SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en DBOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
[ Bericht 3% gewijzigd door Deuce92 op 11-05-2015 18:27:09 ]
quote:Op maandag 11 mei 2015 18:23 schreef fathank het volgende:
Aangezien Fanta weg is kun jij ook wel inrukken
Dan kan je geen normaal leven meer hebben.quote:Op maandag 11 mei 2015 19:34 schreef Sapstengel het volgende:
SEX / uren ongewenst hard, pfff
Haha lijkt me echt kut dat
classicquote:Op maandag 11 mei 2015 19:44 schreef seto het volgende:
stijfje verbergen is heel makkelijk hoor, throwback
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 mei 2015 19:44 schreef seto het volgende:
[ afbeelding ]
te lang man heb je samenvatting?quote:Op maandag 11 mei 2015 20:13 schreef fathank het volgende:
Kaas zit je al aan de ketonen?
https://hansvdw1.wordpres(...)rgen-van-9-mei-2015/
Fietsen Sky ketonen nog harder fietsen.quote:
vind sky wel beetje vaag team, Porte slaapt ook niet in hotels maar in een mobilehome tijdens de grote rondesquote:Op maandag 11 mei 2015 20:29 schreef fathank het volgende:
[..]
Fietsen Sky ketonen nog harder fietsen.
quote:#1 The Bodybuilder Lacks Swag Factor
(and general social awareness/skills)
Introverted and a loner by nature, he began hitting the gym to look good in hopes of getting attention. What began as a psychologically healthful hobby turns into the perfect antisocial diversion.
Years pass...
His social skills stagnate, his ability to communicate with most women erodes and he becomes almost completely one-dimensional.
(extreme cases will go WEEKS without talking to girls, unless a female employee signs them in at the gym)
His answer to "What's new?" is always -
Not Much.
#2 The Bodybuilder Judges Himself Based on How His Body Looks That Day
(and is terrified of rejection)
Like girls have their "fat days", the Bodybuilder will have his psychologically devastating "small days".
His self-esteem is almost completely based on his appearance, which is ever-changing from anabolic bloat and usually loosely-defined fitness goals.
The bigger problem is -
The Bodybuilder thinks that EVERYONE ELSE is also judging him on his body.
The reality is - no one really cares if his arms aren't 18" that day or if his calves look small that day.
With the exception of other Bodybuilders, nobody even ****ing notices.
First Step Solution
Like Swag Factor, self perception and years of body dysmorphia has no quick fix.
I have two starter steps though -
ADMIT that girls prefer the athletic-but-not-too-big guy or "surfer boy" who has abs and a little muscle to the grotesque chemical monster with overgrown features and emotional problems. (see #18)
(fitness girls may prefer bodybuilder physiques)
ADMIT that you have anxiety about talking to women and that is the other primary reason that you are and will remain undersexed.
Those 2 realities are extremely difficult for the Bodybuilder to come to grips with.
#3 The 24/7 Bodybuilder Lifestyle Prevents a "Normal" Life, Social Development and Simply Having Fun
We've been over this already.
You get it - the lifestyle is antisocial.
Introverts gravitate to it.
#4 The Bodybuilder Has a Below-Average "Dating IQ"
This is another by-product of relative isolation and undeveloped Swag Factor.
Most Bodybuilders simply don't know "how it works" with women.
There's a lot of basic things that the Bodybuilder simply does not understand -
The Bodybuilder doesn't get why girls seemingly like "pussy ass guys" that aren't built.
(it's not the girls prefer "pussy ass guys", it's that non-gym rats often have better social skills, friends and simply talk to girls more often)
The Bodybuilder doesn't get why women (especially the most attractive ones) don't approach him.
(although girls may compliment the Bodybuilder and tell him that he's "huge", they won't initiate real conversations or give obvious invitations for sex unless he is good looking. It is simply not female nature to take the lead and "huge" guys are intimidating to most girls)
#5 The Bodybuilder Isn't Trying to Get Laid - He Just Wants to Be Liked
(seeking validation not pussy)
#6 Bodybuilders Generally Have Weak Dicks and Sexual Anxiety
(in relative proportions)
There's an inside joke among girls that Bodybuilders/Gym-Obsessed guys are attention whores with small dicks.
(steroids DO NOT shrink your dick, they can temporarily shrink your balls however)
While this isn't true (it might just proportionally appear that way), Bodybuilders obviously fall within the usual average, it is rare for a Bodybuilder to have a big dick.
While some Bodybuilders don't know that male enhancement actually works, many are simply too proud to exercise their dick.
It's beyond me why most aren't interested in this subject.
I'd suggest working your way up to at least 7 inches erect and at least 4.5 inches when flaccid, otherwise some girls will consider you small because IT WILL LOOK SMALL in comparison to your legs.
#7 The Bodybuilder Has Absolutely No Fashion Sense Whatsoever
Not only does the Bodybuilder wear stupid outdated clothing, but he generally wears clothing that is 2 or 3 sizes too small. For fear of feeling or looking "gay", this sub-culture has the hardest time accepting that fashion is kind of a big deal or doing anything that popular culture encourages.
#8 The Bodybuilder Has Weak Hair
There's very few anabolic Bodybuilders that are totally immune to hair loss. You will have to pick hair-friendly steroids if you are going to juice.
#9 The Bodybuilder Often Has Below-Average Skin/Complexion
Just as many juiced Bodybuilders are prone to hair loss from DHT, plenty also have issues with acne.
Left untreated for long periods of time, it can result in permanent scaring.
(this can be mostly fixed with expensive laser treatments or temporary concealers)
Also, heavy juicing makes you look older than you are.
#10 The Bodybuilder Often Looks Like **** In the Off-Season
if your #1 goal is to get pussy, being over 18-20% body fat will limit your options. Even if you are good looking.
If you care more about bodybuilding than girls (and don't have the silent agenda to get laid a lot) - by all means:
Do whatever your want.
#11 The Bodybuilder Doesn't Believe/Understand That His Body Type Isn't Ideal to Women
This infuriates non-competitive loner Bodybuilders that spend thousands of hours in the gym to better appeal to hot girls.
But it's true.
Girls, with the exception of fitness girls/female bodybuilders, prefer guys that are "lean with some muscle" to huge chemical-looking freaks.
Most undersexed Bodybuilders are compulsive liars living in absolute denial.
The biggest problem, however, is that they are never honest with themselves.
They simply won't admit the obsessive Bodybuilding life isn't getting them women.
If you talked to JUST ONE girl for every hour you spent in the gym, you would NEVER be without sex.
Build a good body and move on
Source is: http://www.goodlookinglos(...)e-bodybuilder-part-1
truequote:Op maandag 11 mei 2015 20:42 schreef kaasplankje het volgende:
clen/anavar pakken daar word je lekker droog van
quote:Op maandag 11 mei 2015 20:35 schreef Sapstengel het volgende:
If you talked to JUST ONE girl for every hour you spent in the gym, you would NEVER be without sex.
Kijk deze alfa eens gaan dan.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:51 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
je moet bulken man
als ik je in je anjer ram breek ik je zo in twee
geloof je me nu eindelijkquote:
Leuk hoor, meid.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:11 schreef clumsy_clown het volgende:
Michonne is mijn nieuwe ik-wil-haar-zijn. Gr gr
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 mei 2015 23:48 schreef Sapstengel het volgende:
2002 belde, ze willen hun gifje terugSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 mei 2015 23:48 schreef Sapstengel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
prachtigquote:
hahahahahaquote:Op maandag 11 mei 2015 19:44 schreef seto het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 07:32 schreef Dimachaerus het volgende:
miss mijn laatste dag vandaag
uit vliegtuig jumpen vanmiddag
hoop dat die fucking parachute open gaat
we kunnen allemaal hopenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 07:32 schreef Dimachaerus het volgende:
laat me raden. Je kringspierquote:
"...heeyy bakkie!? Joah joah, lekker joh.."quote:
Joh, zit je dat nou nog dwars?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 09:46 schreef Ethanolic het volgende:
Praat niet over vakantiewas als je er geen klote vanaf weet. Praat niet over de was persoonlijk als je er godverdomme helemaal geen kut vanaf weet. Blijf weg van dat soort shit want anders kom je dat maar in mijn gezicht zeggen!!!!
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 09:46 schreef Ethanolic het volgende:
Praat niet over vakantiewas als je er geen klote vanaf weet. Praat niet over de was persoonlijk als je er godverdomme helemaal geen kut vanaf weet. Blijf weg van dat soort shit want anders kom je dat maar in mijn gezicht zeggen!!!!
Binnenkort heb ik waarschijnlijk alweer een nieuwe. Bijna weer een maand voorbij. Kan je weer lachen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:02 schreef Ethanolic het volgende:
Ik moet nog altijd hardop lachen om die rage PMS-bui.
Caraïben.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:03 schreef Montelly het volgende:
Wie heeft al zn vakantie geboekt?
Nog Alanya gangers hier?
Heb dus net twee weken Samos achter de rug. Volgende vakantie is waarschijnlijk pas eind september. Bestemming nog niet besloten.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:03 schreef Montelly het volgende:
Wie heeft al zn vakantie geboekt?
Nog Alanya gangers hier?
O, gelukkig maar. Was al bang dat het aan mij lag.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:04 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Binnenkort heb ik waarschijnlijk alweer een nieuwe. Bijna weer een maand voorbij. Kan je weer lachen.
Sickquote:Op dinsdag 12 mei 2015 07:32 schreef Dimachaerus het volgende:
Kan toch niet van een jochie zoals jij verwachten dat hij ook maar ene sikkepit begrijpt van hoe ik in het leven sta. Je komt pas net kijken.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:15 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
O, gelukkig maar. Was al bang dat het aan mij lag.
Enjoy gozer.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 07:32 schreef Dimachaerus het volgende:
True story bro. Maar deze keer heb ik fibromyalgie spierpijn, spierpijn door m'n nieuwe work-out en spierpijn dankzij griep. Kan m'n handen niet hoger dan m'n schouders optillenquote:
Ja man, eigenlijk ben ik gewoon rijp voor het gesticht en hartstikke aandachtsgeil. Verder kick ik erop om me afhankelijk van andere op te stellen, en zit ik gewoon liever te fokken dan dat ik naar school ga.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:24 schreef Sapstengel het volgende:
Fybromyalgie was toch zo'n verzonnen ziekte waar vrijwel alleen vrouwen last van hebben?
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:24 schreef Sapstengel het volgende:
Fybromyalgie was toch zo'n verzonnen ziekte waar vrijwel alleen vrouwen last van hebben?
ik dacht ook dat de ontdekker van die ziekte op zijn sterfbed had toegegeven dat het nep was. Of was dat iets anders?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:24 schreef Sapstengel het volgende:
Dat was ADHD toch?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:25 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
ik dacht ook dat de ontdekker van die ziekte op zijn sterfbed had toegegeven dat het nep was. Of was dat iets anders?
volgens mij was dat ADD.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:25 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
ik dacht ook dat de ontdekker van die ziekte op zijn sterfbed had toegegeven dat het nep was. Of was dat iets anders?
Dacht ik al ja. Ken zo'n meisje die het had en die rookte de hele dag wiet en was emotioneel enorm instabiel. Die fybromyalgie speelde ook alleen op als ze niet lekker in haar vel zatquote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:24 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja man, eigenlijk ben ik gewoon rijp voor het gesticht en hartstikke aandachtsgeil. Verder kick ik erop om me afhankelijk van andere op te stellen, en zit ik gewoon liever te fokken dan dat ik naar school ga.
Je kunt ook gewoon je mobiel en pc uitzetten en je afzonderen in een bibliotheek.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:26 schreef Ethanolic het volgende:
http://www.parool.nl/paro(...)r-een-espresso.dhtml
Wat doet het feit dat het in je hersenen ontstaat af en de mate waarin je last kan ondervinden?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:27 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dacht ik al ja. Ken zo'n meisje die het had en die rookte de hele dag wiet en was emotioneel enorm instabiel. Die fybromyalgie speelde ook alleen op als ze niet lekker in haar vel zat
Maar ik geef toe je kunt er wel last van ondervinden, ook al zou het uiteindelijk iets zijn wat in je hersenen ontstaat.
Ja dat zeg ik ook. Je kunt er best last van ondervinden ook al zou uiteindelijk blijken dat het zich vooral in je hoofd afspeelt. Dat doet een depressie ook en daar heb je ook aardig last van.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:28 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Wat doet het feit dat het in je hersenen ontstaat af en de mate waarin je last kan ondervinden?
Ik hoop dat ze snel ontdekken of het probleem zich nou echt in de hersennen bevind of niet, dan kunnen ze er misschien iets tegen gaan doenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:30 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik ook. Je kunt er best last van ondervinden ook al zou uiteindelijk blijken dat het zich vooral in je hoofd afspeelt. Dat doet een depressie ook en daar heb je ook aardig last van.
Tenzij het de zenuwuiteinden in je piemel zijn haha ja tochquote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:33 schreef JaqenHghar het volgende:
Ik vind het vooral zielig dat van die dikke huiswijven doen alsof ze het hebbenOverstimulatie van je zenuwuiteinden is niet echt tof.
Overstimulatie aan je piemol lijkt me ook niet erg prettig eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Tenzij het de zenuwuiteinden in je piemel zijn haha ja toch
Lel loop je de hele dag met een strakke plasserquote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Tenzij het de zenuwuiteinden in je piemel zijn haha ja toch
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:37 schreef Awesome_ het volgende:
zo'n rauwe dollo
altijd als een vrouw max doorblijft trekken of zo als je komt.
#nietfijn #whatsensitiveguysfeel
ey ff opdonderen, jij weet daar neits avnquote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:40 schreef Fripsel het volgende:
Waarom jezelf laten fappen door een vrouw. Dat is het enige wat je zelf (waarschijnlijk beter) kan, en er zijn betere alternatieven.
Ik kom wel in je gezicht kijken hoe je in het leven staat, bby.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:18 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Kan toch niet van een jochie zoals jij verwachten dat hij ook maar ene sikkepit begrijpt van hoe ik in het leven sta. Je komt pas net kijken.
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:40 schreef Fripsel het volgende:
Waarom jezelf laten fappen door een vrouw. Dat is het enige wat je zelf (waarschijnlijk beter) kan, en er zijn betere alternatieven.
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:40 schreef Ethanolic het volgende:
Sowieso, waarom een vrouw je laten trekken
Had srs een keer een soort van friction burn op mn pener gekregen daardoor. Echt paar dagen last van gehad.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:37 schreef Awesome_ het volgende:
zo'n rauwe dollo
altijd als een vrouw max doorblijft trekken of zo als je komt.
#nietfijn #whatsensitiveguysfeel
Sap weet. Moet ook geen gewoonte worden uiteraard. Maar een handjob achter het stuur of zo voor de gezelligheid is best tof. Het hoeft niet elke keer volle bak tegen de huig aan, incl een prostaatmassage. Gewoon rustig en romantisch een keer kan ook.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:43 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Had srs een keer een soort van friction burn op mn pener gekregen daardoor. Echt paar dagen last van gehad.
Maarja door een vrouw laten fappen kan wel leuk zijn.
Hehe, estafette.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:44 schreef Ethanolic het volgende:
Gwn laten afberen en als je wilt komen zelf t stokje overnemen
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:47 schreef Sapstengel het volgende:
Gewoon op bed laten vastbinden en haar handjob laten geven terwijl ze denigrerende opmerkingen maakt over hoe klein je piemel is en tegen je zak en schacht slaat.
Idd vind het wel wat hebben. Of dat je in bed ligt en ze met je piemel begint te spelen en je gewoon even klaar trekt.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:45 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Sap weet. Moet ook geen gewoonte worden uiteraard. Maar een handjob achter het stuur of zo voor de gezelligheid is best tof. Het hoeft niet elke keer volle bak tegen de huig aan, incl een prostaatmassage. Gewoon rustig en romantisch een keer kan ook.
Is dat die film met al die auto's in de woestijn?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:47 schreef seto het volgende:
waarom zijn jullie faggots nog niet hyped voor mad max? wordt de actiefilm van het jaar
[ afbeelding ]
mad max is met mel gibsonquote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:49 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Is dat die film met al die auto's in de woestijn?
Ik zag daar een trailer van voor Furious 7 en dat zag er best apart uit maar wel dope.
Casual handjob.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:48 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Idd vind het wel wat hebben. Of dat je in bed ligt en ze met je piemel begint te spelen en je gewoon even klaar trekt.
kloptquote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:52 schreef seto het volgende:
geeft niet etha
het was toch al niet alsof je hier voor je goede smaak bekend stond
Alle mensen hebben liefde nodig.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:07 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ey kom op man, dit kan je niet zeggen.
Ja had gebeld maar kreeg een of andere mongool aan de lijn die er niet echt wat van wilde weten. Zou afdelingshoofd kunnen mailen maar heb nog geen zin gehad om z'n rare posts op te zoeken.quote:
Deze mentaliteitje. Jouw halfbakken oplossing kost gewoon mensenlevens straks man. Ff doorzetten gwn. Fuck.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja had gebeld maar kreeg een of andere mongool aan de lijn die er niet echt wat van wilde weten. Zou afdelingshoofd kunnen mailen maar heb nog geen zin gehad om z'n rare posts op te zoeken.
Als hij mensen vermoordt is het iig niet mijn schuld. Clean conscience ditdat.
ik weet iig dat ik niet in die buurt ga komenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja had gebeld maar kreeg een of andere mongool aan de lijn die er niet echt wat van wilde weten. Zou afdelingshoofd kunnen mailen maar heb nog geen zin gehad om z'n rare posts op te zoeken.
Als hij mensen vermoordt is het iig niet mijn schuld. Clean conscience ditdat.
Wat heb jij dan gedaan ossum? Wat heb jij gedaan?!quote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:14 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Deze mentaliteitje. Jouw halfbakken oplossing kost gewoon mensenlevens straks man. Ff doorzetten gwn. Fuck.
Dit kan beter.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:15 schreef VMSDKR het volgende:
Ik ga nu even full Fathank:
!!!! [ afbeelding ] !!!!
Dit dus. Wat nou clear conscience. Oh, kleine Anne-Fleur heeft haar oor eraf gebeten gekregen door een skitzo met mond en klauwzeer. Maar clumsy-clown van het fokforum 'heeft haar best gedaan' hoor..quote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:15 schreef VMSDKR het volgende:
Ze doet het dus niet om de maatschappij een drama te laten ontlopen maar om haar eigen straatje schoon te vegen.
Ik ga nu even full Fathank:
!!!! [ afbeelding ] !!!!
Idd, en maar baden in het zelfmedelijken.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:20 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Dit dus. Wat nou clear conscience. Oh, kleine Anne-Fleur heeft haar oor eraf gebeten gekregen door een skitzo met mond en klauwzeer. Maar clumsy-clown van het fokforum 'heeft haar best gedaan' hoor..
Ik hoop dat blij met jezelf bent...
![]()
pffffffffffffffffffffffff
link gewoon zijn pohi in de mailquote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:23 schreef clumsy_clown het volgende:
Als jullie nou even door zijn posts heen gaan voor de wat schokkendere zooi, beloof ik de higher-ups te mailen.
Kunnen jullie delen in de victorie.
Ik ook man. Klik nooit op een link over de beste man.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:23 schreef VMSDKR het volgende:
Mijn bloeddruk stijgt al als jullie over btb praten, en nu moet ik zijn posts doorzoeken?
Nee bedankt Jeffrey.
Denken dat ze er wat mee doen als je het niet compleet voor ze uitkauwtquote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:23 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
link gewoon zijn pohi in de mail
'ik maak me druk om JULLIE PATIENT'
is niet zo moeilijk
C_C pakt een Zwitserlandje in deze.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:26 schreef Awesome_ het volgende:
met c-c winnen we de oorlog ook niet. Dat zie ik al.
Melk, ik had de tijd nog niet gevonden om het eerder te vermelden. Maar je nieuwe UI he, nu slaat je nickname die ik je gegeven heb nergens meer op. Hoe nu verder dan?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:28 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Gaat het weer over die tjap, wat maakt het uit hij lift niet eens
Popje.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:26 schreef Awesome_ het volgende:
met c-c winnen we de oorlog ook niet. Dat zie ik al.
Ray is er nog gewoon. Hij leest alleen z'n PMs en DMs niet. Hij doet binnenkort zo'n comeback met dikke PL soundtrack op de achtergrond.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Popje.
Seto ligt al de halve dag aan z'n halfstijve te trekken, kijkend naar de mad-max-trailer, Henk ligt ergens in foetushouding eenhoorns te tellen en jij wordt gelokt door zo'n oostblokslet die je wel even onderglibbert. De enige die integriteit had is door een overdosis volle melk gedeserteerd.
En dan hebben we klokov nog.
Ik weet niet of dit het groepje is wat de medailles binnen gaat halen.
Maak er is een leuke combi van dan!quote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:30 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Melk, ik had de tijd nog niet gevonden om het eerder te vermelden. Maar je nieuwe UI he, nu slaat je nickname die ik je gegeven heb nergens meer op. Hoe nu verder dan?
Kon niets slechts bedenken. Denk dat je wel goed zou zijn als de zombie-outbreak komt.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:36 schreef Ethanolic het volgende:
Niet genoemd.
Weet niet of dat een goed of slecht iets is.
Gelijk heb je. Leeuwen zijn we.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Kon niets slechts bedenken. Denk dat je wel goed zou zijn als de zombie-outbreak komt.
+ ik ben een beetje bang voor JB.
Sorry liet me even gaan. Dat trollen van de kkbolle was natuurlijk wel grappig, maar soms moet er even waarheid gespit worden, snap je.quote:
Gewoon verkeerd aangeleerd eetpatroon.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:52 schreef Awesome_ het volgende:
http://ergogenics.org/dik-als-kind-misschien-altijd-dik.html
oh ok..
gwn tren en t3quote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:52 schreef Awesome_ het volgende:
oh ok..
Tsja, is al langer aangetoond dat fattie-kinderen hoe dan ook een uphill struggle hebben met normaal gewicht onderhouden. Daarom zou kinderobesitas een veel belangrijkere issue moeten zijn dan het nu is.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:52 schreef Awesome_ het volgende:
oh ok..
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:06 schreef Sapstengel het volgende:
Heeft iemand dat filmpje nog van dat dikke kind? Die ene welbespraakte.
Powerlifter in wording.quote:
Heb nu nog zo mijn momenten hoor. Als ik een kater heb bijv. kun je beter niet tussen mij en mijn eten komen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:11 schreef Ethanolic het volgende:
Dat kind is exact hoe ik mij jonge Ossum voorstel.
Wat. Waarom?!quote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:12 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Powerlifter in wording.
Man man man ik las op fatpeoplehate een stukje dat een gozer die zo dik was dat ie onder de douche scheet en het door het putje stampte. Ook al was hij ergens op bezoek![]()
Omdat niet meer bij z'n aarsch kon. Doordat ie zo dik was.quote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:18 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Heb nu nog zo mijn momenten hoor. Als ik een kater heb bijv. kun je beter niet tussen mij en mijn eten komen.
Vroeger ging ik van mijn zakgeld of krantenwijkje ook gewoon een rol durum halen als ik op de vraag 'wat eten we vanavond?' het antwoord 'maaltijdsoep met brood' kreeg. Meteen afgeleerd.
auto als collateral. Geen enkel probleemquote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:40 schreef kaasplankje het volgende:
vroeg me vanmorgen af of het voor iemand als vms nog wel te doen is een hypoteek af te sluiten
zomaar een gedachte
Lmao dit deed ik altijd bij een indische maat van me.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:47 schreef Ethanolic het volgende:
[..]![]()
Vroeger bleef ik altijd bij vrienden eten waarvan ik wist dat ze stipt om 5 uur aan tafel gingen.
Om vervolgens thuis om half 7 ook nog even een bord naar binnen te werken.
Moest Andre the Giant ook altijd als hij in Japan was.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:12 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Powerlifter in wording.
Man man man ik las op fatpeoplehate een stukje dat een gozer die zo dik was dat ie onder de douche scheet en het door het putje stampte. Ook al was hij ergens op bezoek![]()
lol kkdikkequote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:47 schreef Ethanolic het volgende:
[..]![]()
Vroeger bleef ik altijd bij vrienden eten waarvan ik wist dat ze stipt om 5 uur aan tafel gingen.
Gewoon Hema basic shirtjes xxl?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:02 schreef Questular het volgende:
Als je zo massief bent als ik heb je shirts nodig met een bredere pasvorm bij de shouders borst etc, aangezien iedereen hier een goden fysiek heeft hier vraag ik me af waar jullie een gym outfit scoren
gwn scheefwonenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:40 schreef kaasplankje het volgende:
vroeg me vanmorgen af of het voor iemand als vms nog wel te doen is een hypoteek af te sluiten
zomaar een gedachte
Waarom eet jij een bord?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:47 schreef Ethanolic het volgende:
[..]![]()
Neequote:Op dinsdag 12 mei 2015 15:32 schreef Nelvalhil het volgende:
Is het verstandig om een spiergroep meerdere dag achter elkaar te trainen? Bij goede oefening en voeding?
Goede argumenten, mooi onderbouwd, ik denk dat je me wel hebt overgehaald om niet te gaan..quote:
Als het antwoord je niet bevalt was je vraag niet specifiek genoegquote:Op dinsdag 12 mei 2015 15:49 schreef Nelvalhil het volgende:
[..]
Goede argumenten, mooi onderbouwd, ik denk dat je me wel hebt overgehaald om niet te gaan..
gewoon de spuit erin zetten dan kan je 2 keer per dag trainenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 15:49 schreef Nelvalhil het volgende:
[..]
Goede argumenten, mooi onderbouwd, ik denk dat je me wel hebt overgehaald om niet te gaan..
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 15:51 schreef Champy het volgende:
[..]
Als het antwoord je niet bevalt was je vraag niet specifiek genoeg
Doe ik soms alquote:Op dinsdag 12 mei 2015 15:53 schreef Beach het volgende:
[..]
gewoon de spuit erin zetten dan kan je 2 keer per dag trainen
Praat niet over training als je er geen klote vanaf weet. Praat niet over de spierpijn persoonlijk als je er godverdomme helemaal geen kut vanaf weet. Blijf weg van dat soort shit want anders kom je dat maar in mijn gezicht zeggen!!!!quote:Op dinsdag 12 mei 2015 15:54 schreef Nelvalhil het volgende:
[..]Sorry, waarom is dat geen goed idee? Heb veder geen spierpijn, gaat veder maar om 4 sets van 12 reps op de ab coaster, en 5 sets van 35 reps sit-ups. Dus nog relatief mild, ik eet goed. Veder ook nergens last van oid.
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 15:55 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Praat niet over training als je er geen klote vanaf weet. Praat niet over de spierpijn persoonlijk als je er godverdomme helemaal geen kut vanaf weet. Blijf weg van dat soort shit want anders kom je dat maar in mijn gezicht zeggen!!!!
Denken dat spierpijn geen training betekend. Ik leef liever buiten mijn hokje. Maar het is al goed....I'm out. Zoveel autistische beta's bij elkaar werkt me teveel op mijn zenuwen.quote:
Ik zie talloze mensen in de sportschool die er nóg minder verstand van hebben dan ik (ja echt, dat kanquote:Op dinsdag 12 mei 2015 15:55 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Praat niet over training als je er geen klote vanaf weet. Praat niet over de spierpijn persoonlijk als je er godverdomme helemaal geen kut vanaf weet. Blijf weg van dat soort shit want anders kom je dat maar in mijn gezicht zeggen!!!!
Ik zou het even in LIF of SPT proberen. Dit is het onzinhoekje, ga je geen antwoord krijgen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 15:58 schreef Nelvalhil het volgende:
[..]
Ik zie talloze mensen in de sportschool die er nóg minder verstand van hebben dan ik (ja echt, dat kan) probeer ik hier op een forum wat kennis te vergaren is dat ook niet goed
.
Veder mag ik zeker toch wel sporten? Anders mag jij nu ook meteen jouw computer uitzetten en weggooien, want ik heb meer verstand van computers dan jij.
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 15:58 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Denken dat spierpijn geen training betekend. Ik leef liever buiten mijn hokje. Maar het is al goed....I'm out. Zoveel autistische beta's bij elkaar werkt me teveel op mijn zenuwen.![]()
Ga jullie goed stelletje randdebielen.
Schat gebruik geen woorden die niet in je woordenboek staan.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 15:58 schreef Nelvalhil het volgende:
[..]
Ik zie talloze mensen in de sportschool die er nóg minder verstand van hebben dan ik (ja echt, dat kan) probeer ik hier op een forum wat kennis te vergaren is dat ook niet goed
.
Veder mag ik zeker toch wel sporten? Anders mag jij nu ook meteen jouw computer uitzetten en weggooien, want ik heb meer verstand van computers dan jij.
Woorden, zoals?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:00 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Schat gebruik geen woorden die niet in je woordenboek staan.
Ik skipt nooit een dagquote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:02 schreef Ethanolic het volgende:
Mensen die denken dat spierpijn niet ook gewoon spierpijn.Nog even en je loopt te janken dat je zoveel spierpijn hebt door de training en je de volgende dag je training skipt en dat die dag erna weer de training skipt enz. enz.
Ja want spierpijn heeft helemaal niets te maken met je eigen training natuurlijkquote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:03 schreef Nelvalhil het volgende:
[..]
Ik skipt nooit een dagVeder snap ik je eerste zin niet helemaal,
Voor je het weet heb je 6 dagen spierpijn van je training zonder dat je het weet. Zo weet ik er nog wel meer zeg. Flikker op. Ga maar tranny's kijken op Tumblr of zoquote:
Jij kan alleen schrijven in sarcasme?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:04 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja want spierpijn heeft helemaal niets te maken met je eigen training natuurlijk
is het dichtst bij een brabantse beffer dat ze ooit zal zijnquote:
Dit.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:09 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
is het dichtst bij een brabantse beffer dat ze ooit zal zijn
laat haar ff balen
limburgselikker.nlquote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:10 schreef Deuce92 het volgende:
Ik denk dat ik ook een site ga beginnen.
www.limburgseblaffer.nl
Prima. Ik neem daar de schuld wel van.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:08 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik wil even melden dat we met z'n allen hebben gefaald en niet de potentie die in brabantsebeffer zat hebben benut.
Awesome, ik zeg niet dat het jouw schuld is, maar ik reken het je wel aan.
Jammer, dit.
Wacht even wacht even wacht even.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:17 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Prima. Ik neem daar de schuld wel van.
Luister effe jongens. Het spijt me heel erg dat ik niet hoogstpersoonlijk het voortouw heb genomen om een gezonde brabantse man - die gepassioneerd zijn hobby beoefent en niemand tot last is - het leven zuur te maken en diegene dus niet structureel en consequent kapot wilde maken. Sorry. Echt waar.
Verder kijk ik jou aan als btb een Tristan van der Vlisje zet, mid-psychose, omdat jij te beroerd was om een quote of twee te bundelen.
Kutwijf.
No offense. Met alle respect.
IK DOE HET TOCH NIET VOOR JOU JOHquote:
Als ik zou moeten kiezen tussen een roestige vork in m'n tepel steken en vrijwillig verblijven in Limburg, zou ik inderdaad alvast beginnen met een antibioticakuurtje.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:31 schreef Deuce92 het volgende:
O, nee, natuurlijk niet. Jullie zouden nooit door Limburg touren...
Je had ze eigenlijk moeten combineren. Beetje JackyEtha pullen ja toch.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:54 schreef Awesome_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zit nu echt ff snoeihard, zonder pardon, te genieten van een fake oreo sandwich ijsje.
Heb die rechter nu op. Wellicht dat ik straks nog zo'n linker probeer. Ik weet het gewoon nog niet. Hangt van het moment af.
ik welquote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:31 schreef Deuce92 het volgende:
O, nee, natuurlijk niet. Jullie zouden nooit door Limburg touren...
wat dan vriend heb deze ff gemist drukke leef jwquote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:09 schreef Sapstengel het volgende:
Hahhaha ik ga echt al de hele dag stuk om die allah akbar in de achtbaan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |