kreeg.
Die nederlaag tegen PSV heeft ze de nek omgedraaid.quote:
Bij feyenoord heeft hij meer spelers slechter dan beter gemaaktquote:Op maandag 11 mei 2015 23:25 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nogmaals; trainingsmethoden van Rutten lijkt mij de enige logische verklaring hiervoor.
Ze zijn gewoon finaal opgebrand, zie je dat niet dan? Dat zie je aan alles. Overal een stap te laat ook.quote:Op maandag 11 mei 2015 23:27 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Je kan het nooit alleen op Fred afschuiven.. wij hebben gewoon teveel spelers die al erg veel moeite hebben om een bal over 2 meter bij een medespeler te krijgen. Heb de afgelopen 5 wedstrijden echt bedroevend slecht voetbal gezien van die gasten
Een speler moet ook in zichzelf investeren he.. Denk je dat er een trainer is die Depay beter heeft gemaakt? Nee.. die gozer heeft gewoon een goede mentaliteitquote:Op maandag 11 mei 2015 23:27 schreef eight het volgende:
[..]
Bij feyenoord heeft hij meer spelers slechter dan beter gemaakt
Mentaal opgebrand ja.. ze missen de echte topsportmentaliteit.. die komt bovendrijven als het er echt om gaat.. sinds ze geen kampioen meer kunnen worden heb ik het idee dat het ze allemaal niet zoveel meer kan schelen.. al die slechte wedstrijden.. Cambuur..Den Haag..Excelsior..etc etc.. er mist gewoon iets in die groep.. ook de manier waarop ze Roma thuis zo makkelijk hun gang lieten gaan..en vanavond weer.. treurigquote:Op maandag 11 mei 2015 23:29 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon finaal opgebrand, zie je dat niet dan? Dat zie je aan alles. Overal een stap te laat ook.
Ook de recensent bij Rijnmond vond dat hier de oorzaak gezocht moest worden.
Volgende week ben je te laat.quote:Op maandag 11 mei 2015 23:34 schreef Irritatie100 het volgende:
Volgende week Warner maar even opbellen anders wordt dat ook niks.
Hebben ze niet gewoon te lang boven hun stand gespeeld, fase van het seizoen zoveel inzet passie om vaak ontbrekende techniek en scorend vermogen te compenseren dat kost extreem veel kracht.quote:Op maandag 11 mei 2015 23:32 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Mentaal opgebrand ja.. ze missen de echte topsportmentaliteit.. die komt bovendrijven als het er echt om gaat.. sinds ze geen kampioen meer kunnen worden heb ik het idee dat het ze allemaal niet zoveel meer kan schelen.. al die slechte wedstrijden.. Cambuur..Den Haag..Excelsior..etc etc.. er mist gewoon iets in die groep.. ook de manier waarop ze Roma thuis zo makkelijk hun gang lieten gaan..en vanavond weer.. treurig
Gelukkig verovert Lexie wel zo'n 3 a 4 ballen per wedstrijd en verliest ie nog niet eens de helft van zijn duels (http://i.imgur.com/E55yebD.jpg) ... LexGod!twitter:Tussendelinies twitterde op maandag 11-05-2015 om 21:42:41Lex Immers: maar 58% van zijn passes komen aan en zijn passes in écht voorwaartse richting mislukken bijna allemaal: http://t.co/sJddBusLUl reageer retweet
Zou best kunnen.. ben niet meteen lyrisch over Vitesse want als ze echt zo goed waren hadden ze wel hoger gestaan, maar het echte voetbal wat die ploeg soms kan spelen dat zie ik nooit bij Feyenoord.. kan me niet eens heugen wanneer wij voor het laatst een creatieve middenvelder hadden die een mannetje vrij voor de keeper kon zetten. Het is allemaal erg opportunistisch en zo komen onze doelpunten ook meestal tot stand. Een idee zit er zelden achter.. aanvallend doen ze maar watquote:Op maandag 11 mei 2015 23:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Hebben ze niet gewoon te lang boven hun stand gespeeld, fase van het seizoen zoveel inzet passie om vaak ontbrekende techniek en scorend vermogen te compenseren dat kost extreem veel kracht.
Zie de post boven je, het is het allemaal niet, wel een redelijke verdediging maar verder een hoop middelmaat met nauwelijks creatief vermogen.quote:Op maandag 11 mei 2015 23:46 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Zou best kunnen.. ben niet meteen lyrisch over Vitesse want als ze echt zo goed waren hadden ze wel hoger gestaan, maar het echte voetbal wat die ploeg soms kan spelen dat zie ik nooit bij Feyenoord.. kan me niet eens heugen wanneer wij voor het laatst een creatieve middenvelder hadden die een mannetje vrij voor de keeper kon zetten. Het is allemaal erg opportunistisch en zo komen onze doelpunten ook meestal tot stand. Een idee zit er zelden achter.. aanvallend doen ze maar wat
Samen met Kazim, die zal wel 3 wedstrijden aan zijn broek krijgen, domme mongool.quote:Op maandag 11 mei 2015 23:47 schreef Adelante het volgende:
Die Labyad moeten ze ook op een vlot zetten richting Lampedusa man
Is dat ook niet iets dat je de jeugdopleiding kan verwijten? Wanneer komt er uit de Feyenoord Academy nou eens een speler die iets van creativiteit of klasse heeft? De Feyenoord Academy is een beetje overrated vind ik.. 5x op rij verkozen worden tot beste jeugdopleiding is leuk en aardig maar het is niet genoeg om het 1e elftal naar een hoger niveau te tillen.quote:Op maandag 11 mei 2015 23:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Zie de post boven je, het is het allemaal niet, wel een redelijke verdediging maar verder een hoop middelmaat met nauwelijks creatief vermogen.
Nee manquote:Op maandag 11 mei 2015 23:06 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
een transferbudget van zo'n 15 miljoen
Wel na verkoop van Clasie, ook al kunnen we daar volgens mij niet alle opbrengsten opnieuw investeren in aankopen.quote:
Als je op dezelfde manier rekent ten aanzien van HNS verklaart dat een hoop waarom jij als enige in Nederland denkt dat dat plan ook maar enigszins haalbaar wasquote:Op maandag 11 mei 2015 23:06 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Als je daarmee een spits haalt, een vervanger voor Clasie, een verdediger die genoegen neemt met een reserverol achter Van Beek en Kongolo en een goede rechts- of linksback, dan kom je al een heel eind. Dat lijkt me haalbaar met zo'n transferbudget.
De talenten komen wel (Vilhena, Boëtius) maar daar maken ze een puinhoop vanquote:Op maandag 11 mei 2015 23:52 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Is dat ook niet iets dat je de jeugdopleiding kan verwijten? Wanneer komt er uit de Feyenoord Academy nou eens een speler die iets van creativiteit of klasse heeft? De Feyenoord Academy is een beetje overrated vind ik.. 5x op rij verkozen worden tot beste jeugdopleiding is leuk en aardig maar het is niet genoeg om het 1e elftal naar een hoger niveau te tillen.
Nee. Gewoon nee.quote:Op maandag 11 mei 2015 23:11 schreef eight het volgende:
[..]
en je speelt volgens jaar gewoon om de titel.
Als enige nog wel.quote:Op maandag 11 mei 2015 23:54 schreef Overrun het volgende:
[..]
Als je op dezelfde manier rekent ten aanzien van HNS verklaart dat een hoop waarom jij als enige in Nederland denkt dat dat plan ook maar enigszins haalbaar was
15 mln transferbudget!!!!
Nee nee nee.. beiden door het ijs gezakt. Vilhena heb ik nooit echt wat gevonden en Boetius vond ik vorig seizoen nog beter dan Depay. Hoe blind was ikquote:Op maandag 11 mei 2015 23:54 schreef Sked het volgende:
[..]
De talenten komen wel (Vilhena, Boëtius) maar daar maken ze een puinhoop van
Slaat ook nergens op.quote:Op maandag 11 mei 2015 23:52 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Is dat ook niet iets dat je de jeugdopleiding kan verwijten? Wanneer komt er uit de Feyenoord Academy nou eens een speler die iets van creativiteit of klasse heeft? De Feyenoord Academy is een beetje overrated vind ik.. 5x op rij verkozen worden tot beste jeugdopleiding is leuk en aardig maar het is niet genoeg om het 1e elftal naar een hoger niveau te tillen.
Boëtius speelde bijna een WK, die kan echt wel watquote:Op maandag 11 mei 2015 23:58 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Nee nee nee.. beiden door het ijs gezakt. Vilhena heb ik nooit echt wat gevonden en Boetius vond ik vorig seizoen nog beter dan Depay. Hoe blind was ik
onrealistisch is het zeker wel. Feyenoord heeft dertig miljoen aan aandelen terug te kopen, dividend uit te keren, een carkenoo om te verbouwen en dient eigen vermogen op te bouwen voor een nieuw stadionquote:Op maandag 11 mei 2015 23:56 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Als enige nog wel.
Overigens lees je over de verkoop van Clasie heen.
Zo onrealistisch is het echt niet.
Maar blijf vooral geloven wat je zelf wilt geloven. Daar zijn anti-HNS-ers goed in geloof ik.
Die speelt alleen leuk als niemand iets van hem verwacht.quote:Op maandag 11 mei 2015 23:59 schreef Sked het volgende:
[..]
Boëtius speelde bijna een WK, die kan echt wel wat
Die gaat alleen maar minder worden met die verrotte knieeen van hemquote:Op maandag 11 mei 2015 23:59 schreef Sked het volgende:
[..]
Boëtius speelde bijna een WK, die kan echt wel wat
Dat bleek de afgelopen maanden anders niet echtquote:Op dinsdag 12 mei 2015 00:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Die speelt alleen leuk als niemand iets van hem verwacht.
Dan volg jij Feyenoord niet goed.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 00:00 schreef Overrun het volgende:
[..]
onrealistisch is het zeker wel. Feyenoord heeft dertig miljoen aan aandelen terug te kopen, dividend uit te keren, een carkenoo om te verbouwen en dient eigen vermogen op te bouwen voor een nieuw stadion
En dan vergeet je nog maar even voor het gemak dat clasie al dan wel of niet in een talentpoule zit en er ongetwijfeld een afspraak is dat Geel niet moeilijk gaat doen bij een transfer die clasie aanspreekt, waardoor er nooit de hoofdprijs gevraagd zal wordena
En denken dat er nu 3 miljoen in kas is om te transferen![]()
Ajax heeft alleen betere jeugdelftallen omdat ze toptalenten uit het buitenland wegkopen.. Feyenoord doet dat bijna nooit omdat we er het geld niet voor hebben. Maar met alleen overwegend Nederlandse talenten kom je er niet.. er wordt veel teveel middelmaat afgeleverd. Ik hoop dat Rashaan Fernandes eindelijk weer eens een aanvaller wordt die het gaat maken.quote:Op maandag 11 mei 2015 23:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Slaat ook nergens op.
Zeg het niet graag maar de jeugd van Ajax is momenteel beter, de A1 en C1 en D1 zijn kampioen geworden doen ook mee met zo'n Europees toernooi, soort CL voor junioren.
Onder Ruttenquote:Op maandag 11 mei 2015 23:58 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Nee nee nee.. beiden door het ijs gezakt. Vilhena heb ik nooit echt wat gevonden en Boetius vond ik vorig seizoen nog beter dan Depay. Hoe blind was ik
Veelzeggendquote:Op dinsdag 12 mei 2015 00:04 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Onder Rutten
Boetius: 41 wedstrijden, 5 goals, 4 assists, 6 geel
Vilhena: 30 wedstrijden, 0 goals, 0 assists, 2 geel
Onder Koeman
Boetius: 33 wedstrijden, 11 goals, 10 assists, 1 geel
Vilhena: 38 wedstrijden, 6 goals, 8 assists, 5 geel
kijk eens dom ja ho maarquote:Op dinsdag 12 mei 2015 00:02 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dan volg jij Feyenoord niet goed.
Sowieso is er transferbudget onbenut gebleven vorige transferperiode. Dat gaat om een bedrag van zo'n 3 miljoen.
Verder hoeven die aandelen niet in één keer te worden teruggekocht, en ook niet in 10 jaar overigens.
Verder zeg ik zelf dat niet alle opbrengsten van een eventuele transfer van Clasie opnieuw geinvesteerd kunnen worden.
Dat er de beste opleiding staat betreffende bepaalde ontwikkelingen van de talenten is 1, maar als het in de basis niet de beste talenten zijn... Daarbij mist er al eeuwen een bepaalde mentaliteit in alle geledingen van de club.quote:Op maandag 11 mei 2015 23:52 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Wat je hiermee wil zeggen ontken ik ook niet hoor.. tot vorig seizoen leken ze nog veelbelovend en dat ze er daarna niks meer van bakken is toch in eerste instantie hun eigen falen.. als je goed genoeg bent wordt je heus wel opgesteld.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 00:04 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Onder Rutten
Onder Koeman
Sterk argument man.quote:
Inderdaad. Heel bijzonder dat je in de hele kuip zowat een speld kon horen vallen.quote:Op maandag 11 mei 2015 23:27 schreef Elan het volgende:
Ondanks deze slappe tyfuswedstrijd, actie voor Lodewijks wel echt heel mooi
Enig idee hoeveel schulden er nog zijn?quote:Op maandag 11 mei 2015 23:53 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wel na verkoop van Clasie, ook al kunnen we daar volgens mij niet alle opbrengsten opnieuw investeren in aankopen.
Dat klopt ja.. het is een beetje ongrijpbaar maar er ontbreekt iets bij de club. Toen we de UEFA Cup wonnen dacht ik serieus dat we vaker prijzen zouden gaan pakken maar het is daarna alleen maar minder geworden.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 00:06 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Daarbij mist er al eeuwen een bepaalde mentaliteit in alle geledingen van de club.
met mensen die feiten verzinnen die nergens op gebaseerd zijn discussieer ik nietquote:Op dinsdag 12 mei 2015 00:08 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Sterk argument man.
I rest my case.
Wie weet worden ze wel gewoon verkeerd gebruikt, ander takenpakket waarin ze niet renderen of voelen ze geen vertrouwen bij hun trainer, iets wat volgens mij belangrijker is bij creatieve spelers. Tuurlijk hebben ze zelf een groot aandeel in hun spel en is het te makkelijk om Rutten de schuld te geven van het stagneren, maar waar beiden een stijgende lijn te pakken hadden komt er nu amper meer iets uit, op z'n zachts gezegd opvallend te noemen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 00:06 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Wat je hiermee wil zeggen ontken ik ook niet hoor.. tot vorig seizoen leken ze nog veelbelovend en dat ze er daarna niks meer van bakken is toch in eerste instantie hun eigen falen.. als je goed genoeg bent wordt je heus wel opgesteld.
Niet verzonnen, maar sommige mensen weigeren zich in de feiten te verdiepen, dat is wat anders.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 00:09 schreef Overrun het volgende:
[..]
met mensen die feiten verzinnen die nergens op gebaseerd zijn discussieer ik niet
Al kenden we dat natuurlijk al van je rondom hns
Je begrijpt dat er wordt beoordeeld op het ontwikkelen van talenten he, niet op het leegtrekken van alle jeugdopleidingen van nederland, en ver daar buiten.quote:Op maandag 11 mei 2015 23:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Slaat ook nergens op.
Zeg het niet graag maar de jeugd van Ajax is momenteel beter, de A1 en C1 en D1 zijn kampioen geworden doen ook mee met zo'n Europees toernooi, soort CL voor junioren.
En Lex heeft dit seizoen ook al veel minder goals en assists.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 00:04 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Onder Rutten
Onder Koeman
Volgens mij krijgt Rutten ook gewoon een stijfje van het "ontdekken" van nieuwe posities van spelers. Toornstra op rechtsbuiten, Karsdorp op rechtback, en Dammers in de spits.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 00:10 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Wie weet worden ze wel gewoon verkeerd gebruikt, ander takenpakket waarin ze niet renderen of voelen ze geen vertrouwen bij hun trainer, iets wat volgens mij belangrijker is bij creatieve spelers. Tuurlijk hebben ze zelf een groot aandeel in hun spel en is het te makkelijk om Rutten de schuld te geven van het stagneren, maar waar beiden een stijgende lijn te pakken hadden komt er nu amper meer iets uit, op z'n zachts gezegd opvallend te noemen.
Dat Bilal (toch een veelbelovend talent) amper kansen krijgt terwijl we ondertussen Achahbar, Manu, Boëtius, Toornstra, Vilhena, Schaken en zelfs Wilkshire als buitenspeler hebben gezien zegt ook wel iets over Rutten, die wenst blijkbaar 'iets' wat onze échte buitenspelers niet hebben, anders blijf je niet zoveel kloten.
Nee dat is lekker verstandig, elk jaar gratis plucheplaatsjes en dividend gaan lopen uitdelen zodat je, Feyenoord kennende, de halve jostiband kan opkopenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 00:02 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Verder hoeven die aandelen niet in één keer te worden teruggekocht, en ook niet in 10 jaar overigens.
Dat horen wij toch ook te doen? Zo'n Memphis Depay komt uit Moordrecht, hoort in onze jeugd terecht te komen, niet fucking Spartaquote:Op dinsdag 12 mei 2015 00:11 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Je begrijpt dat er wordt beoordeeld op het ontwikkelen van talenten he, niet op het leegtrekken van alle jeugdopleidingen van nederland, en ver daar buiten.
Je hebt op de site van de Feyenoord Academy een 'wall of fame' met de talenten die speeltijd hebben gehad in het eerste sinds 2007. Aanvallende pareltjes zitten daar niet tussen.. het zijn er tientallen maar bijna allemaal niet-creatieve spelers.. en de aanvallers die er wel tussen staan zijn de Cabralletjes en de Biseswartjes.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 00:11 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Je begrijpt dat er wordt beoordeeld op het ontwikkelen van talenten he, niet op het leegtrekken van alle jeugdopleidingen van nederland, en ver daar buiten.
Beetje laat om die zakkenwasser er nu nog uit te gooien.. laat hem de laatste wedstrijden ook maar verkloten nu je zo lekker bezig bentquote:Feyenoord leek nog niet zo lang geleden zeker van de derde plaats op de eindrangschikking in de Eredivisie, maar heeft het voor de laatste speelronde toch nog spannend gemaakt. De ploeg van Fred Rutten ging maandag met 1-4 onderuit tegen Vitesse en heeft nu vier competitiewedstrijden op rij niet meer gewonnen. Feyenoord dreigt hierdoor nog in de play-offs terecht te komen.
/
De Rotterdammers maken een uitgebluste indruk en op social media vragen steeds meer fans zich af of het niet beter is om Giovanni van Bronckhorst nu al voor de groep te zetten als eindverantwoordelijke. Rutten is echter niet van plan om nu nog terug te stappen: "Komende week wordt een hele zware week, want dit is een teleurstelling voor iedereen. Ik denk echter wel dat ik in staat ben om dit om te draaien", zegt hij tegen RTV Rijnmond.
Op de vraag hoe de oefenmeester dat gaat bewerkstelligen, reageert hij enigszins ontwijkend. "Eerst moeten we dit verwerken", zei Rutten. "Je hebt altijd een beeld van wat je graag voor ogen hebt. Als je dat zoals vandaag niet kunt nastreven, dan is dat heel zuur." Feyenoord heeft nu evenveel punten als AZ, maar wel een veel beter doelsaldo, en twee punten meer dan Vitesse. Zondag speelt Feyenoord uit tegen PEC Zwolle, AZ uit tegen Excelsior en Vitesse thuis tegen FC Utrecht.
De teringquote:Op dinsdag 12 mei 2015 00:04 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Onder Rutten
Onder Koeman
Ik hoop dat het de laatste wedstrijd is...quote:Op dinsdag 12 mei 2015 00:15 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Je hebt op de site van de Feyenoord Academy een 'wall of fame' met de talenten die speeltijd hebben gehad in het eerste sinds 2007. Aanvallende pareltjes zitten daar niet tussen.. het zijn er tientallen maar bijna allemaal niet-creatieve spelers.. en de aanvallers die er wel tussen staan zijn de Cabralletjes en de Biseswartjes.
[..]
Beetje laat om die zakkenwasser er nu nog uit te gooien.. laat hem de laatste wedstrijden ook maar verkloten nu je zo lekker bezig bent
Ik roep al tijden, als je nou eens ergens 2 miljoen vind, moet je ipv de volgende halve gare van ado te halen gewoon eens een multidisciplinair team samenstellen van bestuurders tot sportpsychologen om de hele organisatie door te lichten.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 00:09 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat klopt ja.. het is een beetje ongrijpbaar maar er ontbreekt iets bij de club. Toen we de UEFA Cup wonnen dacht ik serieus dat we vaker prijzen zouden gaan pakken maar het is daarna alleen maar minder geworden.
Terugkopen over een te lange periode is niet verstandig, en te snel terugkopen lijkt mij ook niet verstandig.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 00:15 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Nee dat is lekker verstandig, elk jaar gratis plucheplaatsjes en dividend gaan lopen uitdelen zodat je, Feyenoord kennende, de halve jostiband kan opkopen![]()
Dit ja.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 00:20 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik roep al tijden, als je nou eens ergens 2 miljoen vind, moet je ipv de volgende halve gare van ado te halen gewoon eens een multidisciplinair team samenstellen van bestuurders tot sportpsychologen om de hele organisatie door te lichten.
Als Clasie vertrekt moet het sowieso 8 miljoen transferbudget zijn, ongetwijfeld. Ervan uitgaande dat Clasie 11 miljoen oplevert en je daar zo'n 5 miljoen van kunt herinvesteren, daarnaast ligt er nog zeker 3 miljoen ongebruikt transferbudget van de vorige transferperiode. Dat maakt in dat geval al sowieso zo'n 8 miljoen ongeveer, at least.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 00:17 schreef Lastpost het volgende:
En natuurlijk heeft Feyenoord wel een budget.
Maar ik verwacht er weinig van. Vermoed zo'n 5-8 miljoen voor nieuwe spelers straks als Clasie vertrekt, rest beland vast wel op een goede plek, Feyenoord kennende.
Ja, dat is een goede speler. Of twee gokjes.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 00:23 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Als Clasie vertrekt moet het sowieso 8 miljoen transferbudget zijn, ongetwijfeld. Ervan uitgaande dat Clasie 11 miljoen oplevert en je daar zo'n 5 miljoen van kunt herinvesteren, daarnaast ligt er nog zeker 3 miljoen ongebruikt transferbudget van de vorige transferperiode. Dat maakt in dat geval al sowieso zo'n 8 miljoen ongeveer, at least.
Zou hij in 't complot zitten samen met Kuipers? Hij leek wel omgekocht namelijk.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 00:27 schreef Shreyas het volgende:
Kenneth Vermeer toch, wat heeft hij lopen prutsen vandaag, het lijkt haast wel bewust.
Of gewoon kiezen voor de beste spelers uit de Eredivisie met aflopende contracten/transfervrije status om jezelf in de breedte te versterken. PEC heeft ook echt niet de beste spelers maar een prima collectief en met een dergelijk collectief werden wij voor het laatst kampioen en behaalden we ook Europees succes.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 00:24 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ja, dat is een goede speler. Of twee gokjes.
En dan moet je ook nog eens je beste speler vervangen.
Lees: veel hardwerkende patjepeeërs als Lex en Kazim en weinig voetballend vermogen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 00:30 schreef Lastpost het volgende:
En nee, dat was niet allemaal brandhout natuurlijk, maar ook echt niet allemaal geweldenaren waarvan je je afvroeg hoe die nog steeds bij Feyenoord zaten. We moeten gewoon weer een collectief smeden met smoel, juiste instelling en een combinatie van ervaring én talent/lef/kwaliteit.
Ik niet. Zie in Hahn een prima keeper voor een subtopper waarbij je niet wordt gefileerd als je een keer de fout in gaat. Prima speler voor Utrecht of Heerenveen in de toekomst. Nu een fijne sluitpost voor de nog wat kleinere clubs zoals PEC.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 00:31 schreef Downwards het volgende:
Uiteindelijk zie ik hem een veel betere en completere keeper worden dan Vermeer.
Bosvelt, Paauwe en Ono in het rijtje zetten met Lex.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 00:33 schreef Morendo het volgende:
[..]
Lees: veel hardwerkende patjepeeërs als Lex en Kazim en weinig voetballend vermogen.
Hahn is pas 22 en heeft er nog geen seizoen in De Eredivisie opzitten; toch vind ik hem al een vrij zekere en volwassen indruk maken en ook echt geregeld punten pakken. Het zou mij verbazen als hij over 1,5/2 jaar niet aantoonbaar beter is dan een Vermeer of Zoet (redelijke clubkeepers).quote:Op dinsdag 12 mei 2015 00:33 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Ik niet. Zie in Hahn een prima keeper voor een subtopper waarbij je niet wordt gefileerd als je een keer de fout in gaat. Prima speler voor Utrecht of Heerenveen in de toekomst. Nu een fijne sluitpost voor de nog wat kleinere clubs zoals PEC.
Ik zie voor Miazek een grotere toekomst weggelegd bij onze club als ik eerlijk ben. Die jongen is veel completer en nu al meer gefocust tijdens zijn wedstrijden en trainingen dan Hahn. Maar het zou prachtig zijn hoor als we de ene na de andere keeper in dienst houden die prima is voor het niveau dat Feyenoord nastreeft. En ik vind Vermeer daar ook gewoon onder vallen. Speelt de laatste weken iets minder, maar de verdediging van ons maakt het er ook niet makkelijker op.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 00:36 schreef Downwards het volgende:
[..]
Hahn is pas 22 en heeft er nog geen seizoen in De Eredivisie opzitten; toch vind ik hem al een vrij zekere en volwassen indruk maken. Het zou mij verbazen als hij over 1,5/2 jaar niet aantoonbaar beter is dan een Vermeer of Zoet (redelijke clubkeepers).
Doet het inderdaad prima en laat progressie zien, alleen maar mooi natuurlijk, al had ik hem graag nogmaals een jaar verhuurd zien worden.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 00:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hahn heeft ook wel boven verwachting gepresteerd.
Die griek ook maar de druk is gewoon veel hoger bij Feyenoord dan bij PEC, Mulder zal het waarschijnlijk ook wel beter doen bij een mindere ploegquote:Op dinsdag 12 mei 2015 00:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hahn heeft ook wel boven verwachting gepresteerd.
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 00:45 schreef De_Pel het volgende:
8x verliezen
59 uit 33
Doelsaldo +20
Meer dan een doelpunt per wedstrijd tegen
Clubtopscorer met 11 doelpuntjes
Fretje
Eens. In potentie echt oranje materiaal.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 00:36 schreef Downwards het volgende:
[..]
Hahn is pas 22 en heeft er nog geen seizoen in De Eredivisie opzitten; toch vind ik hem al een vrij zekere en volwassen indruk maken en ook echt geregeld punten pakken. Het zou mij verbazen als hij over 1,5/2 jaar niet aantoonbaar beter is dan een Vermeer of Zoet (redelijke clubkeepers).
Het was vooral het moment wat mij irriteerde. Laatste reguliere thuiswedstrijd, Europees veilig te stellen en ook nog eens een herdenking, en je dan weg laten zetten als een stel F-jes. De manier waarop was gewoon te gênant voor woorden; totaal niet des Feyenoords, en derhalve illustratief voor Rutten als coach. Met z'n 'domper'.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 06:47 schreef Haringkop het volgende:
Wat anticlimax deze wedstrijd. Je hoopt een Feyenoord te zien dat nog 1 keer z'n rug recht om voor het thuispubliek de derde plek veilig te stellen, maar het was totaal niet van dat.
Ja minstens 12 wedstrijdenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 07:53 schreef tompsv18 het volgende:
Een fikse schorsing voor tokkie Kazim zou nu wel op zijn plaats zijn. Ben benieuwd of de KNVB dat ook durft.
gelukkig zat de arena knettervol van de week en was jij als nummer één capo hard bezig de altijd fantastische sfeer in de arena nog meer op te zwepenquote:
Wedstrijdje of 4/5 lijkt me wel voldoende. En Feyenoord gaat er dan alleen maar op vooruit trouwens, als Achahbar tenminste wordt opgesteld en niet Te Vrede.quote:
Net of dat "boos worden" je een goede trainer maaktquote:Op dinsdag 12 mei 2015 06:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
Gio gaat het ook niet redden, veel te vriendelijk, die kan niet boos genoeg worden.
Heeft natuurlijk JP bij 'm, die kan dat wel.
Zo'n laatste wedstrijd gaan die ook geen ijzer met handen breken dus laat Fred maar door het stof gaan.
Als er dan Play-offs komen wel de gok wagen.
Daar haal je dus niks mee.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 00:26 schreef Tomatenboer het volgende:
In november 2014 verscheen namelijk nog dit bericht:
Vier miljoen euro aan transferbudget voor nieuwe spits beschikbaar.
Dat budget is sowieso niet benut en dus over van de voorgaande transferperiode. Wat iedereen kan bedenken, aangezien Feyenoord lang in de race is geweest in het aantrekken van Bas Dost en daar de luttele miljoenen dus voor had liggen maar niet heeft gebruikt vanwege een te groot verschil in vraag en aanbod (en Dost had gewoon geen zin waarschijnlijk).
Dat geld is dus komende transferperiode opnieuw beschikbaar.
De komende 34 wedstrijden van volgend seizoen schorsen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 08:16 schreef Mkr het volgende:
Hopelijk einde seizoen voor Kazim. Minimala 5 wedstrijden schorsen dus
Ik weet niet wie hier momenteel allemaal lopen te trollen, maar uh... schorsing? Heb ik iets gemist?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 08:16 schreef Mkr het volgende:
Hopelijk einde seizoen voor Kazim. Minimala 5 wedstrijden schorsen dus
Verkeerde topic, haal het Feyenoord-topic nou eens uit je ATquote:
Tsja,... En dan dat laatste potje/ die laatste potjes alvast met de trainers van komend seizoen gaan spelen, lijkt me allemaal een beetje too little too late. Kun je Gio en Gastel alleen maar mee schaden lijkt me..quote:Op dinsdag 12 mei 2015 09:10 schreef Merkie het volgende:
@FR1908Nieuws: De clubleiding van Feyenoord neemt binnen 48 uur een besluit over een mogelijk vroegtijdig vertrek van Fred Rutten. (Telegraaf)
Inderdaad. Het zou ontzettend unfair zijn om Gio en Van Gastel het zooitje dat Rutten heeft veroorzaakt in een week te laten opruimen. Als het misgaat, zijn Gio en Gastel nu al kansloos voor volgend seizoen. Je moet ze niet in 4 of 5 wedstrijdjes laten bewijzen in een ploeg die door Rutten 0,0 vertrouwen heeft.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 09:16 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Tsja,... En dan dat laatste potje/ die laatste potjes alvast met de trainers van komend seizoen gaan spelen, lijkt me allemaal een beetje too little too late. Kun je Gio en Gastel alleen maar mee schaden lijkt me..
Als ze dat hadden willen doen hadden ze dat ergens in maart-april moeten doen, Rutten presteert al een behoorlijke tijd ondermaats, en heeft veel lopen klagen in de media, flikker hem er dan op dat moment uit. Alsof Gio het speelplan ineens gaat omgooien voor dat ene potje, of zijn spelgedachte er ineens in kan slijpen voor de paar potjes playoffs..
Ow, gaat het om dat moment na de wedstrijd, dat mensen hier klagen over een potentiele schorsing van Kazim? Dat heb ik helemaal gemist, toen liep ik net de trappen af, ik zag geen noodzaak ook maar een seconde langer te blijven na het eindsignaalquote:Op dinsdag 12 mei 2015 09:16 schreef Kolasnoc het volgende:
Kazim had dat vuurtje 70 minuten eerder moeten opsteken. Al die spelers die sprintend naar de catacomben gingen, hebben tijdens de wedstrijd geen fuck gedaan.
Nee in de tunnel zelf schijnt die een tik te hebben gegeven.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 09:21 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ow, gaat het om dat moment na de wedstrijd, dat mensen hier klagen over een potentiele schorsing van Kazim? Dat heb ik helemaal gemist, toen liep ik net de trappen af, ik zag geen noodzaak ook maar een seconde langer te blijven na het eindsignaal![]()
Wat gebeurde daar precies dan?
Het kan ook geen kwaad, alsof er mensen zijn die Gio en van Gastel iets kwalijk zouden nemen als het allemaal de soep in loopt. Het is allemaal drama, het slechtste word verwacht, dat is echt niet anders als Rutten zou verdwijnen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 09:18 schreef Kolasnoc het volgende:
[..]
Inderdaad. Het zou ontzettend unfair zijn om Gio en Van Gastel het zooitje dat Rutten heeft veroorzaakt in een week te laten opruimen. Als het misgaat, zijn Gio en Gastel nu al kansloos voor volgend seizoen. Je moet ze niet in 4 of 5 wedstrijdjes laten bewijzen in een ploeg die door Rutten 0,0 vertrouwen heeft.
Wat ik van de tribune zag: gelijk na de wedstrijd was Kazim boos en moest tegengehouden worden om geen van de spelers op zijn muil te rammen. Toen de spelers bezig waren met het bedankrondje ging Vitesse net de tunnel in. Kazim zag dat en trok zijn zijn shirt uit om sprintend naar de tunnel te gaan. Feyenoordspelers zagen dat, gingen ook spinten (behalve Achahbarquote:Op dinsdag 12 mei 2015 09:21 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ow, gaat het om dat moment na de wedstrijd, dat mensen hier klagen over een potentiele schorsing van Kazim? Dat heb ik helemaal gemist, toen liep ik net de trappen af, ik zag geen noodzaak ook maar een seconde langer te blijven na het eindsignaal![]()
Wat gebeurde daar precies dan?
Rutten bleef ook na elk tegendoelpunt op de bank zitten. Ontzettende gelatenheid bij die man. Walgelijk.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 09:29 schreef IkBenNietFries het volgende:
Ik zie het al helemaal gebeuren. Aankomend weekend tegen Zwolle is Kazim geschorst en gooit die idioot van een Rutten Te Vrede in de spits. Nee, die man is volgens mij boos dat hij niet mocht doen wat hij wilde (lees: spelers halen waarin hij interesse had) en om die reden nu Feyenoord een trap na wil verkopen.
Idd. Tijdens de wedstrijd hebben we amper een sprintje gezien van onze spelers.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 09:16 schreef Kolasnoc het volgende:
Kazim had dat vuurtje 70 minuten eerder moeten opsteken. Al die spelers die sprintend naar de catacomben gingen, hebben tijdens de wedstrijd geen fuck gedaan.
Achahbar was de enige verstandige. Die leek ook als enige te begrijpen dat je voor zo'n een nederlaag je kapot moet schamen en al die tienduizenden mensen die op maandagavond naar De Kuip reizen moet bedanken en excuseren. Achahbar is tof.
Duh. Hij gaat toch weg. Zal hem allemaal aan zijn reet roesten.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 09:32 schreef Kolasnoc het volgende:
[..]
Rutten bleef ook na elk tegendoelpunt op de bank zitten. Ontzettende gelatenheid bij die man. Walgelijk.
Als Feyenoord Europees voetbal misloopt wordt dat wel op hem afgeschoven.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 09:41 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Duh. Hij gaat toch weg. Zal hem allemaal aan zijn reet roesten.
had natuurlijk wel geholpen als hij was opgestaanquote:Op dinsdag 12 mei 2015 09:32 schreef Kolasnoc het volgende:
[..]
Rutten bleef ook na elk tegendoelpunt op de bank zitten. Ontzettende gelatenheid bij die man. Walgelijk.
Als het middenveld was weggetikt en je ziet als coach dat in het veld niemand de verantwoordelijk neemt om alles goed te zetten, dan ben je als coach verplicht minstens een poging te doen. Bovendien geeft het blijven zitten geen goed signaal richting de spelers af. Net als het signaal dat Rutten aan Nelom afgeeft door ook gisteren Woudenberg op de tribune te zetten.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 09:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
had natuurlijk wel geholpen als hij was opgestaan
Dit met name, er stond niemand op het veld. Hoe kan je na zo slechte eerste helft gewoon met dezelfde club de tweede helft starten.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 08:43 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ook achterlijk dat Rutten geen signaal aan de spelers afgeeft door in de 1e helft al spelers te laten warmlopen/ wisselen, het was zo zwakjes, dan kun je als coach toch niet rustig op de bank blijven zitten en niets doen???
Lastig pakket waar Feyenoord in zit. Stel je zet Gio voor de groep en hij verliest de play-offs... Ook geen lekker begin.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:02 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Dit met name, er stond niemand op het veld. Hoe kan je na zo slechte eerste helft gewoon met dezelfde club de tweede helft starten.
In alles wat Rutten doet en uitlaat merk je gewoon dat hij de controle kwijt is. Je zit alleen in een lastig pakket, want nu nog de zak geven helpt waarschijnlijk ook niet meer..
Had misschien wel rood moeten zijn, en een moment 2e helft, ging die voor eigen succes. er stonden 2 man naast hem vrij.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:07 schreef satecl het volgende:
[..]
Lastig pakket waar Feyenoord in zit. Stel je zet Gio voor de groep en hij verliest de play-offs... Ook geen lekker begin.
Oh en El Ahmadi. Wat een josti is dat zeg met zijn gele kaart
Leo Beenhakker verving hem.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:07 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ging Erwin Koeman toen ook voor de playoffs?
De beelden schijnen per ongeluk al gewist te zijn. Dus dat weet ik nog niet.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 07:53 schreef tompsv18 het volgende:
Een fikse schorsing voor tokkie Kazim zou nu wel op zijn plaats zijn. Ben benieuwd of de KNVB dat ook durft.
Ik denk dat de KNVB dertig getuigenverklaringen ook wel zal accepteren.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:33 schreef Caland het volgende:
Als hij een klap heeft verkocht verdient hij wel een schorsing, maar meen dat sinds dat incidentje met PSV er daar helemaal geen camera's meer zijn.
Hopelijk heeft Rijnmond de beelden. Toch leuk om te zien en wij zijn van die turk af.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:33 schreef Caland het volgende:
Als hij een klap heeft verkocht verdient hij wel een schorsing, maar meen dat sinds dat incidentje met PSV er daar helemaal geen camera's meer zijn.
Die was voor kerst dan alsnog wel R'dam uitgejaagd hoor.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:18 schreef macca728 het volgende:
Gelukkig verlengde Fred zelf niet zijn contract anders hadden we vrolijk verder gemoeten de komende jaren.
Feyenoord heeft zijn optie al gelicht.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:38 schreef satecl het volgende:
[..]
Hopelijk heeft Rijnmond de beelden. Toch leuk om te zien en wij zijn van die turk af.
En als hij een hat-trick had gemaakt was hij zeker die Engelsman?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:38 schreef satecl het volgende:
[..]
Hopelijk heeft Rijnmond de beelden. Toch leuk om te zien en wij zijn van die turk af.
Dat was begin april een veelgehoorde grap.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar we konden hem toch al meteen doorverkopen voor 6 miljoen?![]()
.
Sinds die beslissing is het hard achteruit gegaan qua spel bij Feyenoord.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:18 schreef macca728 het volgende:
Gelukkig verlengde Fred zelf niet zijn contract anders hadden we vrolijk verder gemoeten de komende jaren.
Gio nu naar voren schuiven zou een strategische blunder van de eerste orde zijn. Zit je dan te denken aan een 'Aad de Mos' voor een paar weken? Een werkloze trainer die het ineens ff allemaal anders gaat doen voor 1,5 week..quote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:49 schreef Tomatenboer het volgende:
Misschien is zo'n "schokeffect" wel nuttig op dit moment.
Zo'n "schokeffect" door het ontslaan van een trainer duurt over het algemeen hooguit een paar wedstrijden, maar dat is precies wat Feyenoord nodig heeft.
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:49 schreef Tomatenboer het volgende:
Misschien is zo'n "schokeffect" wel nuttig op dit moment.
Zo'n "schokeffect" door het ontslaan van een trainer duurt over het algemeen hooguit een paar wedstrijden, maar dat is precies wat Feyenoord nodig heeft.
Haha, natuurlijk Aadje! Die durft wel in te grijpen na acht minuten.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:50 schreef Downwards het volgende:
[..]
Gio nu naar voren schuiven zou een strategische blunder van de eerste orde zijn. Zit je dan te denken aan een 'Aad de Mos' voor een paar weken? Een werkloze trainer die het ineens ff allemaal anders gaat doen voor 1,5 week..
Waarom zou dat een blunder zijn?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:50 schreef Downwards het volgende:
[..]
Gio nu naar voren schuiven zou een strategische blunder van de eerste orde zijn. Zit je dan te denken aan een 'Aad de Mos' voor een paar weken? Een werkloze trainer die het ineens ff allemaal anders gaat doen voor 1,5 week..
Eens met onze HNS boy.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:54 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Waarom zou dat een blunder zijn?
Niemand die het Gio en JP kwalijk zou nemen als ze het niet meteen op de rit krijgen.
Het argument van de valse start die ze dan mogelijk maken vind ik ook niet zo sterk.
In mijn ogen zou dat een blunder zijn omdat het risico te groot is dat hij dan al deels beschadigd begint aan zijn loopbaan als onervaren coach en ik denk ook niet dat hij iemand is die even snel wat teweeg kan brengen door het over te nemen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:54 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Waarom zou dat een blunder zijn?
Niemand die het Gio en JP kwalijk zou nemen als ze het niet meteen op de rit krijgen.
Je kan hem gewoon op non actief zetten.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:57 schreef Morendo het volgende:
Als Rutten voortijdig gewipt wordt schijnt hij een miljoen euro mee te krijgen. Is het dat wel waard?
Wat een gelulquote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:57 schreef Morendo het volgende:
Als Rutten voortijdig gewipt wordt schijnt hij een miljoen euro mee te krijgen. Is het dat wel waard?
KEA is al geschorst volgende week. Of zou je dan Bilal rechtsbuiten zetten en een middenveld met Vilhena-Clasie-Toornstra?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:02 schreef IkBenNietFries het volgende:
Gewoon oprotten met Rutten zou ik zeggen. Ja, Gio en JP krijgen het dan moeilijk maar dan begrijpen ze ook hoe belangrijk het is dat je de spelersgroep in het gareel houdt. Zo veel slechter kunnen ze het overigens niet doen. Immers zal wel naar het bankje gaan en Toornstra of Vilhena zal op die plek komen.
Vind ik ook zo irritant trouwens, dat onjuiste beroep op causaliteit van Rutten. We verliezen wedstrijden waar Immers niet speelt, dus Immers is nodig om te overwinnen. Pleurt op, vent.
Ach, na gisteren gaat die vlieger ook niet meer opquote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:02 schreef IkBenNietFries het volgende:
Vind ik ook zo irritant trouwens, dat onjuiste beroep op causaliteit van Rutten. We verliezen wedstrijden waar Immers niet speelt, dus Immers is nodig om te overwinnen. Pleurt op, vent.
Achahbar rechtsbuitenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:03 schreef Morendo het volgende:
[..]
KEA is al geschorst volgende week. Of zou je dan Bilal rechtsbuiten zetten en een middenveld met Vilhena-Clasie-Toornstra?
Achahbar moet of linksbuiten of spits. Als rechtsbuiten vind ik em niet zo goed, kan dan minder voorzetten geven en minder op goal schieten.quote:
Wordt ie niet, Kazim doet geen vlieg kwaad, is een hele rustige jongenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:10 schreef Morendo het volgende:
[..]
En wie als spits als Kazim geschorst wordt?
Ik pleit voor een middenveld bestaande uit Clasie en Vilhena als controlerende middenvelders en Toornstra als aanvallend middenvelder inderdaad. El Ahmadi heeft geen drang naar voren, en één van de twee controlerende middenvelders zou dit wel moeten hebben, dus vandaar Vilhena. Vond ik gister ook niet verkeerd invallen in zo'n zaadpot overigens.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:03 schreef Morendo het volgende:
[..]
KEA is al geschorst volgende week. Of zou je dan Bilal rechtsbuiten zetten en een middenveld met Vilhena-Clasie-Toornstra?
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:43 schreef Downwards het volgende:
[..]
En als hij een hat-trick had gemaakt was hij zeker die Engelsman?
En voor volgend jaar als Clasie en Boetius, Vilhena en mogelijk Achahbar, vertrokken zijn?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:16 schreef IkBenNietFries het volgende:
[..]
Ik pleit voor een middenveld bestaande uit Clasie en Vilhena als controlerende middenvelders en Toornstra als aanvallend middenvelder inderdaad. El Ahmadi heeft geen drang naar voren, en één van de twee controlerende middenvelders zou dit wel moeten hebben, dus vandaar Vilhena. Vond ik gister ook niet verkeerd invallen in zo'n zaadpot overigens.
Voorhoede moet ook veranderen. Achahbar spits als Kazim geschorst wordt, Basacikoglu en Boetius respectievelijk als rechts- en linksbuiten. Creativiteit en snelheid. We spelen toch vooral lange ballen naar voren toe (gisteren althans) en dat bleek onsuccesvol met een niet heel snelle voorhoede.
Ja, ik heb nog altijd vertrouwen in Bilal en Boëtius. Wellicht is dat naïef van me maar ik geloof dat het talent nog niet weg is. Ze hebben gewoon vertrouwen nodig en ik hoop van harte dat ze dat krijgen van JP en Gio.
Schuurman komt er aan.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:27 schreef Morendo het volgende:
[..]
En voor volgend jaar als Clasie en Boetius, Vilhena en mogelijk Achahbar, vertrokken zijn?
Dit lijkt mij wel een gebalanceerd elftal:
------------Kramer-------Kazim
Manu----Immers-----Toornstra---Kuyt
Nelom---Kongolo---Van Beek---Karsdorp
-------------------Vermeer
Aangezien we de mei-verliespot al hebben gehad wordt Zwolle-uit dus gelijk of winstquote:
Ook met een gelijkspel kunnen zullen we nog 5e worden.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:44 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Aangezien we de mei-verliespot al hebben gehad wordt Zwolle-uit dus gelijk of winst
Jullie moeten daar toch wel kunnen winnen. Zwolle gaat het heus niet zomaar weggeven, maar 3 puntjes is toch gewoon een reële optie, PEC speelt iig nergens meer voor, dus of die zich nou 100% kunnen opladen voor zo'n pot en tot het gaatje gaan als Feyenoord blijft knokken?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:44 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Aangezien we de mei-verliespot al hebben gehad wordt Zwolle-uit dus gelijk of winst
En als ie wint heeft ie het in de laatste 17 potjes even 'goed' gedaan als in de 1e 17 (9winst-4gelijk-4verloren) en zijn we 'gewoon' 3equote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ook met een gelijkspel kunnen zullen we nog 5e worden.
Het mag wel een paar klasses beter dan tegen Vitesse, maar ja, we zouden die op zich wel moeten kunnen winnen jaquote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:45 schreef Loveless85 het volgende:
Jullie moeten daar toch wel kunnen winnen. Zwolle gaat het heus niet zomaar weggeven, maar 3 puntjes is toch gewoon een reële optie, PEC speelt iig nergens meer voor, dus of die zich nou 100% kunnen opladen voor zo'n pot en tot het gaatje gaan als Feyenoord blijft knokken?
De wijze waarop we dan 3e zouden zijn geworden is beschamend. Ik heb gister in de eerste helft geweldig voetbal gezien, het werd alleen gespeeld door Vitesse.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:45 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
En als ie wint heeft ie het in de laatste 17 potjes even 'goed' gedaan als in de 1e 17 (9winst-4gelijk-4verloren) en zijn we 'gewoon' 3e
Je onderschat PEC weer een beetje en je overschat Feyenoord.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jullie moeten daar toch wel kunnen winnen. Zwolle gaat het heus niet zomaar weggeven, maar 3 puntjes is toch gewoon een reële optie, PEC speelt iig nergens meer voor, dus of die zich nou 100% kunnen opladen voor zo'n pot en tot het gaatje gaan als Feyenoord blijft knokken?
PEC staat in punten gelijk met Heerenveen, het resultaat van zondag bepaalt dus wie ze als eerste treffen in de play offs.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Welnee, Feyenoord zit niet in een flow, maar kom op, PEC... Die laten het de laatste weken ook niet bepaald zien.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je onderschat PEC weer een beetje en je overschat Feyenoord.
PEC hoeft niet, Feyenoord kan niet, tenminste zo lijkt hetquote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Welnee, Feyenoord zit niet in een flow, maar kom op, PEC... Die laten het de laatste weken ook niet bepaald zien.
Dat is wel een mooie samenvatting. Maar als je je voor deze pot niet kan opladen dan is het wel erg droevig. Je stond gebeiteld op de 3e plek met uitzicht op de 2equote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
PEC hoeft niet, Feyenoord kan niet, tenminste zo lijkt het
Tegen Ajax, niet bepaald goed de laatste tijd, en PSV, de kampioen jawel, lieten ze prima voetbal zien. Laten we wel wezen, Vitesse komt er met een beetje voetbal makkelijk doorheen bij Feyenoord. Als Vitesse het kan, kan PEC het ook. PEC is voetballend ook niet slecht, die verliezen thuis ook zelden. Feyenoord heeft het in uitwedstrijden altijd lastig dit seizoen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Welnee, Feyenoord zit niet in een flow, maar kom op, PEC... Die laten het de laatste weken ook niet bepaald zien.
quote:De aanklager betaald voetbal heeft een onderzoek ingesteld naar het incident tussen Feyenoord-spits Colin Kazim-Richards en Vitesse-aanvaller Zakaria Labyad.
Na de wedstrijd in De Kuip, die met 4-1 gewonnen werd door Vitesse, zou Kazim-Richards Labyad hebben geslagen in de spelerstunnel.
De KNVB wil van beide spelers hun kant van het verhaal horen en bekijkt dan of er schorsingen volgen. Beide spelers hebben tot woensdag 11.00 uur de tijd om te reageren.
Eerste seizoenshelft waren de uitwedstrijden juist beter. Ik heb er nog wel vertrouwen in, mits een goede opstelling.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tegen Ajax, niet bepaald goed de laatste tijd, en PSV, de kampioen jawel, lieten ze prima voetbal zien. Laten we wel wezen, Vitesse komt er met een beetje voetbal makkelijk doorheen bij Feyenoord. Als Vitesse het kan, kan PEC het ook. PEC is voetballend ook niet slecht, die verliezen thuis ook zelden. Feyenoord heeft het in uitwedstrijden altijd lastig dit seizoen.
Achahbar >>> Kazimquote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:02 schreef De_Pel het volgende:
Geen Karim en Kazim tegen PEC
Is geen Europees voetbal het einde van Van Geel?
Die is wel erg makkelijk hoor. Ik zeg niet dat Feyenoord met twee vingers in de neus (hihaho) wint, maar ze móeten nu echt. Kom op, als je je dan niet kan opladen en laat pakken door een ploegje wat echt niet meer hoeft...quote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tegen Ajax, niet bepaald goed de laatste tijd, en PSV, de kampioen jawel, lieten ze prima voetbal zien. Laten we wel wezen, Vitesse komt er met een beetje voetbal makkelijk doorheen bij Feyenoord. Als Vitesse het kan, kan PEC het ook. PEC is voetballend ook niet slecht, die verliezen thuis ook zelden. Feyenoord heeft het in uitwedstrijden altijd lastig dit seizoen.
Dat waren ploegen als Excelsior, Go Ahead, Cambuur, FC Twente en consorten. Grootste vis was PSV --> verlorenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:02 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Eerste seizoenshelft waren de uitwedstrijden juist beter. Ik heb er nog wel vertrouwen in, mits een goede opstelling.
Niet alleen Van Geel wat mij betreft. Tijd voor nieuw elan.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:02 schreef De_Pel het volgende:
Is geen Europees voetbal het einde van Van Geel?
Tijd voor klaasweetallesquote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:32 schreef Happel het volgende:
[..]
Niet alleen Van Geel wat mij betreft. Tijd voor nieuw elan.
Mee eens. Gudde voorop. Maar wie danquote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:32 schreef Happel het volgende:
[..]
Niet alleen Van Geel wat mij betreft. Tijd voor nieuw elan.
Dat dacht ik ook voor gisteravond. Zeker ook na de gebruikelijke mooie woorden dat ze overtuigd waren van het belang van deze wedstrijd en dat er zo scherp was getraind.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:19 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik denk dat de heren miljonairs staan te trappelen om op vakantie te gaan, dus aan de motivatie zal het aanstaande zondag niet liggen.
Brandsquote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:40 schreef MPC60 het volgende:
Wie willen jullie dan als td? Mocht dit het einde van van geel betekenen.
Van Marwijk.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:40 schreef MPC60 het volgende:
Wie willen jullie dan als td? Mocht dit het einde van van geel betekenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |