Koeman heeft met een betere selectie gefaald om kampioen te worden, in een jaar waarin zowel PSV als Ajax bagger waren.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:25 schreef klaasweetalles het volgende:
Koeman had meer uit deze selectie gehaald en een 2e plek was reëel geweest zeker met dit zwakke ajax
Het Ajax waar je 12 punten achter staat bedoel je?quote:Op maandag 11 mei 2015 22:25 schreef klaasweetalles het volgende:
Koeman had meer uit deze selectie gehaald en een 2e plek was reeel geweest zeker met dit zwakke ajax
HET IS ECHT DE SCHULD VAN RUTTE
ik zei een 2 maanden geleden al dat rutte gewoon geen vertrouwen meer uitstraalde
het is allemaal uitgekomen helaas voor Feyenoord
Ben ik niet met je eens, koeman heeft het maximale eruit gehaald als trainer bij Feyenoord,.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:27 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Koeman heeft met een betere selectie gefaald om kampioen te worden, in een jaar waarin zowel PSV als Ajax bagger waren.
12 punten is niks, als je al dat dramatische begin van het seizoen meerekent wat helemaal niet gehoeven had....quote:Op maandag 11 mei 2015 22:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het Ajax waar je 12 punten achter staat bedoel je?
Ik heb zat inspiratieloze wedstrijden gezien onder Koeman, zoals ook nu het geval is. Enige verschil is da Feyenoord nu kampt met een Kazim, en Koeman Pelle had.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:29 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens, koeman heeft het maximale eruit gehaald als trainer bij Feyenoord,.
Ajax was vorig seizoen gewoon in de breedte beter, en wist de kleine potjes gewoon te winnen. Waren gewoon terecht kampioen vorig seizoen.
Mja, maar Feyenoord van vlak voor de winterstop had Vitesse vanavond gewoon gepakt. Ondanks dat Vitesse goed was. Rutten zijn selecties vallen altijd als een kaartenhuis in elkaar zo voor 't eind van de competitie, en wat voor excuses hij daar ook voor heeft; als het bij bijna al je clubs ieder seizoen gebeurt, is het geen toeval meer.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:31 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Ik heb zat inspiratieloze wedstrijden gezien onder Koeman, zoals ook nu het geval is. Enige verschil is da Feyenoord nu kampt met een Kazim, en Koeman Pelle had.
Dat valt voornamelijk Van Geel aan te rekenen, en niet Rutten.
Was begin van 't seizoen toch ook al zo, zat ie te zaniken dat ie niet wist of hij ze wel aan het voetballen zou krijgen. "ja, dat weet ik niet zo, rinus, ja nee, ja. ja weet je rinus, het kan maar zo dat het balletje in één keer goed valt, maar ik weet niet of ik daar, als trainer ja, ja, nou eh, zoveel in vloed op heb weet je". Man man..quote:Op maandag 11 mei 2015 22:31 schreef Tomatenboer het volgende:
Rutten schijnt tegen zanger Rinus gezegd te hebben dat het "heel moeilijk wordt om dit nog om te keren".
Natuurlijk heeft hij vast gelijk, maar lijkt me niet echt motiverend en wenselijk om dat zo uit te spreken als trainer.
klopt valt van geel inderdaad aan te rekenenquote:Op maandag 11 mei 2015 22:31 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Ik heb zat inspiratieloze wedstrijden gezien onder Koeman, zoals ook nu het geval is. Enige verschil is da Feyenoord nu kampt met een Kazim, en Koeman Pelle had.
quote:Op maandag 11 mei 2015 22:25 schreef klaasweetalles het volgende:
Koeman had meer uit deze selectie gehaald en een 2e plek was reeel geweest zeker met dit zwakke ajax
HET IS ECHT DE SCHULD VAN RUTTE
ik zei een 2 maanden geleden al dat rutte gewoon geen vertrouwen meer uitstraalde
het is allemaal uitgekomen helaas voor Feyenoord
Waar zijn we aan begonnen ...twitter:johanvanboven twitterde op maandag 11-05-2015 om 22:37:52Labyad wijst op een bult op zijn slaap. 'Kazim heeft me in de spelerstunnel geslagen.' #feyvit http://t.co/MNgPKtB1AT reageer retweet
toebn wij weg gingnen hoorden we idd dat er iets in de spelers tunnen gebeurde. Wat gebeurde daar?quote:Op maandag 11 mei 2015 22:38 schreef Scrummie het volgende:
Waar zijn we aan begonnen ...twitter:johanvanboven twitterde op maandag 11-05-2015 om 22:37:52Labyad wijst op een bult op zijn slaap. 'Kazim heeft me in de spelerstunnel geslagen.' #feyvit http://t.co/MNgPKtB1AT reageer retweet
Als er één speler is die een klap verdient dan is het wel Labyad. Maar dit gaat natuurlijk een vervelend staartje krijgen.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:38 schreef Scrummie het volgende:
Kazim stormde naar binnen en toen de rest van spelers er achteraan, maar wat er beneden gebeurde zien we niet omdat er geen camera's meer mogen komen geloof ik.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:39 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
toebn wij weg gingnen hoorden we idd dat er iets in de spelers tunnen gebeurde. Wat gebeurde daar?
Is gewoon de spelers in het veld aan te rekenen.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:34 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik zie helemaal geen feilheid. Elke tegenstander is de laaste weken beter dan Feyenoord.
Is Rutte gewoon aan te rekenen.
Werken gaat niet meer als je op bent, je ziet het gewoon, spelers zijn niet meer fel, langzaam, ze zijn op, zoals elke selectie van Rutten na de winterstop.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:40 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Is gewoon de spelers in het veld aan te rekenen.
Die spelen in de Kuip. Tegen een aansprekende tegenstander en concurrent. Verdienen honderduizenden euro's per jaar.
Interessante theorie maar ik denk dat het elf lamballen zijn.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Werken gaat niet meer als je op bent, je ziet het gewoon, spelers zijn niet meer fel, langzaam, ze zijn op, zoals elke selectie van Rutten na de winterstop.
Maar dat de vorm, conditie, welke lijn in het spel dan ook, en organisatie ontbreekt kun je weldegelijk Rutten aanrekenen, en dat is van veel grotere invloed dan het "werkuh for juh geld!"quote:Op maandag 11 mei 2015 22:40 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Is gewoon de spelers in het veld aan te rekenen.
Die spelen in de Kuip. Tegen een aansprekende tegenstander en concurrent. Verdienen honderduizenden euro's per jaar.
Ok.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kazim stormde naar binnen en toen de rest van spelers er achteraan, maar wat er beneden gebeurde zien we niet omdat er geen camera's meer mogen komen geloof ik.
HAHAHAHAHAHAquote:Op maandag 11 mei 2015 22:38 schreef Scrummie het volgende:
22:55 @ NPO2.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:41 schreef klaasweetalles het volgende:
wanneer is die samenvattring te zien?
Doe eens normaal Overrun, hij brengt onze club in diskrediet.quote:
Nee preciesquote:Op maandag 11 mei 2015 22:31 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
12 punten is niks, als je al dat dramatische begin van het seizoen meerekent wat helemaal niet gehoeven had....
de oneliner waar ik het over had een uur geledenquote:
Net als de gehele aanvalquote:Op maandag 11 mei 2015 22:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat zijn de backs van Feyenoord toch armetierig.
Die paar Vitessesupporters zitten je nogal dwars blijkbaarquote:Op maandag 11 mei 2015 22:46 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik was net veel collega's via de zaak een keer mee in het genodigde vak KK en daarvoor het maasgebouw. Maar ik en nog 1 collega zijn nogal fanatiek dus we hielden ons voor ons in te houden. Dat sloeg echt volledig om met een kanker naar je eigen vak door die fietstas homos'; achter ons. En ik heb zo mn best gedaan. Dat wordt wat morgen op de zaak
KK F GEELquote:Op maandag 11 mei 2015 22:31 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
mad bro?quote:Op maandag 11 mei 2015 22:31 schreef Wiebeldak het volgende:
WAt een kanker wedstrijd. Zitten er ook nog 3 tyfus fietstashomo´s achterons in het kk vak te juichen bij en doelpunt. Die waren na de pauze ineens verdwenen,...... vreemd.
KLoptquote:
die horen daar niet te zitten en niet te juichen.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:47 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Die paar Vitessesupporters zitten je nogal dwars blijkbaar
Je bent gek. Idioot. Help je club maar naar de klotenquote:Op maandag 11 mei 2015 22:49 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
die horen daar niet te zitten en niet te juichen.
Stoere boi spottedquote:Op maandag 11 mei 2015 22:49 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
die horen daar niet te zitten en niet te juichen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |