Meisjes die 12 lijken maar 24 zijn, dat zijn de besten.quote:Op maandag 11 mei 2015 19:19 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Leuk babyfaceje heeft die ja. Ze is al 24 of zo.
Zou ik ook wel willen ja.quote:Op maandag 11 mei 2015 19:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Meisjes die 12 lijken maar 24 zijn, dat zijn de besten.
quote:Op maandag 11 mei 2015 19:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Meisjes die 12 lijken maar 24 zijn, dat zijn de besten.
quote:Op maandag 11 mei 2015 19:24 schreef Pedroso het volgende:
Speelt Patrick Kluivert ook mee in de film, als goede vriend van Wilfried ?
Of uit een Belgische show ofzoquote:Op maandag 11 mei 2015 19:31 schreef opperkleurder het volgende:
Misschien is er nog een leuk fragment uit een Amerikaanse show.
Checkquote:Op maandag 11 mei 2015 19:31 schreef opperkleurder het volgende:
In 3...2...1quote:Op maandag 11 mei 2015 19:31 schreef opperkleurder het volgende:
Dubbelcheckquote:Op maandag 11 mei 2015 19:31 schreef opperkleurder het volgende:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.quote:
wie is hier nou de snackbar?quote:
Dat is PRdVquote:Op maandag 11 mei 2015 19:35 schreef Pedroso het volgende:
Waar is Jan Mulder ? Die heeft toch een contract dat ie minimaal 3x per week aanschuift ? Of krijgt ie die paar ton per jaar ergens anders voor ?
Misschienkomt er zo nog iets boeiends.quote:Op maandag 11 mei 2015 19:38 schreef Sked het volgende:
De rest van de uitzending wordt volgespamd met kutmuziek, ik zap naar FS1
Wat is daar?quote:Op maandag 11 mei 2015 19:38 schreef Sked het volgende:
De rest van de uitzending wordt volgespamd met kutmuziek, ik zap naar FS1
Ja, songfestivalshit met Jim de Groot en consortenquote:Op maandag 11 mei 2015 19:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschienkomt er zo nog iets boeiends.
Ken je Crystal Castles?quote:
Ja, muziek, songfestivalkuffersquote:Op maandag 11 mei 2015 19:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschienkomt er zo nog iets boeiends.
Genot. Jij doet ook mee aan de uitwedstrijd volgende week dinsdag.quote:Op maandag 11 mei 2015 19:39 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, songfestivalshit met Jim de Groot en consorten
Ik wil het ESF zien, niet al deze nobuddies die erover gaan praten en zingenquote:Op maandag 11 mei 2015 19:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Genot. Jij doet ook mee aan de uitwedstrijd volgende week dinsdag.
quote:
Linda Wagemakers vindt hem ook te erg.quote:Op maandag 11 mei 2015 19:40 schreef Karina het volgende:
Ik zag vanmiddag die jurk van Trijntje. Oh my... te erg gewoon.
Dit soort vage shit kunnen ze beter bij Andere Geluiden doen.quote:Op maandag 11 mei 2015 19:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vreselijk vind ik dit. Hier had het wat van weg.
Die had nog een jurk waar je je onder kon verstoppenquote:Op maandag 11 mei 2015 19:41 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Linda Wagemakers vindt hem ook te erg.
Ik vind dat de gewone linnets hadden moeten winnenquote:
Het is patat.quote:Op maandag 11 mei 2015 19:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dat de gewone linnets hadden moeten winnen
En heel veel vrouwen natuurlijk he.quote:Op maandag 11 mei 2015 19:44 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Mag jij wel posten in een topic met homo's?
Ik hoop voor die tijd een twitter ban te pakken te krijgen.quote:
Hopelijk is tsoeptsjap ook weer van de partij.quote:Op maandag 11 mei 2015 19:45 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Verheug me elk jaar weer op dat topic
Ik mag er wel mee posten, niet praktiseren.quote:Op maandag 11 mei 2015 19:44 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Mag jij wel posten in een topic met homo's?
Ik vind het op het randje.quote:Op maandag 11 mei 2015 19:46 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik mag er wel mee posten, niet praktiseren.
Johannes schijnt hem achter de schermen te kennen dus hopelijk dat Tjaptjoep toch terugkomtquote:Op maandag 11 mei 2015 19:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hopelijk is tsoeptsjap ook weer van de partij.
Calland heeft daar vast een leuk NSB grapje over.quote:Op maandag 11 mei 2015 19:46 schreef Grunge. het volgende:
"Meisjes met kort haar, dat kenden we nog niet echt."
quote:Op maandag 11 mei 2015 19:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Calland heeft daar vast een leuk NSB grapje over.
In 1986 hadden alle vrouwen nog lang haar he. En schaamhaar ook trouwens.quote:Op maandag 11 mei 2015 19:46 schreef Grunge. het volgende:
"Meisjes met kort haar, dat kenden we nog niet echt."
Of een permanentje.quote:Op maandag 11 mei 2015 19:48 schreef Pedroso het volgende:
[..]
In 1986 hadden alle vrouwen nog lang haar he. En schaamhaar ook trouwens.
Geef Abbey Hoes eens een rating Roland.quote:
Ja, maar waar is ze nú? Ik zie haar niet zitten op de achtergrond namelijk. Ik denk dat ze moet spelen (toneel), vandaar.quote:Op maandag 11 mei 2015 19:49 schreef Max23 het volgende:
[..]
Die is al geweest, ze wil een kind, einde gesprek
Wilfried Genee.quote:Op maandag 11 mei 2015 19:51 schreef Pedroso het volgende:
Veel gladder dan Johnny Logan ga je niet krijgen.
Heb je het nou over deze? https://twitter.com/scheulderman75 Ziet er beter uit op haar Twitter-picca trouwens.quote:
6.5/10.0quote:Op maandag 11 mei 2015 19:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Geef Abbey Hoes eens een rating Roland.
Die met die blonde pruik. Die niks zegt.quote:
Nogal. Samenrapen op family Guy manier alleen dan minder leuk.quote:
Ze heeft alleen wat schattigs als ik al die foto's bekijk.quote:
Jij gaf deze babe een 6,5, ik ben de echte kennerquote:Op maandag 11 mei 2015 19:53 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Laat dit maar aan de echte kenners over.
Tenzij je op vrouwen valt geef ik je gelijk.quote:Op maandag 11 mei 2015 19:54 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Jij gaf deze babe een 6,5, ik ben de echte kenner.
Mevrouw van Egmond is dat.. (die zelf morgen komt, hadden ze iets beter kunnen plannen.. )quote:Op maandag 11 mei 2015 19:51 schreef marcodej het volgende:
[..]
Die met die blonde pruik. Die niks zegt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vakantie in Frankrijk.quote:
Wat een nare kutpartij he, dat Groenlinks.quote:
Hij is echt een SNOTNEUS.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat een nare kutpartij he, dat Groenlinks.
Daar lopen er hier wel meer van rond.quote:
Insinueer je nou dat Matthijs van Nieuwkerk en Fylax aids hebben?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:05 schreef GGMM het volgende:
Mensen die Lubach grappig vinden hebben vaak aids.
Heb je ook zo'n accent?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:08 schreef Intellectueel het volgende:
Ik zie Wennemars hier geregeld in de ochtend fietsen om zijn kleine naar school te brengen.
Goeie gozert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |