Vrouwen/meidenpesterijen zijn denk ik ook geniepiger dan hoe mannen dat doen helaas.quote:Op maandag 11 mei 2015 18:36 schreef Lokasenna het volgende:
Was wel boos op degenen die stiekem happen uit mijn haar hadden geknipt.
Dat laatste is wel herkenbaar jaquote:Op maandag 11 mei 2015 18:37 schreef xFriendx het volgende:
En over die verliefdheid op de middelbare. Toen was ik superverlegen en was ik heel vaak verliefd. Nu voel ik mij kiplekker en goed en nu ben ik het niet snel. Vraag mij dan wel eens of dat komt door die vele afwijzingen van toen of dat ik toen simpelweg gewoon verliefd werd op alles met een leuk smoeltje
Dan iemand die het balanceertquote:Op maandag 11 mei 2015 18:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja maar dat gaat niet altijd goed helaas.
[..]
Ik heb niets meer te vereffenen, heb ze al genoeg uitgescholden, ik kon prima voor mezelf opkomen.quote:Op maandag 11 mei 2015 18:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Stuur ze een foto van jou samen met Kaneel.
Op het MBO ben ik juist door meiden gepest en dat was niet subtiel.quote:Op maandag 11 mei 2015 18:38 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Vrouwen/meidenpesterijen zijn denk ik ook geniepiger dan hoe mannen dat doen helaas.
Reallyquote:Op maandag 11 mei 2015 18:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
http://nieuws.vtm.be/cult(...)riaan-maken-comeback
Hoe oud was jij en waren zij?quote:Op maandag 11 mei 2015 18:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Op het MBO ben ik juist door meiden gepest en dat was niet subtiel.
Je hebt me nooit boos gezien.quote:Op maandag 11 mei 2015 18:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bang voor jou?
Wat ik van mij herinner ben jij een lief en schattig nerdig meisje.
wtf is wrong with these people?quote:Op maandag 11 mei 2015 18:41 schreef Californium het volgende:
Op het HBO deden mensen aardig tegen mij! Snapte er niets van in het begin
Ik was 18 en zij ook zoiets.quote:
Nu voel ik me viesquote:Op maandag 11 mei 2015 18:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik gebruikte jou eigenlijk om hem te meeten
Dat dus inderdaad?quote:
Datquote:
Where are the camera's?quote:Op maandag 11 mei 2015 18:42 schreef Californium het volgende:
[..]
Dat dus inderdaad?
Maanden van overtuigd geweest dat het een grap moest zijn
Bij mij ook. Al waren ze toen ook wat volwassener en hoorde ik er ook wat meer bij. Was tofquote:Op maandag 11 mei 2015 18:41 schreef Californium het volgende:
Op het HBO deden mensen aardig tegen mij! Snapte er niets van in het begin
Ik zal je wel schoonmakenquote:
Ja datquote:
Leuk dat ze het doen omdat het jeugd helden zijn en als het faalt om het leedvermaak.quote:
Dat is een optie, al kun je natuurlijk niet vergelijken of het beter zou zijn geweest.quote:Op maandag 11 mei 2015 18:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, ik wilde ze die overwinning niet gunnen door me van school te laten jagen. Ik heb de 4 jaar doorstaan en met geen enkele onvoldoende.
Dat ook natuurlijk. Er waren in mijn leerjaar van een man of 180 misschien 5 die wel echte teringlijers waren. Maar als jij je gewoon gedraagt, heb je ook geen probleem verder.quote:Op maandag 11 mei 2015 18:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
Heb daar in 2 jaar een hoop shit gezien hoor. Missch gaat het meer om met wie je omging enzo
Dat jaquote:
En ik maar mijn best doenquote:Op maandag 11 mei 2015 18:42 schreef Californium het volgende:
[..]
Dat dus inderdaad?
Maanden van overtuigd geweest dat het een grap moest zijn
Erica is echt een topwijf, heb haar een keer ontmoetquote:Op maandag 11 mei 2015 18:44 schreef Harmankardon het volgende:
Ik ben gwn een dikke catfish, zaterdag staat Erica Terpstra voor jullie neus![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |