Nep.quote:Op maandag 11 mei 2015 19:53 schreef dweeny het volgende:
zij heeft er destijds 1500,- voor betaald.
ik heb er overigens maar 50,- voor betaald
Misschien zou je wat grotere foto's kunnen plaatsen, dit postzegelformaat valt echt niks aan af te zien.quote:Op maandag 11 mei 2015 19:56 schreef dweeny het volgende:
het is mijn beste vriendin dus dat geloof ik welze wou hem aan me geven maar dat vond ik niet goed
Check even mijn posts misschien vind je het antwoord er al op.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:01 schreef dweeny het volgende:
het gaat vooral om deze foto, en dan het logo waar ik mijn twijfels bij heb[ afbeelding ]
verder staat er ook geen serial nummer in, kan hem niet vinden in ieder geval.
knopen hebben wel Burberry er op staan en het motiefje is ook helemaal correct
En dan kom je erachter dat die jas die je voor 50 piek hebt overgekocht, terwijl je hem gratis kon krijgen, nep is. En dan?quote:Op maandag 11 mei 2015 20:06 schreef dweeny het volgende:
ja het kaartje is wit, maar op internet bij Burberry vind ik dus wel meerdere witte logo's met blauwe opdruk.
ik vind alleen dat het poppetje op het paardje er erg nep uit ziet...
quote:Op maandag 11 mei 2015 21:00 schreef RPG het volgende:
Gebasseerd op de slechte stiksels van de label, het feit dat label niet gecentreerd is in het patroon en de B in de vlag mist (net als Prorsum in de wimpel) zou ik er niet vanuit gaan dat het echt is.
Die labels worden er ook maar door een chinees ingejast met een naaimachine.quote:Op maandag 11 mei 2015 21:00 schreef RPG het volgende:
Gebasseerd op de slechte stiksels van de label, het feit dat label niet gecentreerd is in het patroon en de B in de vlag mist (net als Prorsum in de wimpel) zou ik er niet vanuit gaan dat het echt is.
Tot 1998 was de naam Burberrysquote:
Het mist sowieso strakheid. Ook in de letters.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:38 schreef PluisigNijntje het volgende:
De kop van het paard lijkt niet te kloppen, hij mist een stuk van z'n snoet en heeft minder haren
Als het je beste vriendin is kan je nu eens afvragen waarom ze gelogen heeft.quote:Op maandag 11 mei 2015 19:56 schreef dweeny het volgende:
het is mijn beste vriendin dus dat geloof ik welze wou hem aan me geven maar dat vond ik niet goed
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |